انتخاب بهترین آتلیه عروس و داماد

انتخاب بهترین آتلیه عروس و داماد

فهرست عناوین

عروسی هر فردی به یاد ماندنی‌ترین روز زندگی‌اش است. از این شب به یاد ماندنی تنها چیزی که به یادگار می‌ماند عکس‌ها و فیلم آن است به همین دلیل یکی از مهم‌ترین کارهایی که زوج‌های جوان باید برای عروسی خود انجام دهند انتخاب یک آتلیه عکاسی ماهر و کاردرست است. با بزمینه همراه باشید و چند راهنمایی در زمینه انتخاب آتلیه مناسب را بخوانید.

خلاقیت و به‌روز بودن آتلیه عکاسی

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود آتلیه‌ها مشتری‌های همیشه راضی داشته باشند و هر روز به تعداد مشتری‌های آن‌ها افزوده شود، نوآوری و خلاقیت نیروی انسانی آتلیه است. مسلما آتلیه‌هایی که بتوانند خودشان را از لحاظ ژست‌های عکاسی، دکوراسیون داخل آتلیه و تجهیزات داخل آتلیه به روزتر نگه دارند، مشتریان همیشگی خود را خواهند داشت. پس زوج‌های جوان برای آنکه در مراسم خود نگرانی بابت عکس‌های خود نداشته باشند، هنگام انتخاب آتلیه باید به ویژگی خلاقیت و نوآوری در نمونه کارهای آتلیه توجه لازم را داشته باشند.


برخورد خوب و مناسب و درک بالای عکاس

فرض کنید با فرد دیگری برای اولین بار رو‌به‌رو می‌شوید اگر شما خودتان آدم خجالتی باشید یا ته‌مایه خجالتی بودن داشته باشید در صحبت با او درباره مسائل عادی و روزمره زندگی احساس راحتی نخواهید کرد. فرض کنید قرار باشد این فرد از شما عکس بگیرد مسلم است شما در مقابل دوربین این فرد سرخ و قرمز خواهید شد و حالات چهره‌تان در عکس‌ها مصنوعی خواهد بود. ولی اگر عکاسی که قرار است از شما برای روز عروسی‌تان عکاسی کند انسانی خوش‌برخورد، خنده‌رو و راحت باشد، سبب خواهد شد یخ درونی شما در همان ابتدای عکاسی آب شود و با بهترین و صمیمی‌ترین حالت‌های چهره خود در مقابل دوربین عکاس‌تان ظاهر شوید.

نمونه کار آتلیه

اگر دقت کرده باشید، از قدیم‌الایام وقتی به خرید می‌روید مغازه‌هایی که ویترین زیباتری داشته باشند یا مغازههایی که در ویترین‌شان جنس‌هایی خوبی چیده باشند، بیشتر مورد توجه شما قرار می‌گیرند.


ویترین هر آتلیه‌، نمونه کارهای آن‌ است، به همین دلیل توجه به نمونه کارها بسیار با اهمیت است. نمونه کارهای آتلیه دو نوع است: یک نوع از نمونه کارها به مدل‌های مختص آتلیه مربوط می‌شوند و یک نوع به مشتریان قبلی آتلیه مربوط می‌شوند. هنگام مشاهده نمونه کارها حتما به نمونه کارهایی که مربوط به مشتریان قبلی آتلیه هستند نگاه کنید. عکسهایی که در داخل نمونه کارهای مشتری‌ها می‌بینید، یک معرف عالی از کارهای آتلیه برای مراسم شما است. 

تیم حرفه ای

عکاسی و فیلم برداری عروسی نیازمند یک تیم حرفه ای است و از توان یک نفر خارج است. پس اعضای تیم عکاسی و فیلم برداری را ببینید و با آنها در مورد سوابق کاریشان صحبت کنید. منش و طرز صحبت کردن این افراد هم بسیار مهم است زیرا در مهمترین روز زندگی شما، همراه شما خواهند بود و باید هرگونه شرایط اضطراری مانند تغییرات غیرمنتظره آب و هوا در روز عروسی را مدیریت کنند.

نکته آخر اینکه تحقیق کنید و بهترین آتلیه های عکاسی را از مراجع معتبری از قبیل سایت بزمینه انتخاب کنید و با مطالعه مقالات مرتبط با عکاسی با آگاهی نسبت به بستن قرارداد اقدام کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت