4 راه برای خوش عکس تر شدن در روز عروسی

4 راه برای خوش عکس تر شدن در روز عروسی

فهرست عناوین

عروسی شما یکی از بهترین روزهای عمر شماست و احتمالا هزینه زیادی هم برای برپایی این مراسم انجام داده اید. مسلما می خواهید در عکس های عروسی در زیباترین حالت ممکن به نظر برسید.

شاید قبل از رفتن به آتلیه بد نباشد که چند نکته قابل توجه که ممکن است کسی از قبل به شما نگفته باشد را در نظر بگیرید که به جذاب تر شدن عکس های عروسیتان کمک می کند. پس در ادامه با بزمینه همراه باشید.

مواظب غبغب صورت خود باشید

گاهی اوقات ممکن است به دلیل خستگی، سر خود را به سمت پایین بیاورید و در قسمت پایین چانهتان یک خط ظاهر شود. حتی لاغرترین عروس‌ها نیز حتما باید حواسشان به این امر باشد. برای جلوگیری از این امر باید صورت خود را کمی جلوتر بیاورید و گردن خود را در حال باز و دراز نگه دارید تا خط حاصل شده بر اثر پایین بودن سر از بین برود.

مواظب اندازه بازوهایتان باشید

بیشتر لباس‌های عروسی آستین ندارند و زمانی که دستان خود را نزدیک بدن خود نگه می‌دارید این کار باعث می‌شود بازوهایتان بزرگتر از اندازه معمولی‌شان دیده شوند. به جای اینکه بازوهای خود را نزدیک بدن خود یا به سمت عقب نگه دارید سعی کنید کمی بازوهایتان را از بدنتان فاصله دهید و به سمت جلو بیاورید که اندازه‌شان معمولی و استاندارد دیده شوند.

زیبایی خنده را دست کم نگیرید

خنده های تصنعی برای گرفتن عکس زیاد جذاب نیستند ولی این مطلب درباره خنده‌های عمیق صادق نیست. قبل از عکس کمی خود را ریلکس کنید و سعی کنید با گفتن چیییییز! مصنوعی بخندید و اینقدر این کار را تکرار کنید که باعث خنده واقعی در اطرافیانتان شود مطمئن باشید در آن عکس بسیار زیبا و جذاب دیده خواهید شد.

صاف بایستید

اگر اعتماد به نفس زیادی داشته باشید ممکن است فراموش کنید که در هنگام عکاسی صاف بایستید و ممکن است در برخی عکس‌هایتان خمیده به نظر برسید. تنبلی نکنید و سعی کنید موقع عکاسی صاف و محکم باشید تا ژست‌هایی که برای عکس گرفتن انتخاب می کنید به خوبی خود را نمایش دهند. فکر کنید نوازنده پیانو هستید، شانههایتان را عقب برده و قفسه سینه‌تان را جلو بیاورید تا گردی شکم از بدنتان محو شود. این کار ممکن است باعث خستگی شما شود و شما را تحت فشار بیندازد به همین دلیل لازم است وقتی احساس خستگی کردید، استراحت کنید و بعد از آسوده شدن به کار خود ادامه دهید.

تمرین ژستی که متناسب شماست

برای آنکه در مقابل دوربین خوش‌عکس‌تر ظاهر شوید از میان ژست‌های مختلف مقابل دوربین چند ژست را که فکر می‌کنید برای شما مناسب است انتخاب کنید. ژست‌های مختلف را می‌توانید از عکس‌های سلبریتیها و ژست‌های آن‌ها در عکس‌های متنوع بیابید. بعد از پیدا کردن چند ژست خوب برای عکاسی، آن‌ها را در مقابل آینه چندین و چند بار امتحان کنید بهطوریکه در نهایت به‌راحتی بتوانید خودتان را در آن ژست قرار دهید. یک نکته مهم برای آنکه خوش‌عکس شوید این‌است که بتوانید در مقابل دوربین با حالتی که دارید احساس راحتی کنید، پس ژستی را که تمرین می‌کنید در نهایت باید به حدی از راحتی در آن برسید تا در مقابل دوربین آسودگی و آرامش را در خود احساس کنید. به این‌ترتیب یک گام به سوی خوش‌عکس‌تر شدن حرکت کرده‌اید.

زاویه مناسب صورت خود را بشناسید

صورت خیلی از مردم به طور کامل قرینه نیست یعنی نیمه سمت راست صورت با نیمه سمت چپ صورت تفاوت‌هایی دارد. با توجه به اینکه نیمه‌های صورت کاملا قرینه نیستند عکس‌های صورت از دو طرف نیز باهم تفاوت دارند. برای آنکه زاویه مناسب صورت خود را برای عکاسی پیدا کنید زاویه‌های مختلف صورت‌تان را در عکس‌های مختلف امتحان کنید و ببینید در کدام عکس حس بهتری نسبت به خود دارید. زاویه مناسب صورت برای عکاسی، برای همه انسان‌ها یکسان نیست به همین دلیل باید با امتحان و تجربه کردن آن را بیابید. عکسی که در آن احساس می‌کنید نسبت به عکس‌های دیگر زیبایی صورت‌تان بهتر پدیدار شده است، نشان دهنده زاویه مناسب عکاسی از صورت شما است. بعد از پیداکردن زاویه مناسب صورت‌تان سعی کنید در بیشتر عکس‌هایتان قبل از گرفتن عکس این زاویه را رعایت کنید، با انجام این کار یک قدم دیگر به خوش‌عکس‌تر شدن نزدیک می‌شوید.

  آرایشتان را تجدید کنید

سعی کنید آرایش ملایمی انجام دهید و از رنگ‌هایی در آرایش صورت‌تان استفاده کنید که احساس می‌کنید بیشتر به صورتت‌تان می‌آید. اگر ساعات عکاسی طولانی می شود حتما مقداری لوازم آرایش از قبیل رژ لب برای تجدید آرایش همراه داشته باشید.

یک نکته مهم برای خوش‌عکس شدن نوع خندیدن است. وقتی در مقابل دوربین قرار می‌گیرید، رو به دوربین و تصنعی نخندید. فرض کنید دوست‌تان سخن خنده‌داری به شما گفته است و شما از این رو در حال خندیدن هستید، سعی کنید زبانتان پشت دندان‌هایتان قرار بگیرد و لب‌هایتان از هم فاصله زیادی نداشته باشند. با تکرار این کار یعنی خندیدن به شکلی که گفتیم و گرفتن عکس از حالت‌های مختلف، خنده مناسب صورت‌تان را بیابید تا در مواقع عکاسی از آن استفاده کنید.

نشان دادن احساسات‌

یک نکته مهم در حین عکاسی، تنظیم سایز چشم‌ها است. اگر در حین عکاسی بیشتر اوقات چشم‌های‌تان را می‌بندید، برای رفع آن می‌توانید از عکاس‌تان درخواست نمایید تا قبل از انداختن عکس از 1 تا 3 بشمارد و شما با اولین شماره چشم‌هایتان را ببندید و وقتی شماره 2 را شنیدید چشم‌هایتان را باز کنید، به این ترتیب چشم‌های شما حین عکاسی بسته یا نیمه بسته نمی‌افتد. ولی باید دقت کنید چشم‌هایتان را بیش از حد بزرگ نکنید زیرا باعث عجیب شدن شکل صورت می‌شود. باید سعی کنید حالت چشم‌هایتان به شکلی باشد که صورت‌تان خوشحال و پر از آرامش به نظر برسد.

نکته آخر اینکه از عکاسی عروسی خود لذت ببرید و تحت هیچ شرایطی از مسائل جزئی عصبانی نشوید. بزمینه بهترین ها را برای شما آرزو دارد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت