معرفی تالارهای فرهنگیان تهران و کرج به همراه شرایط رزرو

معرفی تالارهای فرهنگیان تهران و کرج به همراه شرایط رزرو

فهرست عناوین

بسیاری از افراد شاغل در آموزش و پرورش ترجیح می دهند که مراسم عروسی خود یا عزیزانشان را در تالارهای فرهنگیان برگزار کنند. این تالارهای در عین داشتن ویژگی های یک تالار پذیرایی خوب و حرفه ای قیمت به صرفه و مناسبی نیز برای فرهنگیان عزیز ارائه می کند. اگر با لیست تالارهای فرهنگیان تهران و کرج آشنا نیستید و شرایط رزرو آن ها را نمی دانید، خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

تالار پذیرایی فرهنگیان گوته

نام دیگری که در لیست تالارهای فرهنگیان پایتخت قرار می گیرد، تالار پذیرایی گوته واقع در 17 شهریور پایین تر از میدان حر است. این تالار پذیرایی دارای ظرفیت 600 نفر بوده و می تواند مراسم های عقد و عروسی با ظرفیت متوسط را به خوبی برگزار کند. این تالار پذیرایی فرهنگیان نیز دارای دو سالن مجزا است و می تواند همزمان دو مراسم مختلف را برگزار کند. اتاق عقد مجزا و سفره عقد شیک و زیبا از دیگر ویژگی های این تالار پذیرایی به شمار می رود.

تالار پذیرایی فرهنگیان بلوار آفریقا

اگر به دنبال آن هستید که مراسم عقد و عروسی خود را با بالاترین کیفیت و یک قیمت مناسب برگزار کنید، تالار فرهنگیان بلوار آفریقا می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این تالار پذیرایی دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های 700 نفری است و دارای بالاترین سطح کیفیت پذیرایی و منوی غذایی بسیار متنوع است. یکی از ویژگی های بارز این باغ تالار داشتن فضایی سرسبز همراه با آبشار و آب نما است که به شما کمک می کند حتی عکس هایی زیبا برای کلیپ فرمالیته خود بگیرید. این تالار دارای اتاق عقد اختصاصی به همراه سفره های متنوع و مختلف است تا شما بتوانید مطابق با سلیقه خود یک سفره عقد زیبا را انتخاب کنید.


تالار فرهنگیان میدان حر

این تالار فرهنگیان در منطقه 11 تهران و در کارگر جنوبی واقع شده است. این تالار از نظر هزینه یکی از بهترین ها به شمار می رود زیرا به طور مداوم به فرهنگیان عزیر تخفیف های ویژه ای ارائه می کند تا شما عزیزان بتوانید مراسم خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برگزار کنید. ظرفیت این تالار پذیرایی فرهنگیان 600 نفر است و شما می توانید در آن یک مراسم حرفه ای و لاکچری برگزار کنید. پارکینگ اختصاصی، نورپردازی حرفه ای، اتاق عقد اختصاصی، منوی غذایی متنوع و سرآشپز حرفه ای از دیگر ویژگی های این تالار پذیرایی فرهنگیان به شمار می رود. شما همچنین علاوه بر مراسم های عقد و عروسی می توانید دیگر مراسمات شادی خود را در این تالار برگزار کنید.

تالار پذیرایی فرهنگیان اقدسیه

یکی دیگر از انتخاب های شما در میان لیست تالارهای فرهنگیان تهران، تالار پذیرایی اقدسیه است. این تالار دارای ظرفیت حداکثر 500 نفر و دو سالن مجزا با دیزاین متفاوت است تا شما مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. عکاسی و فیلم برداری به همراه سیستم نورپردازی حرفه ای می تواند به شما کمک کند بهترین تصاویر و فیلم ها را از مراسمات شادی خود داشته باشید. علاوه بر فرهنگیان عزیز، استفاده از این تالار برای عموم آزاد است.


تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 5

یکی دیگر از انتخاب های شما در میان تالارهای پذیرایی فرهنگیان می تواند، تالار پذیرایی منطقه 5 باشد. این تالار در بلوار فردوس واقع شده است و ظرفیت مهمان های آن بین 30 تا 600 نفر متغیر است. پارکینگ آن 600 خودور را در خود جای می گیرد تا شما نگران جای پارک خودروی مهمانانتان نباشید. سالن عقد مجزا، سفره عقد بسیار شیک، نورپردازی، بادکنک آرایی و گل آرایی، پرسنلی مجرب و حرفه ای، منوهای غذایی متنوع با رنج قیمت متفاوت از دیگر ویژگی های این تالار است که می تواند رضایت خاطر شما از انتخاب آن را به دست آورد.


تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 12

نام دیگر در لیست تالارهای پذیرایی فرهنگیان تهران، تالار پذیرایی منطقه 12 واقع در 17 شهریور بعد از زیرگذر خیابان امیرکبیر است. ظرفیت مهمانان این تالار پذیرایی حداکثر 400 نفر است و با داشتن پارکینگ اختصاصی، خیال شما و مهمانانتان را برای جای پارک آسوده کرده است. با داشتن امکاناتی مانند عکاسی، ماشین عروس، اتاق بازی کودک، دیزاین حرفه ای، عاقد برای عقد، سفره خانه سنتی، آسانسور و غیره این تالار می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای مراسمات شادی شما به شمار رود.

تالار پذیرایی پایتخت

نام دیگر در لیست تالارهای پذیرایی فرهنگیان، تالار پایتخت است که در محدوده میدان آرژانتین واقع شده است. این تالار پذیرایی یکی از متفاوت ترین و زیباترین دیزاین های تالار پذیرایی داشته و فضای آن بالغ بر هزار متر مربع است. ظرفیت پذیرایی از مهمان ها 600 نفر بوده و دارای پارکینگ اختصاصی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تالار، داشتن روف گاردن است که به مراسم شما و البته عکس هایی که در آن می گیرید، ظاهری بسیار لوکس و لاکچری خواهد داد. اتاق عقد مجزا، نمایش و شعبده بازی، نورپردازی حرفه ای، منوی غذایی متنوع، کافی شاپ، اتاق بازی کودک و موسیقی زنده تنها بخشی از ویژگی های این تالار فرهنگیان به شمار می رود.


تالار پذیرایی منطقه 8

اگر در تالارهای شرق تهران به دنبال یک تالار پذیرایی حرفه ای برای فرهنگیان می گردید، تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 8 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این تالار پذیرایی در نزدیکی نارمک واقع شده است و ظرفیتی تا حداکثر 500 نفر دارد. غذاهای ایرانی توسط سرآشپزی حرفه ای در این مجموعه در منوی غذایی قرار دارد. نورپردازی، پارکینگ اختصاصی، عکاسی حرفه ای، اتاق عقد مجزا از دیگر ویژگی های این تالار فرهنگیان به شمار می رود.

باغ تالار تشریفات آریانا

یکی از شناخته شده ترین تالارهای فرهنگیان در تهران، باغ تالار تشریفات آریانا است که یکی از بهترین تالارهای پایتخت نیز به شمار می رود. این باغ تالار در منطقه فیروز بهرام و در نزدیکی احمد آباد مستوفی واقع شده است. این باغ تالار دارای دو سالن مجزا است که ظرفیت آن ها به 1200 نفر می رسد.
پارکینگ اختصاصی آن می تواند تا 400 خودرو را در خود جای دهد. اگر دوست دارید در یک فضای باز و زیبا عکاسی کنید، این باغ تالار دارای 60 هزار متر فضای باز و سرسبز به همراه آب نما است که می تواند یک پس زمینه زیبا برای عکس های شما باشد. سیستم نور پردازی حرفه ای، گل آرایی و میوه آرایی، پذیرایی با کیفیت و متنوع از دیگر ویژگی های این باغ تالار پذیرایی فرهنگیان به شمار می رود.

دیگر تالارهای پذیرایی فرهنگیان تهران

  •  تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه یک واقع در درکه
  •  تالار فرهنگیان منطقه 3 واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از میرداماد
  •  تالار فرهنگیان منطقه 5 واقع در خیابان بلوار فردوس
  •  تالار فرهنگیان منطقه 7 واقع در خیابان بهشتی
  •  تالار فرهنگیان منطقه 9 واقع در خیابان آزادی
  •  تالار فرهنگیان منطقه 15 واقع در خیابان شوش
  •  تالا پذیرایی فرهنگیان منطقه 16 در خیابان یاغچی

لیست تالارهای پذیرایی فرهنگیان در کرج

• تالار اعیانی در فردیس، کانال غربی
• تالار ارغوان در فاز 3 مارلیک
• باغ تالار مرسانا در مهرشهر، بلوار ارم
• تالار آرمان در مارلیک
• باغ تالار رز در محمد شهر
• بهشت کوهسار در کردان
• برج قائم در عظیمیه
• تالار پارسیان در شاهین ویلا
• تالار مهر و ماه در فردیس، کانال غربی
• تالار جام جم در میدان آزادگان
• تالار آرنا در میان سپاه
• باغ معطر در پل فردیس
• تالار برتر در مهر ویلا
• تالار آزادی در رجایی شهر


شرایط رزرو تالار پذیرایی فرهنگیان

در برخی از تالارهای پذیرایی فرهنگیان تنها مراسمات مربوط به شاغلین و اعضای درجه یک خانواگی آن ها یعنی فرزندان، خواهر و برادر برگزار می شود در حالی که در برخی برگزاری مراسمات برای عموم آزاد است. البته معمولا در تالارهای حالت دوم تخفیفاتی برای فرهنگیان در نظر گرفته می شود. رزور تالار پذیرایی فرهنگیان برای تالارهای مختلف متفاوت است. برای مثال در برخی از تالارها شما نیاز به مراجعه حضوری دارید اما در برخی دیگر، شما در سامانه صاحبان مجلس فرهنگیان ثبت نام کرده، فیش های لازم را واریز کرده و سپس آن ها را به مسئولین تالار تحویل دهید.
در زمان تحویل فیش های واریزی بعد از ثبت نام در سامانه، شما باید فرم کارگزینی و یا کارت شناسایی همراه خود داشته باشید. برخی از تالارهای فرهنگیان نیز با شرایط ویژه، برای شما امکان پرداخت اقصاطی را نیز فراهم کرده اند. مراسماتی مانند سفره حج، همایش، شیرینی خوری در یک سالن مشترک برگزار می شود اما مراسمات جشن عقد و عروسی در تالارهای مختلف متفاوت است. از آن که شرایط رزرو تالار فرهنگیان در سالن های مختلف متفاوت است، بهتر است حتما به صورت حضوری یا تلفنی با مسئول تالار مورد نظرتان صحبت کرده و برای اطمینان از برگزاری به موقع مراسم از چند ماه قبل تالار را رزرو کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت