بهترین آتلیه های عروسی در اصفهان به همراه معرفی لوکیشن های عکاسی فرمالیته در اصفهان

بهترین آتلیه های عروسی در اصفهان به همراه معرفی لوکیشن های عکاسی فرمالیته در اصفهان

فهرست عناوین

اگر شما نیز در شهر زیبای اصفهان ساکن هستید و می خواهید برای فیلم عقد و عروسی خود یک کلیپ فرمالیته زیبا بسازید، دو چیز مهم مورد نیازتان است. یک آتلیه عکاسی خوب و حرفه ای و پیدا کردن لوکیش های عکاسی. در این مطلب با ما همراه شوید تا لیستی از بهترین آتلیه های عکاسی اصفهان را در کنار زیباترین لوکیشن‌ های عکاسی در این شهر در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین آتلیه های عروسی در اصفهان

در کلان شهر اصفهان آتلیه های عروسی بسیاری فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها در کار خود حرفه ای هستند. در این مطلب ما تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

آتلیه عروسی Rain

یکی از بهترین آتلیه های عروسی اصفهان آتلیه Rain است که بیش از 10 سال در این زمینه فعالیت حرفه ای دارد. این آتلیه با نرخ های مناسبی پکیج های فرمالیه در اصفهان و شهرهای شمالی و جنوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در این آتلیه از جدیدترین دوربین‌های 4k، هلی شات، کرین، رونین و دیگر تجهیزات عکاسی استفاده می‌شود. در صورتی که بخواهید می‌توانید عکاسی خود را به پرسنل اقا و یا خانم بسپارید.

آتلیه فیلم و عکس طهران

اگر به دنبال حرفه ای ترین آتلیه های عکاسی در اصفهان هستید، بدون شک آتلیه طهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این اتلیه یکی از قدیمی ترین اتلیه های اصفهان است که بیش از 4 دهه از فعالیت حرفه ای آن می گذرد. به روز ترین تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی، همراه تیم عکاسی در لوکیشن های مختلف داخل و خارج استان، عکاسی به سبک های مختلف، استفاده از بهترین تجهیزات نورپردازی و ارائه مشاوره برخی از خدمات این آتلیه عروس در اصفهان به شمار می رود.

آتلیه عروسی رها

نام دیگری که در لیست بهترین آتلیه های عروس اصفهان قرار می گیرد، آتلیه عروسی نگاتیو است. این آتلیه توسط کادر حرفه ای از خانم ها مدیریت شده تا تمامی زوج های جوان بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از مسائل مذهبی کلیپ خود را بسازند. کافی است سری به نمونه کارهای این آتلیه در پیج آن ها بزنید تا نهایت کیفیت و زیبایی توجه شما را به خود جلب کند. یکی از مزایای این آتلیه آن است که آتلیه رها دارای عمارت اختصاصی و باغ های متنوع اختصاصی است که شما می توانید در آن بدون نگرانی از شلوغی فضا عکس و فیلم بگیرید.

فیلم و عکس آرشید

یکی دیگر از بهترین آتلیه های عروسی در اصفهان که بیش از هر سبک دیگر در تهیه عکس ها و کلیپ های ایتالیایی و مینیمال شهرت دارد، عکاسی آرشید است. این آتلیه دارای یک فضای باز اختصاصی و یک لوکیشن زیبا جهت عکاسی است و آمادگی ساخت کلیپ و همراهی عروس و داماد در شهرهای دیگر را نیز دارد. در این آتلیه نیز تمامی تجهیزات مورد استفاده از لنزها تا وسایل نورپردازی بهترین هستند تا نتیجه کار برای شما بهترین شود.

آتلیه آ پلاس

اگر برای تهیه عکس و فیلم فرمالیته خود به دنبال سبک های خاص و متفاوت هستید، آتلیه آ پلاس اصفهان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این آتلیه از جدیدترین متدهای اروپایی برای ساخت فرمالیته استفاده کرده و هزینه مناسبی در مقایسه با آتلیه های دیگر دارد. کادر آقا و خانم در این آتلیه در کنار عکاسی عروسی، کار عکاسی مادلینگ، تولد، فارغ التحصیلی و مراسم دیگر را انجام می دهند.

آتلیه عروسی رز

این آتلیه عروسی در کنار بهره گیری از تجربه، از کادری استفاده کرده است که همگی در کار خود تحصیلات آکادمیک نیز دارند. از این رو نتیجه نهایی عکس و فیلم شما یک کار همه چیز تمام از آب در خواهد آمد. در این آتلیه از جدیدترین و بهترین تجهیزات عکاسی مانند هلی شات، تصویربرداری هوایی، رونین، کرین و غیره استفاده می شود. این آتلیه همچنین پکیج های مختلفی به زوج های جوان ارائه می کند تا هر کدام بتوانند متناسب با سلیقه و البته بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

آتلیه عروسی چیک

اگر برای انتخاب آتلیه عروسی در اصفهان وسواس زیادی دارید و می خواهید بهترین اتلیه را انتخاب کنید، حتما سری به صفحه آتلیه چیک بزنید. نمونه کارهای این آتلیه همگی به سبک های اروپایی به خصوص ایتالیایی و بسیار زیبا هستند. این آتلیه بیش از 16 سال سابقه فعالیت حرفه ای داشته و تا کنون زوج های بسیاری آن را برای عکاسی مراسم عروسی خود و ساخت کلیپ فرمالیته انتخاب کرده اند.

آتلیه عکاسی شادمان

شعار این آتلیه این است: سادگی سبک کار ما است. شما می توانید این سادگی و البته زیبایی را در نمونه کارهای این آتلیه ببینید. شادمان از ایده های بکر و متفاوت برای عکاسی و فیلم برداری فرمالیته استفاده می کند و نتیجه کار می تواند رضایت سخت پسند ترین افراد را نیز به دست آورد. این آتلیه نیز دارای باغ اختصاصی بوده و عروس و داماد را برای ساخت کلیپ فرمالیته به بهترین لوکیشن های عکاسی اصفهان و در صورت نیاز شهرهای دیگر می برد. خدمات آلبوم ایتالیایی، عکاسی اسپرت، رتوش حرفه ای، لاو استوری، تصویربرداری در کویر بخشی از خدمات این آتلیه به شمار می رود.

آتلیه فیلم و عکس روبان

نام دیگری که بدون شک باید در بهترین آتلیه های عروس اصفهان قرار بگیرد، آتلیه فیلم و عکس روبان است. این آتلیه با مدیریت خانم شمس بیش از 15 سال فعالیت حرفه ای دارد. این آتلیه با داشتن کادری مجرب و تحصیل کرده از بانوان توانسته است تندیس طلایی بانو کارآفرین را از اتاق اصناف کشور به دست آورد. تجهیزات جدید و مدرن و تجربه و دانش پرنسل نتیجه کاری فوق العاده و عالی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

معرفی بهترین لوکیشن های عکاسی در اصفهان

بعد از آن که با تعدادی از بهترین آتلیه های عکاسی در اصفهان آشنا شدیم، می خواهیم بدانیم در این شهر چه لوکیشن های عکاسی وجود دارد که می توانیم برای ساخت کلیپ فرمالیته به آن جا برویم.

کویر ورزنه

یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی در اصفهان، کویر ورزنه است. این کویر در بخش شرقی مرکز استان واقع شده و حدود 117 کیلومتر با اصفهان فاصله دارد. در این کویر پوشش گیاهی بسیار خاص و زیبایی از تاغ ها، نسی ها و گیاه اسکنبیل وجود دارد و در زمان غروب آفتاب زیبایی خیره کننده خواهد داشت.

باغ بهادران اصفهان

یکی دیگر از لوکیشن های عکاسی در اصفهان که فرمالیته شما را بسیار خاص و زیبا خواهد کرد، باغ بهادران این شهر است. این باغ به لطف زاینده رود طبیعتی سرسبز و زیبا دارد. این شهر کوچک ترین شهر زرین شهر اصفهان بوده و در فاصله 60 کیلومتری از اصفهان واقع شده است. فرقی نمی کند که شما چه فصلی از سال را برای ساخت فرمالیته خود انتخاب کرده باشید، تنوع رنگ ها و گیاهان در این باغ در هر فصل سال زیبایی خاص خود را داشته تا عکس ها و کلیپ های شما بهترین نتیجه ممکن را داشته باشد.

کوچه سنگ تراش ها

اگر دوست دارید عکس ها و کلیپ فرمالیته شما فضایی خاص و متفاوت داشته باشد، محله سنگ تراش های اصفهان یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی در این شهر به شمار می رود. این کوچه در آن سوی خیابان قدیمی جلفا واقع شده و شما را به یاد لوکیشن های فیلم های قدیمی قجری و محله مسیحیان می اندازد. 13 کلیسای زیبا در این محله واقع شده که هر کدام معماری زیبا و خاص خود را دارند. وارد جلفا که بشوید انگار در یکی از کوچه های پاریس قدم می زنید! همین سبک متفاوت و زیبای معماری باعث شده بسیاری از آتلیه های عکاسی این لوکیشن را برای ساخت فرمالیته و عکاسی انتخاب کنند.

خانه مشروطه

اگر دوست دارید فیلم و کلیپ فرمالیته شما سبکی کلاسیک و سنتی داشته باشد، می توانید خانه مشروطه را برای عکاسی انتخاب کنید. این بنای تاریخی در دوران قاجار ساخته شده و جز آثار ملی ایران نیز به شمار می رود. گچ بری ها استادانه، شیشه کاری ارسی های پنج لنگه، نقاشی های شیر و شکر و درهای نفیس و زیبا این خانه را به یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی در اصفهان تبدیل کرده است.

باغ پرندگان اصفهان

باغ پرندگان اصفهان یکی از بزرگ ترین و زیباترین باغ پرندگان کشور است که نمونه های زیبا و نادری از پرندگان در آن نگه داری می شوند. این باغ توسط بسیاری از زوج های جوان و آتلیه های عکاسی به عنوان یک لوکیشن زیبا مورد استفاده قرار می گیرد.

کاخ هشت بهشت

یکی از جذاب ترین لوکیشن های عکاسی در اصفهان کاخ هشت بهشت است. یکی از درب های این کاخ در خیابان چهار باغ و درب دیگرش در ورودی پارک هشت بهشت قرار دارد. این کاخ با داشتن 4 عمارت کلاه فرنگی در 4 گوشه خود و یک تالار زیبا که از هر سو باز است یک لوکیشن هنری و کلاسیک برای عکس ها و فرمالیته شما به شمار می رود.

چهلستون

چهلستون را می توان بهترین لوکیشن عکاسی برای مناسبت های مختلف دانست. زیبایی تالارهای چهل ستون از تالار آیینه تا تالار 18 ستون شما را به اوج زیبایی خواهند برد. کاشی کاری ها، آیینه کاری ها و تزئینات نقاشی در این تالارها می تواند زمینه عکس های شما را بسیار خاص و رویایی کند.

کوه آتشگاه

اگر دوست دارید سبک فیلم و کلیپ فرمالیته شما قدیمی و کلاسیک باشد و بتوانید در یک ارتفاع شهر را زیر پاهای خود ببینید، کوه آتشگاه اصفهان می تواند بهترین لوکیشن عکاسی برای شما باشد. بنای تاریخی قرار گرفته بر روی کوه از هر 4 طرف دارای یک چشم انداز زیبا و مرتفع بوده و در هر ساعت از شب و روز زیبایی خاص خود را دارد.

میدان نقش جهان

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری در اصفهان میدان نقش جهان است که بسیاری از افراد آن را برای یک لوکیش عکاسی خاص و زیبا انتخاب می کنند. در هر گوشه از این میدان می توانید جاذبه های تاریخی مانند عالی قاپو، مسجد امام و شیخ لطف الله را ببینید. می توانید سوار بر یکی از درشکه های زیبای میدان نیز شده و در داخل آن نیز عکس و فیلم بگیرید.

سی و سه پل

اصفهان را می توان با سی و سه پل شناخت. یک آثار قدیمی و تاریخی زیبا که نشان دهنده قدرت و قدمت اصفهان است. سی و سه پل چه در شب و چه در روز زیبایی خاص خود را داشته و می توانید آن را برای لوکیشن عکاسی انتخاب کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت