بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد قم

بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد قم

فهرست عناوین

اگر در شهر زیبای قم ساکن هستید و مراسم عقد و عروسی شما نزدیک است، احتمالا بیش از هر چیز به دنبال لیست بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد قم هستید. ما در پیدا کردن بهترین انتخاب به شما کمک می کنیم. در این مقاله لیستی از بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد قم را در اختیار شما قرار می دهیم.

خانه عقد لیلیان

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تالار عقد، خانه عقد لیلیان واقع در خیابان صدوق است. این خانه به صورت اختصاصی برای مراسم‌های عقد دیزاین شده است و محیطی بسیار شیک و زیبا دارد. سفره عقد آن به صورت آینه ای چیده شده و با استفاده از جدیدترین مدل های گل آرایی دیزاین شده است. شما می توانید در این خانه عقد از مهمانان خود تا ظرفیت 60 نفر پذیرایی کنید. پذیرایی از مهمانان با توجه به خواست و نظر شما می تواند با خوراکی های مختلفی از جمله فینگرفودها، انواع نوشیدنی و شیرینی و میوه انجام شود.


سالن عقد لیلی و مجنون

یکی دیگر از نام هایی که در لیست بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد قم قرار می گیرد، سالن عقد لیلی و مجنون است. این سالن در بلوار نواب صفوی واقع شده است و دیزاینی بسیار شیک و اروپایی دارد. ظرفیت مهمان آن 90 نفر است و شما می توانید اغلب اقوام نزدیک خود را برای این مراسم دعوت کنید. پذیرایی از مهمانان در بهترین سطح، کادری مجرب و خوش اخلاق و قیمت هایی مناسب از ویژگی های این سالن عقد در قم به شمار می رود.


سالن عقد فلوریا

اگر در انتخاب سالن عقد کمی وسواس دارید، سالن عقد فلوریا یکی از بهترین سالن‌های عقد و تالارهای عروسی قم است که می‌توانید آن را انتخاب کنید. این سالن عقد در سالاریه، بلوار گلستانه واقع شده است و همواره از گل آرایی طبیعی و بسیار شیک برای دیزاین سفره عقد و سالن استفاده می‌کنند. در این سالن عقد شما می توانید از فضای باز نیز استفاده کرده و مراسم عقد خود را لوکس‌تر و متفاوت‌تر برگزار کنید. این سالن عقد دارای یک بخش جداگانه برای سرو غذا است تا شما بتوانید مراسم عقد خود را با یک شام یا ناهار خوشمزه درجه یک برگزار کنید.


سالن عقد و محضر ازدواج افضلی

اگر به دنبال برگزاری یک مراسم ساده و جمع و جور اما شیک هستید، سالن عقد و ازدواج افضلی برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. سفره عقد کریستاله، امکان پخش موسیقی، گل آرایی حرفه ای و پرنسلی حرفه ای و مجرب از دیگر ویژگی های این سالن عقد زیبا است. در صورتی که بخواهید علاوه بر مراسم عقد شرعی، مراسم عقد آرایی را نیز برگزار کنید، این سالن عقد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. ظرفیت مهمانان این سالن 50 نفر بوده و بدون شک یکی از بهترین سالن های عقد و تالارهای عروسی قم به شمار می رود.


سالن عقد و دفتر ازدواج کلبه

نام دیگر در لیست بهترین سالن‌های عقد و تالارهای عروسی، دفتر ازدواج کلبه است. این سالن دارای دو اتاق عقد جداگانه با دیزاین‌های متفاوت است تا شما بتوانید متناسب با سلیقه‌تان آن ها را انتخاب کنید. در این سالن عقد از تمامی المان‌های دیزاین مانند گل آرایی، بادکنک آرایی و نورپردازی استفاده شده است تا همه چیز به زیباترین شکل ممکن دیده شود. این سالن عقد یکی از بزرگ ترین سالن‌های عقد قم نیز به شمار می‌رود و شما می توانید تا تعداد 110 نفر از مهمانان خود را دعوت کنید.

سالن عقد جیران

یکی دیگر از سالن های عقد لوکس و زیبا در قم که تا کنون زوج های بسیاری پیوند مقدس ازدواج خود را در آن برگزار کرده اند، سالن عقد جیران است. جیران دارای دو سالن عقد مجزا با دیزاینی متفاوت است و شما می توانید هر کدام از ان ها برای بهترین روز زندگی خود انتخاب کنید. دیزاین این سالن عقد از جدیدترین متدهای اروپایی بهره برده است و نورپردازی، گل آرایی، شمع آرایی و بادکنک آرایی در کنار هم ظاهری بسیار شیک و زیبا به این سالن داده است. سالن عقد جیران در میدان توحید واقع شده است.


سالن عقد و تشریفات الماس

برای برگزاری یک مراسم عقد محضری شیک و لاکچری سالن الماس می تواند یک انتخاب عالی در میان لیست بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد قم باشد. این سالن حدود 70 نفر ظرفیت داشته و یکی از لوکس ترین سفره های عقد در این شهر را دارد. سیستم صوتی این سالن یکی از سیستم های پیشرفته است تا مراسم عقد شما را نشاط بیشتری برگزار شود. کادری حرفه ای، پذیرایی از مهمانان، دیزاین اروپایی و سفره عقد زیبا از دیگر ویژگی های این سالن به شمار می رود.


دفتر و سالن عقد لیندا

نام دیگر در لیست بهترین سالن های عقد قم، دفتر و سالن عقد لیندا است. این سالن عقد یکی از بزرگ ترین سالن های عقد قم است و در آن چیدمان میزها و صندلی ها به شکلی حرفه ای و زیبا انجام شده است. سفره عقد این سالن بسیار زیبا و حرفه ای چیده شده است و بدون شک می تواند رضایت خاطر شما را به دست آورد.


سالن عقد الف

سالن عقد الف نیز می تواند از دیگر گزینه های انتخابی شما برای بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد در قم باشد. این سالن عقد یکی از معدود سالن هایی است که توسط یک خانم مدیریت می شود از این رو همه چیز در آن در نهایت ظرافت و دقت انجام شده است. در کنار دیزاین زیبا و حرفه ای اتاق عقد و سفره آن، شما می توانید ایده و نظر خود را برای چیدمان سفره عقد به طراحان این مجموعه بدهید تا همه چیز مطابق نظر شما انجام شود.


تالار پذیرایی تشریفات قم

برای برگزاری یک مراسم عروسی درجه یک و شیک می توانید تالار عروسی قم را به عنوان یکی از بهترین سالن های عقد و تالارهای عروسی قم انتخاب کنید. این تالار عروسی ظرفیتی 850 نفری داشته تا شما بتوانید تمامی عزیزان خود را برای مراسم خود دعوت کنید. سالنی بسیار تمیز و زیبا، چیدمان مرتب و حرفه ای میز و صندلی ها، دیزاین حرفه ای سالن، سیستم های صوتی پیشرفته، منوی غذایی متنوع و حرفه ای و کادری خوش اخلاق و مجرب از دیگر ویژگی های این تالار عروسی در قم به شمار می رود.


باغ تالار غدیر

یکی دیگر از انتخاب های لوکس و عالی در میان لیست بهترین تالارهای عروسی قم، باغ تالار غدیر است. این باغ تالار در بلوار غدیر و روبه روی دور برگردان پردیسان واقع شده است و دارای ظرفیت پذیرایی از 400 نفر مهمان است. پارکینگ آن یکی از بزرگ ترین پارکینگ های تالارهای عروسی است و می تواند تا 600 خودرو را در خود جای دهد. کافی شاپ، سفره عقد بسیار زیبا و حرفه ای، سرآشپز درجه یک و منوی غذایی متنوع، شمع آرایی و میوه آرایی این سالن را به یکی از بهترین سالن های عقد و تالارهای عروسی قم تبدیل کرده است.


تالار هتل الماس شرق

اگر دوست دارید مراسم عروسی خود را در محیطی لوکس و زیبا و گرم برگزار کنید، تالار هتل الماس شرق می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هتل دارای دو سالن مجزا برای برگزاری مراسم عقد و عروسی است و ظرفیت آن ها به 400 نفر می رسد. این هتل دارای اتاق عقد مجزا با ظرفیت 20 نفر است تا شما بتوانید هم مراسم عقد و هم عروسی خود را در آن یک جا برگزار کنید. پارکینگ آن می تواند 80 خودرو را در خود جای داده و کادری کاملا حرفه ای و مجرب دارد.

تالار پذیرایی ماهان تندیس

 نام دیگر در لیست بهترین تالارهای عروسی و سالن های عقد قم، تالار پذیرایی ماهان تندیس است که در جاده اراک واقع شده است. اگر به دنبال برگزاری یک مراسم عالی با تعداد زیاد مهمان هستید، کافی است همه چیز را به پرسنل این تالار بسپارید. ماهان می تواند از 900 نفر از مهمانان شما به بهترین شکل ممکن پذیرایی کرده و بالاترین میزان از کیفیت و رضایت را برای شما فراهم آورد. سفره خانه سنتی، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، میوه آرایی، مشعل آرایی، آتش بازی و غیره از دیگر ویژگی های این تالار عروسی در قم به شمار می رود.



تالار هتل ونوس قم

یکی دیگر از انتخاب های لوکس در میان لیست بهترین تالار عروسی و سالن های عقد قم، تالار هتل ونوس است. این تالار یکی از بزرگ ترین سالن های عروسی در قم است و می تواند از 750 نفر تا 2000 نفر را در خود جای دهد. این سالن در انتهای بلوار امین و در روبه روی شهرک قدس واقع شده است. در صورت انتخاب این سالن عروسی می توانید از امکاناتی مانند دیزاین حرفه ای و به روز، سفره عقد لوکس و لاکچری، منوی غذایی متنوع، محیطی گرم و شیک، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو و غیره بهره مند شوید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت