هنگام انتخاب آتلیه به این موارد توجه کنید!

هنگام انتخاب آتلیه به این موارد توجه کنید!

فهرست عناوین

عروسی هر زوج ایرانی جز به یاد‌ماندنی‌ترین لحظات زندگی آنها است به همین دلیل زوج‌ها برای ثبت لحظات این مراسم به دنبال بهترین آتلیه هستند. برای آتلیه‌ای که انتخاب می‌کنید توجه به چند نکته بسیار ضروری است. در ذیل به این نکات اشاره می‌کنیم.

یکی از نکاتی که هنگام انتخاب آتلیه باید به آن دقت داشته باشیم پرسنل و کارکنان آتلیه است. بعضی از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند عکاسان و فیلمبرداران، همگی خانم باشند پس در انتخاب آتلیه به این نکته توجه لازم را داشته باشید.

نکته مهم دیگر باغ عروس است. بعضی از آتلیه‌ها باغی برای عکاسی معرفی می‌کنند که در آن هم‌زمان کار عکاسی برای چندین زوج انجام می‌گیرد. پس اگر به این نکته حساس هستید، باید در هنگام عقد قرارداد به آن توجه کافی داشته باشید که باغ عروس خصوصی باشد.

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب آتلیه باید حتما به آن دقت کرد نحوه رفتار کارکنان و عکاسان آتلیه است. هر چه رفتار کارکنان آتلیه محترمانه‌تر و راحت‌تر باشد تاثیر بسیار مثبتی بر طبیعی بودن عکس‌ها و کلیپ‌ها می گذارد. پس در انتخاب آتلیه یکی از نکات مهم که در ارتباط مستقیم با کیفیت عکس‌ها است نحوه تعامل و رفتار عکاسان آتلیه می‌باشد.

 یکی از نکات مهم دیگر در انتخاب آتلیه دقت به محیط آتلیه است. از آن‌جا که محیط آتلیه در عکس‌های شما تاثیر فراوان می‌گذارد، دقت کنید محیط آتلیه زیبا و جذاب باشد و دارای سیستم نورپردازی حرفه‌ای باشد تا کیفیت عکس‌های شما را بالا ببرد.

 در آخر اینکه مهمترین نکته در انتخاب آتلیه، توجه به نمونه کارهای قدیم آتلیه می‌باشد.

از مدیر آتلیه بخواهید نمونه کارهای قبلی خود را بدون روتوش و ادیت و با روتوش و ادیت به شما نشان دهد تا بتوانید سطح کارهای آتلیه را بسنجید. برای مثال برای کلیپ‌های مراسم عروسی علاوه بر امکانات و تجهیزات، فیلم‌نامه و برنامه قبلی نیز اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل یکی از مهمترین نکته‌های انتخاب آتلیه توجه به نمونه کارهای قبلی عروسی است.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت