همه چیز درباره ازدواج بازیگران ایرانی

همه چیز درباره ازدواج بازیگران ایرانی

فهرست عناوین

حواشی زندگی هنرپیشه ها همیشه برای مردم و خصوصا علاقه مندان آن ها جذاب بوده است. افراد علاقه مند هستند در مورد زندگی و روابط عاطفی بازیگران محبوبشان بیشتر بدانند. از سال های دور همواره در زندگی اغلب هنرپیشه ها جدایی و ازدواج مجدد را شاهد بوده و هستیم. در این مقاله قصد داریم مختصری از ازدواج های هنرپیشه های ایرانی را مرور کنیم.

نگاه های متفاوت به مسئله ازدواج در میان بازیگران

زندگی اغلب بازیگران و سلبریتی ها شاید به خاطر نوع شغلشان، با مردم عادی متفاوت است. بعضی ها به خاطر علاقه به بازیگری و دوری از حاشیه، هرگز ازدواج نمی کنند و برخی دیگر ازدواج های متعدد دارند. برخی از بازیگران ترجیح می دهند تنها با یک بازیگر ازدواج کنند چرا که معتقدند شغل یکدیگر را درک می کنند و برخی دیگر هرگز حاضر نیستند همسر بازیگر داشته باشند.

دسته بندی ازدواج بازیگران

موضوع ازدواج در میان بازیگران را می توان این گونه دسته بندی کرد:
• ازدواج در سن پایین
• ازدواج با اختلاف سنی بالا
• ازدواج ناموفق
• ازدواج مجدد
• بازیگرانی که ازدواج نکردند
• بازیگرانی که با بازیگر ازدواج کردند
• بازیگرانی که خانم ها از شوهران خود بزرگترند

ازدواج بازیگران در سن پایین

آزیتا لاچینی هنرمند و بازیگر ایرانی است که اولین بار در سن 11 سالگی ازدواج کرد. آزیتا لاچینی سه سال پس از ازدواجش همسرش را از دست داد.
زهره حمیدی متولد 1336 از بازیگران نسل قدیم سینمای ایران است. او در سن 16 سالگی ازدواج کرد و تا سن 22 سالگی صاحب 4 فرزند شد.
پویا امینی متولد 1356 در سن 25 سالگی با بیتا بجانلی ازدواج کرد. پویا امینی در 20 سالگی بازیگری را آغاز کرد. او دارای یک فرزند پسر است.

ازدواج با اختلاف سنی بالا

رضا گلزار در سال 1402 با آیسان آقاخانی که تقریبا 20 سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد.
رضا رویگری بازیگر و خواننده که متولد 1325 است، در سال 1392 با تارا کریمی ازدواج کرد. اختلاف سنی این زوج بیش از 40 سال است.
بهرام بیضایی در حالی با مژده شمسایی ازدواج کرد که اختلاف سنی شان 30 سال بود.
سارا صوفیانی بازیگر ایرانی که متولد 1364 است با امیرحسین شریفی که 28 سال از او بزرگتر است ازدواج کرد.
امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند متولد 1353 است. این بازیگر با یاسمینا باهر که 15 سال از او کوچکتر است ازدواج کرد.
شهرام شکیبا بازیگر و هنرمند ایرانی با ستاره سادات قطبی با 14 سال اختلاف سنی با یکدیگر زندگی مشترک خود را شروع کردند.
بهروز افخمی با همسرش مرجان شیرمحمدی با 17 سال اختلاف سنی زندگی شان را آغاز کردند.

بازیگرانی که ازدواج نکرده اند

مهرانه مهین ترابی از بازیگران سینما و تلویزیون است که به گفته خودش به خاطر علاقه زیاد به کارش ازدواج نکرده است. مهرانه با بیش از 60 سال سن مجرد است.
فریبا کوثری از بازیگران مطرح ایرانی است که در حال حاضر بیش از 55 سال سن دارد ولی همچنان مجرد است و علاقه ای به ازدواج ندارد او دلیل اصلی مجرد بودنش را وابستگی بیش از حد به پدر و مادر خود می داند.
نیکی کریمی بازیگر، مترجم و عکاس ایرانی با بیش از 50 سال سن ازدواج نکرده است و بنا به گفته خودش قصد ازدواج نیز ندارد.
پرستو صالحی که از بازیگران سینما و تلویزیون بوده با 45 سال سن ازدواج نکرده است و با وجود شایعاتی مبنی بر ازدواج و جدایی در دوران عقد، تاکنون مجرد مانده است.
میترا حجار از بازیگرانی است که در دهه هفتاد شمسی فعالیت خود را شروع کرده است. وی متولد 1355 است و از سن 21 سالگی بازیگری را بطور رسمی آغاز کرد. او هم اکنون با مجرد است و گویا خیالی برای ازدواج ندارد.
مهراوه شریفی نیا را به دلیل شهرت پدرش که از پیشکسوتان سینمای ایران است، می شناسیم. مهراوه با 40 سال سن مجرد است. او بازیگری را از سن پایین و در دوران کودکی شروع کرده است و از بازیگران موفق ایرانی است.
هانیه توسلی از بازیگران محبوب و مشهور سینمای ایران است وی از متولدین دهه 50 است که مجرد مانده و ازدواج نکرده است.

ازدواج ناموفق

حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در سال 1389 با یکدیگر ازدواج کردند. آنها پس از 12 سال زندگی مشترک بدون فرزند از یکدیگر جدا شدند.
ریحانه پارسا بازیگر جوان سینمای ایران متولد 1377 است که خبر طلاقش 180 روز پس از ازدواج با مهدی کوشکی رسانه ای شد.
بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کردند. آنها سرانجام پس از 5 سال در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند. سپس در سال 1399 مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کردند دو سال بعد از ازدواج شان در سال 1401 خبری مبنی بر جدایی این دو در رسانه ها منتشر شد که از سوی آنان تاکنون تایید یا تکذیب نشده است
رامبد جوان کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون تاکنون سه بار ازدواج کرده است. ازدواج اول رامبد در دهه 70 شمسی است. او با ماندانا روحی ازدواج کرد. زندگی آن ها طولی نینجامید که منجر به جدایی شد. پس از آن رامبد در 36 سالگی با سحر دولتشاهی ازدواج کرد. ازدواج دوم رامبد نیز در سال 1393 به جدایی ختم شد. پس از آن خبر ازدواج سومش با نگار جواهریان منتشر شد. حاصل ازدواج سوم رامبد جوان دختری به نام نوردخت است. نوردخت در سال 1400 در کانادا متولد شد.
سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان پس از جدایی از وی با خواننده سبک سنتی ایران، همایون شجریان ازدواج کرد.
ابوالفضل پور عرب بازیگر مشهور سینمای ایران پس از دو بار ازدواج ناموفق با خانم آناهیتا نعمتی ازدواج کرد که این زندگی مشترک نیز پس از مدتی به جدایی انجامید.

بازیگرانی که خانم ها از شوهران خود بزرگترند

ریما رامین فر متولد سال 1349 در تهران و تحصیل کرده مقطع ارشد کارگردانی است. همسر وی امیرجعفری متولد 1353 و حاصل ازدواجشان پسری بنام آیین است.
خانم شبنم مقدمی متولد سال 1351 در تهران و از بازیگران سینما و تلویزیون است. او در سال 1384 با علیرضا آرا(محمدی) ازدواج کرد. علیرضا آرا (محمدی) متولد سال 1354 بوده و 3 سال از خانم مقدمی کوچکتر است.
رویا نونهالی متولد سال 1341 در تهران با رامین فاروقی متولد 1345 ازدواج کردند که حاصل این عشق یک فرزند دختر شد. همسر رویا نونهالی مستندساز است و رویا نونهالی در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت دارد.
ساعد سهیلی متولد مشهد در سال 1366 است. همسر وی گلوریا هاردی متولد 1360 است. پدر گلوریا اهل کشور فرانسه بوده و گلوریا در فرانسه متولد شده است. آشنایی گلوریا با ساعد در فرانسه شکل می گیرد.

بازیگرانی که همسر بازیگر دارند

علی اوجی و نرگس محمدی در سال 1396 با یکدیگر ازدواج کردند. علی اوجی متولد 1362 و نرگس محمدی متولد 1364 است.
هادی کاظمی و سمانه پاکدل در سال 1397 با یکدیگر زندگی مشترک شان را شروع کردند. هادی کاظمی متولد سال 1355 و سمانه پاکدل متولد 1366 است.
لیلا حاتمی و علی مصفا در سال 1377 ازدواج کردند. لیلا حاتمی که از بازیگران برجسته ایرانی است، متولد 1351 و علی مصفا متولد 1345 است.
مینا ساداتی با بابک حمیدیان در سال 1394 ازدواج شان رسانه ای شد. بابک حمیدیان متولد 1359 و همسرش مینا ساداتی متولد سال 1360 است.
اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی در سال 1395 ازدواجشان را در برنامه کمدی خندوانه اعلام کردند. آناهیتا درگاهی در زمینه های تهیه کنندگی، بازیگری و نقاشی فعالیت می کند. لازم به ذکر است که اشکان خطیبی پیش از این یک ازدواج ناموفق داشته است.
جواد عزتی با مه لقا باقری در سال 1385 ازدواج کرد. جواد عزتی متولد 1360 بوده و در سال های اخیر برنده جوایز متعدد بازیگری شده است. او در سال 1397 بعنوان پولسازترین بازیگر شناخته شد. جواد عزتی سه بار نامزد جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده است. مه لقا باقری بازیگر و کارگردان تئاتر متولد 1360 است.
منوچهر هادی و یکتا ناصر در سال 1394 زندگی مشترک خود را آغاز کردند. منوچهر هادی متولد 1351 کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی است که از نظر فروش گیشه جزء موفق ترین کارگردان ها است. یکتا ناصر نیز متولد 1357 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که درکارنامه هنری خود توانسته برنده جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فجر باشد.
فرشته حسینی و نوید محمدزاده نیز در سال 1400 با یک مراسم عقد مختصر ازدواج کردند. فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی تبار در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. نوید محمدزاده ۱۱ سال از فرشته حسینی بزرگتر است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت