لیست بهترین تالارهای شهریار در سال 1400

لیست بهترین تالارهای شهریار در سال 1400

فهرست عناوین

اگر برای بهترین روز زندگی خود به دنبال یک تالار شیک و حرفه‌ای هستید، ما در این مقاله شما را با بهترین تالارهای این شهریار آشنا می‌کنیم. برای انتخاب یک باغ تالار باید به دیزاین، هزینه، امکانات جانبی، پذیرایی و تعداد نفرات توجه کنید.

باغ تالار پاسارگارد

یکی از زیباترین و بهترین باغ تالارهای شهریار، باغ تالار پاسارگاد است که حدود 5 هزار متر مساحت آن است. این باغ زیبا می‎تواند به 1000 نفر از مهمانان شما خدمات حرفه‎ای ارائه کند. این باغ تالار ورودی و دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا دارد. از طرفی وجود یک سفره خانه سنتی زیبا در باغ به شما این امکان را می‎دهد که از فضاهای عکاسی متنوعی استفاده کنید.
در این باغ تالار علاوه بر برگزاری مراسم در داخل تالار، می‌توانید از چیدمان سفره عقد و برگزاری مراسم در فضای باز نیز استفاده کنید. فضای باز و چیدمان بیرونی این باغ تالار دست کمی از کلیپ‌های اروپایی و خاص ندارد تا همه چیز در روز عروسی شما به بهترین شکل برگزار شود. از دیگر امکانات این باغ تالار می‌توان به پارکینگ با ظرفیت 200 ماشین اشاره کرد.

باغ تالار رویال پارک شهر

یکی از رویایی‌ترین و بهترین تالارهای شهریار، بدون اغراق باغ تالار رویال پارک شهر است. این باغ تالار معماری و دیزاینی کاملا خاص و متفاوت داشته که شما را جذب خود خواهد کرد. باغ تالار پارک شهر حدود 5 هزار متر مساحت داشته و ظرفیت مهمان‌های آن حدود 1200 نفر است.
در کنار فضای سبز بسیار زیبا، در فضای بیرونی شما یک آبنمای منحصر به فرد خواهید دید که زیبایی باغ را دو چندان کرده است. این باغ تالار دارای سالن‌های مختلف است تا شما متناسب با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. در کنار ویژگی‌های گفته شده از دیگر مزایای این باغ تالار می‌توان به پارکینگ اختصاصی، گل ارایی و شمع آرایی بسیار زیبا، سفره خانه سنتی، کافی شاپ و البته پرسنلی متعهد و مجرب اشاره کرد.

باغ تالار مجلل ملکه

نام دیگر در لیست بهترین تالارهای شهریار، بدون شک باغ تالار ملکه است. این باغ تالار مساحتی 4 هزار متری داشته و اگر تعداد مهمان‌های شما به حداکثر 850 نفر می‌رسد، می‌توانید این تالار زیبا را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این باغ تالار، دیزاین بسیار زیبا در کنار سقف بلند 5 متری آن است که شکوه و جلوه خاصی به آن داده است.
این باغ تالار همچنین دارای یک اتاق عقد مجزا و بسیار شیک است که ظرفیت مهمانان آن به 70 نفر نیز می‌رسد. در کنار چیدمان‌های خاص سفره عقد، شما می‌توانید ایده‌ها و طرح‌های مورد نظرتان را نیز به طراحان این مجموعه بگوئید تا دکوراسیون نهایی دقیقا مطابق نظر شما چیده شود.
فضای باز این باغ تالار شما را به لوکیشن های خاص و منحصر به فردی برای عکاسی می‌برد. در فضای 2500 متری این باغ شما می‌توانید عکس‌های خود را در کنار رودخانه و آبشار مصنوعی و آب نمای زیبای آن بگیرید.

باغ تالار موگه

اگر برای انتخاب بهترین تالارهای شهریار مردد هستید، باغ تالار موگه انتخابی است که نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. سبک طراحی این باغ تالار مدیترانه‌ای بوده و در آن نخل‌های بسیار زیبا وجود دارد. فضای سبز این باغ طراحی خاص دارد به طوری که شما با ورود به آن تصور می‌کنید به یکی از بزرگ‎ترین باغ‌های ایران وارد شده‌اید.
در کنار فضای باز بسیار زیبا، عمارت شاهانه این باغ تالار با داشتن ستون‌هایی بلند، نمایی لوکس و زیبا به این مجموعه داده است. سفره عقد و اتاق عقد مجزا از دیگر امکاناتی است که این تالار برای مهمانان خود فراهم کرده است. آتش بازی، سرو منوهای غذایی مختلف، پرسنلی متعهد و حرفه‌ای، شمع آرایی و گل آرایی از دیگر ویژگی‌های عالی این باغ تالار است.

باغ تالار عرفان

باغ تالار عرفان با داشتن ظرفیت 800 نفر یکی از بهترین تالارهای شهریار است که شما می‌توانید جشن بهترین روز زندگی خود را در آن برگزار کنید. وسعت این باغ تالار به حدود 6 هزار متر می‌رسد و فضای باز آن دارای لوکیشن‌های عکاسی مختلف است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دکوراسیون فضای باز این باغ، داشتن چراغ‌های LED در کف آن است که در شب جلوه خاص و زیبایی به آن می‌دهد. سراشپز این باغ تالار نیز یکی از بهترین‌ها در کار خود است به طوری که شاید معروف‌ترین ویژگی این باغ تالار از نگاه مهمانان غذاهای لذیذ و خوشمزه آن باشد!

باغ تالار نسترن

نام دیگری که در لیست بهترین تالارهای شهریار قرار می‌گیرد، باغ تالار نسترن است. این باغ تالار یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های منطقه شهریار است و شما می‌توانید به حدود 1200 نفر از مهمانان خود در بهترین سطح کیفیت خدمات ارائه کنید. پارکینگ این مجموعه نیز گنجایش 250 خودرو را دارد.
این باغ تالار دارای چیدمانی اروپایی و خاص و یک اتاق عقد مجزا است تا شما بتوانید عکس‌هایی بسیار زیبا و خاص در لوکیشن‌های مختلف بگیرید. آتش بازی، تیم عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای، نمایشگر تصویر، منوهای غذایی مختلف، پارکینگ اختصاصی و غیره از دیگر ویژگی‌های این باغ تالار زیبا است.


باغ تالار یسنا

این باغ تالار زیبا یکی از زیباترین و بهترین باغ تالارهای شهریار است که ورودی عروس و داماد آن بسیار خاص و چشم نواز است. این باغ تالار مناسب مراسم‌هایی با جمعیت کم است به طوری که شما حداکثر می‌توانید 300 مهمان را به مراسم خود دعوت کنید. پارکینگ آن ظرفیت 150 خودرو را دارد از این رو نگرانی بابت جای پارک ماشین مهمانان ندارید.
دکوراسیون داخلی و فضای باز این مجموعه بسیار شیک و اروپایی است تا هم مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شده و هم بتوانید عکس‌هایی خاص و زیبا بگیرید. تنوع پذیرایی و کیفیت غذاها در این باغ تالار بدون شک یکی از بهترین‌ها است.

باغ تالار کویین

اگر به دنبال یک باغ تالار بسیار لوکس و لاکچری هستید، باغ تالار کویین یکی از زیباترین و بهترین تالارهای شهریار است. این باغ تالار نمایی روستیک و طراحی اروپایی بسیار شیک و خاص دارد. استخرها و آبنماهای مختلف یکی از ویژگی‌های دیگر این باغ تالار است که نمایی فوق العاده به آن می‌دهد.
این باغ تالار در فصل‌های مختلف سال دارای ورودی‌ها و ظرفیت‌های مختلف است. در تابستان ظرفیت این باغ تالار 250 نفر و در زمستان 100 نفر است. در این باغ تالار می‌توانید مراسم عقد خود را به شکلی لاکچری در فضای باز برگزار کنید. تیم فیلم برداری این باغ تالار تیمی بسیار حرفه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و کلیپ‌هایی خاص و زیبا بگیرید.

باغ تالار ارکیده

برای آن که مراسم عقد و عروسی خود را در یک عمارت لوکس و لاکچری برگزاری کنید، باغ تالار ارکیده یکی از بهترین تالارهای شهریار است که می‌توانید برای بهترین روز زندگی خود آن را انتخاب کنید. در این باغ تالار که ظرفیتی حدود 900 نفر دارد، علاوه بر مراسم عقد و عروسی می‌توانید مهمانی‌ها و جشن تولدهای خود را نیز برگزار کنید.
در کنار چیدمان و دکوراسیون داخلی و خارجی بسیار شیک و مدرن این تالار عروسی از جدیدترین و بهترین تجهیزات صوتی و تصویری استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های لاکچری این باغ تالار می‌توان به شمع آرایی و گل آرایی، سفره خانه سنتی، آتش بازی، استیج رقص زیبا اشاره کرد.


باغ تالار یاس

نام دیگری که در لیست بهترین تالارهای شهریار به شما معرفی خواهیم کرد. باغ تالار یاس با داشتن ظرفیتی بین 100 تا 700 نفر می‌تواند بهترین انتخاب برای مراسم‌های عقد و عروسی شما باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این باغ تالار آن است که در صورت تمایل عروس و داماد ورود آن‌ها با یک کالسکه بسیار زیبا خواهد بود که می‌تواند فیلم‌ها و کلیپ‌های شما را بسیار لاکچری کند.
سفره عقد در این باغ تالار در اتاق جداگانه توسط طراحان حرفه‌ای به شکلی زیبا چیده می‌شود. با انتخاب این باغ تالار خیالتان بابت کیفیت هر چیز از منوی غذایی یا گل آرایی و موسیقی آسوده باشد.

باغ تالار رز

اگر به دنبال یک باغ تالار با قیمت مناسب و منصفانه هستید، باغ تالار رز یکی از بهترین تالارهای شهریار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. لابی این باغ تالار یکی از زیباترین‌ها در تمامی تالارهای موجود بوده و ورودی آن سبکی رومی و شاهانه دارد. مساحت این باغ تالار حدود 1100 متر مربع بوده و می‌تواند تا حدود 700 نفر از مهمانان شما را مدیریت کند. از دیگر ویژگی‌های این باغ تالار می‌توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 ماشین، کافی شاپ اختصاصی، منوی غذایی متنوع، گل آرایی و پرسنلی متخصص و مجرب اشاره کرد.

باغ تالار گیلاس

یکی از بزرگ‌ترین باغ تالارهای شهریار، باغ تالار گیلاس است که ظرفیت 1200 نفر از مهمانان شما را دارد. بنابراین اگر تعداد دعوتی‌های شما زیاد است، این باغ تالار می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. پارکینگ اختصاصی این تالار نیز بسیار بزرگ بوده و ظرفیت 1000 خودرو را دارد. تالار گیلاس دارای 4 سالن مجزا است تا شما بتوانید متناسب با سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. چیدمان و دکوراسیون از جدیدترین طرح‌های لوکس و اروپایی الهام گرفته شده و شما علاوه بر مراسم عقد و عروسی می‌توانید جشن‌های دیگر خود را در آن برگزار کنید.


باغ تالار خاتون

اگر دکوراسیون سالن عقد و عروسی برای شما بسیار مهم است، احتمالا باغ تالار خاتون یکی از بهترین تالارهای شهریار می‌تواند رضایت خاطر شما را به دست آورد. شمع آرایی، گل آرایی، بادکنک آرایی و دیگر اکسسوری‌های تزیینی به بهترین شکل ممکن در این باغ تالار کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا شما از نهایت زیبایی لذت ببرید.
امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز، غذاهای باکیفیت و متنوع، پرسنلی متعهد و مجرب، موسیقی، پارکینگ اختصاصی از ویژگی‌های این باغ تالار است.

باغ تالار ملک ملارد

اگر به دنبال یک باغ تالار بسیار لوکس هستید و می‌خواهید در همان باغ تالار لوکیشن‌های عکاسی مختلفی را امتحان کنید، باغ تالار ملک ملارد یکی از بهترین تالارهای شهریار است. این باغ تالار دارای بخش‌های مختلف با طراحی‌های متفاوت است که کار شما را برای ساخت کلیپ فرمالیته بسیار ساده می‌کند. پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 700 خودرو، ظرفیت مهمانان تا 750 نفر، گل آرایی و شمع آرایی، سرآشپز حرفه‌ای و امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز از دیگر ویژگی‌های این باغ تالار است.

باغ تالار عرشیا

در باغ تالار عرشیا که بدون شک یکی از بهترین باغ تالارهای شهریار است همه چیز به شکلی لاکچری و مدرن برگزار می‌شود. از منو غذایی گرفته تا برگزاری عقد در فضای باز، منوی غذا، لوکیشن‌های عکاسی و غیره. بنابراین با انتخاب باغ تالار خیال شما بابت هر چیز در بهترین روز زندگیتان آسوده خواهد بود.

مقالات مرتبط:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت