مدلهای شینیون مناسب دختربچه ها برای مراسم عروسی

مدلهای شینیون مناسب دختربچه ها برای مراسم عروسی

فهرست عناوین

دختر بچه ها نیز دوست دارند مانند بزرگ ترهای خود در مراسم مختلف مانند جشن تولدها و یا جشن عروسی، موهای خود را شینیون کنند. حس زیبایی در خانم ها از همان کودکی در آن ها شکل می گیرد و هر دختر بچه ای نیز دوست دارد به زیباترین شکل خود در مهمانی ها و مراسم ها دیده شود. بدون شک تمام شینیون هایی که خانم ها استفاده می کنند، مناسب دختر بچه ها نیست، اما مدل های مختلف و متنوعی نیز وجود دارد که شما می توانید با توجه به آن ها موهای دختران کوچک تر را نیز زیباتر کنید. با ما همراه شوید تا با تعدادی از مدل های شینیون کودک آشنا شویم.

مدل موی ساده بالای سر

اگر موهای دختر شما پر پشت است، یک انتخاب زیبا و شیک برای او بستن موهای گوجه ای شکل در بالای سر او است. این مدل مو بسیار ساده است و شما در خانه نیز می توانید آن را برای فرزندتان انجام دهید. می توانید برای زیباتر شدن موها، اطراف گردی موها یک ریسه از گل یا مروارید قرار دهید. همچنین می توانید از آرایشگر بخواهید با کمک یک پروتز یا تل مخفی مو، کمی حجم به شینیون کودک بدهد.

موهای نیمه باز موج دار

دختر بچه ها از تغییر استقبال می کنند. از این رو برای شینیون کودک نیازی به مدل های پیچیده و شلوغ ندارید. می توانید با استفاده از یک اتوی مو پایین موهای او را تاب دار کرده و آن را از حالت یکنواخت همیشه در بیاورید. استفاده از یک تل رنگی و یا یک گیر سر مرواریدی روی این مدل مو می تواند زیبایی دختر را دو چندان کند.

مدل موی پاپیونی

یکی دیگر از شینیون های مناسب دختر بچه ها، مدل پاپیونی است. این مدل بسیار ساده است و تنها ظرف چند دقیقه می تواند توسط یک فرد حرفه ای انجام شود. این مدل مو برای دختر بچه هایی که موهای نسبتا کم پشت و نازکی دارند نیز می تواند مناسب باشد.

مدل موی فر (کرلی)

اکثر دختر بچه ها موهای فر را دوست دارند. یک مدل ساده برای شینیون کودک، فر کردن موهای آن ها است. این مدل مو می تواند کمی زمان بر باشد، زیرا مجبور هستید که موها را به بخش های کوچک تقسیم کرده و با استفاده از بابلیس و یا اتوی مو آن ها را فر درشت یا ریز کنید. بعد از فر شدن موها می توانید آن را کامل باز گذاشته و یا نیمه باز بگذارید.

بافت ساده یا خطی

یکی دیگر از بهترین مدل های شینیون برای دختر بچه ها، بافت مو است. دختر بچه ها عاشق این هستند که مانند پرنسس ها دیده شوند و یا مدل موهای شخصیت کارتونی مورد علاقه شان را داشته باشند. از آن جایی که بسیاری از شخصیت های کارتونی از مدل موهای بافت مانند تل موی بافت استفاده می کنند، انتخاب بافت می تواند یک انتخاب زیبا برای دختران باشد. از آن جا که بافت دارای مدل های مختلفی است، دست شما برای انتخاب باز است. بافت خطی، بافت آفریقایی، تل و ده ها مدل دیگر می تواند زیبایی دختر بچه ها را چند برابر کند.

شینیون مدل میکی موسی

یک شینیون جذاب و دوست داشتی برای دختران مدل میکی موسی است. در این مدل موها از پشت و جلوی سر از وسط به دو قسمت تقسیم شده و موها کمی بالاتر از گوش به شکل گرد بسته می شوند. این مدل می تواند یک مدل ساده گوجه ای یا یک مدل پیچیده تر همراه با بافت باشد.

موی باز همراه با تاج گل

یک تاج گل بر روی موها می تواند حس لطافت و زیبایی را به دختربچه ها داده و چهره معصومانه آن ها را زیباتر کند. اگر فرصت کافی برای شینیون فرزند خود ندارید، کافی است یک تاج گل رنگی زیبا تهیه کرده و آن را روی موهای او قرار دهید. تاج گل بر روی موهای موج دار، صاف و لخت و یا فر زیبایی خاصی خواهد داشت.

مدل شلوغ با استفاده از کش 40 گیس

یک مدل زیبا برای دختر بچه ها مدل شلوغ با استفاده از کش 40 گیس است. این مدل شینیون کودک نیاز به مهارت و تخصص قابل قبولی دارد، زیرا عدم مهارت در آن می تواند باعث شود موها ظاهری به هم ریخته و نا مرتب داشته باشند. در این حالت موها با قسمت های مختلف تقسیم شده و با استفاده از کش 40 گیس بسته می شوند.

مدل موی آبشاری 

یکی دیگر از مدل های مو زیبا و ساده برای دختر بچه ها، مدل موی آبشاری است. در این مدل موها را در قسمت بالای سر با کش ببندید تا حالت آبشاری پیدا کند. برای آن که زیبایی موها در این مدل بیشتر شود، حتما موها را با اتو مو صاف کرده و یا حالت دهید. موی وز در این حالت اصلا حالت زیبایی نخواهد داشت. برای آن که جلوی موها نیز زیباتر دیده شود، می توانید از مدل چتری که مدل مورد علاقه اغلب دختر بچه ها است، استفاده کنید.

شینیون های حرفه ای

اغلب مدل های بالا که به عنوان شینیون های مناسب دختر بچه ها معرفی شد، مدل های ساده ای هستند. اگر دوست دارید در مراسم جشن و شادی که دعوت هستید، مدل موی خودتان و دختران یک شکل باشد، می توانید از شینیون های حرفه ای بالای سر، کنار سر و یا پایین آن استفاده کرده و یک مادر دختر شیک و زیبا باشید.

نکاتی در انتخاب شینیون مناسب دختر بچه ها

برای انتخاب شینیون برای دختر بچه ها شما محدودیت زیادی ندارد. البته به این نکته توجه داشته باشید که کودکان معمولا جنب و جوش و فعالیت زیادی دارند، از این رو مدلی را انتخاب کنید که به خوبی بتواند برای چند ساعت فرم موها را حفظ کند.
در مقایسه با شینیون های مختلف، شینیون های باز و نیمه باز و بسته ساده در مقایسه با شینیون های پیچیده برای دختران کم سن و سال مناسب تر هستند.
فرقی نمی کند که شما چه شینیونی را برای فرزند خود انتخاب کرده باشید، در هر حالت دختر بچه ها از استفاده از وسایل تزئینی مو مانند گیرها، کش های رنگی، تل های مرواریدی و غیره استقبال کرده و از آن لذت می برند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت