بهترین مزون لباس عروس اصفهان

بهترین مزون لباس عروس اصفهان

فهرست عناوین

اگر برای روز عروسی یا عقد خود به دنبال یک لباس بسیار زیبا و خاص هستید، یک مزون حرفه ای می تواند شما را به خواسته تان برساند. در مزون ها شما می توانید جدیدترین طرح ها و مدل ها و با کیفیت ترین پارچه ها را پیدا کنید و یک لباس را دقیقا مناسب سایز و استایل خود انتخاب کنید. اگر ساکن شهر زیبای اصفهان هستید، در این مطلب با بهترین مزون عروس اصفهان آشنا خواهیم شد.

معرفی تعدادی از بهترین مزون اصفهان

در کلان شهر اصفهان مزون های مختلفی وجود دارد که می توانید لباس عقد یا عروسی و یا فرمالیته خود را از آن ها تهیه کنید. برای آن که انتخاب خود را بهتر و سریع تر انجام دهید، در ادامه تعدادی از بهترین و شناخته شده ترین مزون های لباس عروس اصفهان را معرفی خواهیم کرد. توصیه می کنیم مقاله لیست آرایشگاه های تاپ عروس اصفهان را هم بخوانید.

مزون لباس عروس آلما

یک کلکسیون کامل از لباس های جدید و اروپایی برای مراسم عقد و عروسی را می توانید در این مزون پیدا کنید. در این مزون شما می توانید لباس مورد علاقه تان را انتخاب کرده و یا در صورت نیاز تغییراتی در مدل و طرح آن ایجاد کنید. در کنار لباس در این مزون می‎توانید هرآنچه که نیاز دارید مانند کلاه حجاب، شیفون، کفش عروس و انواع تاج را تهیه کنید. به دنبال هر لباسی هستید، لباس فرمالیته، لباس عقد یا عروسی، مزون آلما یکی از بهترین مزون اصفهان است که می توانید آن را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های خوب این مزون، برخورد عالی پرسنل است به طوری که صبورانه همراه شما خواهند بود، به حرف هایتان گوش می دهند تا نتیجه کار دقیقا همان چیزی شود که می خواهید.

مزون لباس عروس ماهان

یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای مزون در اصفهان، مزون ماهان است. اگر برای یک مراسم مهم به دنبال یک لباس هستید و می خواهید مانند جواهر بدرخشید، مزون ماهان پیشنهاد ما به شما است. در این مزون می توانید جدیدترین مدل لباس های روز برای لباس های شب و نامزدی، لباس های کوتاه و بلند، کت و دامن، لباس های فانتزی و پف دار و حتی لباس های سایز بزرگ و اسپرت را پیدا کرده و یک انتخاب شیک و متفاوت داشته باشید. قیمت این مزون در مقایسه با مزون های مشابه در اصفهان بهتر و منصفانه تر است.

مزون لباس عروس لوتوس

مزون لباس عروس لوتوس بدون شک می تواند بهترین مزون عروس اصفهان باشد. این مزون در خیابان شیخ صدوق شمالی و حد فاصل چهار راه نیکبخت و پل میر واقع شده است. در این مزون شما می توانید هر مدل لباسی را که در اینترنت دیده اید و یا از فشن شوهای خارجی انتخاب کرده اید به مزون بیاورید تا خیاط های حرفه ای مزون دقیقا مشابه آن را برای شما بدوزند. در این مزون می توانید از راهنمایی های خیاطان نیز استفاده کنید تا مطمئن شوید لباسی که انتخاب کرده اید به اندام شما می آید یا خیر.

مزون ستاره شب

جدیدترین و مدرن ترین لباس های مجلسی و شب را می توانید در این مزون حرفه ای در اصفهان پیدا کنید. این مزون در توحید میانی واقع شده است. در این مزون به عنوان یکی از بهترین مزون های اصفهان می توانید جدیدترین طرح های لباس های ترک، اروپایی و آمریکایی را ببینید. کیفیت پارچه های مورد استفاده در دوخت لباس ها بسیار بالا است و لباس دقیقا قالب تن شما در خواهد آمد. مشاوره رایگان در این مزون برای انتخاب بهترین لباس نیز به شما داده خواهد شد.

مزون لباس عروس کابوک

کافی است سری به صفحه اینستاگرام این مزون بزنید تا زرق و برق و زیبایی لباس های عروس آن شما را سر ذوق آورد. در این مجموعه بهترین خیاطان و طراحان لباس دور هم جمع شده اند تا نتیجه کار برای شما بهترین باشد. لباس فرمالیته، لباس شب، لباس عقد یا عروسی در این مزون دقیقا مطابق سلیقه و نظر شما دوخته می شود و شما تا انتهای کار چندین بار به مزون مراجعه می کنید تا در جریان تمام مراحل دوخت لباس قرار بگیرید. در نتیجه در هر مرحله از کار اگر از هر چیزی ناراضی بودید، می توانید قبل از دوخت نهایی آن را تحویل دهید. کیفیت دوخت و طراحی لباس بدون شک این مزون را به یکی از بهترین مزونهای عروس اصفهان تبدیل کرده است.

مزون لباس عروس استاتیرا

نام دیگری که در لیست بهترین مزون عروس اصفهان قرار می گیرد، مزون استاتیرا است. در این مزون خلاقیت و خاص بودن حرف اول را می زند. بنابراین اگر به دنبال آن هستید که لباس شما در شب عقد یا عروسی خاص و زیبا باشد، این مزون می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در کنار لباس عروسی در این مزون دیگر وسایل مورد نیاز از تور و تاج تا کفش و گیفت برای شما آماده خواهد شد.

مزون عروس آمال

این مزون لباس عروس در ارائه سبک های جدید و اروپایی یکی از بهترین مزون های اصفهان به شمار می رود. اگر لباس های ساده و اروپایی را دوست دارید، امال می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این مزون از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس ها انتخاب می شود. برای انتخاب پارچه و مدل پرسنل این مزون با خوش رویی با مراجعان خود صحبت کرده و به آن ها برای انتخاب لباس مشاوره می دهند.

مزون لباس عروس ویوگ

شعار این مزون دقیقا کاری است که برای شما انجام می دهند. ما رویاهایتان را طراحی می کنیم. در این مزون حرفه ای ترین طراحان لباس و خیاطان دور هم جمع شده اند. شما می توانید هر لباسی را که برای بهترین روز زندگی خود در نظر دارید به مزون نشان داده تا دقیقا لباس رویاییتان دوخته شود. یکی از ویژگی های این مزون خوش قول بودن آن ها است و لباس دقیقا در زمانی که به شما قول داده شده تحویل داده خواهد شد.

مزون عروس زیتون

این مزون در چهار باغ عباسی، کوچه کازرونی و پاساژ مهدی واقع شده و نام دیگری در لیست بهترین مزون اصفهان خواهد بود. اگر به دنبال یک لباس عروس زیبا و با قیمت مناسب هستید، این مزون می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در این مزون لباس های عروس دوخته شده نیز وجود دارند تا اگر مدل آن ها را پسندید، همان روز لباس مورد نظرتان را تهیه کنید. در کنار خرید لباس دوخت انواع مدل های مورد نظرتان در این مزون با دقت و کیفیت بالا انجام می شود.

مزون لباس عروس دلسا

یک مزون به سبک کاملا اروپایی که بسیاری از دختر خانم های جوان آن را برای دوخت و یا خرید لباس عروسی خود انتخاب می کنند. این مزون در ابتدای چهار باغ بالا واقع شده و تمامی فاکتورهای یک مزون حرفه ای و خوب را دارد. پرسنل حرفه ای و خوش برخورد، محیط گرم و زیبا، استفاده از بهترین پارچه ها، استفاده از طرح های جدید و به روز و دوخت لباس مشابه با نظر و مدل مشتری از جمله ویژگی های این مزون لباس عروس عالی به شمار می رود.

مزون لباس عروس برنتین

این مزون در خیابان دقیقی و کوچه سیروس شمالی واقع شده است. در این مزون برای هر سبک سلیقه و نظری می توان یک لباس عالی انتخاب کرد. یکی از ویژگی های عالی این مزون آن است که لباس دقیقا متناسب با هیکل و اندام شما دوخته می شود. از این رو زیبایی لباس و هیکل شما بسیار بیشتر خودنمایی می کند. در این مزون در کنار خرید یا دوخت لباس مورد نظرتان می توانید از اکسسوری های مورد نیاز مانند تاج گل، تور یا کلاه حجاب نیز استفاده کنید.

مزون عروس کلاسیک

در میان مزون های موجود مزون کلاسیک را نیز می توا ن بهترین مزون عروس اصفهان دانست. این مزون در چهارراه عباسی، کوچه کازرون واقع شده است. در این مزون مانند اسم زیبایش می توانید یک طرح کلاسیک و یا یک طرح جدید و فانتزی را انتخاب کنید تا لباس دقیقا همان چیزی شود که شما انتظارش را دارید. برخورد خوب و خوش قول بودن از ویژگی های بارز پرسنل این مزون به شمار می رود.

معرفی دیگر مزون های مطرح در اصفهان

علاوه بر مزون های معرفی شده در بالا، برای انتخاب، دوخت و خرید لباس عروسی، عقد، نامزدی و یا لباس شب خود می توانید مزون های زیر را نیز انتخاب کنید. این مزون ها نیز در لیست بهترین مزون های لباس عروس اصفهان قرار می گیرند.
• صدف
• میس مدا
• لیدی ایده آل
• ژولیا
• مشاهیر
• صدف
• کابوک
• آفرینش
• هورسان
• آوین
• آرامیس
• وان سی

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت