چگونه مناسب‌ترین عطر را برای روز عروسی انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب‌ترین عطر را برای روز عروسی انتخاب کنیم؟

فهرست عناوین

مسلما در روز عروسی‌تان شما دوست دارید که به همان خوبی که به نظر می‌رسید، عطر خوبی هم از شما به مشام برسد و در خاطره ها ماندگار شود. به همین دلیل است که پیدا کردن عطر مناسب، به همان اندازه انتخاب لباس عروسی رؤیایی‌تان مهم است. پیش از اینکه شروع به عطر زدن به خودتان بکنید، لازم است که بدانید که چه زمانی بهتر است آن را بخرید، چطور عطرهای مختلف را تست کنید، و اینکه چه رایحه‌ای بهترین تطبیق را با بوی بدن شما خواهد داشت.

با رعایت موارد زیر، هم خود شما و هم هرکسی که عطر شما را استشمام کند بعداً از ما تشکر خواهد کرد

در ادامه با بزمینه همراه باشید.

محل برگزاری مراسم عروسی را در نظر داشته باشید

مانند محل مراسم عروسی و تزیینات کلی مراسم، عطر مناسب هم می‌تواند به ارتقای فضای کلی مراسم کمک کند. محل برگزاری مراسم چه نقشی در انتخاب نهایی شما بازی خواهد کرد؟ برای مراسمی که در باغ گل برگزار می‌شود رایحه گل رز و گل‌های دیگر با نت بالای شیرین نقش مؤثری خواهند داشت، درحالی‌که در یک باغ میوه رایحه میوه‌های شیره دار نظیر انجیر و شاتوت همراه با نت‌های گرم از چوب سدر و مشک، ایده‌آل خواهند بود. مراسم عروسی در ساحل دریاست؟ رایحه‌های مرتبط با تازگی و تمیزی را انتخاب کنید. اگر یک خانم مد‌روز هستید و مراسم شما در تالار رسمی برگزار می شود، به دنبال رایحه گل‌های سفید و برگ‌های سبز برای ایجاد حس ظرافت و سادگی باشید.

از رایحه مشخصه خودتان صرف‌نظر کنید

در روز خاصی چون روز عروسی، شاید ترجیح دهید که عطر هرروزه خود را کنار بگذارید. طبعاً دلتان هم نمی‌خواهد که از عطری بسیار متفاوت از آنچه به آن عادت دارید، استفاده کنید. بااینکه می‌خواهید از عطر جدیدی استفاده کنید، اما می‌بایست شبیه عطر خودتان هم باشد. چنانچه تطبیق دادن عطر روز عروسی‌تان با محل برگزاری مراسم برای شما اهمیت نداشته باشد، رایحه‌ای را انتخاب کنید که شمارا به یاد خاطرات شیرین با نامزدتان بیندازد. شاید روز اول ملاقاتتان یا روزی که نامزدتان به شما پیشنهاد ازدواج داد- انتخاب با شماست.

عطر با محتوای روغن بیشتر نسبت به آب پیدا کنید

عطرهایی که محتوای روغن بیشتری دارند عموماً دوام بیشتری داشته و به‌راحتی با افزایش تحرک فعال می‌شوند که این ویژگی خصوصاً برای هنگام رقص عالی است. در هنگام جستجو برای رایحه مناسب، یک عصاره عطر یا ادوپرفیوم را انتخاب کنید، چراکه این نوع عطرها محتوای روغن بیشتری نسبت به ادوتویلت دارند.

از نوارهای کاغذی برای تست استفاده نکنید

شما تا وقتی‌که عطری را به‌طور مناسب بر روی پوست خود نزنید، نخواهید فهمید که بوی آن واقعاً چگونه است. افشانه را به سمت نقاط نبض ازجمله مچ دست، گردن و سینه بگیرید. برای هر نوبت خرید عطر در فروشگاه، تست را تنها به دو عطر محدود کنید تا بدین ترتیب جلوی ازکارافتادگی بویایی خود را گرفته باشید.

وقت بگذارید

برای یافتن عطر کامل برای روزی که در تالار قدم می‌گذارید عجله نکنید. هر زمان که عطر متفاوتی را امتحان می‌کنید، مدتی را با آن سر کنید. بیشتر عطرها حداقل نیم ساعت طول می‌کشد تا خشک شوند، و تا وقتی خشک نشوند شما قادر به استشمام نت‌های بالا، میانی و پایه نخواهید بود.

محل زدن عطر نکته کلیدی است

هیچ‌گاه یک عطر را در هوا اسپری نکنید تا بعد به داخلش قدم بگذارید، شما با این کار فقط مواد گران‌قیمت را هدر می‌دهید. از اسپری کردن به پشت گردنتان اجتناب کنید چراکه گرمای ناشی از موهایتان موجب عرق کردن و خراب کردن بوی عطر می‌شود. بر اسپری کردن بر روی بدنتان از پایین تا بالا تمرکز کنید. بر روی قوزک‌ها، پشت زانوها، داخل ران‌ها، داخل آرنج و در نقاط نبض- مچ‌ها، سینه و در پشت گردن.

یک ترکیب سفارشی را امتحان کنید

تمامی عطرهای روی زمین را امتحان کرده‌اید و هنوز بلاتکلیفید؟ پس چرا عطر خودتان را خلق نکنید؟ فروشگاه‌هایی برای فروش همه نوع روغن‌های عطری از تند تا شیرین وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید عطر سفارشی خود را بسازید. هزینه این کار به نوع روغن‌هایی که انتخاب می‌شوند بستگی خواهد داشت.

در آخر لیستی از عطر های محبوب عروس خانم ها برای شما فراهم کرده ایم. 

  • عطر کالوین کلین Downtown همراه با نت های چوبی زنانه و رایحه ی گل های ظریف 
  •  عطر Dolce & Gabbana Pour Femme 2012
  • عطر Gucci Premiere برای عروس خانم ها با سبک وینتیج
  • عطر Coco chanel برای تمام فصول
  • عطر Eau The Rose محصولی از Tadashi Shoji برای عروسی به سبک لاکچری
  • عطر Carven Le Parfum محصولی از Carven مخصوصا برای عروسی های زمستانی
  • عطر Midnight Oud محصولی از Juliette Has A Gun برای عروسی به سبک بوهو
  • عطر Something Blue محصولی از Oscar de la Renta برای عروسی های تابستانه و ساحلی


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت