جستجو برای حلقه ازدواج و 20 مدل حلقه ازدواج

جستجو برای حلقه ازدواج و 20 مدل حلقه ازدواج

فهرست عناوین

بعد از خرید حلقه نامزدی، نوبت به انتخاب و خرید حلقه ازدواج میرسد، حلقه‌ای که یک عمر با شما خواهد بود. شاید بهتر است یک لیست کوتاه و مفید برای خرید حلقه مورد نظرتان تهیه کنید تا از سردرگمی انتخاب آن آسوده شوید.

فاکتورهای انتخاب حلقه ازدواج را لیست کنید.

الماس یا سنگ قیمتی، پلاتینیوم یا طلا کدام یک را می‌خواهید؟ لیست‌کردن نوع و جنس حلقه‌تان ممکن است طاقتفرسا باشد اما حتما حوصله به خرج بدهید و لیست فاکتورهای مهم را در بیاورید. با استایل حلقه شروع کنید: می‌خواهید حلقه‌تان یه رینگ ساده باشد یا یک حلقه تزئینی؟ می‌خواهید جنس فلز حلقه ازدواج‌تان با حلقه نامزدی‌تان یکی باشد یا نه؟ می‌خواهید حلقه‌تان با شریک زندگی‌تان، ست (شبیه به هم) باشد یا نه؟ قبل از خرید، چنین سوال‌هایی رو از خودتان بپرسید تا بتوانید عوامل موثر در خریدتان را تهیه کنید.

حلقه ازدواج و نامزدی‌تان را هم‌زمان بپسندید.

اگر ترجیح می‌دهید حلقه نامزدی‌تان به سلیقه شریک زندگی‌تان باشد و همسرتان با خریدن حلقه نامزدی سورپرایزتان بکند، این نکته به درد شما نخواهد خورد، ولی اینکه بدانید همراه حلقه نامزدی‌تان چه حلقه عروسی بهتر و زیباتر دیده می‌شود، می‌تواند در تصمیم‌گیری برای خرید حلقه‌تان کمک‌تان کند. برای مثال اگه حلقه نامزدی‌تان، یک حلقه منحصربفرد و تزئینی باشد ممکن است دوست داشته باشید حلقه عروسی‌تان ساده باشد یا اصلا رینگ خالی باشد، در حالی‌که اگه حلقه نامزدی‌تان ساده باشد ممکن هست بخواهید حلقه عروسی‌تان مدلدار باشد و در آن سنگ‌های قیمتی به کار برده شده باشد. همچنین در نظر داشته باشید که می‌خواهید حلقه نامزدی و عروسی‌تان را هم‌زمان در دست‌تان بندازید یا نه؟ اگه تصمیم دارید که حلقه عروسی‌تان را به تنهایی در دست‌تان بندازید، بهتر است حلقه‌ای را انتخاب کنید که ساده نباشد تا در دست‌تان به خوبی به چشم بیاید.

هرچه زودتر جست‌وجوی حلقه‌تان را شروع کنید.

وقتی‌که به یک نظر اولیه درباره نوع حلقه‌تان رسیدید، تازه جذاب‌ترین مرحله خرید حلقه شروع می‌شود: زمان خرید! برای داشتن زمان مناسب برای خرید، دو الی سه ماه قبل‌ از عروسی، برای خرید حلقه اقدام کنید. در این مدت باید قیمت‌ها را بررسی کنید و به دنبال حلقه‌هایی باشید که به نظرتان جذاب باشد. علاوه بر این در نظر داشته باشید حکاکی که روی حلقه‌تان می‌خواهید انجام بدهید، بسته به نوعش می‌تواند تا یک ماه هم طول بکشد.

در ادامه 20 مدل حلقه زیبای مناسب نامزدی یا ازدواج را می بینیم. برای سفارش به بهترین طلافروشی ها از بزمینه کمک بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت