قیمت تالار عروسی در مشهد، شیراز و کرمانشاه در سال 1401

قیمت تالار عروسی در مشهد، شیراز و کرمانشاه در سال 1401

فهرست عناوین

این روزها یکی از دغدغه های اصلی جوانان هزینه های تشکیل زندگی و برگزاری مراسم عقد و عروسی است. در این میان قیمت تالار عروسی یکی از هزینه های قابل توجهی است که قبل از تصمیم گیری و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی باید به آن توجه داشته باشید. قیمت تالار عروسی به چه فاکتورهایی بستگی دارد و چقدر است؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال ها هستید، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

قیمت تالار عروسی به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

فرقی نمی کند که شما به دنبال قیمت تالار عروسی در مشهد، قیمت تالار عروسی در شیراز و یا شهرهای دیگر باشید، قیمت تالار به فاکتورهای مختلفی بستگی داشته و هزینه آن را کم یا زیاد می کند. از جمله مهم ترین این فاکتورها شامل موارد زیر است.

موقعیت مکانی تالار

یکی از فاکتورهای مهمی که بر قیمت تالار در کرمانشاه و شهرهای دیگر تاثیرگذار است، موقعیت مکانی تالار است. تالارها معمولا در خارج از شهر ساخته می شوند، اما تالارهایی که داخل شهر قرار دارند، معمولا گران قیمت تر هستند. هر چه تالار به شهر نزدیک تر بوده و موقعیت مکانی بهتری داشته باشد، معمولا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

ظرفیت تالار

تالارهای عروسی دارای ظرفیت های مختلفی هستند. برخی از آن ها حدود 100 تا 500 نفر و بیشتر گنجایش دارند. هر چه ظرفیت تالار بیشتر باشد، هزینه تشریفات آن نیز بیشتر بوده و در نتیجه قیمت تالارهای بزرگ عروسی در شیراز و شهرهای بزرگ دیگر، بیشتر خواهد شد.

دیزاین و اکسسوری تالار

فاکتور مهم دیگری که بر قیمت تالار در مشهد، شیراز و شهرهای دیگر تاثیر مستقیم می گذارد، دیزاین و اکسسوری آن است. اگر دوست دارید مراسم عقد و عروسی خود را به شکلی لوکس و لاکچری برگزار کنید، باید تالاری را انتخاب کنید که دارای دیزاین و اکسسوری های خاص و لوکس باشد. هزینه تالارهای لوکس گاهی می تواند تا چندین برابر تالارهای دیگر باشد.

هزینه سفره عقد

اغلب تالارهای عروسی، دیزاین و چیدمان سفره عقد را نیز برعهده می گیرند. این تالارها معمولا با دیزاینرهایی همکاری می کنند تا سفره عقد دقیقا مشابه سلیقه و درخواست شما طراحی و چیده شود. شما می توانید هر سبک سفره عقدی که دوست دارید را با دیزاینرها مطرح کنید تا سفره عقد مطابق آن چیده شود. هرچه طراحی سفره پیچیده تر و وسایل مورد استفاده در آن گران قیمت تر باشد، هزینه کلی تالار برای شما گران تر تمام خواهد شد.

ورودی اولیه

هر تالار با توجه به خدماتی که به مهمانان ارائه می کند، یک هزینه ورودی اولیه از شما دریافت خواهد کرد. هزینه ورودی هر تالار متفاوت است و معمولا مقداری بین 2 تا 35 میلیون تومان متغیر است.

هزینه کیترینگ و پذیرایی

بدون شک مهم ترین عاملی که بر قیمت تالار عروسی در شیراز، مشهد و شهرهای دیگر تاثیر می گذارد، هزینه کیترینگ و پذیرایی است. این هزینه به طور کامل به شما و بودجه ای که در نظر گرفته اید بستگی دارد. می توانید پذیرایی را تنها به یک نوع میوه و شیرینی و غذا محدود کرده و یا چندین مدل شیرینی، دسر و غذا به صورت سلف برای مهمانان در نظر بگیرید. طبیعی است با توجه به انتخاب شما این هزینه در یک رنج وسیع تغییر خواهد کرد. به طور متوسط هزینه کیترینگ و پذیرایی برای هر نفر می تواند از حدود 200 هزار تومان شروع شده و تا حدود 800 هزار تومان نیز برسد. اگر بودجه شما برای برگزاری مراسم عقد و عروسی محدود است، بهتر است این مورد را کمی حساب شده تر انتخاب کنید.

تاریخ و زمان مراسم

نکته دیگری که بر قیمت تالار عروسی در کرمانشاه و شهرهای دیگر تاثیرگذار خواهد بود، تاریخ و زمان برگزاری مراسم است. معمولا همه ما دوست داریم مراسم عقد و عروسی خود را در روزهای اعیاد، روزهای تعطیل و یا آخر هفته ها برگزار کنیم، اما به این نکته توجه داشته باشید که در این ایام هزینه تالار در مقایسه با روزهای دیگر بیشتر خواهد بود.

هزینه دی جی و موسیقی

برای انتخاب گروه موسیقی شما دو راه پیش رو دارید. می توانید خودتان یک گروه موسیقی پیدا کرده و هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید. راه دوم ان است که انتخاب دی جی را به تالار عروسی بسپارید. تالارها معمولا با گروه های موسیقی قرارداد دارند و شما می توانید ان ها را با هزینه کمتری رزرو کنید. این هزینه نیز بر هزینه کلی تالار تاثیر خواهد گذاشت.

عقد در فضای باز یا بسته

بسیاری از زوج های جوان دوست دارند که سفره عقد آن ها در فضای باز چیده شده و مراسم عقد و عروسی متفاوت و لوکس داشته باشند. بسیاری از باغ تالارهای عروسی از شما خواهند پرسید که می خواهید مراسم عقد در داخل تالار و یا فضای باز برگزار شود. هزینه عقد در فضای باز معمولا در مقایسه با داخل تالار بیشتر خواهد بود.

کلیپ فرمالیته

همیشه برای ساخت کلیپ فرمالیته نیازی به رفتن به لوکیشن های عکاسی نیست. بسیاری از باغ تالارها در شهرهای مختلف دارای لوکیشن های عکاسی چندگانه و بسیار زیبایی هستند که شما می توانید کلیپ فرمالیته خود را آن جا بگیرید. در بسیاری از تالارهای لوکس شما می توانید در لوکیشن هایی مانند دریاچه مصنوعی، آبشار مصنوعی، گل آرایی های بسیار زیبا، طراحی هایی به سبک مدرن و یا کلاسیک عکس ها و فیلم های کلیپ فرمالیته خود را بگیرید. قیمت تالار عروسی در این شرایط بیشتر از تالارهای دیگر است.

قیمت تالار عروسی در مشهد

بعد از آن که با فاکتورهای مهم بر قیمت تالار عروسی در مشهد و شهرهای دیگر آشنا شدید، می توانید با توجه به بودجه خود یک تالار مناسب و خوب انتخاب کنید. در کلان شهر مشهد، تالارهای عروسی بسیاری به خصوص در مناطق ییلاقی وجود دارد که بسیاری از آن ها لوکس و لاکچری هستند. می توانید تالارهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.
در ادامه اطلاعاتی که کارشناسان بزمینه طی تماس با یک باغ تالار لوکس مشهد به دست آورده اند به اشتراک گذاشته می شود:
باغی با ظرفیت 800 نفر و فضای باز 150 نفر، جهت ورودی تالار 6 میلیون تومان در سال 1401 (مهر ماه) دریافت می کند. البته برای فضای سنتی دو میلیون و پانصد هزار تومان اضافه دریافت می کند. گل آرایی از 5 میلیون تومان، آتش بازی از 2 میلیون تومان و نورپردازی نیز 2 میلیون تومان هزینه دارد.
غذا از نفری 240 هزار تومان (دو نوع غذا با شیرینی) تا نفری 600 هزار تومان منو وجود دارد.
 

قیمت تالار عروسی در شیراز

شیراز شهر عاشقان، ایده های جذاب و متفاوتی بر برگزاری مراسم عقد و عروسی به زوج های جوان ارائه کرده است. در این شهر زیبا نیز تعداد و تنوع باغ و تالارها، از نظر گنجایش، دیزاین و خدمات وجود دارد. تعدادی از این تالارها در داخل شهر و بسیاری دیگر در حومه شهر واقع شده اند. در این تالارها معمولا منوهای مختلفی به عروس و داماد پیشنهاد می شود تا هر متناسب با بودجه خود بتواند بهترین گزینه را انتخاب کرده و از پس قیمت تالار عروسی در شیراز به خوبی بربیاید.

در ادامه اطلاعاتی که کارشناسان بزمینه طی تماس با یک باغ تالار لوکس شیراز به دست آورده اند به اشتراک گذاشته می شود:

ظرفیت این مجموعه تالار، در سالن vip هزار نفر بود که ورودی این سالن 35 میلیون تومان است. (در سال 1401) هزینه ورودی شامل نورپردازی، سفره عقد، گل آرایی، سفره عقد، آتش بازی، ساز کوبه ای روی استیج است. 

سالن عادی این مجموعه تالار در شیراز، 400 نفر ظرفیت دارد و ورودی 25 میلیون تومان دریافت می کند. هزینه غذا از نفری 200 هزار تومان برای دو مدل غذا شروع می شود و تا نفری 400 هزار تومان برای 4 مدل غذا و یک بره است.

این مجموعه تالار برای نورپردازی و سایر خدمات هزینه اضافه دریافت نمی کند.

قیمت تالار عروسی در کرمانشاه

فرقی نمی کند به دنبال یک سالن عقد کوچک یا یک تالار عروسی بزرگ در کرمانشاه باشید، در هر صورت می توانید در میان ده ها تالار این شهر بهترین گزینه را انتخاب کنید. در کرمانشاه نیز مانند شهرهای دیگر اغلب تالارها در خارج از شهر واقع شده و خدمات متنوع و مختلفی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. قبل از انتخاب یک تالار حتما گزینه های مختلف را سر بزنید، راجع به قیمت تالار در کرمانشاه پرس و جو کرده تا بتوانید مراسم خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برگزار کنید.
در ادامه اطلاعاتی که کارشناسان بزمینه طی تماس با یک باغ تالار خوب کرمانشاه به دست آورده اند به اشتراک گذاشته می شود:

این باغ تالار ظرفیت 300 نفر دارد. عقد آریایی و سنتی برگزار می کند. ورودی باغ 15 میلیون تومان در سال 1401 است و ورودی تالار 5 میلیون تومان است.

گل آرایی از 10 میلیون تومان شروع می شود. غذا حداقل از نفری 250 هزار تومان برای دو مدل غذا شروع می شود تا 450 هزار تومان که به صورت سلف سرویس است. این هزینه شامل میوه، نوشیدنی و دسر نیز می شود.

در پایان توصیه می کنیم هنگام عقد قرارداد با تالارها و باغ تالارها بند کنسلی را با دقت مطالعه فرمایید و در صورت یکطرفه بودن قرارداد حتما نظر خود را با مدیر تالار مطرح کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت