9 نکته برای گل آرایی هر چه زیباتر سالن عروسی

9 نکته برای گل آرایی هر چه زیباتر سالن عروسی

فهرست عناوین

برنامه‌ریزی و مشورت قبل از انجام هر کاری راهگشا و یاری‌دهنده است. در گل‌آرایی عروسی‌تان نیز این روش به کار می‌آید و به شما کمک می‌کند تا این کار طبق همان‌چه که ایده‌آل شماست انجام شود، زیرا علاوه بر اینکه شما به عنوان عروس یا داماد علائق و سلایقی دارید، مسئول گل‌آرایی عروسی‌ نیز علائق و سلایق متفاوتی دارد و ممکن است بعضی از آنها با تمایلات شما سازگار نباشد.

در این مقاله مسائلی که پیش از گل‌آرایی، نیاز است با مسئول گل‌آرایی عروسی‌تان مطرح کنید گردآوری شده است.

بودجه

به طور میانگین، شما می‌توانید 8 درصد بودجه عروسی‌تان را صرف گل‌آرایان کنید. در این زمینه ایده‌آل‌ها و اهداف خود را با همسر آینده‌تان به اشتراک و در نهایت بودجه مد نظرتان را با مسئول گل‌آرایی در میان بگذارید. به او بگویید که می‌خواهید چقدر هزینه کنید و تا چه حد برایتان مقرون به صرفه است.

زمان عروسی

علاوه بر اینکه ممکن است وقت بسیاری از گل‌آرایان در زمان عروسی‌تان پر باشد، در نظر داشته باشید که فصل و ماه عروسی‌تان بر انتخاب او در گل‌آرایی اثر می‌گذارد. بنابراین سعی کنید در موقع مناسب زمان عروسی را با گل‌آرای مورد نظرتان در میان بگذارید.


تالار

شکل تالار عروسی‌تان و امکاناتی که دارد می‌تواند مهم‌ترین الهام گل‌آرای جشن عروسی شما باشد. آشنایی با فضای داخلی تالار و محوطه باز آن به گل‌آرا کمک می‌کند تا ایده‌ بپروراند و طرح آرایش گل‌ها را در ذهن خود مجسم کند. از این رو حتما بعد از انتخاب تالار، با گل‌آرای عروسی‌تان به تالار سر بزنید و او را با فضای تالار آشنا کنید.

تعداد مهمانان

تعداد مهمانان عروسی را به اطلاع گل‌آرایتان برسانید تا او تخمین صحیحی از حجم گل‌ها و مراسم داشته باشد.


رنگ‌های مطلوبتان

بعضی از عروس و دامادها انتخاب‌های مشخصی برای رنگ غالب عروسی خود دارند و بعضی دیگر به فکر انتخاب‌های متنوع‌تری هستند. در هر صورت باید رنگ غالب عروسی و گل‌هایی را که دوست دارید در دکوراسیون عروسی‌تان مورد استفاده قرار گیرد به اطلاع گل‌آرای عروسی‌تان برسانید.

لباس عروس و داماد

لباس عروس و داماد و رنگ آنها یکی از المان‌های مهم برای گل‌آرایی هستند و شما باید آنها را به اطلاع گل‌آرایتان برسانید.

تم عروسی‌تان

تم عروسی‌تان چیست؟ فانتزی است یا ساده؟ پرزرق و برق است یا معمولی؟ پر خرج است یا اقتصادی؟ پاسخ به این سوال الهام‌بخش گل‌آرای عروسی‌تان خواهد بود. هنوز تم عروسی تان را نمی دانید، اینجا کلیک کنید.

گل‌های مورد علاقه

بعضی از عروس‌ و دامادها، انتخاب‌های مشخصی برای گل عروسی خود دارند. بعضی از آنها از کودکی رویاهایی برای استفاده از گل‌های خاص در عروسی خود دارند. بعضی دیگر انتخابشان محدود نیست اما طیف مشخصی را از گل‌ها را در نظر دارند. در هر صورت گل‌آرا را در جریان قرار دهید تا با ایده‌آل‌ها و انتخاب‌هایتان در این زمینه آشنا شوند.

گل‌هایی را که دوست ندارید

علاوه بر گل‌های مورد علاقه، آنهایی را که دوست ندارید نیز باید به اطلاع گل‌آرا برسانید. بعضی‌ از عروس یا دامادها از رنگ گل مشخصی خوششان نمی‌آید و بعضی دیگر از بوی آنها. این موارد را فهرست کنید و در اختیار گل‌آرایتان قرار دهید.

امیدواریم با رعایت این موارد و بهره گیری از تجربیات گل آرایی های برتر در سایت بزمینه، جشنی به یاد ماندنی و زیبا داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت