تم‌های جذاب برای جشن بیبی شاور پسر

تم‌های جذاب برای جشن بیبی شاور پسر

فهرست عناوین

یک پسربچه شیرین و کوچولو، منتظر آمدن به این دنیا است! بهترین کار برای خوشآمدگویی به او، گرفتن یک جشن بیبی شاور خلاقانه برای ورود او به جمع خانواده است. انتخاب یک تم زیبا و جذاب یکی از موارد مهمی است که برای برگزاری جشن بی‌بی شاور برای فرزندتان نیاز دارید. ما در این مقاله مجموعهای از تم‌های جذاب برای جشن بیبی شاور فرزند پسرتان گرد آورده‌ایم تا با خواندن مطالب مربوط به این تم‌ها و ایده برداری از آنها، بتوانید جشن جذاب و زیبایی برای فرزندتان تدارک ببینید.

 تم‌های قلمرو حیوانات

برای جشن بی‌بی‌شاور فرزند دلبندتان می‌توانید از تم با زمینه فیل‌های کوچک با رنگ زمینه آبی فیروزه‌ای استفاده کنید.


کودکان عاشق سیرک و تماشای حرکات حیواناتی همچون شیر، فیل و سگ آبی هستند. برای تزیین جشن بیبی شاور فرزند خود می‌توانید از تصاویر کارتونی حیوانات داخل سیرک استفاده نمایید.


میکی ماوس یک شخصیت جذاب و بیپایان دوران بچگی است. استفاده از این تم باعث می‌شود جشن بیبی شاور شما حالت کلاسیک داشته باشد و هیچ موقع از مدافتاده به نظر نرسد.


ورود فرزندتان به دنیا را با تم زنبور عسل با زمینهای متشکل از رنگهای زرد، سیاه و سفید گرامی بدارید.


اگر برای انتخاب تم به نتیجه مشخصی نرسیدید به راحتی می‌توانید یکی از حیوانات را در نظر گرفته و با استفاده از نمادهایی از بچه این حیوان، جشن‌تان را تزیین کنید. یکی از حیوانات بامزه که سبب زیبایی جشنتان میشود بچه نهنگ یا وال است، برای ایجاد هارمونی در تم و جشن‌تان می‌توانید کیک‌تان را به شکل امواج دریا و رنگ دریا سفارش دهید.


بره‌ها حیواناتی هستند که نماد معصومیت و سادگی می‌باشند، می‌توانید با استفاده از تصاویر کارتونی بره‌ها جشن بیبی شاور خود را تزیین نمایید.


تم‌های وسایل جذاب برای پسران

وقتی قرار است فرزندتان پسر باشد یعنی در آیندهای نزدیک باید لگوها و اسباب‌بازی‌های پسرانه برایش تهیه کنید، می‌توانید این کار را قبل از به دنیا آمدن پسرتان و زمان جشن بیبیشاور انجام دهید و با استفاده از اسباب بازی‌های پسرانه جشن‌تان را تزیین نمایید.


یک ایده برای تزیین جشن بیبیشاور استفاده از  ورزش‌های مورد علاقه پدر است برای مثال در عکس زیر برای تزیین جشن از آیتمهای مربوط به ورزش گلف استفاده شده است.


پسربچهها از کودکی عاشق بازی‌هایی هستند که مربوط به ساختوساز می‌شود. یک ایده عالی برای تزیین جشن‌تان استفاده از زمینه و وسایل ساخت و ساز، همچون لودر و علایم ساخت و ساز است. برای ایجاد هارمونی بیشتر می‌توانید از کیک به رنگ قهوهای استفاده کنید.


یک ایده خلاقانه برای تزیین جشن بیبیشاور استفاده از شخصیت‌های مربوط به بازیهای نوستالژیک هم‌چون سوپرماریو است.


تم‌های جنتلمن کوچک

یک ایده خلاقانه برای تزیین جشن بیبیشاور استفاده از لگوهای سبیل است. میتوانید تمامی ملزومات جشن را با استفاده از لگوهای سبیل تزیین نمایید و برای ایجاد هارمونی به هر کدام از مهمان‌هایتان یک المان سبیل هدیه دهید تا در طول جشن از آن استفاده کنند.



برای زیباتر کردن جشن بیبی شاورتان می‌توانید در کنار المان‌های سبیل از رنگ‌های متنوع و شاد استفاده نمایید تا جشن‌تان زیبا و جذاب به نظر برسد.

 

 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت