خدمات کلینیک های زیبایی پوست و مو و معرفی 10 کلینیک تاپ در تهران

خدمات کلینیک های زیبایی پوست و مو و معرفی 10 کلینیک تاپ در تهران

فهرست عناوین

زیبایی امروزه به یکی از دغدغه‌های همه ما تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند که شما مرد یا زن، پیر یا جوان باشید. در هر حالت دوست دارید به زیباترین ورژن خود تبدیل شوید. در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو خدمات مختلفی به شما ارائه می‌شود و شما متناسب با نیازهای خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. تا چه اندازه با این خدمات آشنا هستید؟ با ما همراه شوید تا در ابتدا با خدمات مختلف زیبایی آشنا شده و سپس 10 کلینیک برتر در تهران را به شما معرفی کنیم.

کاشت مو

یکی از خدمات پرطرفدار در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو، کاشت مو است. کاشت مو باید توسط پزشک متخصص و معمولا با روش بی حسی موضعی انجام شود. در این روش از خود موهای طبیعی فرد استفاده می‌شود. به طوری که مو از قسمت های پرپشت تر به قسمت‌هایی که دچار ریزش، کم پشتی یا کچلی شده است منتقل می‌شود. در این عمل زیبایی معمولا از موهای اطراف سر برای پوشش در قسمت های جلویی آن استفاده می‌شود. کاشت مو را هم زنان و هم مردان می‌توانند انجام دهند. با کاشت مو چهره شما چند سال جوان تر شده و بسیار تغییر خواهید کرد.

کاشت ابرو

یکی دیگر از خدمات کلینیک‌های زیبایی پوست و مو، کاشت ابرو است. در صورتی که ابروهایی نازک و کم پشت دارید و دوست ندارید آن را با انجام کارهایی مانند میکرو و تتو غیر طبیعی کنید، کاشت ابرو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این عمل جراحی نیز به صورت بیهوشی موضعی و توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. در این عمل از ناحیه بغل گوش شما موها را کنده و آن را در نواحی خالی ابرو می کارند. نحوه خواب و رویش ابرو نکته بسیار مهمی است که در کاشت باید به آن توجه شود.

لیزر بدن و صورت

از دیگر خدمات پرطرفدار در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو لیزر بدن و صورت است. لیزر یک روش مطمئن و ایمن است که بعد از تنها چند جلسه شما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می‌کند. لیزر ریشه مو را در معرض پالس‌های نوری قرار داده و به این ترتیب فولیکول‌های آن را از بین می‌برد. در نتیجه مو بعد از بین رفتن فولیکول در آن قسمت مجددا رشد نخواهد کرد. لیزر را می توان برای تمامی قسمت‌های بدن انجام دهید. همچنین هم آقایان و هم خانم ها می توانند از این روش برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند.


بوتاکس

نام آشنای دیگر در خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو بوتاکس صورت و بخش هایی از بدن است. بوتاکس در واقع یک نوع سم است که پزشکان به اندازه کافی آن را به بدن وارد کرده و سلول های آن بخش را برای چند ماه غیر فعال می کنند. با انجام بوتاکس هم چروک های ریز صورت شما برمی دارد هم قسمت های تزریق شده را فلج می کند. از این رو خندیدن یا اخم کردن و ای حرکات دیگر در صورت نمی تواند آن عضلات را تکان داده و چروک بیشتر ایجاد شود. البته بوتاکس یک روش موقت است و شما هر چند ماه یک بار باید آن را تکرار کنید.
تزریق بوتاکس علاوه بر قسمت های خط اخم، پیشانی، دور چشم و خط لبخند، برای قسمت های دیگر بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با تزریق بوتاکس زیر بغل، کف دست و بخش های دیگر که تعریق زیادی دارد، غددهای عرق بدن به طور موقت مسدود شده و شما برای چند ماه از این تعریق بیش از اندازه رها می‌شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بوتاکس در بخش هایی از شقیقه، پشت گردن و یا پل بینی می‌تواند باعث درمان میگرن و کنترل آن نیز شود.

پاک سازی صورت

از دیگر خدمات کلینیک‌های زیبایی پوست و مو، پاک سازی صورت و فیشیال تخصصی است. پوست صورت شما در معرض آلودگی های مختلف موجود در هوا، مواد آرایشی، اشعه های مضر و غیره قرار دارد. استفاده از شوینده‌ها می‌تواند تنها بخشی از این آلودگی‌ها را از روی صورت پاک کند. این آلودگی ها به تدریج روی پوست جمع شده و تبدیل به کک و جوش می شوند. همچنین سلول‌های مرده پوست کماکان روی آن باقی مانده و آن ها نیز باعث بروز جوش و چروک می‌شوند.
پاک سازی صورت به شکل کاملا عمقی آلودگی های روی پوست را از بین می‌برد، منافذ باز را از بین می‌برد، سلول های مرده را حذف کرده و حتی چروک های ریز پوست را نیز محو می‌کند.


تزریق چربی

یکی از کارهای زیبایی پرطرفدار که ماندگاری بالایی نیز دارد، تزریق چربی است. شما با تزریق چربی به صورت می توانید عیب های آن را به طور کامل پوشانده و آن را زاویه دار کنید. در این خدمات کلینیک های زیبایی پوست و مو، چربی از قسمت‌هایی از بدن مانند شکم، ران و پهلو کشیده شده و به صورت یا باسن تزریق می شود. از آن جا که چربی از بدن خود شخص گرفته می‌شود، ظرف چند روز سلول‌های چربی از طریق جریان خون، جذب سلول های پوستی شده و به صورت شما یک فرم زیبا و طبیعی می‌دهند.


تزریق ژل و فیلر

در صورتی که تزریق چربی را دوست ندارید، می توانید از تزریق ژل و فیلر به عنوان یکی دیگر از خدمات کلینیک های زیبایی پوست و مو استفاده کنید. از ژل می توان برای فرم دادن به لب ها، زاویه سازی صورت، صاف کردن بینی و پر کردن گودی زیر چشم استفاده کرد. از فیلر نیز معمولا برای رفع تیرگی و گودی اطراف چشم استفاده می‌شود. این عمل های زیبایی را معمولا چند ماه بعد باید مجددا تکرار کرده تا بعد از 2 تا 3 جلسه، ماندگار شوند.

هایفو تراپی

یکی از خدمات کلینیک های زیبایی پوست و مو برای جوان سازی صورت هایفو تراپی است. این خدمات جز خدمات غیر تهاجمی است و یکی از موثرترین روش‌هایی است که می‌تواند شما را حداقل 10 سال جوان تر کند! در صورتی که در دروه میانسالی هستید و هنوز صورت شما چروک‌های عمیق ندارد، می‌توانید این عمل زیبایی را انجام دهید. در هایفوتراپی با استفاده از دستگاه خاصی در عمق صورت شما گرما ایجاد می‌کنند. این گرما باعث آسیب جزئی به سلول‌های پوست شده و آن ها را تحریک می‌کند. با این تحریک سلول‌های پوستی شروع به کلاژن سازی کرده و پوست قابلیت ارتجاعی و جوان سازی پیدا می‌کند.

درمان جای زخم و جای تتو

جای زخم و تتوهای قدیمی روی بخش های مختلف صورت و بدن می‌تواند شما را آزار دهد و از دیدن همیشگی آن ها خسته کند. برای از بین بردن این موارد نیز می‌توانید به کلینیک های زیبایی پوست و مو مراجعه کنید. در این روش معمولا از لیزر با طول موج های مخصوص استفاده می شود تا جای زخم و تتو به طور کامل از بین برود.

مزوتراپی مو و صورت

از دیگر خدمات کلینیک های زیبایی پوست و مو می توان به مزوتراپی اشاره کرد. این عمل زیبایی یکی از راهکارهایی است که شما می‌توانید از آن نتیجه قطعی بگیرید! در این روش جراحی مواد دارویی مورد نیاز پوست و مو از ویتامین‌ها، کلاژن، تنظیم کننده‌های هورمونی، ویتامین‌های موثر، مواد مغذی و غیره به جای مصرف خوراکی به طور مستقیم به صورت و یا کف سر تزریق می‌شود. کسانی که از مشکل کم مویی ناراضی هستند و علاقه ای به کاشت مو ندارند، می‌توانند این عمل جراحی را انتخاب کنند.


پی آر پی مو

پی آر پی مو خدمات دیگری است که در کلینیک های زیبایی پوست و مو انجام شده و روش آن تا حد زیادی شبیه به مزوتراپی مو است. در این روش پلاسمای غنی از پلاکت از طریق سوزن‌های مخصوص به کف سر تزریق می‌شود. این ماده فولیکول‌های مو را تحریک کرده، باعث افزایش گردش خون و در نتیجه افزایش رشد و رویش مو می‌شود.

اتوپلاستی

اگر گوش‌های شما نامتقارن است، عمل جراحی اتوپلاستی به شما کمک می‌کند شکل ظاهری گوش خود را تغییر داده و آن‌ها را زیبا و متقارن کنید.

بلفاروپلاستی

از دیگر خدمات کلینیک های زیبایی پوست و مو که انجام آن باعث می شود چشم های شما زیباتر و درشت تر دیده شودف بلفاروپلاستی است. این عمل جراحی را کسانی انجام می‌دهند که پلک بالاییشان افتاده یا پف دارد. در این عمل پوست‌های اضافی بالای چشم برداشته شده و غدد چربی آن تنظیم می‌شوند.

معرفی تاپ‌ترین کلینیک های زیبایی پوست و مو در تهران

کلینیک پوست و مو آوینا

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی پوست و مو در تهران، کلینیک آوینا است. در این کلینیک تعدادی از پزشکانی متخصص و دوره دیده فعالیت کرده و از جدیدترین دستگاه های روز برای انجام خدمات زیبایی استفاده می شود. انواع خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل و چربی، بوتاکس، هایفو، مزوتراپی و غیره در این کلینیک به شما عزیزان ارائه می‌شود.


کلینیک زیبایی چهره نگار

نام دیگر در لیست تاپ ترین کلینیک زیبایی پوست و مو تهران، بدون شک کلینیک چهره نگار است. این کلینیک در فرمانیه تهران واقع شده و تمامی خدمات زیبایی را در نهایت کیفیت به شما ارائه می‌کند. این کلینیک سال‌ها است به طور تخصصی در زمینه کاشت مو، ابرو و سیبل فعالیت کرده و بسیاری از افراد معروف آن را برای دریافت خدمات انتخاب کرده‌اند.

کلینیک سیب سبز

این کلینیک با داشتن بیش از 12 سال سابقه کاری حرفه ای یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی پوست و مو در تهران به شمار می‌رود. فضای آرام، پرسنلی خوش برخورد و حرفه‌ای و جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌ها باعث می‌شود شما بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از عمل های زیبایی خود بگیرید.


کلینیک زیبایی رویای آبی

این کلینیک زیبایی در ونک واقع شده است و از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد برای انجام تمامی خدمات زیبایی استفاده می‌کند. اگر برای انجام هر کدام از خدمات زیبایی شک دارد، در این کلینیک به صورت رایگان به شما مشاوره داده می‌شود تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

کلینیک زیبایی دکتر شاهین بهجو

اگر دوست دارید خدمات کلینیک‌های زیبایی پوست و مو را همسطح با کلینیک‌های روز اروپا امتحان کنید، این کلینیک می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. دکتر بهجو فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو کالج بین المللی جراحان هستند. این کلینیک در سعادت آباد واقع شده و در ان تمامی خدمات زیبایی به شما ارائه می‌شود.


کلینک زیبایی حورا

نام دیگری که در لیست بهترین کلینیک های زیبایی پوست و مو تهران، به شما معرفی می شود، کلینیک حورا است. این کلینیک تمامی استرس و نگرانی شما را از نتیجه عمل برطرف کرده و بهترین نتیجه را به همراه بیشترین میزان ماندگاری به شما هدیه می‌دهد. این کلینیک زیبایی در سعادت آباد واقع شده است.

کلینیک زیبایی قاصدک

این کلینیک زیبایی پوست و مو در زعفرانیه تهران واقع شده و بیش از یک دهه است که به مشتریان خود در بهترین سطح خدمات ارائه می‌کند. شما با تعیین وقت قبلی با کم ترین میزان معطلی می‌توانید هر کدام از خدمات مورد نیازتان را در بهترین سطح کیفی دریافت کنید.

کلینیک زیبایی گلبان

یکی از ویژگی‌های اصلی این کلینیک زیبایی آن است که نتیجه کار بسیار طبیعی خواهد بود و بدون شک شما از آن نهایت رضایت را به دست خواهید آورد. تمامی پرسنل این مجموعه از پزشکان تا کادر اداری همگی در کار خود حرفه‌ای بوده و با صبر و حوصله به شما و خواسته هایتان گوش می‌دهند تا نتیجه کار دقیقا همان چیزی شود که شما می‌خواهید.

کلینیک تخصصی زیبایی تندیس

اگر دوست دارید خدمات زیبایی را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب دریافت کنید، کلینیک تخصصی تندیس واقع در شهرک غرب و فرمانیه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کلینیک زیبایی آنیل

در این کلینیک زیبایی به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی پوست و مو از جدیدترین و بهترین تجهیزات و دستگاه‌های ایتالیایی استفاده می‌شود. این تجهیزات در کنار بهترین مواد، پزشکانی متخصص و محیطی ارام بخش و دوستانه باعث می‌شود که از هر نظر از انتخاب این کلینیک راضی باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت