20 پیشنهاد خرید عیدی اقتصادی و ارزان برای عزیزان

20 پیشنهاد خرید عیدی اقتصادی و ارزان برای عزیزان

فهرست عناوین

عیدی دادن و عیدی گرفتن یکی از رسومات شیرینی است که در عید نوروز از سالیان دور تا به امروز در میان خانواده های ایرانی رایج بوده است. این روزها به دلیل بالا رفتن هزینه های زندگی و گرانی، شاید خرید عیدی برای تمامی عزیزان، کمی برای شما پر هزینه تمام شود، اما شما هنوز هم می توانید با انتخاب هدایای زیبا و مناسب، هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هم به عزیزانتان عیدی بدهید. در ادامه با بزمینه همره باشید تا چند پیشنهاد اقتصادی برای عیدی به عزیزان را با یکدیگر بررسی کنیم.

عیدی مناسب برای خانم ها

شاید پیدا کردن یک عیدی زیبا و در عین حال قیمت مناسب برای خانم ها در مقایسه با آقایان راحت تر باشد. ایده های زیر می تواند به شما برای خرید عیدی برای خانم ها کمک کند.

سنگ نمک تزیینی

این روزها با گسترش فنگ شویی و اطلاع از خواص متعدد سنگ نمک، فروش سنگ نمک به شکل تزیینی افزایش یافته است. این هدیه علاوه بر زیبایی خارق العاده می تواند باعث جذب انرژی های منفی و بهبود زندگی عزیزانتان شود.

کیف لوازم آرایش

کیف لوازم آرایش یکی از وسایل پرکاربرد در میان خانم ها است. شاید هیچ خانمی را نمی توان پیدا کرد که از این کیف استفاده نکند. کیف های لوازم آرایش در سایزها و طرح های مختلفی در بازار موجود هستند و دست شما را برای خرید باز خواهد گذاشت.

تابلوهای کاشی کاری و میناکاری شده

یکی دیگر از هدایای زیبا و ارزان قیمتی که می تواند عید عزیزانتان را خاطره بخش تر کند، قاب های مینا کاری شده و یا قاب های کاشی است. این قاب ها طرح های سنتی بسیار زیبایی داشته و معمولا وسط آن ها یک شعر و یا جمله زیبا نوشته شده است. ارزش معنوی این هدیه در کنار قیمت مناسب آن بسیار بالا است.

زیورآلات استیل

اغلب خانم ها استفاده از زیورآلات را دوست دارند. جنس استیل یکی از جنس های پرطرفدار زیورآلات است که هم ماندگاری بسیار بالایی داشته و هم دارای طرح های بسیار متنوع و زیبا است. خرید زیورآلات برای عیدی خانم ها می تواند یک انتخاب شیک و باکلاس باشد.

ساعت مچی فانتزی برای عیدی

در کنار ساعت های برند و گران قیمت، ساعت های فانتزی مختلفی نیز در بازار وجود دارند که قیمت آن ها بسیار کمتر از ساعت های دیگر است. این ساعت ها را می توان به صورت خاص برای ست کردن با یک لباس یا یک موقعیت خاص استفاده کرد.

آویز ساعت

یک اکسسوری خاص که استایل خانم ها را خاص تر و زیباتر می کند، آویز ساعت است. این آویزها معمولا از جنس استیل بوده و می توان برای ساعت های دسته چرمی و یا فلزی آن ها را استفاده کرد. قیمت آن ها بسیار مناسب بوده و می تواند یک عیدی خاص برای عزیزانتان به شمار رود.

لوازم دکوری

اکسسوری و لوازم دکوری جز جدا نشدنی از هر خانه و اتاق شخصی است. اگر تم تزئین منزل و یا اتاق شخصی عزیزانتان را می دانید، انتخاب یک اکسسوری خاص و یا لوازم دکوری می تواند یک عیدی زیبا باشد که همیشه آن را جلوی چشمانش ببیند.

قاب شاسی از عکس های چاپ شده

یک هدیه خاص و متفاوت که هر کس با هر سلیقه آن را می پسندد، قاب های شاسی است که عکس عزیزانتان روی آن ها چاپ شده باشد. این قاب ها را می توان روی دیوار کوبید و یا روی میز خاطره قرار داد. می توانید یکی یا تعدادی از عکس های محبوب عزیزانتان را روی قاب های شاسی چاپ کرده و به عنوان عیدی به آن ها هدیه دهید.

عروسک برای عیدی 

خانم ها در هر سنی که باشند، داشتن عروسک را دوست دارند. عروسک های موجود در بازار این روزها آن قدر متنوع اند که شما می توانید مدل مورد علاقه تان را از میان خرس های پشمالو، عروسک های شکرستان، عروسک های فانتزی و صدها طرح و مدل دیگر انتخاب کرده و دل عزیزانتان را شاد کنید.

دستمال سر

اگر دوست شما اهل ورزش، کوهنوردی و یا سفر است، احتمالا دستمال سر یکی از وسایل پرکاربرد برای او باشد. دستمال سرها در بازار قیمت مناسبی دارند و شما می توانید آن ها را برای یک خرید عیدی اقتصادی اما زیبا انتخاب کنید.

ماگ

ماگ نیز می تواند یک هدیه و عیدی خاص و زیبا برای عزیزانتان باشد. می توانید ماگ های با طرح ها و یا نوشته های خاص و یا ماگ های مخصوص متولدین هر ماه را انتخاب کنید و یک عیدی خاص و زیبا به عزیزانتان بدهید.

کتاب

یک عیدی و هدیه ارزشمند برای دوستان و عزیزان بدون شک کتاب است. کتاب هدیه ای است که هیچ گاه قدیمی نمی شود و شما می توانید آن را به هر شخصی کادو بدهید. اگر کتاب یا نویسنده مورد علاقه دوستان و عزیزانتان را می شناسید، انتخاب آن ها به عنوان عیدی می تواند یک انتخاب لذت بخش برای آن ها باشد.

اتریوم و گل و گلدان های فانتزی

یک انتخاب زیبا و کاربردی دیگر برای خرید عیدی، مدل های مختلف اتریوم و تراریوم است. گل های کوچکی که در درون گلدان های شیشه ای به شکل خاص و زیبایی قرار داده شده اند. این هدیه تقریبا هرکسی را می تواند خوشحال کند، حتی کسانی که به گل و گیاه علاقه چندانی ندارند.

عیدی مناسب برای اقایان

بسیاری از عیدی های معرفی شده در بالا مانند کتاب، ماگ، گل و وسایل دیگر علاوه بر هدیه برای خانم ها می تواند یک کادو اقتصادی و زیبا برای آقایان نیز به شمار رود. علاوه بر این موارد شما می توانید از پیشنهادات زیر نیز برای خرید یک عیدی اقتصادی و زیبا برای آقایان ایده بگیرید.

کمربند

کمربند جز اکسسوری های مردانه ای است که هر کس با هر استایل و سلیقه ای از آن استفاده می کند. کمربندهای متنوعی در بازار در جنس های چرم طبیعی تا مصنوعی در بازار هستند که خرید آن ها به عنوان عیدی می تواند عزیزانتان را شاد کند.

کیف پول یا جای کارت

از دیگر هدیه های مناسب برای آقایان می توان به کیف پول و یا جا کارتی اشاره کرد. این وسایل نیز دارای جنس ها و طرح های مختلفی بوده و شما می توانید مطابق با سلیقه عزیزانتان آن ها را انتخاب کنید.

کراوات

یک خرید لوکس اما قیمت مناسب برای عیدی دادن به آقایان بدون شک کراوات است. کراوات هدیه ای است که در مناسبت های خاص مانند جشن های عروسی استفاده می شود و هر مردی باید در کمد لباس های خود حداقل چند مدل متنوع از کراوات را داشته باشد. چه بهتر که کراوات بعدی را شما به او هدیه کنید!

کلاه

فرقی نمی کند که آقایان کلاه را به صورت دائم استفاده می کند و یا فقط مواقع خاص مانند پیک نیک و یا کوهنوردی. در هر حالت خرید یک کلاه زیبا و مناسب برای او می تواند همان عیدی مناسب و ارزان قیمتی باشد که به دنبال آن هستید.

دستبند و اکسسوری های مردانه

استفاده از دستبند و دیگر اکسسوری ها تنها مخصوص خانم ها نیست. این روزها مدل های متنوعی از اکسسوری های مردانه نیز در بازار موجود است که آقایان با توجه به سبک و استایل خود از آن ها استفاده می کنند. اگر همسر، پدر یا فرزند شما از این اکسسوری ها استفاده می کند، خرید آن ها به عنوان عیدی بدون شک ان ها را خوشحال خواهد کرد.

هندزفری

وسایل جانبی موبایل شاید برای خانم ها چندان جذاب نباشد، اما آقایان همیشه از خرید و داشتن آن ها لذت می برند. از این رو انتخاب و خرید یک هندزفری مناسب برای آقایان می تواند یک عیدی لذت بخش برای آن ها و یک خرید اقتصادی برای شما به شمار رود.

ست پاپیون و دکمه سردست

مانند کراوات، ست پاپیون و دکمه سردست نیز از جمله وسایلی است که حتما داخل کمد آقایان بوده تا در مناسبت های خاص و مراسم های رسمی از آن ها استفاده کنند. خرید این ست به عنوان عیدی نیز می تواند یک انتخاب اقتصادی و مناسب برای شما باشد.

فلش مموری برای عیدی

استفاده بیش از اندازه از دیتاهای دیجیتال، باعث شده که استفاده از وسایل جانبی حافظه مانند فلش مموری بسیار بیشتر از قبل باشد. در واقع خرید فلش مموری می تواند یک خرید پرکاربرد و پر استفاده برای عزیزانتان باشد.

جا سوییچی برای عیدی

در کنار دیگر اکسسوری های موجود در بازار، جاسوئیچی ها نیز دارای تنوع بسیار بالایی هستند. از جا سوئیچی های فانتزی، تا جاسوئیچی های چرم و مدل هایی لوکسی که در آن ها طلا به کار رفته است. در هر حالت خرید یک جاسوئیچی کوچک و متناسب با سلیقه عزیزانتان می تواند یک عیدی متفاوت و اقتصادی باشد.

قاب گوشی

قاب گوشی برای پسران جوان و نوجوان می تواند یک عیدی خاص و متفاوت به شمار رود. معمولا پسران جوان دوست دارند که چندین قاب گوشی متنوع داشته باشند و در بازه های زمانی مختلف آن را عوض کرده یا با چیزی ست کنند. از این رو خرید یک قاب متناسب با سلیقه آن ها می تواند یک عیدی متفاوت و جذاب برایشان به شمار رود.

تراول ماگ

یک وسیله کاربردی دیگر که می تواند یک عیدی ارزان قیمت اما عالی برای شما باشد، تراول ماگ است. تراول ماگ ها این روزها بسیار توسط افراد مختلف در موقعیت های مختلف مانند مدرسه، سفر، سرکار و یا حتی در منزل مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند تا ساعت ها دمای نوشیدنی داخل خود را حفظ کنند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت