بهترین تالارهای عروسی و هتل های مشهد برای جشن عقد و عروسی

بهترین تالارهای عروسی و هتل های مشهد برای جشن عقد و عروسی

فهرست عناوین

با توجه به آن که مشهد یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران است، در آن تالارها و هتل ها و باغسراهای بسیاری برای برگزاری جشن عقد و عروسی وجود دارد. اغلب این تالارها بسیار زیبا بوده و امکانات کافی و مناسبی را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. اگر شما نیز قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی در مشهد را دارید، با ما همراه شوید تا با بخشی از بهترین تالارهای عروسی در این شهر آشنا شویم.

تالار پذیرایی عمارت تاج

یکی از بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد بدون شک تالار پذیرایی عمارت تاج است که در انتهای بلوار وکیل آباد و در بلوار امام رضا واقع شده است. این تالار یکی از تالارهایی است که فول امکانات در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد. از جمله امکانات این تالار می توان به نور پردازی حرفه ای، آرایشگاه، موزیسین خبره، سفره عقد لوکس و شیک، اتاق عقد مجزا، پذیرایی با کیفیت و ویژگی های دیگر اشاره کرد. این تالار پذیرایی بین 100 تا 600 نفر ظرفیت داشته و شما می توانید مراسم عقد و عروسی خود را در آن برگزاری کنید.

تالار پذیرایی یلدا شاندیز

اگر دوست دارید مراسم عقد و عروسی خود را در یک تالار لوکس و با یک خاطره رویایی برگزار کنید، تالار پذیرایی یلدار شاندیز در مشهد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این تالار اولین و تنها ترین تالار در مشهد است که ورودی عروس و داماد را به زیباترین شکل ممکن شمع آرایی کرده و ورودی را در بخش بانوان پخش زنده می کند. این تالار 100 تا 750 نفر ظرفیت داشته و شما می توانید مراسم های کوچک تا پر جمعیت خود را در آن برگزار کنید. آتلیه اختصاصی این تالار باعث می شود که شما بتوانید عکس هایی خاص و زیبا از بهترین روز عروسی خود داشته باشید. مشعل آرایی، گل آرایی، فرش قرمز، پارکینگ، دی جی، کارت دعوت، آژانس و غیره از دیگر امکانات این تالار به شمار می رود.

باغ تالار پارمیدا

در باغ تالار پارمیدا یکی از بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد می توانید مراسم خود را هم در تالار و هم در باغ زیبای آن برگزار کنید. برگزاری عقد در فضای باز، حالتی لوکس و متفاوت به مراسم عقد شما خواهد داد و بسیاری از زوج های جوان به دنبال آن هستند. این باغ تالار در دوربرگردان سه راه فردوس، بعد از بیمارستان طالقانی واقع شده و دکوراسیون و فضایی بسیار شیک و زیبا دارد. یکی از ویژگی های عالی این باغ تالار کیفیت بالای پذیرایی و سرو غذا است. سفره خانه سنتی، ظرفیت تا 500 نفر، اتاق عقد، فیلم برداری، گل آرایی، شعبده بازی و مجری از دیگر ویژگی های این باغ تالار در مشهد به شمار می رود.

تالار پذیرایی عمارت سلطانیه

اگر تعداد مهمانان شما برای مراسم عروسی زیاد است، تالار پذیرایی سلطانیه یکی از بزرگ ترین و البته بهترین تالارهای عروسی در مشهد است. این تالار عروسی 1500 نفر ظرفیت داشته و سه سالن مجزا برای برگزاری مراسم عقد و عروسی دارد. این تالار توسط دیزاینرهای حرفه ای طراحی و دیزاین شده و شما تفاوت را در آن کاملا احساس خواهید کرد. این تالار با ارائه خدماتی مانند آرایشگاه، آتلیه، مزون، اتاق عقد، دیزاین حرفه ای، محل بازی کودک و خدمات دیگر به دنبال آن است که مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

باغ تالار نیایش

بدون شک باغ تالار نیایش یکی از لوکس ترین و بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد است که کیفیت پذیرایی و برگزاری مراسم در آن در مشهد زبانزد خاص و عام است. این باغ تالار در سه راه فردوسی و در بلوار شاهنامه واقع شده و ظرفیتی 1500 نفره دارد. یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد در این باغ تالار درختچه یادبود است که باعث می شود عروس و داماد خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار در این باغ تالار داشته باشند. از جمله خدمات دیگر این باغ تالار می توان به پارکینگ اختصاصی نامحدود، جایگاه شام، گل آرایی، سفره عقد، کافی شاپ، دی جی حرفه ای و موارد دیگر اشاره کرد.

تالار پذیرایی نگین

تالار پذیرایی نگین یکی از قدیمی ترین و مجرب ترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد است که تا کنون زوج های بسیاری آن را برای بهترین روز عروسی خود انتخاب کرده اند. این تالار در بلوار معلم و در معلم 55 واقع شده و می تواند یک مراسم عالی تا ظرفیت 500 نفر مهمان را برگزار کند. پرسنل این تالار همگی بسیار مجرب و خوش برخورد بوده و به شما در برگزاری یک مراسم ماندگار کمک خواهند کرد. یکی دیگر از ویژگی های این تالار، شرکت آن در طرح ازدواج آسان است تا زوج ها بتوانند با کم ترین هزینه ممکن زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

تالار پذیرایی باران شاندیز

این تالار پذیرایی یکی از بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد است که در سال 1395 توانست برند برتر سال را در حوزه فعالیتش به خود اختصاص دهد. پرسنلی آموزش دیده با لباس فرم، نظمی خاص و عالی به مراسم عقد و عروسی شما خواهند داد. استفاده از بهترین مواد اولیه برای پذیرایی و پخت غذا، وای فای رایگان، گل آرایی، بادکنک آرایی، نمایش و شعبده بازی، موزیک، عکاسی و فیلم برداری از دیگر ویژگی های این تالار عقد و عروسی در مشهد به شمار می رود.

تالار پذیرایی رویال سنتر

این تالار پذیرایی خود را مخصوص افراد خاص و خاص پسند می داند! دیزاین و طراحی شیک و لوکس، 4 سالن مجزا بدون ستون این تالار را به یکی از بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد تبدیل کرده است. سفره خانه سنتی، کافی شاپ، شمع آرایی، سفره عقد بسیار شیک و زیبا، آتش بازی از دیگر ویژگی های این تالار به شمار می رود. این تالار بین 70 تا 100 نفر ظرفیت داشته و می تواند به شما در برگزاری یک مراسم لوکس و لاکچری کمک کند.

باغ تالار آندریا شاندیز

یک انتخاب لوکس و رویایی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در مشهد، بدون شک باغ تالار آندریا شاندیز است. این باغ تالار در ابتدای جاده شاندیز و بعد از موج های خروشان واقع شده است. باغ تالار آندریا در سال 1386 در مساحتی حدود 4 هزار متر مربع و فضای سرپوشیده 1400 متر مربع در یکی از سرسبزترین بخش های شاندیز زیبا ساخته شده است. آندریا در سال های 1390 و 1391 توانست واحد نمونه سال شده و این نشان از کیفیت بالای خدمات در این باغ تالار است. تالار آن تا 900 نفر ظرفیت داشته و شما می توانید مراسم عقد رویایی خود را در فضای باز آن نیز برگزار کنید.

باغ تالار اردیبهشت مشهد

نام دیگری که در لیست لوکس ترین و بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد جای می گیرد، باغ تالار اردیبهشت است. امکان ندارد شما سری به این باغ تالار بزنید و عاشق طراحی خاص و زیبای آن نشوید! در این باغ تالار با استفاده از عناصر طبیعی مانند جوی های روان و آبشار، گل های رنگارنگ، کوه های سنگی و درختان سرسبز فضایی ایجاد شده تا شما علاوه بر برگزاری مراسمی لوکس، بتوانید عکس های فرمالیته خود را نیز در آن بگیرید. در اختیار داشتن یک آشپزخانه صنعتی و مدرن باعث شده پذیرایی در این باغ تالار به بهترین شکل ممکن برگزار شود. این باغ تالار با داشتن مساحتی حدود 16 هزار متر مربع بزرگ ترین باغ تالار مشهد نیز به شمار می رود. باغ تالار اردیبهشت توانست در سال 1397 عنوان برند برتر را نیز به خود اختصاص دهد.

تالار پذیرایی پامچال

یک تالار عالی و لوکس در در جاده شاندیز که معماری آن چشم شما را خواهد گرفت. این تالار پذیرایی معماری شاهانه و اعیانی داشته و یک انتخاب عالی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در مشهد به شمار می رود. در این تالار می توانید در فضای باز و تا ظرفیت 1000 نفر و در تالار تا ظرفیت 600 نفر مراسم عقد یا عروسی خود را برگزار کنید. طرح ازدواج آسان، کارت دعوت، موزیک، آتش بازی، جایگاه عروس و داماد، سفره خانه سنتی و آرایشگاه از دیگر امکانات این تالار پذیرایی به شمار می رود.

باغ تالار آنسه

یک باغ تالار زیبا که در ابتدای جاده شاندیز و روبه روی موج های خروشان ساخته شده است. این باغ تالار در سال 1388 در مساحتی حدود 2 هزار متر ساخته شده و 5 سالن مجزا برای برگزاری مراسم عقد و عروسی دارد. جالب است بدانید سالن های این باغ تالار به دو سبک متفاوت کلاسیک و مدرن ساخته شده اند تا هر زوج جوانی بتوانند متناسب با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنند.

هتل تالار آرزو

هتل تالار آرزو یکی دیگر از بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد است که سال ها تجربه ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه را دارد. این هتل تالار در خیابان قره نی و حد فاصل میدان فردوسی و چهار راه ابوطالب واقع شده و تمامی خدمات مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم عقد و عروسی عالی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

تالار پذیرایی عالی قاپو

یکی دیگر از انتخاب ها در لیست بهترین تالارهای عقد و عروسی مشهد، تالار عالی قاپو است. این تالار در دو طبقه مجاز از هم آماده ارائه بهترین خدمات عقد و عروسی به مهمانان خود است. عالی قاپو در جاده طرقبه و در نبش امام رضا 28 واقع شده است. ظرفیت 150 تا 600 نفر، محل بازی کودک، دیزاین حرفه ای، آتلیه، نورپردازی زیبا و کارت دعوت از ویژگی های این تالار عقد و عروسی در مشهد به شمار می رود.

هتل تالار دماوند

یکی دیگر از بهترین تالارهای عقد و عروسی در مشهد، هتل تالار دماوند است. این هتل تالار با بیش از 3 دهه فعالیت هتلداری یک انتخاب مجرب برای برگزاری مراسمات شما به شمار می رود. این هتل مساحتی بالغ بر 4 هزار متر مربع داشته و تالار آن تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم عالی را دارد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت