بورس خرید کت و شلوار دامادی در تهران به همراه 20 مدل پیشنهادی

بورس خرید کت و شلوار دامادی در تهران به همراه 20 مدل پیشنهادی

فهرست عناوین

کت و شلوار را می توان رسمی ترین لباس برای آقایان دانست که آن در موقعیت های مختلفی مانند جلسات کاری مهم و البته مراسم عقد و عروسی استفاده می کنند. تنوع در مدل و طرح کت و شلوار دامادی نسبتا کم بوده و این اختلاف تنها مربوط به مواردی مانند مدل یقه، دکمه ها و یا بلندی کت می شود. از این رو مهم ترین نکته در انتخاب یک کت و شلوار زیبا، دوخت و پارچه آن است. اگر شما نیز به دنبال خرید یک کت و شلوار شیک هستید، با ما همراه شوید تا با بهترین مراکز کت و شلوار فروشی در تهران آشنا شویم.

بورس کت و شلوار دامادی میرداماد

راسته میرداماد را می توان یکی از قدیمی ترین راسته ها در بورس کت و شلوار تهران دانست. در این راسته شما می توانید تنوع بالایی از نمایندگی های رسمی برندهای داخلی و خارجی کت و شلوار فروشی را ببینید، قیمت ها و جنس ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین لباس را برای خود انتخاب کنید. پاساژ آرین یکی از پاساژهای معروف در میرداماد است که در آن در کنار کت و شلوارهای مختلف، اکسسوری های مورد نیازی مانند پاپیون، کراوات، کمربند و کفش به فروش می رسد. از این رو شما می توانید در این پاساژ هرآنچه برای مراسم عقد و عروسی و یا یک جلسه رسمی نیاز دارید، تهیه کنید. دسترسی به این بازار نیز بسیار ساده است. اگر در خط یک مترو تهران در ایستگاه میرداماد پیاده شوید، تنها با چند قدم پیاده روی، پاساژ آرین پیش چشم شما خواهد بود.

بورس کت و شلوار مردانه بهارستان

اگر می خواهید تنها با یک روز بیرون آمدن از خانه هم کارت عروسی خود را انتخاب کنید و هم یک کت و شلوار دامادی شیک بگیرید، بهارستان بهترین مقصد برای شما خواهد بود. بعد از مغازه های اکسسوری های مراسم عروسی و کارت دعوت به سمت سعدی، بورس کت و شلوار بهارستان آغاز می شود. در این بازار نیز تعداد زیادی کت و شلوار از برندهای داخلی و خارجی وجود دارد که می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با توجه به تعداد بالای فروشگاه ها در بهارستان، رنج قیمت در آن نیز متفاوت است. بهتر است قبل از خرید سری به چند فروشگاه زده تا محدوده متوسط قیمت دستتان بیاید.

بورس کت و شلوار مردانه ولیعصرتا چهارراه ولیعصر

ولیعصر پر از مغازه ها و فروشگاه های رنگارنگ و متنوع است که شما می توانید هر چیزی که نیاز دارید را از آن تهیه کنید. بخشی از این بازار بزرگ به بورس کت و شلوار مردانه اختصاص داده شده است. از میدان ولیعصر تا چهارراه ولیعصر مغازه های مختلفی از لباس مردانه فروشی، کت و شلوار، پیراهن، اکسسوری هایی مانند پاپیون و کراوات و کفش وجود دارد. در این بازار می توانید بهترین و بیشترین تنوع را در مدل، طرح و پارچه کت و شلوار پیدا کرده و بهترین گزینه را متناسب با سلیقه، بودجه و سایز خود انتخاب کنید. با توجه به وجود ترافیک در این محدوده، بهتر است به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از وسایل عمومی مانند مترو و یا اتوبوس استفاده کنید.

بورس کت و شلوار مردانه از باب همایون

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کت و شلوار دامادی و مردانه، باب همایون است که قدمت آن به بیش از 5 سال پیش باز می گردد. در این بورس شما با فروشندگانی با انصاف مواجه هستید و می توانید کت و شلوار مورد نظرتان را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در کنار قیمت مناسب، کیفیت پارچه و دوخت در این بازار بسیار بالا است و تقریبا هر شخص با هر سلیقه می تواند یک خرید عالی و رضایت بخش در آن داشته باشد.

بورس کت و شلوار مردانه خیابان فردوسی

یکی از قدیمی ترین خیابان های تهران که در دوره قاجار ساخته شده است، خیابان فردوسی است. خرید از این خیابان هم فال است هم تماشا! شما می توانید در کنار یک خرید دلچسب از تماشای بافت قدیمی شهر نیز لذت ببرید. خیابان فردوسی دارای فروشگاه های متعدد و متنوعی از پوشاک مردانه و زنانه و چرم فروشی است. در این خیابان چندین فروشگاه بزرگ کت و شلوار مردانه وجود دارد که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند. بسیاری از برندهای معروف ایرانی و خارجی در این خیابان نمایندگی دارند، از این رو می توانید با خیال آسوده از کیفیت لباس و پارچه آن را خریداری کنید. اغلب فروشگاه های موجود در خیابان فردوسی دارای سایت های فعالی نیز هستند که شما می توانید علاوه بر خرید حضوری، خرید اینترنتی نیز داشته باشید.

چهار راه کالج

نام دیگری که در بورس کت و شلوار فروشی تهران می تواند جای بگیرد، چهار راه کالج است. در نزدیکی این چهار راه، تعداد قابل توجهی از فروشگاه های کت و شلوار مردانه از برندهای داخلی و خارجی وجود دارد که می توانید یک خرید رضایت بخش از آن ها داشته باشید.

بورس کت و شلوار مردانه جمهوری

یک مرکز حرفه ای و قیمت مناسب برای خرید کت و شلوار دامادی ، رسمی و اسپرت، جمهوری است. از آن جا که فروشگاه های موجود در جمهوری با بسیاری از تولیدی های تهران همکاری مستقیم دارند، قیمت کت و شلوار در آن ها در مقایسه با مراکز دیگر مناسب تر است. در همین فروشگاه ها همچنین مغازه هایی نیز وجود دارند که به صورت تک دوزی نیز از شما سفارش می گیرند. بنابراین اگر به دنبال دوخت یک کت و شلوار سفارشی هستید، جمهوری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کت و شلوار فروشی های جمهوری بعد از چهار راه علاالدین شروع شده و دسترسی به آن ها بسیار ساده است.

بورس کت و شلوار مردانه امام خمینی

بسیاری از افراد خیابان امام خمینی را قلب تهران می دانند. خیابان هایی مانند ناصر خسرو، فردوسی و لاله زار به این خیابان معروف منتهی می شوند. در این خیابان نه تنها بورس خرید کت و شلوار است، بلکه شما می توانید دیگر وسایل و لباس های مورد نیازتان را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید. تنوع و کیفیت بالا در فروشگاه های این خیابان حرف اول را می زند و شما با فروشندگانی صبور و خوش اخلاق مواجه خواهید شد.

بورس کت و شلوار مردانه امام زاده حسن

اگر به دنبال خرید کت و شلوار مردانه به صرفه و با کیفیت هستید، بورس کت و شلوار امام زاده حسن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تنوع جنس و طرح در مغازه های این ناحیه بسیار زیاد است به طوری که هر کس با هر سلیقه می تواند لباس مناسب و مورد علاقه خود را انتخاب کند. یکی از مزایای خرید از این ناحیه آن است که امام زاده حسن در ناحیه ترافیک و زوج و فرد واقع نشده و دسترسی به آن بسیار ساده است. در صورتی که بخواهید با مترو به این ناحیه بروید، باید در ایستگاه زمزم پیاده شده و چند دقیقه ای تا امام زاده حسن پیاده روی کنید.

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا یکی از پر رفت و آمدترین مراکز خرید در نیاوران است که در تقاطع فرمانیه و خیابان عمار واقع شده است. در این مرکز خرید چند طبقه، هر طبقه مخصوص خرید یک چیز است. در طبقه اول این مرکز خرید تعداد قابل توجهی فروشگاه های مردانه فروشی و کت و شلوار وجود دارد که با کمی حوصله می توانید کت و شلوار مناسب خود را در آن پیدا کنید.

مرکز خرید الماس ایران

اگر برای خرید کت و شلوار مردانه دنبال برندهای لوکس خارجی هستید، مرکز خرید الماس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این مرکز خرید در شرق تهران واقع شده و یکی از لوکس ترین مراکز خرید پایتخت به شمار می رود. در این مرکز خرید پوشاک مردانه از برندهای معروف گپ، آدیداس، منگو، بنتون، سیسلی و غیره وجود دارد و خیال شما بابت یک خرید با کیفیت آسوده خواهد بود. در کنار کت و شلوار در این مرکز خرید می توانید اکسسوری های مردانه را با کیفیت عالی و طرح های زیبا خریداری کنید.

مرکز خرید دنیای نور

اگر ساکن شرق تهران هستید، برای خرید کت و شلوار حتما سری به مرکز خرید دنیای نور بزنید. این مرکز خرید در امتداد بزرگراه حکیم واقع شده و چندین فروشگاه بزرگ مردانه فروشی و کت و شلوار دارد.

هاکوپیان

اگر برای خرید کت و شلوار مردانه به دنبال یک انتخاب عالی و سفارشی هستید، و بودجه مورد نظرتان محدودیت ندارد! حتما سری به شعبات هاکوپیان در هتل هما، مجتمع آ اس پ یا میرداماد بزنید. در این شعبات تعداد زیادی از مشاوران، طراحان لباس و خیاطان دور هم جمع شده اند تا دوخت کت و شلوارها به صورت کلی و یا به صورت شخصی دوزی شده به بهترین شکل ممکن انجام شود. شما می توانید قبل از سفارش دوخت، با مشاوران هاکوپیان صحبت کرده تا بتوانید متناسب با سلیقه، فرم بدن و مراسم مورد نظرتان یک لباس عالی و شکیل انتخاب کرده و یا بدوزید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت