ویژگی های مهم باغ تالارهای تشریفاتی خوب به همراه معرفی باغ تالار تشریفاتی با قیمت مناسب!

ویژگی های مهم باغ تالارهای تشریفاتی خوب به همراه معرفی باغ تالار تشریفاتی با قیمت مناسب!

فهرست عناوین

بسیاری از عروس دامادها برای برگزاری مراسم عقد و عروسیشان از باغ تالارها استفاده می‌کنند. استفاده از فضاهای باز و سرسبز برای برگزاری عروسی باعث به یاد ماندنی‌تر شدن مراسم و زیبا شدن عکس‌ها در نور طبیعی می‌شود. خدمات باغ تالارهای لوکس دارای ویژگی های مهمی هستند که آن‌ها را از باغ تالارهای معمولی متمایز کرده است و به واسطه همین نکات قیمت آن‌ها متفاوت خواهد بود. در ادامه این مطلب به چندی از این ویژگی‌های مهم اشاره خواهیم کرد و به معرفی یک باغ تالار تشریفاتی با قیمت مناسب و بدون ورودی خواهیم رسید. با ما همراه باشید.
باغ تالارهای معمولی و بدون تشریفات، سطح و قیمت پایین تری نسبت به باغ تالارهای تشریفاتی و لوکس دارند و خدماتی بسیار معمولی در سطح پایه ارائه می‌دهند که این موضوع به ضرر عروس داماد است چرا که در صورت انتخاب باغ تالاری معمولی باید به دنبال مجموعه های تشریفاتی بگردند و هزینه‌های این عزیزان بیشتر از حد معمول خواهد شد. به همین جهت توصیه می‌شود با تشریفات یا باغ تالاری قرارداد ببندید که هردو را با هم دارا باشد و با نام باغ تالارهای تشریفاتی معرفی میشوند.

اکنون که با لزوم انتخاب باغ تالار تشریفاتی آشنا شدید به بررسی برخی ویژگی‌های مهم تشریفات مجالس می‌ پردازیم:

وجود فضای سرسبز و طبیعی

وجود فضای سبز در باغ تالارها باعث شیک شدن فضا می‌شود. برای این که بتوانید در فصل‌های گرم عروسی لوکسی در باغ برگزار کنید باید باغ تالاری مراجعه کنید که این فضای سبز را با استفاده از دیزاینرهای حرفه‌ای درست کرده و از گیاهانی خاص و شیک همراه با ریسه و نور با دیزاین متناسب با برگزاری مراسم استفاده کرده باشد. استفاده از گیاهان طبیعی با برگ‌های پهن به همراه گل‌های ریز و درشت که با هارمونی، به همراه نورپردازی، در کنار یکدیگر در باغ قرار گرفته باشند به زیبایی فضای باز می‌افزاید. کفپوش باغ پبشنهاد می‌شود سنگ باشد تا برای لباس و کفش مهمانان و عروس خانم مشکلی پیش نیاید.

فضای مسقف متحرک

اگر به تالاری مراجعه می‌کنید که آزاد و باغ ندارد، بهتر است سقف متحرک داشته باشد تا بتوانید در فضایی شیک مراسم خود را برگزار کنید. با وجود سقف متحرک می‌توانید در زیر ستاره‌ها و هوای آزاد عکس و کلیپ‌های رویایی ثبت کنید. این المان جزو ویژگی‌های برتر باغ تالارهای تشریفاتی محسوب می‌شود.

نورپردازی

نورپردازی در باغ تالارها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که به جشن شور، حس و حال خاصی می‌بخشد. نورپردازی و رقص نور مناسب رقص های دسته جمعی و یا استفاده از نورپردازی و مه مصنوعی در هنگام رقص تانگو عروس داماد باعث می‌شود جو حاکم در مهمانان به درستی و با هماهنگی تغییر کند. این نورپردازی‌ها همچنین برای تهیه کلیپ عروسی و عکس برداری‌ها بسیار مهم است چرا که تنها یک بار می‌توان فیلم‌برداری کرد. نورپردازی فضای باز و سالن به همراه شمع آرایی و گل آرایی‌ها، باغ تالارها را لاکچری خواهد کرد.

موسیقی

استفاده از موسیقی زنده برای تازه کردن حال و هوای جشن و بالا بردن انرژی مهمانان گزینه مناسب تری از دی جی های مراسم است. موسیقی زنده به خصوص در فضای باز و بدون سقف انرژی مهمانان را بالا نگه داشته و شور و حالی بینظیر برای جشن به به همراه دارد. استفاده از بند موسیقی و خواننده‌ای سر شناس اعتبار جشن شما را بالا برده و مراسم را لاکچری خواهد کرد. این مورد در قیمت باغ تالار تشریفاتی که انتخاب می‌کنید تاثیر زیادی خواهد داشت.

تیم پذیرایی تشریفات

در مراسم ها استفاده از تیم پذیرایی تشریفات بسیار رایج است. نکته ای که باید به آن توجه شود طرز برخورد و هماهنگ بودن یونیفرم های این عزیزان می‌باشد. مهمانان شما درواقع مهمانان تیم تشریفات هستند و باید در پذیرایی از آن‌ها سنگ تمام گذاشته شود. طرز برخورد تیم خدماتی باید طوری باشد که احترام مهمانان حفظ شود و در عین حال پذیرایی و شارژ کردن خوراکی و نوشیدنی های سر میز مهمانان باید در الویت عزیزان قرار بگیرد.
تمیزی پوشش یونیفرم و آراسته بودن اعضای تیم به اعتبار تیم پذیرایی تشریفات نیز خواهد افزود و باعث می‌شود مراسمی لاکچری داشته باشید.

منو شام و ناهار

منو شام و ناهار هر باغ تالار با دیگری متفاوت است. عروس داماد با انتخاب باغ تالار تشریفاتی لوکس این مسئولیت را بر عهده آنان قرار داده و از پرداخت هزینه اضافی می‌کنند. منو شام با توجه با آیتم‌های که برای سرو به عنوان پیش غدا، منو اصلی و دسر انتخاب می‌کنید برای هر نفر جداگانه حساب می‌شود. با بستن قرارداد، قیمت تمام شده با توجه به آیتم‌های انتخابی و تعداد مهمانان به نتیجه مقبولی خواهد رسید. کیک عروسی نیز می تواند جزو مواردی باشد که مجموعه انتخاب شده به شما ارائه می‌دهند.

معرفی تشریفات مجالس لوکس

تشریفاتی‌های متفاوتی در ایران وجود دارد. اکثر تشریفات مجالس در تهران با باغ تالارها قرارداد دارند و با مراجعه به مجموعه‌های تشریفاتی، به شما باغ تالارها با ویژگی‌ها و لوکیشن‌های متفاوتی معرفی خواهند کرد. این باغ تالارها معمولا برای هر نفر ورودی داشته و باید برای برگزاری مراسم هزینه ورودی مهمانان را نیز متقبل شوید. در این بین نیز باغ تالارها و تشریفات هایی هستند که با توجه با لاکچری بودن و داشتن ویژگی‌های دیگر هزینه ورودی را برای شما برداشته تا بتوانید مراسمی اقتصادی و در عین حال خاص برگزار کنید.
تشریفات لوکس یاکند لوکس ترین باغ تالار تهران محسوب می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم برای برگزاری مراسم‌هایتان به آن مراجعه کنید. مجموعه تشریفاتی یاکند با دارا بودن باغ تالار اختصاصی جزو بهترین تشریفات‌های تهران با قیمت بسیار مناسب و باورنکردنی است. باغ تالار تشریفاتی یاکند جزو معدود باغ تالارهای لاکچری در تهران است که با توجه به خدمات کاملی که ارائه می‌دهند هزینه ورودی نداشته و جزو باغ تالارهای بدون ورودی محسوب می‌شود. این تشریفات با داشتن آشپزخانه اختصاصی و دکوراسیون شیک و مدرنی که دارند جزو بهترین باغ تالارهای تهران نیز می‌باشند.
تشریفات یاکند با بهره‌گیری از افراد آموزش دیده در تیم برنامه ریزی و خدمات، همچنین با داشتن باغ تالار اختصاصی در شرق تهران اطمینان خاطر شما عزیزان را در زمان برگزاری مراسم تضمین خواهند کرد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت