سنت شکنی های جالب در جشن عروسی

سنت شکنی های جالب در جشن عروسی

فهرست عناوین

همیشه لازم نیست در جهت جریان آب شنا کنید. گاهی برای اینکه متفاوت باشید یا از نظر زمانی و هزینه صرفه‌جویی کنید، لازم نیست به همه کارهایی که مرسوم است عمل کنید. می‌توانید این عادت‌ها را کنار بگذارید و خلاف آنها عمل کنید، بخصوص اینکه همه این عادت‌ها تاثیر زیادی روی کلیت عروسی شما ندارند. بنابراین می‌توانید وسواس نداشته باشید و انتخابهای آزادانه تری داشته باشید.

نپوشیدن لباس عروس سفید

لزومی ندارد که حتما شما به عنوان عروس لباس سفید برای عروسی‌تان بپوشید. می‌توانید این سنت را بشکنید و ایده‌های دیگری را برای لباس خود داشته باشید. رنگ‌های کرم و صورتی هم ایده جالبی برای این کار هستند. با این کار می‌توانید از عروس‌ خانم‌های دیگر متمایز باشید. البته حتما دقت لازم را در این زمینه به خرج دهید که دچار پشیمانی نشوید.

ست نکردن لباس‌های ساقدوش‌ها

لباس های ماکسی یکرنگ برای ساقدوشها انتخابی متداول است. ولی نظرتون درباره این ست لباس خالخالی برای ساقدوشها چیه؟

بسیاری از عروس خانم‌ها در هماهنگ کردن لباس ساقدوش‌هایشان دچار مشکل هستند و این کار وقت آنها را می‌گیرد. اما در نظر داشته باشید که لزومی ندارد لباس ساقدوش‌ها حتما هماهنگ و با شما ست باشد. در اوقات اضطراری آن قدر که مرسوم است به این کارها مقید نباشید. در این صورت چیزی را از دست نخواهید داد.

دسته گلی متفاوت 

 دسته‌ گل شما می‌تواند متفاوت از دسته گل‌های مرسوم باشد، مثلا گل‌های متفاوتی داشته باشد یا نوع تزیینش متفاوت باشد. نظرتون درباره دسته گلهای مدل میکی موس چیه؟ متفاوت بودن می تونه خیلی جذاب و به یاد موندنی باشه.

بسیاری از مهمانان انتظار دارند عروس‌خانم‌ها دسته گل خود را میان آنها پرت کند، ولی لزوما این کار جذاب نیست. می‌توانید این دسته گل را برای خود نگه دارید و یا به یکی از عزیزانتان که برای عروسی‌تان زحمت کشیده هدیه دهید. 


کیک‌ خامه‌ای مرسوم را سفارش ندهید.

البته لزومی ندارد که یک کیک فوندانت با طرحی عجیب و غریب سفارش دهید. درست است که کیک یکی از اصلی‌ترین و مورد توجه‌ترین عناصر عروسی است، اما می‌توانید با انتخاب یک کیک متفاوت، یک شیرینی متفاوت و یا حتی کاپ کیک و برج توت فرنگی، خلاف عادت همیشگی دیگران عمل کنید.

کت و شلوار رنگی داماد

خیلی‌ها فکر می‌کنند که تنها لباس مخصوص آقادامادها کت و شلوار مشکی است، اما باید گفت کت و شلوار مشکی تنها لباس برازنده آقادامادها نیست. آنها می‌توانند رنگ‌های دیگری را نیز برای لباس خود انتخاب کنند. خود را محدود به رنگ‌ها و لباس‌های مرسوم نکنید و گاهی خارج از چارچوب فکر کنید.

عروسی در شهربازی

در شهربازی های بزرگ و معروف جهان مانند والت دیزنی چندان عجیب هم نیست که مراسم عروسی برپا شود. جوانانی که اوقات شاد و زیبایی در کودکی خود در والت دیزنی داشتند، این بار جشن عروسی خود را در کنار قلعه سیندرلا و سوار بر کالسکه با اسبهای سفید می گیرند.

مادربزرگها به جای دختربچه ها 

معمولا دختربچه های کوچک لباس هماهنگ به تن می کنند و به عنوان ساقدوش یا مسئول آوردن سبد گل و حلقه عروس و داماد را همراهی می کنند. ولی یک لحظه فکر کنید اگر این مسئولیتها را به مادربزرگها بسپارید چقدر ماجرا جالبتر می شود.

شام پیتزا بدهید!

برای یک لحظه به این موضوع فکر کنید. به جای منوی شلوغ باقالی پلو و مرغ و فسنجون و کباب و ... فقط پیتزا بدهید. شاید خاطره ای ماندگار تا ابد در ذهن مهمانان به جا بگذارید.

عروسی مختصری بگیرید

در بسیاری از جاها رسم است که عروسی را بسیار شلوغ و پرجمعیت برگزار می‌کنند، عده زیادی را دعوت می‌کنند، ارکستر بزرگی را برای عروسی تدارک می‌بینند و تالار بزرگی کرایه می‌کنند. اما لازم نیست همیشه پرخرج باشید و سر و صدای زیادی برای عروسی‌تان برپا کنید. جمع و جور بودن هم می‌تواند شیک باشد و هم کم‌ دردسر.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت