متن زیبا برای تشکر از مهمانان عقد و عروسی

متن زیبا برای تشکر از مهمانان عقد و عروسی

فهرست عناوین

همه ما دوست داریم مراسم شادی خود را در کنار عزیزانمان برگزار کنیم. حضور دوستان و آشنایان در مراسم عقد و عروسی مجلس را گرمی بخشیده و انرژی مثبت و شادی را در آن جاری می کند. شما می توانید با روش های ساده ای از مهمانان مراسم خود تشکر کرده و از این که در این شادمانی همراه شما بوده اند، تشکر کنید. برای این تشکر شما کارهای مختلفی می توانید انجام دهید که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

ارسال پیام تشکر همراه با کارت دعوت

یک روش ساده اما پر از محبت و همدلی برای تشکر از مهمانان عقد و عروسی، ارسال پیام تشکر همراه با کارت دعوت برای مهمانان است. این پیام می تواند یک پیام دست نویس خودتان باشد و یا می توانید آن را در تعدادی که می خواهید چاپ کرده و در کارت دعوت قرار دهید. کاغذ انتخابی برای متن می تواند از کاغذهای فانتزی، کاغذ کاهی یا روغنی باشد.

ارسال پیام ویدیویی برای تشکر

با توجه به عصر ارتباطات این روزها در بسیاری از کشورهای اروپایی، ارسال پیام ویدیویی تشکر بسیار رواج پیدا کرده است. شما می توانید برای عزیزان و دوستان خود یک کلیپ کوتاه گرفته و از آن ها برای حضور در مراسم عقد و عروسی تشکر کنید. این کار معمولا برای اقوام درجه یک و دوستان نزدیک انجام می شود. اگر تعداد این افراد محدود است، می توانید در هر کلیپ اسم آن ها را نیز بگویید تا احساس بهتری در آن ها ایجاد شود.

ارسال پیام تشکر در شبکه های مجازی

یک روش دیگر برای قدردانی و تشکر از مهمانان چه قبل و چه بعد از برگزاری مراسم، ارسال پیام تشکر در شبکه های مجازی است. می توانید برای هر گروه از دوستان و آشنایان خود با توجه به میزان صمیمیتی که با یکدیگر دارید، یک یا چند متن انتخاب کرده و آن را برایشان در شبکه های مجازی مختلف ارسال کنید.

ارسال پیام تشکر همراه با گیفت های عقد و عروسی

دادن گیفت های عروسی این روزها به یک رسم پرطرفدار در میان زوج های جوان تبدیل شده است. عروس و داماد می توانند از وسایل کوچکی مانند شکلات، فانوس های کوچک، بادبزن، کپسول های فانتزی و غیره استفاده کرده و به عنوان یادگاری به مهمانان می دهند. در کنار این گیفت ها می توانید یک متن تشکر زیبا بر روی یک کاغذ فانتزی نوشته و آن ها را به مهمانان خود بدهید.

متن تشکر بر روی کارت دعوت

تا چند سال پیش متن های نوشته شده بر روی کارت دعوت تنها در چند خط و چند بیت تکراری خلاصه می شد، اما این روزها خلاقیت و نوآوری جای همه چیز را گرفته است. بسیاری از دختران و پسران جوان ایده های فانتزی برای طراحی کارت دعوت خود انتخاب کرده و یک متن اختصاصی و زیبا برای آن انتخاب می کنند. اگر تشکر از مهمانان برای شما مهم است، می توانید یک متن کوتاه تشکر نیز در گوشه ای از کارت جای داده و از آن ها برای شریک شدن در شادی های شما تشکر کنید.

متن های زیبا برای تشکر از مهمانان عقد و عروسی

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، برای انتخاب متن تشکر از مهمانان در هر کدام از روش های بالا، دست شما باز است. شما می توانید از متن های زیبایی که خودتان می نویسید و یا انتخاب می کنید، به زیبایی از مهمانان خود تشک و قدردانی کنید. جملات زیر می تواند تا حد زیادی الهام بخش شما باشد. می توانید آن ها را عینا استفاده کنید، با یکدیگر ادغام کرده و یا تغییراتی در آن ها بدهید.
• از شما عزیزان که با حضور پرمهر و عشقتان، این روز را به یاد ماندنی تر و خاطره انگیزتر کردید، ممنونیم.
• بدون شک شادی ما با در کنار شما بودن معنا پیدا می کند. از این که ما را در این شادی همراهی کردید، ممنونیم.
• در تمام لحظه های مراسم، به خاطر داشتن دوستان و عزیزانی مانند شما احساسی از غرور و شادی داشتم. ممنون بابت بودنتان.
• میگن از عزیزانی که جزئی از خاطرات خوبت شدن، تشکر کن. ممنون بابت روز قشنگی که ساختی.
• بعدها که به روز عروسیمان فکر می کنیم، خاطرات حضور شما لبخند ما رو زیباتر خواهد کرد. زندگیتان سرشار از این لبخندهای زیبا باد.
• نه تنها در مراسم شادی، بلکه در روزهای سخت همیشه دلم به بودن شما قرص بود. امیدوارم زندگیتان سرشار از روزهای شادی باشد که آن را کنار هم جشن بگیریم.
• خوشبختی ما با حضور دوستانی مانند شما کامل می شود. ممنونیم که با وجود روزهای پرمشغله، در روز عروسی کنار ما بودید.
• حضور شما مانند یک فانوس دریایی در شب، مراسم ما را روشن کرد. از حضورتان صمیمانه تشکر می کنیم.
• امیدواریم مهر فانی بودن بر تمامی غم هایتان زده شود و امضای خداوند پای تمام آرزوهیتان باشد. از این که در روز وصال کنارمان بودید، ممنونیم.
• امیدواریم از ثانیه به ثانیه عروسی لذت برده باشید. تمام تلاش ما برگزاری هر چه بهتر مراسم بود اما کاستی های آن را به لطف خود ببخشید. باز هم ممنون بابت حضور گرمتان.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت