طول تور عروس باید چقدر باشد؟

طول تور عروس باید چقدر باشد؟

فهرست عناوین

در این مقاله با انواع مدلهای تور عروسی و طول آنها آشنا میشوید و میتوانید بر اساس سلیقه و استایل خود یکی از این مدلها را انتخاب نمایید. برای شناسایی استایل عروسی خود این تست را بدهید. توجه داشته باشید که تور عروس باید با لباس عروس هماهنگ باشد پس نکات مهم درباره انتخاب لباس عروس را هم مطالعه کنید.


تور تا شانه

 تورهایی با اندازه شانه معمولا امروزه زیاد مورد استفاده قرار میگیرند. این تورها معمولا بین یک یا چهار لایه دارند و هرچقدر تعداد لایهها بیشتر باشد، رمانتیکتر است.

تور تا آرنج و نوک انگشتان

این مدل تورها همانطور که از اسمشون هم مشخص است، تورهایی هستند که دارای قدی تا آرنج و نوک انگشتان هستند. معمولا از چهار لایه تشکیل شدهاند و پر حجم هستند و به صورت آبشاری به پایین ادامه دارند. این مدل تورها معمولا با لباسهایی که حالت کلاسیک و پرنسسوار هستند مناسب هستند. البته این نکته را هم بهخاطر داشته باشید که این تورها، قد شما را کوتاهتر نشان میدهند. بنابراین اگر قد کوتاهی دارید پیشنهاد میشود از این مدل تور استفاده نکنید.

تورهایی با طول سه ربع

این تورها دارای اندازهای بین زانو یا مچ پا هستند. این تورها میتوانند در لایه های مختلفی با طولهای متفاوت تشکیل شوند و یا فقط یک لایه باشند.


تورهای بلند

این تورها برای لباسهای کلاسیک و مراسم رسمی بسیار مناسب هستند و ظاهری رسمی و با شکوه به لباس میبخشند. این تورها از پشت بر روی زمین کشیده میشوند. بهطور سنتی این تورها از سه لایه تشکیل شدهاند، تا شانه، تا کمر و تا زمین. این مدل تور برای لباسهای راسته مناسب هستند.


تورهای کدرال

مدل تورهای کدرال، تور بسیار رسمی و خاصی هست که به صورت رمانتیکی در پشت عروس ادامه دارد، و ظاهری زیبا و باشکوه به لباس میبخشد.تورهای مانتیلا

این مدل، یک تور سنتی و به سبک اسپانیایی و دایرهای شکل است که حاشیه آن لبهدوزی شده است. این مدل تور در بین عروسهای اروپایی بسیار رایج است.


تورهای مانتیلا

این مدل، یک تور سنتی و به سبک اسپانیایی و دایرهای شکل است که حاشیه آن لبهدوزی شده است. این مدل تور در بین عروسهای اروپایی بسیار رایج است.


بلاش

یک قسمت کوتاه و اختیاری از تور هست که صورت عروس را کمی میپوشاند. این مدل تورها، ظاهری کلاسیک به عروس خانمها میدهند و بیشتر همراه تاج و کلاههای خاص کاربرد دارند.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت