لیست آرایشگاه های تاپ عروس اصفهان

لیست آرایشگاه های تاپ عروس اصفهان

فهرست عناوین

در صورتی که شما در شهر زیبای اصفهان زندگی می کنید و برای بهترین روز زندگی خود به دنبال یک سالن زیبایی خوب و حرفه ای هستید، ما در این مقاله لیستی از بهترین آرایشگاه های عروس مشهد را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید با مقایسه آن ها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

سالن زیبایی آوای ماهور

اولین نام در لیست بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان، سالن زیبایی آوای ماهور است که به گریم های سه بعدی و حرفه ای و شینیون های خاص و متفاوت در اصفهان معروف است. میکاپ آرتیست های این مجموعه سرکار خانم آوا مهماندوست و ماهو مهماندوست از بهترین ها و حرفه ترین ها در کار خود هستند. میکاپ های این مجموعه به صورت کاملا اروپایی و لایت انجام می شود و شما در عین سادگی بسیار تغییر کرده و زیباتر خواهید شد. این آرایشگاه عروس در شیخ صدوقی شمالی بعد از کوچه 35 واقع شده است.

سالن زیبایی نازنین مریم

سالن زیبایی نازنین مریم یکی دیگر از بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان است که تا کنون عروس خانم های بسیاری، میکاپ روز عقد یا عروس خود را به آن ها سپرده اند. در این سالن زیبایی از بهترین برند و محصولات آرایشی بهداشتی مانند برندهای مک و لاون استفاده شده تا میکاپ شما ماندگاری حتی تا 24 ساعت داشته باشد.

در کنار خدمات عروس حرفه ای در این سالن زیبایی خدمات زیبایی دیگر مانند اکستنشن مو و مژه، کارهایی احیا و زیبایی مو، انواع تکنیک های رنگ مو، فیشیال صورت و غیره به شکلی کاملا حرفه ای انجام می شود. این سالن زیبایی در خیابان حکیم نظامی، نرسیده به خیابان مهرداد واقع شده است.

سالن زیبایی vip گیلدا

سالن زیبایی گیلدا یکی از بهترین سالن های زیبایی اصفهان است که بیش از یک دهه سابقه فعالیت حرفه ای دارد. یکی از ویژگی های این سالن زیبایی دارای 10 مدرک تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف است. برای میکاپ عروس از بهترین برندهای آرایشی مانند آناستازیا و مک استفاده می شود. در این سالن زیبایی علاوه بر میکاپ زیبایی و اروپایی، می توانید از دیگر خدمات زیبایی در بهترین کیفیت بهره مند شوید. این سالن زیبایی در خیابان خاقانی، نبش کوچه بوعلی واقع شده است.

سالن زیبایی سعیده رهنما

نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان، سالن زیبایی سعیده رهنما است. این سالن زیبایی در خاقانی واقع شده و ساختمانی شیک و زیبا دارد. کادر این مجموعه همگی در کار خود دارای تجربه چند ساله بوده و بهترین هستند. از دیگر ویژگی های این سالن زیبایی، قیمت هایی مناسب در کنار کیفیت کاری بالا است تا زوج های جوان بتوانند مناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

سالن زیبایی یاقوت نو

سالن زیبایی یاقوت نو از دیگر بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان است که سال ها است در کار خود تجربه حرفه ای و مفید دارد. این سالن زیبایی در خیابان بید آبادی واقع شده و محیطی بسیار گرم و دوستانه دارد. در این سالن زیبایی تمامی خدمات زیبایی در کنار کیفیت متناسب با فرم و نوع پوست و موی شما انجام می شود تا علاوه بر زیبایی پوست و موی شما جوان تر و سالم تر نیز شود.

سالن زیبایی ژنا

اگر دوست دارید حرفه ای ترین میکاپ و شینیون را تجربه کنید، سالن زیبایی ژنا یکی از بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان است. میکاپ آرتیست این مجموعه دارای تندیس طلایی برگزیده فستیوال عروس است و تمامی میکاپ های عروس خود به سبکی اروپایی و بسیار زیبا انجام می دهد. کافی است سری به پیچ این سالن زیبایی در اصفهان بزنید تا با دیدن نمونه کارهای آن، با خیال آسوده آن را برای میکاپ روز عقد و عروسی خود انتخاب کنید. این آرایشگاه زنانه در شاهین شهر، خانه کارگر، خیابان صغیر اصفهانی واقع شده است.

سالن زیبایی نفیسه احمدی

این سالن زیبایی خود را متخصص گریم و میکاپ عروس می داند و بیش از 16 سال سابقه کاری دارد. پرسنل این سالن زیبایی همگی در کار خود بهترین هستند، به طوری که سالن نفیسه احمدی دارای لوح ها و جوایز مختلفی مانند کارآفرین نمونه کشوری در سال 1397، لوح تندیس از کشور رومانی، مقام کشوری در سال 1398، لوح و مدال از کشور برزیل و مدارک بین المللی و داخلی مختلف است. این لوح ها و جوایز نشان دهنده کیفیت کاری بالای این مجموعه است. سالن زیبایی نفیسه احمدی در خیابان جی بعد از هتل نگین واقع شده است.

سالن زیبایی مژگان عباسی

اگر دوست دارید زیبایی را به شکل و سبکی متفاوت تجربه کنید، سالن زیبایی مژگان می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این سالن زیبایی که در خیابان رودکی بین بانک تجارت و کاشی کیمیا واقع شده، همیشه به دنبال جدیدترین متدهای آرایشی و بهترین تکنیک ها بوده است. به طوری که شما در عین سادگی بسیار تغییر خواهید کرد و معایب صورت شما به شکلی کاملا هنرمندانه پوشانده می شود. در این سالن زیبایی برای تمامی خدمات از جمله میکاپ عروس از بهترین مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود تا نتیجه کار از هر نظر عالی شود.

سالن زیبایی صدف نو

نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان، سالن زیبایی صدف نو واقع در خیابان خاقانی نبش کوچه بوعلی است. این سالن زیبایی بیش از 15 سال است که به طور تخصصی در تمامی لاین های زیبایی فعالیت داشته و تاکنون توانسته حداکثر میزان رضایت مشتریان خود را به دست آورد. علاوه بر میکاپ و شینیون تخصصی عروس در این سالن زیبایی، دیگر خدمات مانند انواع رنگ مو، احیا مو، اکستنشن مو و مژه، پاکسازی پوست و غیره به شکلی حرفه ای انجام می شود.

سالن زیبایی شیما فشارکی

اگر برای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در اصفهان وسواس و نگرانی زیادی دارید، سالن زیبایی شیما فشارکی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای اطمینان از کیفیت کار، حتما نمونه میکاپ های قبلی این سالن زیبایی را ببینید تا متوجه سبک کار لایت، اروپایی و زیبای این مجموعه شوید. در این سالن زیبایی تعدادی از متخصصان در لاین های مختلف دور یکدیگر جمع آمده اند تا شما بهترین تجربه زیبایی را در نهایت و بهترین حالت خود داشته باشید. این سالن زیبایی در خیابان مشتاق دوم، انتهای خیابان مهر واقع شده است.

سالن زیبایی منصوره قاضی

نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان، سالن زیبایی منصوره قاضی است. اگر نگاهی به نمونه میکاپ های عروس این مجموعه بیاندازید، متوجه خواهید شد در این سالن از جدیدترین تکنیک های روز میکاپ و بهترین و با کیفیت ترین مواد آرایشی استفاده می شود. این سالن زیبایی همچنین در ارائه دیگر خدمات زیبایی جز بهترین ها به شمار می رود.

سالن زیبایی ماه پیشونی

اگر برای بهترین روز زندگی خود به دنبال یک سالن زیبایی حرفه ای با قیمتی مناسب هستید، آرایشگاه عروس ماه پیشونی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این آرایشگاه با وجود آن که دارای کادری حرفه ای و مجرب بوده و از بهترین مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می کند، هزینه های خود را در مقایسه با سالن های دیگر کم تر در نظر می گیرد تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

سالن زیبایی فرزانه احمدی

اگر دوست دارید در روز عقد و عروسی خود آرایشی لایت و اروپایی داشته باشید و زیباتر از همیشه دیده شوید، سالن زیبایی فرزانه احمدی یکی از بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان یک انتخاب عالی برای شما است. تخصص و تجربه به همراه بهترین محصولات آرایشی باعث شده این آرایشگاه در میان دیگر سالن های زیبایی اصفهان سرآمد باشد.

سالن زیبایی آزاده کرمی

انتخاب دیگر از میان بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان، سالن زیبایی آزاده کرمی است. میکاپ آرتیست این مجموعه بیش از 25 گواهی نامه بین المللی و داخلی داشته و به جرات می توان گفت در ارائه تمامی تکنیک های آرایشی روز دنیا مهارت دارد. این سالن زیبایی در تمامی لاین ها حرفه ای است، به طوری که دارای 4 کاتالوگ کوتاهی مو و بیش از 3 هزار مدل و بیش از 900 رنگ موی خاص را به شما برای انتخاب ارائه می کند. در این سالن زیبایی از بهترین مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود تا رضایت مشتریان به طور کامل به دست آید. این آرایشگاه زنانه در میدان آزادی خیابان سعادت آباد واقع شده است.

سالن زیبایی پگاه و پانته آ طاووسی

این سالن زیبایی در خیابان میر نرسیده به فلکه فیض واقع شده است و نام دیگر در لیست بهترین آرایشگاه های عروس اصفهان می باشد. در این سالن زیبایی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای مطرحی مانند هدی بیوتی و مک بوده تا مواد شیمیایی مورد استفاده کم ترین آسیب را به پوست و مو شما وارد کنند. میکاپ آرتیست این سالن زیبایی به ارائه تمامی سبک های آرایشی از لایت اروپایی تا آرایش هندی و عربی مسلط بوده تا میکاپ متناسب با فرم صورت و سلیقه شما انجام شود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

sandaly | 1401 آبان 15


مرسی خیلی مفید بود
اونایی که تهران زندگی می کنید حتما اپ صندلی رو نصب کنید، من تازه باهاش آشنا شدم خیلی خفنه هر چی آرایشگاه خوب تو تهران هست رو براش تخفیف گذاشتن