6 نکته که قبل از رفتن به ماه عسل باید بدانید

6 نکته که قبل از رفتن به ماه عسل باید بدانید

فهرست عناوین

برنامه‌ریزی برای ماه عسل، مانند سایر گام‌های برگزاری جشن عروسی نیاز به این دارد که نکاتی را در خاطر داشته باشید و آنها را فراموش نکنید. تیم بزمینه در این مقاله بعضی از این نکات را گردآوری کرده است که  قبل از آنکه ماه عسل خود را برنامه‌ریزی کنید آنها را در نظر داشته باشید:

درست بعد از عروسی حرکت نکنید.

قبل از سفر یکی دو روز به خود استراحت دهید و برنامه خاصی نداشته باشید. روزهای قبل از عروسی و خود روز عروسی بسیار پرکار و طاقت‌فرساست و مسافرت با بدن خسته می‌تواند لذت سفر را از شما بگیرد. از این رو بهتر است یکی دو روز برای خودتان باشید و استراحت کنید و سپس سفر را آغاز کنید.

روزهای اول ماه عسل ریلکس باشید و به خود فشار نیاورید.

عطف به آنچه گفته شد، بهتر است در روزهای اول ماه عسل فعالیت‌های سخت و طاقت‌فرسا مانند کوهنوردی، دوی سنگین و ... در مسافرت خود نداشته باشید. روزهای اول ریلکس و برای خود باشید.


مراقب هزینه‌های سفر باشید.

ماه عسل سفری پرهزینه است. بهتر است بودجه‌تان را از قبل تعیین کنید و مراقب باشید هزینه‌هایتان از حد انتظار فراتر نرود. (لیست هزینه های ماه عسل را ببینید.) اگر هزینه‌ها برایتان اهمیت بالایی دارد، هتل‌ها و خدماتشان را به خوبی بررسی و مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید. همچنین قبل از سفر، با انواع روش‌های حمل و نقل در محل مورد نظر ماه عسل، فروشگاه‌های تخفیفی و ... آشنا شوید تا هزینه‌هایتان از استانداردتان بالا نرود.

جزییات همه روزها را به طور دقیق برنامه‌ریزی نکنید.

انعطاف‌پذیر باشید و خود را مقید نکنید که همه کارها را آن طور که از مدت‌ها قبل برنامه‌‌ریزی کرده‌اید، با جزییات انجام دهید. سفر کارهای و مسائل غیرقابل پیش‌بینی زیادی دارد که ممکن است شما را از برنامه قبلی‌تان دور کنید. از این رو انعطاف‌پذیر باشید و خود را با سفر و مقتضیات آن وفق دهید. این کار می‌تواند لذت بیشتری را برایتان فراهم کند.

هتل را از همه نیازهایتان آگاه کنید.

ممکن است بخواهید شام را در یک محیط دونفره و به صورت خصوصی میل کنید، تختخوابتان امکانات ویژه‌ای داشته باشد و یا لوازم بهداشتی خاصی مد نظرتان باشد. برای آنکه رفاه کافی در هتل داشته باشید، حتما نیازمندی‌ها و مطالبات خود را یادداشت کنید و به اطلاع هتل برسانید.

به مقصدتان فکر کنید.

اولین گزینه‌هایی که برای سفر به ذهن زوج‌های جوان می‌رسد سفر به شهرهای بندری، شهرهای پرزرق و برق و معروف است. اما در این میان بسیاری از زوج‌ها به گزینه‌های دیگری فکر می‌کنند. آنها مقاصدی ماجراجویانه دارند و می‌خواهند کشف کنند. به این گونه ایده‌های خارج از چارچوب مرسوم نیز فکر کنید و تلاش کنید با انتخاب یک مقصد خاص سفر برایتان خاطره‌انگیز شود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت