ویژگی های باغ تالارهای خوب در احمد آباد مستوفی

ویژگی های باغ تالارهای خوب در احمد آباد مستوفی

فهرست عناوین

یک باغ تالار خوب می تواند خاطره روز عقد و یا عروسی شما را بیش از پیش شیرین و لذت بخش کند. با توجه به وجود فضای باز و دکوراسیون اروپایی سفره های عقد در باغ تالارهای مدرن، زوج های جوان می توانند بهترین روز زندگی خود را با مراسمی لوکس و عالی برگزار کنند. یک باغ تالار خود چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اگر شما نیز به دنبال رزرو باغ تالار برای مراسم خود هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا یک تشریفات لوکس را در احمدآباد مستوفی به شما معرفی کنیم. تشریفات لوکس چوبی که در غرب تهران و منطقه 18،در احمدآباد مستوفی واقع شده است.تشریفات لوکس چوبی در منطقه ای قرار گرفته که از غرب ، شمال و شرق تهران دسترسی بسیار راحت و آسانی دارد.

احمدآباد مستوفی کجاست؟

منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی از طریق اتوبان همت و آزادگان به همه مناطق تهران دسترسی دارد. با توجه به وجود فضای سبز و باغ های متنوع در این منطقه،باغ تالار های لوکس و زیبایی مانند تشریفات لوکس چوبی در این منطقه ساخته شده تا جوانان بتوانند مراسم عقد و عروسی خود را در آنها به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.
شهر احمدآباد مستوفی در فاصله 7 کیلومتری از جنوب غرب تهران واقع شده است. این شهرستان خوش آب و هوا، از طریق بزرگراه آزادگان به پایتخت متصل شده و دسترسی به آن برای تهرانی ها بسیار راحت است. با توجه به وجود فضای سرسبز و باغ های متنوع در این شهرستان، باغ تالارهای لوکس و زیبایی در این شهرستان ساخته شده تا زوج های جوان بتوانند مراسم عقد و عروسی خود را در آن ها به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. اغلب باغ تالارهای موجود در احمدآباد مستوفی درجه یک هستند و امکانات و ویژگی های یک باغ تالار ایده آل را دارند.

ویژگی های باغ تالارهای خوب در احمدآباد مستوفی

در میان باغ تالارهای احمدآباد مستوفی یک باغ تالار در لیست بهترین ها قرار می گیرد که ویژگی های زیر را دارا باشد.

دکوراسیون و زیبایی

بدون شک یکی از اولین ویژگی های یک باغ تالار خوب، زیبایی طراحی و دکوراسیون آن است. از آن جا که باغ تالارها دارای فضای سبز هستند، یک ایده طراحی خوب در آن ها می تواند فضایی اروپایی و بسیار لوکس ایجاد کند. کفپوش های سنگی، استفاده از آب نما، استفاده از میز و نیمکت های زیبا، استفاده از گل های طبیعی و مصنوعی خاص و ایده های دیگر باعث می شود که دکوراسیون یک باغ تالار شیک و متفاوت شود. همچنین یک باغ تالار خوب باید دارای میز کانتر با اندازه مناسب باشد تا مهمانان بتوانند در فضای کافی و بدون ایجاد مزاحمت برای یکدیگر روی آن باشند.

چیدمان سفره عقد

یکی از مزایای رزرو کردن باغ تالار برای مراسم عقد و عروسی آن است که شما می توانید سفره عقد خود را هم داخل تالار و هم در فضای باز بیاندازید. سفره عقد در فضای باز یک ایده بسیار خاص است که بسیاری از عروس خانم ها آن را به سفره عقد در داخل تالار ترجیح می دهند. علاوه بر مکان سفره عقد، طراحی آن نیز بیش از هر چیز دیگر مورد توجه زوج های جوان قرار می گیرد. یک باغ تالار خوب باید با کمک دیزاینرهای حرفه ای، یک سفره عقد زیبا طراحی کرده و بچیند.

نورپردازی

نور پردازی یک تالار و یا باغ تالار از جهات مختلفی می تواند بر روی مراسم عروسی شما تاثیر بگذارد. از ان جا که اغلب مراسم های عروسی در شب برگزار می شود، باغ تالار باید دارای سیستم نورپردازی خوب و مناسبی باشد. نورپردازی حرفه ای در باغ تالار همچنین تاثیر بسیار زیادی بر حرفه ای از آب درآمدن فیلم و عکس های شما خواهد داشت. برای مثال نورپردازی و استفاده از مه هنگام اجرای رقص تانگو عروس و داماد می تواند کلیپ عروسی را بسیار زیبا و خاص کند.

اجرای موسیقی

اجرای موسیقی در باغ تالارها کاری رایج و مرسوم است. اما این که چه بند و یا چه خواننده ای برگزاری موسیقی مراسم شما را برعهده داشته باشد بر کیفیت مراسم شما تاثیرگذار خواهد بود. بسیاری از باغ تالارهای خوب با گروه های موسیقی سرشناس و حرفه ای قرارداد دارند تا مراسم شما با هیجان و انرژی فوق العاده برگزار شود.

پذیرایی

بدون شک کیفیت پذیرایی و منوی آن یکی از عوامل بسیار مهم بر کیفیت مراسم عروسی شما خواهد بود. یک باغ تالار خوب منوی غذایی متنوعی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید از میان غذاهای ایرانی و فرنگی، فینگرفودها، نوشیدنی ها و دسرهای مختلف یک پذیرایی عالی و همه چیز تمام برای مهمانان خود سفارش دهید. بدون شک یک باغ تالار خوب در احمدآباد مستوفی یا هر جای دیگر باید از مواد غذایی تازه و با کیفیت برای پذیرایی از مهمانان استفاده کند.

پارکینگ اختصاصی

اگر تالار انتخابی شما پارکینگ نداشته باشد، مهمانان شما ماشین های خود را کجا می گذارند؟ عدم وجود پارکینگ هم باعث بی نظمی در مراسم شده و هم خطر سرقت خودرو را افزایش می دهد. از این رو یک باغ تالار خوب دارای پارکینگ اختصاصی و مطمئن برای مهمانان است تا با خیال راحت مهمانان ماشین خود را تا انتهای مراسم در آن جا بگذارند.

اتاق پرو و استراحت برای مهمانان

یک باغ تالار خوب در احمدآباد مستوفی به فکر همه چیز است! ممکن است در حین برگزاری مراسم مهمانان میانسال کمی خسته شده و یا جوان تر ها بخواهند لباس خود را تعویض کنند. از این رو در بسیاری از باغ تالارها یک اتاق جداگانه برای استراحت و پرو لباس مهمانان در نظر گرفته می شود.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

در فصل های سرد سال احتمالا شما ترجیح می دهید که مراسم خود را داخل تالار برگزار کنید. از این رو یک تالار خوب باید دارای سیستم گرمایش و سرمایش مناسب باشد تا بتواند دمای محیط را به اندازه متعادل و ایده آل خود برساند.

سیستم تهویه مناسب

با توجه به آن که در تالار تعداد قابل توجهی از افراد در یک فضای بسته قرار می گیرند، سیستم تهویه تالار باید به خوبی کار کند. اگر این سیستم دارای مشکل باشد، بوی غذا، اسپند و ادکلن می تواند مهمانان را تا انتهای مراسم اذیت کند.

ظرفیت سالن

انتخاب باغ تالار احمدآباد مستوفی بیش از هر چیز به تعداد مهمانان شما و ظرفیت تالار بستگی دارد. بدون شک اگر شما بهترین و لوکس ترین باغ تالار را انتخاب کنید اما ظرفیت آن از تعداد مهمانان دعوتی شما کم تر باشد، کیفیت برگزاری مراسم تا حد زیادی پایین خواهد آمد. از این رو قبل از انتخاب تالار حتما لیست مهمانان خود را به همراه تعداد آماده کرده و یک باغ تالار خوب با ظرفیت کافی اجاره کنید.

امکانات و خدمات تالار

یک باغ تالار خوب برای برگزاری هرچه بهتر مراسم تمامی خدمات و امکانات موجود را در اختیار مهمانان و عروس و داماد قرار می دهد. فرش قرمز برای عروس و داماد، آتش بازی در لحظه ورود عروس و داماد، سرویس بهداشتی مناسب، گل آرایی، آسانسور، پاکت هدیه، سرویس تاکسی برای مهمانان و خدمات دیگر از جمله امکاناتی است که یک باغ تالار خوب فراهم می کند.

پرسنل حرفه ای و خوش برخورد

از آن جا که تمامی کارهای پذیرایی از مهمانان توسط پرسنل باغ تالار انجام می شود، پرسنل باید در کار خود دقیق و سریع بوده و به بهترین شکل ممکن کارها را انجام دهند. پرسنل باید همگی لباس یونیفرم، مرتب و تمیزی به تن داشته و به پذیرایی همه مهمانان به بهترین شکل توجه داشته باشند. پرسنل همچنین باید برخوردی گرم و مودبانه با مهمانان داشته باشند.

باغ تالار چوبی یکی از بهترین باغ تالارهای احمدآباد مستوفی

در صورتی که برای مراسم عروسی یا عقد خود به دنبال یک باغ تالار حرفه ای و ایده آل هستید، باغ تالار چوبی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این باغ تالار دارای دیزاینی ساده به سبک رستیک بوده و با استفاده از المان های طبیعی فضای بسیار زیبا و گرم طراحی کرده است. استفاده از چوب و گل های رنگارنگ، دیوارهای کاهگلی همراه با گل های یاس رونده، سطوح ناصاف و بافت دار دیزاین این باغ تالار را بسیار خاص و متفاوت کرده است. این باغ تالار با داشتن تمامی ویژگی های یک باغ تالار خوب که در بالا به آن ها اشاره کردیم، بهترین مراسم زندگی شما را به ایده آل ترین شکل ممکن برگزار خواهد کرد. برای دیدن اطلاعات باغ چوبی و عمارت عقد چوبی کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت