بهترین دفاتر عقد و تالارهای عروسی جنوب تهران (به همراه آدرس)

بهترین دفاتر عقد و تالارهای عروسی جنوب تهران (به همراه آدرس)

فهرست عناوین

برگزاری مراسم عقد و عروسی به بهترین شکل بدون شک یکی از چیزهایی است که همه زوج های جوان به دنبال آن هستند. در این بین انتخاب یک دفتر عقد و یا تالار عروسی لوکس و زیبا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر هرچه بهتر برگزار شدن مراسم بگذارد. در جنوب پایتخت تعداد قابل توجهی از این تالارها و دفاتر عقد وجود دارد که شما می توانید با خیال آسوده برگزاری صفر تا صد مراسم خود را به آن ها بسپارید. بنابراین اگر مراسم عقد یا عروسی شما نزدیک است، با ما همراه شوید تا با بهترین دفاتر عقد و تالارهای عروسی در جنوب تهران آشنا شویم.

محضر و دفتر عقد مهر ماندگار

یکی دیگر از دفاتری که در لیست بهترین دفاتر عقد جنوب تهران قرار می گیرد، محضر و دفتر عقد مهر ماندگار است. این دفتر عقد دیزاینی بسیار زیبا داشته و سفره عقد آن به سبکی خاص و متفاوت طراحی شده است. در صورتی که قصد دارای مراسم عقد خود را همراه با پذیرایی از مهمانان در وعده های شام و ناهار برگزار کنید، این دفتر عقد می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود. این دفتر عقد در نازی آباد، نبش خیابان مرشدی واقع شده است. 

دفتر رسمی شماره 165 تهران

اگر به دنبال برگزاری یک مراسم عقد ساده هستید، دفتر رسمی شماره 165 تهران می تواند برای شما گزینه مناسبی به شمار رود. این دفتر عقد در نازی آباد، شهید رجایی، جنب مسجد الشهدا واقع شده و دسترسی به آن راحت است. این دفتر عقد دارای یک اتاق عقد دلباز دارد که سفره عقد آن به شکل زیبایی بر روی آینه های چند طبقه چیده شده است. پخش موسیقی و پذیرایی از مهمانان نیز در این دفتر خانه رسمی ازدواج انجام می شود.

دفتر رسمی ازدواج 111

این دفتر رسمی ازدواج وابسته به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضائیه بوده و می تواند به شما در برگزاری یک مراسم عقد لاکچری و لوکس کمک کند. این دفتر ازدواج دارای یک اتاق عقد زیبا به همراه یک سفره عقد بوده که به سبکی ساده اما شیک دیزاین شده است. در این دفتر عقد هم می توانید گروه موسیقی زنده دف و سنتور را دعوت کرده و هم با استفاده از فلش و یک سیستم صوتی قوی برای پخش موسیقی استفاده کنید. دفتر ازدواج 111 دارای پرسنلی دلسوز و خوش اخلاق است که برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عقد شما تلاش خواهند کرد. این دفتر در بلوار تهرانسر، چهار راه صدف واقع شده است.

دفتر ازدواج آوای مهر

آوای مهر یکی از بهترین دفاتر عقد در جنوب تهران است که شما می توانید مراسم عقد خود را در آن برگزار کنید. این دفتر عقد دارای سه شعبه در جنت آباد، تهرانسر و چهاردانگه بوده که در همه آن ها پرسنلی حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی به زوج های جوان و مهمانان آن ها هستند.
دفتر ازدواج آوای مهر دارای یک سفره عقد بسیار زیبا به سبک و دیزاین ایتالیایی است که شما را در نگاه اول مجذوب خود خواهد کرد. این دفتر عقد همچنین یک سیستم نورپردازی مدرن و عالی دارد تا اکیپ عکاس و فیلم برداران حرفه ای مجموعه بتوانند بهترین لحظات زندگی شما را به بهترین شکل ثبت کنند. این دفتر عقد دارای دکوراسیون و دیزاینی بسیار خاص و زیبا همراه با شمع آرایی، گل آرایی با گل های طبیعی است تا همه چیز مطابق میل شما برگزار شود. دفتر عقد آن حدود 80 نفر ظرفیت داشته و پارکینگ اختصاصی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

دفتر رسمی ازدواج شماره 39

یک انتخاب دیگر برای برگزاری مراسم عقد عالی و آرام، دفتر رسمی شماره 39 است. در این دفتر عقد شما بسیار احساس آرامش خواهید کرد و همه چیز به بهترین شکل برای شما و مراسمتان برگزار خواهد شد. اتاق عقد زیبا، سفره عقد شیک، پذیرایی از مهمانان، پخش موسیقی با سیستم صوتی قوی از ویژگی های این دفتر عقد به شمار می رود. دفتر رسمی شماره 39 در دولت آباد، خیابان مرادی واقع شده است.

دفتر رسمی شماره 210

نام دیگری که در لیست بهترین دفاتر عقد و محضرهای جنوب تهران قرار می گیرد، دفتر رسمی شماره 210 است. سر دفتر این مجموعه جناب آقای هادی فراهانی نصب بوده و ادرس آن نازی آباد، بعد از بازار دوم، خیابان کارگر سامانی، چهار راه دخانیات است. در این دفتر همه چیز از طراحی و دیزاین، سفره عقد، پذیرایی از مهمانان، دلباز بودن و تهویه مناسب سالن و رفتار پرسنل به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

سالن عروسی قصر امیر

اگر می خواهید مراسم عقد خود را در یک فضای لوکس و متفاوت برگزار کنید، حتما سری به سالن عروسی قصر امیر زده و آن را از نزدیک ببینید. این سالن عروسی دارای یک اتاق عقد مجزا با ظرفیت حدود 70 نفر بوده و سفره عقد در آن به سبکی اروپایی و زیبا چیده شده است. در صورت برگزاری مراسم عروسی در این تالار می توانید تا 500 نفر از مهمانان خود را دعوت کنید. طرح ازدواج آسان، کارت دعوت، صفحه نمایشگر، گروه عکاسی و پارکینگ اختصاصی از ویژگی های این تالار به شمار می رود. این تالار عقد و عروسی در بزرگراه بسیج، شمال به جنوب، بعد از خیابان ائمه اطهار واقع شده است.

تالار عقد و عروسی رویال کلاسیک

همان طور که از نام این تالار عقد و عروسی پیدا است، همه چیز در آن شاهانه و لوکس است. این مجموعه دارای مساحتی بالغ بر 3500 متر مربع و ظرفیت حدود 750 نفر است، بنابراین اگر تعداد مهمانان شما زیاد است، می توانید با خیال آسوده این تالار را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید. این تالار دارای یک اتاق عقد مجزا و بسیار بزرگ است که شما می توانید مراسم عقد خود را به شکلی لوکس و ایده آل در آن برگزار کنید.
اتاق عقد آن 200 متر مربع مساحت داشته و دیزاین آن اروپایی و بسیار شیک است. این تالار دارای یک روف گاردن با مساحت 500 متر مربع به همراه فضای سبز و آلاچیق نیز هست. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به سیستم نورپردازی و صوتی بسیار قوی و حرفه ای، پیست رقص مه سرد، گروه عکاسی حرفه ای، 600 متر فضای لابی و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 250 خودرو اشاره کرد. این تالار در بزرگراه آزادگان، خیابان فداییان اسلام واقع شده است.

تالار عقد و عروسی رویال آنتیک

نام دیگری که در لیست بهترین تالارهای عروسی جنوب تهران قرار می گیرد، تالار عقد و عروسی رویال آنتیک است. این تالار عروسی تا کنون برگزار کننده مراسم های عقد و عروسی بسیاری بوده و در کار خود تجربه حرفه ای چند ساله دارد. این تالار یکی از بزرگ ترین تالارهای تهران به شمار رفته و ظرفیت پذیرایی از 600 مهمان را دارد. اتاق عقد جداگانه این مجموعه نیز ظرفیتی حدود 60 نفر دارد. سیستم نورپردازی این تالار یکی از قوی ترین سیستم های موجود با 5 آیتم مختلف است. کیفیت غذا و تنوع منو پذیرایی در این تالار خیال شما را بابت بهترین خدمات به مهمانان آسوده خواهد کرد. تالار عقد و عروسی آنتیک در خانی آباد نو، خیابان لطیفی واقع شده است.

تالار عقد و عروسی نگین طلایی

یکی دیگر از انتخاب های شما در میان بهترین تالارهای عروسی جنوب تهران، می تواند تالار عقد و عروسی نگین طلایی باشد. این مجموعه دارای دو تالار مجزا با ظرفیت مجموع 1600 نفر بوده و یکی از بزرگ ترین تالارهای پایتخت نیز به شمار می رود. سالن های این تالار بدون ستون و با سقفی بلند هستند تا گروه فیلم برداری بتواند بدون هیچ محدودیتی بهترین یادگاری از روز عقد و عروسی را به شما هدیه کند. اتاق عقد اختصاصی این تالار ظرفیت 50 نفر دارد و سفره عقد آن بسیار خاص و زیبا طراحی و چیده شده است. 6 آسانسور مجزا و بزرگ، برق اضطراری، شمع ارایی و گل آرایی، آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد و کیفیت بالای منو پذیرایی از جمله دیگر ویژگی های این تالار به شمار می رود. نگین طلایی در اتوبان آزادگان، رجایی جنوبی، روبه روی شهر سنگ واقع شده است.

باغ تالار توسکا

اگر دوست دارید مراسم عقد خود را در فضای باز و به شکلی متفاوت و به یاد ماندنی برگزار کنید، باغ تالار توسکا یکی از انتخاب های عالی برای شما خواهد بود. این باغ تالار دارای فضای بزرگ، مشجر و 7 هکتاری است که در آن 2 سالن مجزا با ظرفیت 200 تا 1000 نفر وجود دارد. اگر تنها به دنبال برگزاری مراسم عقد هستید، در داخل تالار یک اتاق عقد اختصاصی وجود دارد که می توانید مراسم عقد خود را در آن برگزار کنید. سقف بلند بدون ستون سالن هم زیبایی آن را حفظ کرده و هم به گروه فیلمبرداری اجازه می دهد بهترین خود را به نمایش بگذارند. گل آرایی، میوه ارایی، مشعل آرایی، پارکینگ اختصاصی، LED در کف از دیگر ویژگی های این سالن عقد و عروسی در جنوب تهران به شمار می رود. این تالار در در بزرگراه غرب به شرق، بعد از پل شهید بروجردی واقع شده است.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت