نقد و بررسی باغ تالارهای احمد آباد مستوفی اطراف تهران

نقد و بررسی باغ تالارهای احمد آباد مستوفی اطراف تهران

فهرست عناوین

شب عروسی برای عروس و داماد یکی از خاطره انگیزترین لحظات زندگی است. عروس و داماد دوست دارند این شب را با خاطرات شیرین ماندگار کنند. برگزاری مراسم عروسی در فضای سبز و طبیعی با درختان و وجود فضاهای شیک و لاکچری بی شک برای عروس و داماد بسیار جالب و زیبا است. یکی از گزینه‌های جذاب برای برگزاری مراسم عقد، نامزدی و عروسی، باغ تالارهای واقع در احمدآباد مستوفی هستند. احمد آباد مستوفی با آب و هوای دلنشین و تالارهای شیک و زیبا، یکی از محبوب ترین مناطق برای برگزاری مراسمات عقد و عروسی در بین زوج های جوان است.

باغ تالارهای احمدآباد در کجا قرار دارند؟

احمدآباد مستوفی منطقه‌ای زیبا و خوش آب و هوا است که در شهر اسلامشهر در فاصله 7 کیلومتری جنوب غربی تهران واقع شده است. باغ تالارهای واقع در این منطقه با وجود موقعیت جغرافیایی ایده آل و همچنین شرایط آب و هوایی مناسب، انتخابی عالی برای برگزاری مراسم عروسی است. این منطقه خوش آب و هوا باغ تالارهای زیادی دارد که هر کدام از آن ها امکانات و خدمات متفاوتی دارند تا عروس و دامادها بتوانند با توجه به سلیقه و نظر خود، بهترین باغ تالار را با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارند انتخاب کنند.

مزایای باغ تالارهای احمد آباد مستوفی

احمدآباد مستوفی در سال های اخیر در میان زوج‌های جوان برای برگزاری مراسمات عقد و عروسی بسیار مورد توجه قرار گرفته. باغ تالارها معمولا در خارج شهر و در فضایی دور از هیاهوی زندگی شهری قرار گرفته‌اند. از خوبی‌های باغ تالارهای واقع در این منطقه علاوه بر آب و هوای خوب، می‌توان به نزدیک بودن آن به تهران و کرج و همچنین دسترسی مناسب از طریق اتوبان آزادگان به پایتخت و از طریق اتوبان لشکری به استان البرز (کرج) اشاره کرد.
از دیگر دلایل محبوبیت این منطقه برای برگزاری مراسمات می‌توان به تعداد زیاد باغ تالارها اشاره کرد. با این وجود برای تمامی زوج‌های جوان با سلیقه های متفاوت، باع تالار مناسبی در این منطقه یافت می‌شود. از دیگر خوبی‌های این باغ تالارها می‌توان به فضای سبز و آب و هوای پاک و به دور از آلایندگی‌های تهران اشاره کرد.
در این مقاله سعی کرده ایم خدمات و امکانات باغ تالارهای موجود در این منطقه را با جزئیات کامل بررسی کنیم تا به زوج های جوان در این راه کمک کنیم. وجود لوکیشن های زیبا برای عکاسی در طبیعت و باغ های فضا سازی شده، وجود فضاهای بسیار بزرگ، وجود پارکینگ مجزا و وجود فضای سنتی از دیگر مزایای برگزاری مراسمات در باغ تالارهای احمد آباد مستوفی است. عروس دامادها و زوج های جوانی که دوست دارند مراسم عقد و یا ازدواج را در باغ تالارهای احمدآباد مستوفی برگزار کنند، با ادامه متن همراه شوند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین باغ تالار را انتخاب کنند.

باغ تالار ورسای

یکی از باغ تالارهای زیبا و با صفای احمدآباد مستوفی ورسای نام دارد. باغ تالار ورسای قبلا با نام تالار جزیره آبی فعالیت می‌کرد. ورسای یکی از زیباترین و مجهزترین باغ تالارهای احمد آباد مستوفی است که زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع دارد. این باغ تالار آماده پذیرایی از مهمانان شما در جشن عروسی و مراسم عقد است که حداکثر طرفیت 600 نفر دارد. سابقه 20 ساله درخشان باغ تالار ورسای موجب شده تا گزینه‌ای ایده آل برای برگزاری تمامی مراسمات و جشن‌های شما باشد.
از جمله تجهیزات باغ تالار ورسای می‌توان به وجود ورودی مخصوص برای عروس داماد اشاره کرد. اجرای بخار سرد و آتش بازی هم از جمله امکانات این تالار است. سفره عقد در وسط جزیره رویایی یکی از امکانات جذاب و دوست داشتنی تالار ورسای است که قطعاً نظر شما را به خود جلب می‌کند. آب نمای صخره‌ای منحصر بفرد، پارکینگ اختصاصی، ۳ سالن مجزا به صورت همکف و بدون پله، وجود تلوزیون شهری LED و کف LED ورودی میهمان از دیگر امکانات باغ تالار است. وجود پیست شادی غیر همسطح هم از دیگر امکانات جذاب است. وجود تمامی این امکانات و تجهیزات موجب می‌شوند تا شما شب رویایی و زیبایی را کنار مهمانانتان تجربه کنید.


باغ تالار عقیق

از دیگر باغ تالارهایی که در احمد آباد مستوفی قرار دارد، باغ تالار عقیق است. تالار عقیق دارای مساحتی بیش از 4 هزار متر مربع است، از این رو می‌توانید مهمانی‌ها و جشن‌های باشکوه خود را در این باغ تالار برگزار کنید. از خوبی‌های این باغ تالار می‌توان به وجود سالن‌های بزرگ به مساحت 1200 متر مربع اشاره کرد. مدیریت این تالار سعی کرده با وجود نورپردازی های حرفه‌ای در داخل و محوطه باغ، شبی به یادماندی را برای شما ثبت کند.
از جمله امکانات و تجهیزات باغ تالار عقیق می‌توان به ورودی زیبا، فضای باز و محوطه شیک، سالن‌های مجلل با دکوراسیون به روز، سیستم‌های نورپردازی و صوتی کاملا حرفه‌ای، رقص نور، آتش بازی همراه با دود رنگی و مه اشاره کرد. این باغ تالار دارای سیستم آشپزخانه مجهز و مدرن است که منوی متنوعی دارد. در تالار عقیق بیش از ۲۰ نوع غذای ایرانی و فرنگی با بالاترین کیفیت تهیه می‌شود.


باغ تالار فاخر

برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها، سیمینارها، بله برون، عروسی، نامزدی، انواع سالگرد و یا هر دورهمی دیگری، باغ تالار فاخر گزینه ای ایده آل است. این باغ تالار هم در منطقه خوش آب و هوای احمد آباد مستوفی واقع شده است که با سبک جدید طراحی به مکانی خاص و منحصر به فرد بدل شده است. دکوراسیون لوکس و مجلل با لوکیشن‌های متنوع موجب شده تا مهمانی‌ها و دورهمی‌های شما با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.
وجود لوکیشن‌های متعدد و زیبا، از جذابیت‌های دوست داشتنی این باغ تالار است. شهر وست ورلد، کاخ تروی و عمارت شاین قلعه ناتینگهام از جمله لوکیشن‌های زیبای این مجموعه است که موجب زیبایی هر چه بیشتر مراسمات شما عزیزان و همچنین عکس و فیلم‌های ثبت شده شما می‌شود.

باغ تالار سه گل

سه گل یکی دیگر از باغ تالارهای واقع در احمد آباد مستوفی است که دارای دیزاین جدید و زیبایی است. این باغ تالار با حداکثر ظرفیت 600 نفر آماده پذیرایی از مهمان‌های عزیز شما در جشن های عقد، نامزدی و عروسی است. از جمله خدمات و تجهیزات باغ تالار می‌توان به وجود سالن‌های مبله در همکف، استفاده از باغ عمارت برای لوکیشن فیلم و عکس، دکوراسیونی شیک و مجلل و وجود سفره خانه سنتی اشاره کرد. از دیگر تجهیزات باغ تالار سه گل می توان به سیستم نورپردازی و صدابرداری حرفه‌ای و پرسنل مجرب اشاره کرد.


باغ تالار تک درخت

یکی از اولین باغ تالارهای واقع در احمد آباد مستوفی می‌توان عمارت تک درخت را نام برد. این باغ تالار با سال‌ها تجربه کاری و بهترین تیم تشریفاتی، عروس و دامادها را در ساختن یک شب رویایی و به یاد ماندنی همراهی خواهند کرد. تیم مجرب باغ تالار تک درخت با بالاترین کیفیت آماده پذیرایی از مهمانان عزیز شما است. باغ تالار تک درخت دارای مساحت 6 هزار متر مربع است. در این محیط 32 سالن مجزا و پارکینگ اختصاص قرار داده شده. فضای سبز گسترده، آبنمای بزرگ و وجود لوکیشن های خاص و زیبا از جمله جذابیت‌های باغ تالار تک درخت است.
از تجهیزات و امکانات باغ تالار تک درخت می‌توان تیم تشریفاتی مجرب و کارآزموده، کیفیت غذای مطلب، دیزاین جدید و متمایز، امکان پذیرایی و میزبانی در فضای باز، وجود سالن وسیع با سقف بلند و تجهیزات رفاهی و پذیرایی را نام برد.


باغ تالار منصوری

منصوری یکی از باغ تالارهای شیک و لوکس است که در لیست باغ تالارهای احمد آباد مستوفی قرار دارد. این باغ تالار با ظرفیت 500 نفر مناسب برگزاری مراسمات عقد، نامزدی، عروسی، همایش ها و سیمینارها است. ورودی باشکوه و سالن‌های مجلل و زیبا، دیزاینر اختصاصی برای تزیین ورودی، جایگاه، سفره عقد، گل آرائی و … و همچنین فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای از خوبی های باغ تالار منصوری است. سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی از جمله ویژگی‌های جذاب این باغ تالار است. این غذاها با بهترین و مطبوع ترین مواد اولیه و همچنین با نظارت سر آشپز مجرب سرو می‌شوند.


باغ تالار سمیعی

از دیگر باغ تالارهای واقع در احمد آباد مستوفی می‌توان به باغ تالار سمیعی اشاره کرد. این باغ تالار با ظرفیت 1200 نفر، گزینه ای ایده آل برای برگزاری انواع مراسمات است. از جمله خدمات و ویژگی‌های باغ تالار سمیعی می‌توان به برگزاری مراسمات در فضای باز اشاره کرد. فضای سبز این مجموعه دارای درختان میوه و تزیینی زیبا و آلاچیق و همچنین آبنما و فواره است. از این رو می‌توان گفت این باغ تالار فضای زیبای و دلنشینی دارد. و البته این باغ تالار دارای سالن‌های بزرگ با سقف بلند و کف LED است که دارای نورپردازی حرفه‌ای است. جایگاه ویژه عروس و داماد، دکوراسیون جدید و به روز، سفره خانه سنتی، فضا سازی های مهندسی و ... از دیگر ویژگی‌های خوب باغ تالار سمیعی است.

باغ تالار فانوس

باغ تالار فانوس هم در احمد آباد مستوفی قرار دارد که دارای ظرفیت 600 نفر است. این باغ تالار دارای دیزاین زیبا و کادر حرفه‌ای است تا مراسمات شما را به بهترین نحو ممکن برگزار کند. در باغ تالار فانوس دیزاین اتاق عقد، میز مهمانان، ورودی عروس داماد و همچنین میوه آرایی و گل آرایی و شمع آرایی به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود. تیم تشریفاتی مجرب باغ تالار فانوس مجلل‌ترین و با شکوه‌ترین جشن‌ها و مراسمات را برای شما برگزار خواهند کرد. در این باغ تالار بهترین منوی غذایی ارائه می‌شود.



به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت