5 مزیت عقد در سالن عقد مجلل

5 مزیت عقد در سالن عقد مجلل

فهرست عناوین

بسیاری از زوج های جوان دوست دارند مراسم عقد خود را در یک سالن عقد لوکس در داخا شهر برگزار کنند تا خاطره بهترین روز زندگیشان به بهترین شکل ممکن ثبت شود. برگزاری مراسم عقد و عروسی در سالن عقد می تواند مزایای مختلفی برای شما به دنبال داشته باشد. ممکن است شما هزینه بیشتری نسبت به برگزاری مراسم در خانه و یا دفتر ازدواج پرداخت کنید اما بدون شک بهره گیری از مزایای آن به این هزینه اضافی می چربد!

صفر تا صد مراسم را به سالن عقد می سپارید

اگر شما تصمیم بگیرید مراسم عقد خود را در خانه برگزار کنید، نگرانی و استرس شما چند برابر خواهد بود. وسایل پذیرایی از مهمانان را آماده کنید، یک سفره عقد شیک و زیبا بیاندازید، محیط منزل را تزئین کنید، چیدمان خانه را تغییر دهید تا همه مهمانان بتوانند به راحتی در یک گوشه بنشینند، احتمالا مجبور به اجاره صندلی شوید و ده ها کار دیگری که اگر یکی از آن ها را از قلم بیاندازید، ممکن است مراسم آن جوری که دوست دارید برگزار نشود. همچنین شما مجبور هستید به جای لذت بردن از مراسم، مشغول پذیرایی از مهمانانتان باشید! در صورتی که شما برگزاری مراسم عقد خود را به یک سالن شیک بسپارید، خیالتان بابت همه چیز آسوده خواهد بود زیرا تمامی کارها به بهترین شکل توسط خود سالن انجام می شود.

جشنتان به بهترین شکل ممکن برگزار می شود

همان طور که در بالا نیز اشاره شد در صورتی که برگزاری مراسم را خودتان برعهده بگیرید، ممکن است خیلی چیزها را فراموش کنید و یا حتی از خیلی از چیزهای دیگر مطلع نباشید! پرسنل سالن عقد از جدیدترین ترندها و ایده ها مطلع بوده و به شما کمک می کنند که یک عقد عالی و همه چیز تمام برگزار کنید. منوهای مختلفی برای برگزاری مراسم در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از میان آن ها متناسب با هزینه خود بهترین ها را انتخاب کنید. از آن جا که همه چیز از پذیرایی از مهمانان گرفته تا تزئین سفره عقد به دست افراد کاربلد در همان بخش سپرده می شود، همه چیز در ایده آل ترین حالت خود برگزار خواهد شد.

همه کارها در یک چشم به هم زدن انجام می شود!

شما برای برگزاری مراسم عقد خود علاوه بر رزرو کردن سالن به کارهای دیگری مانند پیدا کردن یک آتلیه عکاسی خوب، رزرو آرایشگاه زنانه و مردانه، مزون لباس عروس، تزئین ماشین عروس و غیره نیاز دارید. اگر بخواهید هرکدام از این ها را جداگانه جست و جو کنید، نمونه کارهای هر کدام را ببینید و بخواهید از میان آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید احتمالا زمان را از دست خواهید داد و یا کارهای شما تا دقیقه 90 انجام نمی شود. اغلب سالن های عقد به شما کمک می کنند تمامی کارهای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل آن برگزار کنید. این سالن ها با میکاپ آرتیست های معروف، مزون های لباس عروس، آتلیه ها و هر جای دیگری که شما برای برگزاری مراسم عقد خود به آن نیاز دارید آشنا بوده و آن ها را به شما معرفی می کنند. شما می توانید تنها در یک روز نمونه کارهای همه آن ها را دیده و بهترین انتخاب را داشته باشید. نکته قابل توجه اینکه اگر شما از طرف سالن عقد هرکدام از خدمات مورد نیازتان را انتخاب کنید، معمولا برای شما تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته می شود.

بهترین عکس ها و کلیپ را خواهید داشت

از آن جا که دیزاین و طراحی سالن های عقد لوکس و شیک بسیار زیبا است، شما در هر گوشه از آن عکس بگیرید، بک گراند تصویر شما عالی بوده و عکس ها و کلیپ شما عالی از آب در خواهد آمد. در کنار چیدمان سفره عقد و طراحی آن، در سالن های عقد معمولا بخش های جداگانه با طراحی های مختلفی برای عکاسی مهمانان و عروس و داماد وجود دارد. این طراحی های جذاب حتی می تواند شما را از رفتن به آتلیه هم بی نیاز کند! علاوه بر طراحی بسیار شیک و زیبا، سالن های عقد معمولا نورپردازی بسیار حرفه ای دارند که هم به زیباتر شدن محیط کمک کرده و هم باعث می شود عکس ها و کلیپ های شما عالی از آب دربیاید.

برگزاری مراسم همراه با موسیقی زنده یا دی جی

یک مراسم عقد خوب بیش هر چیز به موسیقی شاد نیاز دارد. بسیاری از زوج های جوان ترجیح می دهند که این روزها مراسم عروسی و عقد خود را با گروه های موسیقی سنتی برگزار کنند. گروه هایی که در آن از سازهای سنتی ایرانی مانند دف استفاده می شود. از طرف دیگر اغلب زوج های جوان دوست دارند همراه با یک دی جی عالی هنگام برگزاری مراسم عقد خود از موسیقی های به روز و شاد لذت ببرند. در صورتی که شما یک سالن عقد لوکس را برای مراسم خود انتخاب کرده باشید، می توانید به هر شکلی که دوست دارید موسیقی دلخواه خود را در سالن پخش کنید.

از دیگر مزایای برگزاری مراسم عقد در سالن عقد لاکچری

• نظم و انضباط هنگام برگزاری مراسم
• امکان سرو شام
• پذیرایی متنوع و با کیفیت
• امکان حضور عاقد در سالن
• امکان برگزاری مراسم عقد آریایی
• وجود پارکینگ کافی برای مهمانان
• امکان چیدن سفره عقد در فضای باز
• استفاده از تزئینات و اکسسوری های جدید

معرفی خانه عقد نگارین (بهترین سالن عقد غرب تهران)

اگر شما نیز دوست دارید مراسم عقد خود را در یک خانه عقد شیک در غرب تهران برگزار کرده و صفر تا صد مراسم خود را به آن ها بسپارید، خانه عقد نگارین در شهرک غرب یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. این سالن عقد دارای دکوراسیونی خاص و جذاب بوده و در آن یک خانه ویلایی شیک و بسیار زیبا وجود دارد. این خانه عقد زیر مجموعه استدیو نگارین یکی از معروف ترین استدیوهای تهران است که می توانید با خیال راحت عکاسی مراسم خود را به آن ها بسپارید. از مزایای این سالن عقد می توان به پذیرایی درجه یک، سفره عقد نقره و اکسسوری خاص اشاره کرد.
این سالن عقد دارای تمامی امکانات بالا برای برگزاری یک مراسم عقد لاکچری است تا مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت