جدیدترین مدل میکاپ عروس به همراه 20 مدل آرایش چشم

جدیدترین مدل میکاپ عروس به همراه 20 مدل آرایش چشم

فهرست عناوین

انتخاب یک میکاپ جدید، به روز و زیبا برای روز عروسی یکی از انتخاب‌های بسیار مهم است. میکاپ شما علاوه بر جدید و زیبا بودن باید با توجه به فرم و شکل صورت شما انتخاب شود تا هم بتواند زیبایی آن‌ها را دو چندان نشان داده و هم عیب‌های احتمالی آن را بپوشاند. چند سالی است که میکاپ عروس از آرایش‌های غلیظ خلیجی به سمت آرایش‌های لایت و اروپایی تغییر پیدا کرده است. در ادامه با جدیدترین مدل میکاپ عروس آشنا خواهیم شد.

میکاپ، گریم یا هر دو؟

قبل از آن که سراغ جدیدترین مدل میکاپ عروس برویم، بهتر است بدانیم که فرق گریم و میکاپ چیست و معمولا در سالن‌های زیبایی از کدام یک از این‌ها برای میکاپ عروس استفاده می‌شود؟
گریم به معنای رفع نواقص صورت و ایجاد تعادل در اجزای آن است. در واقع شما با استفاده از گریم می‌توانید گونه‌های خود را برجسته‌تر کنید، گودی زیر چشم خود را بپوشانید، صورت خود را زاویه دار کرده و یا حتی بینی خود را کوچک‌تر کنید. جالب توجه آن است که گریم هر چه بیشتر روی صورت بماند، به دلیل حرارت پوست، باعث می‌شود که میکاپ روی صورت بهتر جا بیفتد. این روزها برای جدیدترین مدل میکاپ عروس، علاوه بر گریم از تکنیک‌های آرایش لایت و اروپایی نیز استفاده می‌شود. در ادامه 20 مدل آرایش چشم با متدهای روز را می بینیم.



ابروهای طبیعی و پهن در میکاپ عروس

نکته مهم دیگر در جدیدترین مدل میکاپ عروس، داشتن ابروهایی نچرال و نسبتا پهن است. این روزها بسیاری از خانم‌ها از تکنیک هایی مانند میکروبلید ابرو استفاده می‌کنند تا ابروهای آن‌ها پهن‌تر و طبیعی‌تر شود. در صورتی که شما در روز عروسی خود ابروهایی ساده و نازک دارید، در مدل‌های جدید میکاپ عروس ابروها را با استفاده از مدادهای هاشور به شکل نچرال و طبیعی پهن کرده و سبک آرایش را زیباتر می‌کنند.

استفاده از لنزهای رنگی

بسیاری از دختر خانم‌ها دوست دارند در بهترین روز زندگی خود بیشترین تغییر را داشته باشند. برای این کار در کنار یک میکاپ خاص و زیبا، می‌توان از لنزهای رنگی استفاده کرد. شما می‌توانید از لنزهای رنگی به رنگ آبی، سبز یا طوسی استفاده کنید. البته قبل از استفاده، حداقل یک بار لنز را داخل چشمان خود بگذارید تا مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید.

هایلایت مو

یکی دیگر از تکنیک‌ها در جدیدترین مدل میکاپ عروس، هایلایت است. آرایشگر شما به شما در انتخاب یک رنگ خاص که به شما می‌آید کمک کرده و در کنار آن از چند هایلایت نیز استفاده می‌کند تا زیبایی موها و شینیون چند برابر شود.

شینیون‌های ساده اما شیک

در جدیدترین مدل میکاپ عروس دیگر خبری از شینیون‌های پیچیده و اضافه کردن موهای زیاد نیست. البته اگر موهای شما کم پشت باشد و نیاز به اضافه کردن مو باشد این کار انجام خواهد شد. شینیون‌های جدید و اروپایی در عین سادگی بسیار شیک و جذاب هستند. این شینیون‌ها را می‌توانید بالای سر جمع کرده و پایین گردن یا کنار آن ببندید.

انتخاب آرایش با توجه فرم صورت

یک مدل میکاپ همان قدر که می‌تواند صورت شما را خاص و زیبا کند، می‌تواند فرم صورت شما را به هم بریزد. یکی از مهم ترین نکات در جدیدترین میکاپ عروس این روزها انتخاب نوع گریم با توجه به فرم صورت شما است. بدون شک یک میکاپ مناسب با صورت کشیده برای یک شخص که صورتی گرد دارد، چندان مناسب نخواهد بود. از این رو میکاپ آرتیست شما برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید نوع میکاپ را با توجه به فرم صورت شما انتخاب کند.


استفاده از بهترین لوازم آرایشی

از آن جا که شما قبل از مراسم عروسی معمولا بخشی از فرمالیته خود را برگزار کنید، میکاپ شما باید بیش از 10 ساعت به خوبی روی صورت شما باقی بماند. در صورتی که میکاپ آرتیست شما از مواد آرایشی بی‌کیفیت استفاده‌ کند، تنها ظرف چند ساعت یا آرایش شما روی صورت می‌ریزد یا پاک می‌شود. از این رو یکی از موارد مهم در جدیدترین مدل میکاپ عروس استفاده از مواد آرایشی با کیفیت و انتخاب یک سالن زیبایی مطمئن است.

کانتورینگ صورت

کلید اصلی زیبایی در جدیدترین مدل میکاپ عروس را بدون شک باید کانتورینگ صورت دانست. با استفاده از کانتورینگ شما نیازی به عمل‌های جراحی برای زاویه دار کردن صورت یا عمل بینی یا بزرگ کردن گونه‌های خود ندارید! میکاپ آرتیست شما باید بتواند با استفاده از تکنیک کانتورینگ معایب صورت شما را پوشانده و آن را به شکلی ایده آل و زیبا درآورد.

استفاده از تورهای خاص بر روی شینیون

تا سال‌ها پیش، تمامی تورهای عروس از زیر شینیون نصب می‌شدند. این روزها اما جدیدترین مدل‌های میکاپ عروس در اروپا چیز دیگری می‌گوید. استفاده از تورهای نازک، با طرح‌های خاص بر روی شینیون، شما را شبیه به فرشته‌ها می‌کند و استایل شما را بیش از پیش خاص‌تر و زیباتر خواهد کرد.

آرایش مات تا شاین

همان طور که در بالا نیز گفته شد، این روزها در جدیدترین مدل میکاپ عروس دیگر خبری از آرایش‌های غلیظ و خلیجی نیست. اما آیا منظور از این حرف آن است که تمامی میکاپ‌ها مات هستند؟ خیر! در مدل آرایش اروپایی و ساده نیز شما می‌توانید از سبک‌های شاین استفاده کنید که اتفاقا زیبایی خاص خود را نیز دارد. انتخاب آرایش مات یا شاین چیزی است که بهتر است آن را با مشورت میکاپ آرتیست خود انجام دهید.

استفاده از تضاد رنگ در میکاپ

یکی دیگر از تکنیک‌های رایج در جدیدترین مدل‌های میکاپ عروس، استفاده از رنگ‌های متضاد در آرایش است. زمانی شما از این سبک استفاده می‌کنید که دوست داشته باشید یک بخش از صورت خود را بیش از بخش‌های دیگر نمایان کنید. برای مثال اگر چشم‌های زیبایی دارید، می‌توانید از آرایش پر زرق و برق و شاین برای چشم‌ها استفاده کرده و یک رژ لب نود بزنید. همچنین اگر زیبایی شما در لب‌ها و دندان‌هایتان است، می‌توانید یک آرایش ساده را برای چشم‌ها انتخاب کرده و یک رژ پر رنگ مثلا قرمز رنگ بزنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت