بهترین مارک سرویس های آرکوپال ایرانی و خارجی

بهترین مارک سرویس های آرکوپال ایرانی و خارجی

فهرست عناوین

یکی از نگرانی‌های افراد، خصوصا خانم‌ها که نقش همسر و مادر را در خانواده ایفا میکنند؛ حفظ سلامتی اعضای خانواده است. به همین دلیل، در سال‌های اخیر، بیش از پیش، شاهد رشد مصرف غذاهای ارگانیک هستیم. اما نکته‌ای که اغلب، از نظرها پنهان می‌ماند، ظروفی هستند که این غذاها در آن‌ها، آماده یا سرو می‌شوند. از دیدگاه بسیاری از پزشکان طب سنتی، یکی از بهترین جنس‌ها برای این منظور آرکوپال است.

مزایای ظروف آرکوپال

ظروف آرکوپال ساخته شده از ترکیب شیشه و چینی هستند با این تفاوت که از شیشه مقاوم‌تر و از چینی سبک‌ترند، پس، حمل و استفاده از آنها راحت‌تر است. حتما برای شما هم پیش آمده که پس از شکستن ظروف شیشه‌ای، تا روزها در آشپرخانه، تکه‌ های شیشه ببینید. ظروف آرکوپال به خاطر مقاوت بالاتر، دردسرهای شکستن ظروف شیشه‌ای را از سرتان کم خواهند کرد. ظروف آرکوپال، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند؛ ضمن اینکه میتوانید آن‌ها را در مایکروویو نیز بگذارید.

البته در این میان برخی معتقد هستند که ظروف آرکوپال برای مهمانی‌های رسمی مناسب نیستند؛ شایان ذکر است، این ظروف در دسته بندی‌های متفاوتی از مدرن گرفته تا کلاسیک و مجلسی تولید شده و در بازار موجود هستند که میتوانید متناسب با نیازتان یکی از این موارد را انتخای نمایید.

اگر شما هم با توجه به نکات گفته شده، به این نتیجه رسیدید که از ظروف آرکوپال استفاده کنید و به دنبال خرید آرکوپال ایرانی هستید با ما همراه باشید تا ابتدا چندمورد مهم در انتخاب این ظروف را باهم مرور کنیم و بعد به معرفی بهترین برندهای سرویس‌ آرکوپال ایرانی و خارجی بپردازیم.


در خرید ظروف آرکوپال باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

1. ابعاد و اندازه:

یکی از نکاتی که در حین خرید ظرف‌های آرکوپال باید به آنها توجه کنید ابعاد و اندازه این ظروف است. برای داشتن انتخابی بهتر، باید به ابعاد ماشین ظرف شویی و کابینت های خود دقت کنید.

2. کلیات:

با‌توجه به تنوع طرح‌ها و اندازه‌های ظروف آرکوپال بهتر است پیش از خرید، کلیاتی از چیزی که مدنظرتان است را مشخص کنید مثلا به ظروف دایره‌ای احتیاج دارید یا ظروف مربعی را ترجیح میدهید و ....

3. به صورت جداگانه قابل خرید باشد:

در حین انتخاب، به این نکته توجه کنید که برخی از این ظروف به صورت سرویس کامل فروخته میشوند . یعنی به طور مثال، اگر فقط به بشقاب و پیش دستی نیاز دارید یا میخواهید سِت موردنظرتان را از بین دو یا چند طرح متفاوت انتخاب کنید، قادر نخواهید موارد مورد نیازتان را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

4. هماهنگی با سایر وسایل آشپرخانه

گاهی در هنگام خرید، به قدری محو زییایی و تنوع طرح‌ها و رنگ‌های ظروف میشویم که این مورد را به کلی از خاطر میبریم. حین انتخاب ظرف مدنظرتان، سبک ظروف و آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا با ایجاد هماهنگی بیشتر، زیبایی دوچندانی به آشپرخانه‌تان ببخشید.

5. کیفیت:

قطعا، یکی از مهمترین پارامترهایی که باید در خرید ظروف آرکوپال درنظر بگیرید، کیفیت این ظروف است. ظرف‌های آرکوپال باکیفیت، سطحی صاف و یکدست دارند، شفاف و براق بوده و بسیار سبک هستند.

بهترین مارک‌های سرویس آرکوپال ایرانی

1. پارس اوپال:

از بین شرکت‌های ایرانی تولید‌کننده سرویس آرکوپال، برند پارس اوپال، در سال‌های اخیر توانسته با تامین رضایت مشتریان، استفاده از فناوری‌های روز و همچنین سابقه مطلوب خود در تولید، درخشش خوبی در این بازار کسب نماید. این شرکت از سال 1376 آغاز به تولید ظروف آرکوپال کرده و در سال 1383، با دیدگاه افزایش میزان محبوبیت و خرید آرکوپال ایرانی، با بهره‌گیری از کمک متخصصان و تکنولوژی‌های روز دنیا، تحت لیسانس شرکت الکتروگلس انگلستان، محصولات جدید خود را روانه بازار کرد.

5 مورد از پرفروشترین سرویس هاس آرکوپال برند پارس اوپال:

1. سرویس پذیرایی 28 پارچه فیدان 229

2. سرویس پذیرایی 28 پارچه لاوندر207

3. سرویس پذیرایی 28 پارچه توسکا 448

2. اوپال مقصود:

این شرکت تولید کننده انواع ظروف چینی و آرکوپال است. در سال‌های اخیر با توجه به رشد میزان درخواست‌ها برای ظروف این شرکت، خط تولید جداگانه ظروف آرکوپال را راه اندازی کردند. برند زیرمجموعه کارخانجات مقصود، با نام لئون اوپال در حال تولید و فروش این محصولات در بازار هستند.

3. آذین اوپال:

شرکت آذین اوپال، کار خود را با تولید ظروف شیشه‌ای رنگی آغاز کرد که در این عرصه بسیار موفق هم ظاهر شد. ظروف این شرکت، یکی از نمونه‌های خوب، به لحاظ ظرافت و زیبایی به حساب می‌آیند.

بهترین مارک سرویس آرکوپال خارجی

از میان برندهای خارجی، دو مورد از آن‌ها، در بازار ایران موفق‌تر عمل کرده‌اند که احتمالاً نام آنها نیز به گوش شما آشنا‌تر است:

آرکوپال لومینارک:

لومینارک، برندی فرانسوی است که کار خود را از سال 1825 آغار کرده است. این شرکت، جزو برترین تولید‌کننده‌های ظروف پذیرایی در جهان محسوب میشود.محصولات این شرکت از کیفیت بالا و زیبایی مطلوبی برخورداند.

آرکوپال دسینی:

یکی از برندهایی که توانسته در بازار ایران، جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند، برند ایتالیایی دسینی است. هرچند که برخی معتقد هستند این برند، ایرانی است و صرفا برای جا افتادن در بازاری که بیشتر توجه خود را به برندهای خارجی معطوف کرده‌ بود، برای برند خود نامی ایتالیایی برگزیده‌اند.

با توجه به نکاتی که گفته شد میدانیم که این روزها برندهای داخلی تولید آرکوپال، در پارامترهای مهمی مانند کیفیت، طراحی و ....، همپای محصولات خارجی هستند. میتوانید با خرید آرکوپال ایرانی هم زیبایی و هم کیفیت را به خانه خود ببرید و همچنین سهمی در روشن ماندن چرخ اقتصادی کشور داشته باشید.

پارس اوپال https://www.pars-opal.com/ ، برندی است که خود را موظف به تولید محصولاتی با کیفیت برای هم‌میهنان خود میداند. این شرکت در حال حاضر به عنوان اولين و بزرگ‌ترین توليد كننده رسمی اين نوع ظروف در ايران فعاليت می‌كند و سهم قابل توجهی از تولیدات خود را برای حضور در بازارهای جهانی و طنین انداز کردن نام ایران در جهان صادر میکند.محصولات ما شامل انواع ظروف اوپال مخصوص غذاخوری و پذیرایی و ظروف کودک است.

ما با شما هستیم تا سلامتی و زیبایی را برای سفره‌یتان به ارمغان بیاوریم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت