4 نکته قبل از انتخاب گروه موسیقی عروسی

4 نکته قبل از انتخاب گروه موسیقی عروسی

فهرست عناوین

یکی از مهم‌ترین بخش‌های عروسی شما که در تمام مدت عروسی همراه میهمانان شماست و می‌تواند به تنهایی میزان هیجان و لذت میهمانان را در عروسی شما تعیین کند، گروه موسیقی عروسی است.

نکات ذیل را در انتخاب گروه موسیقی در نظر بگیرید.

نکته اول: قبل از انتخاب گروه موسیقی، تعریف دوستان و آشنایان را درباره آنها بشنوید و حتی پیش از مراسم خودتان به مراسمی که آنها اجرا می‌کنند بروید. همچنین حتما به نوع برخورد، اخلاق و شخصیت گروه و سرپرست آن توجه کنید. در مورد گروه موسیقی در اینترنت تحقیق کنید و در تالارهای گفتگو نظر تازه عروس دامادها را بپرسید.


نکته دوم: سلایق موسیقی میهمانانتان را در نظر بگیرید و با توجه به آنها گروه موسیقی‌تان را انتخاب کنید. جمع‌های جوانان به دی‌جی و آهنگ‌های پاپ علاقه دارند، بعضی به گروه‌های سنتی (بخصوص اگر میانسال باشند)، بعضی‌ها دف‌زن را می‌پسندند و ... .

نکته سوم: گزینه‌ها برای اجرای موسیقی عروسی بسیار متنوع هستند. می‌توانید سیستم‌های صوتی اجاره کنید و سی‌دی آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را در عروسی‌ پخش کنید. می‌توانید فقط یک دی‌جی یا نوازنده ارگ را به عروسی‌تان دعوت کنید و یا می‌توانید یک گروه موسیقی بزرگ را با سازهای متنوع انتخاب کنید و از آنها بخواهید عروسی‌تان را تا جایی که می‌توانند گرم کنند.


اگر می‌خواهید هزینه‌های عروسی‌تان را در زمینه گروه موسیقی کاهش دهید، می‌توانید از د‌ی‌جی استفاده کنید. دی‌جی‌ها دستگاه پخش آهنگ دارند و اگر بخواهید، از سیستم نورپردازی هماهنگ با آن هم استفاده می‌کنند.

نکته چهارم این است که دی جی با شما هماهنگ باشد. مثلا آهنگی که شما دوست ندارید یا آهنگی که دارای کلمات نامتعارف است پخش نکند. اگر اسم نامزد سابق شما مریم بوده به هیچ عنوان نباید آهنگی با این نام در مراسم شما پخش شود و اگر شما علاقه ای به آهنگهای عربی ندارید حتما قبل از مراسم به دی جی گوشزد کنید. در مورد هزینه های گروه موزیک و دیجی نمی توان قیمت ثابتی ذکر کرد. ولی حدودا قیمت دیجی به همراه ارگ برای یک شب در تهران از 2 میلیون تومان شروع می شود. گروههای چند نفره معمولا قیمت بالاتری دارند و ساده ترین و ارزانترین روش پخش موزیک توسط سی دی آهنگهای منتخب شما از طریق بلندگوهای تالار است. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مهیار | 1397 مهر 09


معمولا تو عروسی های تو ایران، خیلی کم موسیقی زنده با ساز اجرا میکنن. همش یا پلی بکه یا آهنگای الکترونیکی و روش میخونن. اگه همه اش با ساز اجرا میشد، خیلی جذاب تر بود

مهسا | 1397 مهر 23


اتفاقا به نظر من مراسمی که دی جی اونم دی جی های با انرژی و شاد توشون حضور دارند قشنگ تر میشه و خیلی خوب برگزار میشه