اسنک های مناسب برای جشن فارغ التحصیلی

اسنک های مناسب برای جشن فارغ التحصیلی

فهرست عناوین

این روزها فارغ التحصیلی جزء اتفاقات مرسوم در خانواده ها است. در این بین فارغ التحصیلی از دبیرستان و دانشگاه معمولا با برگزاری جشن گرامی داشته می شوند. در این مقاله با ایده های خلاقانه و کاربردی برای تهیه اسنک های مناسب جشن فارغ التحصیلی آشنا خواهید شد.


خیار حلقه ای با تزیین پنیر، گوجه و ریحان

این کاناپه خیار زیبا و خوشمزه یک فینگرفود فوق العاده برای جشن های شماست. این فینگرفود با رنگ بندی زیبا، طرز تهیه راحت و داشتن انواع سبزیجات زینت بخش میز پذیرایی شماست. که با خیار، پنیر خامه ای، گوجه فرنگی خشک شده و ادویه های مختلف تهیه می شود. آبلیمو، سرکه و یا هر سس سفید ترش یا شیرین دلخواهی را می توانید همراه با  این غذای خوشمزه سرو کنید.

گل کلم سوخاری

اگر شماهم جز افرادی هستید که خیلی از مرغ سوخاری خوشتان نمی آید پیشنهاد می کنیم حتما گل کلم سوخاری را امتحان کنید. این فینگرفود با سس ماست و تکه های کرفس یک غذای خوشمزه وکامل است.

دسر مدیترانه ای فتا همراه با زیتون

طعم های خوشمزه مدیترانه را به مهمانی فارغ التحصیلی خود ببرید و این دسر فتا، پنیر خامه ای و پنیر خرد شده همراه با روغن زیتون را تهیه کنید. می توانید از قارچ آرتیکاک، جعفری، گوجه فرنگی خشک شده و زیتون برای تزیین این دسر استفاده کنید.

رولت مرغ با نان پیتا

با وجود اینکه بال کبابی مرغ غذای محبوبی در جشن هاست اما به دلیل نحوه سرو آن همیشه باعث به هم ریختگی و کثیفی محیط می شود. بنابراین می توانید به عنوان جایگزین رولت مرغ را به جای آن تهیه و سرو کنید.

املت فرانسوی با پنیر و نعناع

این فینگر فود که البته برای صبحانه مناسب است را می توانید برای عصرانه نیز سرو کنید. با سلیقه خود می توانید میزان ژامبون، پنیر،فلفل دلمه ای و نعناع آن را تغییر دهید.

بشقاب خاویار آمریکایی

با وجود اینکه نام این دسر خاویار است اما در واقع به جای تخم ماهی در آن ترکیبی از تخم بادمجان، لوبیا قرمز، ذرت، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای وجود دارد. که می توانید آن را با آبلیمو و فلفل سیاه سرو کنید.

پوره سیب زمینی

به دلیل مشغله زیادی که در صبح روز مراسم فارغ التحصیلی دارید می توانید از پوره سیب زمینی که روز قبل سیب زمینی آن را پخته اید استفاده کنید. به این ترتیب در شب جشن فارغ التحصیلی کار زیادی نخواهید داشت. فقط کافی سیب زمینی ها را له کنید و همراه با پنیر و مخلفات دیگر در فر بگذارید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت