6 نکته درباره انتخاب تالار عروسی

6 نکته درباره انتخاب تالار عروسی

فهرست عناوین

لازم است تا قبل از مراجعه به تالارهای عروسی جهت رزرو، چند نکته مهم را بدانید که می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری کند.

تعداد میهمانتان را تخمین بزنید.

تخمین تعداد میهمانان دید خوبی به شما می‌دهد که بتوانید تالار عروسی‌تان را متناسب با این تعداد انتخاب کنید.

فکر کنید چقدر می‌خواهید برای تالار پول خرج کنید.

وبسایت بزمینه را چک کنید و قیمت‌ها و ویژگی‌های تالارهای مختلف را بررسی کنید. متناسب با بودجه‌ای که می‌خواهید صرف کنید و ویژگی‌هایی که می‌خواهید تالار داشته باشد گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.


روز عروسی‌تان را با دقت انتخاب کنید.

روزهای اعیاد و تعطیلات جزو اولویت‌های عروس و دامادها هستند، اما به خاطر داشته باشید که اگر روز خاصی مد نظرتان نیست، می‌توانید آن را در بعضی روزها و ماه‌ها از سال که زمان کم‌رونقی بازار تالارهاست انتخاب کنید و بدین ترتیب از تخفیفات آنها استفاده کنید.

قبل از مراجعه حضوری به تالار، عکس‌ها و ویدیوهای تالار مد نظر را در وبسایت ما چک کنید

عکس‌ها و ویدیوهای وبسایت بزمینه دید خوبی از تالارها به شما می‌دهد. شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری که هم وقت‌گیر است و هم کم خرج، با حوصله تالار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

عروسی در باغ و اماکن طبیعی، زحمت و خرج شما را برای دکوربندی کاهش می‌دهد.

باغ‌ها و اماکن طبیعی به خودی خود می‌توانند مناظر جذابی داشته باشند و هزینه دکوراسیون در تالارهای سرپوشیده را به شما تحمیل نمی‌کنند.

هیج وقت با دیدن یا شنیدن تعریفی از یک تالار همان را انتخاب نکنید.

همیشه حداقل 3 گزینه را مد نظر قرار دهید و نقاط ضعف و قوت آنها را فهرست کنید. به جز آنچه دیده‌اید و یا شنیده‌اید، همیشه می‌تواند گزینه بهتری وجود داشته باشد؛ لذا همه موارد را به دقت کنترل کنید و سپس دست به انتخاب گزینه نهایی بزنید.


به پارکینگ و مسیر رفت و برگشت به تالار توجه کنید.

داشتن پارکینگ به اندازه کافی و اینکه مسیر تالار به چه صورت است اهمیت زیادی در آسایش میهمانانتان دارد. اگر مسیر تالار از مسیرهای پرترافیک می‌گذرد، حتما آن را در کارت دعوت قید کنید تا میهمانان در زمان رسیدن و ترک تالار دچار مشکل نشوند و زمان رفت و امد را در برنامه‌هایشان لحاظ کنند.

محدودیت‌های مربوط به تالار

با مسئول تالار درباره محدودیت‌ها و قوانین مربوط به تامین‌کنندگان تالار صحبت کنید. بعضی از آنها قوانین سفت و سختی درباره تامین‌کنندگان دارند. مثلا با کترینگ‌های خاصی کار می‌کنند و ...

حتما از آنها درباره این محدودیت‌ها توضیح بخواهید تا در پایان عروسی از انتخاب تالار و تامین‌کنندگان آن ناراضی نباشید. حتی اگر می‌توانید غذاهای کترینگ تالار را نیز تست کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت