معرفی مراکز مشاوره پیش از ازدواج در تهران و شهرهای بزرگ به همراه قیمت

معرفی مراکز مشاوره پیش از ازدواج در تهران و شهرهای بزرگ به همراه قیمت

فهرست عناوین

ازدواج بدون شک مهم ترین و بزرگ ترین تصمیمی است که هر فرد در طور زندگی خود می گیرد. برای آن که بتوانید این تصمیم زندگی خود را به درستی بگیرید، باید به اندازه کافی طرف مقابلتان را شناخته و مطمئن شوید که با یکدیگر سازگاری دارید. مشاوره پیش از ازدواج به شما در رسیدن به این هدف کمک بسیاری خواهد کرد. در ادامه با مزایای مشاوره پیش از ازدواج، معرفی مراکز مشاوره در تهران و قیمت های آن ها آشنا خواهیم شد. توصیه می کنیم حتما مقالات مفید و رایگان بزمینه در زمینه مشاوره ازدواج را هم بخوانید.

مشاوره پیش از ازدواج چیست و چه زمانی انجام می شود؟

جلسات مشاوره قبل از ازدواج جلساتی است که شما به تنهایی و همراه با طرف مقابلتان در آن شرکت کرده تا درک بهتری نسبت به خودتان، همسر آینده و زندگی مشترک داشته باشید. در این جلسات مشکلات احتمالی، ویژگی های اخلاقی، اهداف مشترک و موارد دیگر بررسی شده و به شما برای تصمیم گیری بهتر کمک می کند. این مشاوره معمولا بین 5 تا 10 جلسه انجام شده تا شما بتوانید با خیال آسوده تری مهم ترین تصمیم زندگی خود را بگیرید.
در این جلسات در صورت نیاز علاوه بر طرفین، خانواده ها نیز حضور پیدا می کنند تا مشکلات احتمالی با آن ها بررسی شده و رفع شود. یادتان باشد پیشگیری همیشه بهتر از درمان است! بنابراین برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بعد از ازدواج، مسائل را از همان ابتدا بررسی کرده و رفع کنید.

مزایای استفاده از جلسات مشاوره قبل از ازدواج

در این بخش می خواهیم بدانیم که مشاوره پیش از ازدواج چه مزایایی برای شما به دنبال خواهد داشت؟ همچنین توصیه می کنیم مقاله نامزدی‌های منجر به طلاق کدامند؟ را هم بخوانید.

شناخت بهتر طرف مقابل

شناخت یک شخص دیگر شاید بسیار سخت و زمان بر باشد. متاسفانه بسیاری از افراد به هر دلیلی در روزهای اوایل آشنایی برخی از ویژگی های اخلاقی خود را پنهان می کنند و شما نمی توانید آن را تشخیص دهید! این مساله اما از نگاه یک مشاور در جلسات مشاوره متوالی پنهان نمی ماند. با کمک یک مشاور حرفه ای شما می توانید به طور دقیق تری با جنبه های شخصیتی طرف مقابل خود آشنا شده و سازگاری و سنخیت آن را با خودتان متوجه شوید.

ایجاد مهارت های ارتباطی بهتر

یکی از رایج ترین مشکلات در زندگی های زناشویی عدم درک متقابل از نیازهای یکدیگر است. زمانی که شما طرف مقابلتان را به خوبی نمی شناسید، ممکن است از هر حرف و یا رفتار او برداشت اشتباهی کنید. نمی توانید به خوبی نیازهای خود را بیان کرده و از درک نیازها و خواسته های طرف مقابلتان عاجز خواهید ماند. با کمک مشاور شما می توانید مهارت های ارتباطی با یکدیگر را یاد بگیرید، یکدیگر را بهتر درک کرده و یک رابطه پایدار و عالی داشته باشید.

رسیدگی به مشکلات احتمالی

یک مشاور صدها برابر نسبت به شما تجربه داشته و می تواند مشکلات احتمالی در زندگی شما را با توجه به ویژگی های شخصیتی شما حدس بزند. در صورتی که شما قبل از ازدواج با این مشکلات احتمالی آشنا باشید و بدانید چگونه می توانید آن ها را رفع کنید، زندگی آینده شما با چالش های کم تری مواجه خواهد شد.

کمک به برنامه ریزی برای آینده

یکی از مشکلاتی که باعث جدایی و اختلاف در میان زوج ها می شود، نداشتن اهداف مشترک و یا داشتن اهداف متضاد با یکدیگر است. تصور کنید در یک زندگی مشترک انجام یک کار برای شما هدف باشد اما از نگاه همسرتان یک هدف بی معنی باشد! این اختلاف ها به مرور زمان باعث ایجاد چالش و اختلاف خواهد شد. در مشاوره پیش از ازدواج شما راجع به اهداف مشترک خود صحبت می کنید، اهداف مشترک خود را پیدا کرده و برای آن برنامه ریزی خواهید کرد.

مشکلات جنسی را رفع خواهید کرد

احتمالا شنیده اید که علت بسیاری از جدایی ها، عدم همخوانی جنسی و مشکلات آن است. احتمالا صحبت کردن راجع به این مسائل در اوایل آشنایی برای شما سخت باشد. مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می کند بتوانید، از جنبه های مختلف این مساله را حل کرده و به تفاهم برسید.

شناخت بهتر خودتان در یک رابطه

مشاور از شما سوال هایی می پرسد، آزمون هایی برگزار می کند و به اعماق ذهن و وجود شما نفوذ پیدا می کند. از این رو ممکن است ویژگی هایی از شما را بیان کند که حتی خودتان هم آن را نمی دانید. شناخت بهتر خودتان به ساختن یک رابطه موفق بسیار کمک می کند.

آموزش مهارت های لازم برای زندگی مشترک

هیچ کدام از ما قبل از ازدواج به طور دقیق نمی دانیم که یک زندگی مشترک نیاز به چه مهارت هایی دارد؟ وارد زندگی مشترک شده و نمی دانیم در تعارض ها و چالش ها چگونه رفتار کنیم؟ در مشاوره پیش از ازدواج مهارت های لازم برای زندگی مشترک به شما آموزش داده می شود تا بتوانید یک زندگی عالی و رو به پیشرفت داشته باشید. 

صحبت کردن درباره مسائل مالی

از دیگر مشکلات رایج در میان زوج ها تعارضاتی است که درباره مسائل مالی رخ می دهد. در صورتی که شما درباره میزان خرج کردن، پس انداز کردن و دیگر مسائل مالی با یکدیگر تفاهم نداشته باشید، بدون شک زندگی شما با چالش و تعارض مواجه خواهد شد. در مشاوره پیش از ازدواج شما با تمامی این مسائل آشنا شده تا مطمئن شوید با طرف مقابلتان ناسازگاری نخواهید داشت.

تصمیم گیری با کمک یک فرد متخصص و بی طرف

برای ازدواج مشاوره یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. اما مشورت با چه کسی؟ شما با هر فردی که صحبت کنید احتمالا تجربه های شخصی خود را وارد موضوع کرده و به شما مشاوره اشتباه خواهد داد. همچنین ممکن است او از شما یا طرف مقابلتان جانبداری کند. در مشاوره پیش از ازدواج شما از یک فرد کاملا بی طرف، خبره و با تجربه مشورت گرفته تا یک تصمیم عالی بگیرید.

جلسات مشاوره پیش از ازدواج چگونه انجام می شود؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، جلسات مشاوره پیش از ازدواج هم به صورت دو نفری و هم به صورت تک نفری برگزار می شود، تا مشاور بتواند به طور کامل و دقیق با هر کدام از طرفین آشنا شود.
همچنین نحوه برگزار جلسات مشاوره این روزها بسیار متنوع شده است. تا سال ها پیش، جلسات تنها به صورت حضوری برگزار می شد. اما این روزها با گسترش استفاده از دنیای مجازی و دیجیتال، شما می توانید از مشاوره های حضوری، آنلاین و تصویری، تلفنی و یا حتی پیامی نیز بهره مند شوید.

هزینه جلسات مشاوره پیش از ازدواج چقدر است؟

سوال مهم دیگری که برای شما پیش خواهد آمد آن است که هزینه جلسات مشاوره پیش از ازدواج چقدر است؟ هزینه با توجه به مدرک و سابقه مشاور و محل مشاوره آن ها متفاوت است. به طور میانگین هزینه این جلسات از 200 تا حتی یک میلیون تومان متغیر است! تایم این جلسات معمولا 45 دقیقه تا یک ساعت بوده و در صورت افزایش زمان مشاوره، هزینه آن از شما گرفته خواهد شد. طبیعی است که هزینه مشاوره حضوری در مقایسه با انواع دیگر بیشتر است.

معرفی مراکز مشاوره پیش از ازدواج در تهران و شهرهای بزرگ

بعد از آن که با اهمیت و چگونگی جلسات مشاوره پیش از ازدواج آشنا شدیم، می خواهیم با تعدادی از مراکز مشاوره در تهران آشنا شویم. شما می توانید به روش های مختلفی که در بالا به آن اشاره شد، از مشاوران این مراکز نوبت مشاوره بگیرید.

مرکز مشاوره دکتر آل یاسین

یکی از بهترین مراکز مشاوره پیش از ازدواج، مرکز مشاوره دکتر آل یاسین است که مدرک خود را از کانادا دریافت کرده است. در جلسات مشاوره این مرکز تمامی جنبه های شخصیتی، عاطفی، جسمی و روانی شما و طرف مقابلتان در نظر گرفته شده و به شما مشاوره ای کامل داده می شود. این مرکز در حال حاضر تمامی جلسات مشاوره خود را به صورت غیر حضوری برگزار می کند.

مرکز مشاوره ذهن آرا

از دیگر مراکز مشاوره پیش از ازدواج، می توان به مرکز ذهن آرا اشاره کرد. تمامی مشاوران این مرکز در کار خود حرفه ای بوده و سال ها تجربه دارند. این در خیابان شریعتی تهران، بن بست صنایع واقع شده است.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

اگر به دنبای یک مرکز مشاوره پیش از ازدواج حرفه ای با قیمت های مناسب هستید، مرکز مشاوره ستاره ایرانیان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. درمان اختلالات جنسی، اختلالات هویتی، هیپنوتیزم، افزایش شادی و کیفیت زندگی و غیره از جمله کارهایی است که در این مرکز به بهترین شکل ارائه می شود.

مرکز مشاوره دکتر رامین علوی

دکتر علوی از جمله بهترین روانشانسان ایران و عضو انجمن روانشناسان آمریکا است. برای مشاوره قبل از ازدواج، مشکلات بعد از ازدواج، بحران های بلوغ و نوجوانی، وسواس فکری، افسردگی و مشکلات دیگر می توانید از متخصصان این مجموعه به صورت حضوری و یا آنلاین مشاوره بگیرید. این مرکز در سعادت آباد، میدان کاج واقع شده است.

مرکز مشاوره افق سلامت

این مجموعه مشاوره دو شعبه یکی در صادقیه بلوار کاشانی و دیگری در ونک، گاندی جنوبی دارد. این مجموعه با به کارگیری متخصصین با تجربه در زمینه مشاوره به شما کمک می کند مشکلات روحی و عاطفی خود را رفع کرده و تصمیم درستی برای زندگی خود بگیرید.

مرکز مشاوره دکتر ژاله طاهری

از دیگر مراکز مشاوره پیش از ازدواج که به شما توصیه می کنیم، مرکز مشاوره دکتر ژاله طاهری در نیاوران تهران است. دکتر طاهری درمانگر خانواده بوده و به شما کمک می کند طرف مقابل خود را به خوبی برای ازدواج بشناسید.

مرکز مشاوره آوای درون

از دیگر مراکز مشاوره پیش از ازدواج، مرکز مشاوره آوای درون در خیابان خالد اسلامبولی تهران است. این مرکز سال ها است فعالیت حرفه ای داشته و در زمینه های مختلف اختلالات رفتاری، افسردگی، اضطراب، وسواس فکری، هیپنوتیزم، تعارضات جنسی و غیره به مراجعان خود مشاوره می دهد.

مرکز مشاوره آتنا

این مرکز مشاوره به طور تخصصی در زمینه مشاوره پیش از ازدواج فعالیت داشته و اغلب مشاوران آن زوج درمانگر هستند. این مرکز دارای محیطی بسیار گرم است تا شما در نهایت آرامش بتوانید مشاوره گرفته و بزرگ ترین تصمیم زندگی خود را عالی بگیرید. این مرکز مشاوره در زعفرانیه تهران واقع شده است.

مرکز مشاوره رهیاب

نام دیگر در لیست بهترین مراکز مشاوره تهران، مرکز رهیاب در شریعتی است. متخصصان این مرکز با دقت و دلسوزانه به صحبت های شما گوش کرده و به دنبال بهترین راهکار برای شما هستند. این مرکز علاوه بر مشاوره حضوری، به صورت آنلاین نیز به شما عزیزان خدمات ارائه می کند.

مرکز مشاوره ازدواج تهران

از دیگر مراکزی که به صورت تخصصی در زمینه ازدواج و زوج درمانی فعالیت دارند، مرکز مشاوره ازدواج تهران، انجمن روانشناسی ایران است. در این مجموعه مشاوره علاوه بر بهره گیری از دانش، تخصص و تجربه بالا، هزینه مشاوره کم تری در مقایسه مراکز دیگر پرداخت خواهید کرد.

مرکز مشاوره ازدواج باران

این مرکز مشاوره در آریاشهر تهران واقع شده و دارای کادری حرفه ای است. در کنار جلسات مشاوره کاربردی در این مرکز از شما تست های مختلفی گرفته می شود تا شما بتوانید با لایه های مختلف شخصیتی خود و طرف مقابلتان آشنا شده و از سازگاری با یکدیگر اطمینان کافی پیدا کنید.

مرکز مشاوره ازدواج راه نو

نام دیگر در لیست بهترین مراکز مشاوره پیش از ازدواج، مرکز مشاوره راه نو در خیابان بهشتی است. این مرکز دارای مشاورین مختلفی است که هر کدام در یک حوزه متخصص بوده تا شما به شما متناسب با مشکلات مشاوره تخصصی و کامل بدهند.

مرکز مشاوره ازدواج روان پویا

برای مشاوره پیش از ازدواج می توانید روی کمک مشاوران مرکز ازدواج پویا در کوی نصر حساب کنید. در این مرکز مشاوران متخصص دور یکدیگر جمع شده اند، از جدیدترین تست ها و تکنیک های روانشناختی برای شناخت افراد و رفع مشکل آن ها استفاده شده تا شما بهترین تصمیم ها را در زندگی خود بگیرید.

مرکز مشاوره ازدواج رهگشا

این مرکز نیز از دیگر مراکزی است که به طور تخصصی در زمینه زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج فعالیت می کند. این مرکز مشاوره قیمت هایی کاملا مناسب و عادلانه داشته و زمان کافی را برای مراجعان خود در نظر می گیرد.

مرکز مشاوره پارسیان

این مرکز مشاوره در خیابان پاسداران تهران واقع شده و یکی از بهترین ها در کار خود به شمار می رود. این مرکز علاوه بر مشاوره پیش از ازدواج به شما کمک می کند دیگر مشکلات عاطفی و روحی خود را نیز رفع کرده و زندگی سالم و شادی داشته باشید.

دیگر مراکز مشاوره ازدواج تهران

از دیگر مراکز مشاوره پیش از ازدواج در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مرکز مشاوره بینش
• مرکز مشاوره حکمت
• مرکز مشاوره تدبیر
• مرکز مشاوره پویا
• مرکز مشاوره دارالمهدی
• مرکز مشاوره راه سبز
• مرکز مشاوره رفاه
• مرکز مشاوره رایین
• مرکز مشاوره صبا
• مرکز مشاوره فارابی
• مرکز مشاوره کامیاب

معرفی مراکز مشاوره پیش از ازدواج در مشهد

کلینیک کریمی نصب
در این مرکز مشاوره علاوه بر مشاوره پیش از ازدواج می توانید برای رفع مشکلاتی مانند اختلالات خلقی، استرس، عدم اعتماد به نفس، وسواس فکری و غیره از مشاوران خبره کمک بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی

از دیگر مراکز مشاوره در مشهد که به صورت تخصصی و البته دلسوزانه، به شما مشاوره پیش از ازدواج می دهند، مرکز هنر زندگی است. در این مرکز برای مسائلی مانند مشاوره کودک، خانواده، خیانت، مشکلات جنسی و غیره یک کارشناس خبره در همان زمینه به شما معرفی می شود تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن حل شود.

مشاور مژگان مقیمی

اگر برای مشاوره پیش از ازدواج به دنبال یک مشاور با تجربه هستید، مشاور مژگان مقیمی با بیش از11 سال تجربه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مرکز مشاوره ایشان در میدان هاشمیه و ساختمان پزشکان واقع شده است.
از دیگر مراکز مشاوره پیش از ازدواج در مشهد می توان به مراکز زیر اشاره کرد:
• مشاور سمیرا رضایی
• مشاور امیررضا یاوری
• مشاور اسما فولادی
• دکتر رویا صمدی
• دکتر اصغر دادستان
• دکتر افسانه قندهاری زاده

معرفی مراکز مشاوره در کرمانشاه

مرکز مشاوره زیتون
کافی است وارد این مرکز مشاوره شوید تا محیط گرم و دوستانه آن شما را آرام کند. در این محیط دوستانه جمعی از متخصصین در حوزه های مختلف جمع شده اند تا شما بتوانید زندگی شادتری داشته و تصمیم های بهتری برای زندگی بگیرید.

مرکز ژرفا

از دیگر مراکزی تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در کرمانشاه می توان به مرکز ژرفا واقع در سی متری دوم اشاره کرد. در این مرکز همه چیز در بالاترین سطح خود و براساس جدیدترین متدهای روانشناسی دنیا انجام می شود.

مرکز مشاوره شکوفا در کرمانشاه

اگر در کرمانشاه زندگی می کنید و به دنبال یک مرکز مشاوره ازدواج خوب هستید، مرکز شکوفا در چهار راه نوبهار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مرکز توسط دکترای روانشناسی اداره شده و محیطی بسیار دوستانه و گرم دارد.
از دیگر مراکز مشاوره پیش از ازدواج در کرمانشاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مرکز حامی
• مرکز طلیعه تدبیر
• مرکز خود شکوفا
• مرکز مهرگان
• مرکز ماهان
• مرکز میثاق زاگرس

معرفی مراکز مشاوره در تبریز

دکتر رضا عبدی
یک روانشناس ماهر و خبره که سال ها است تجربه کاری مفید دارد. مطب دکتر عبدی در چهارراه آبرسان کوی مهرگان واقع شده است و شما می توانید هم برای مشاوره پیش از ازدواج و هم رفع مشکلات شخصی به ایشان مراجعه کنید.

مرکز آرامش اندیشه

اگر ساکن تبریز هستید و برای مشاوره پیش از ازدواج به دنبال یک مرکز خوب هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز آرامش اندیشه است. این مرکز واقع آرامش را به شما هدیه داده و دارای قیمت بسیار مناسب است.

مشاور ژاله فرتاش

یکی از مشاورین ماهر در تبریز که حوزه کاری تخصصی او زوج درمانی است، خانم ژاله فرتاش است. علاوه بر روانشناسی، ایشان در زمینه روان کاوی نیز تخصص داشته تا شما بتوانید مشکلات خود را به صورت عمیق حل کنید.

دکتر احد آهنگر

نام دیگر در لیست بهترین مشاوران در تبریز، بدون شک دکتر آهنگر است. در مطب ایشان تمامی تکنیک های درمان براساس جدیدترین متدهای روز روانشناسی دنیا انجام شده و شما می توانید به کمک ایشان، بهترین تصمیم را برای زندگی مشترک خود بگیرید.
از دیگر مشاوران در تبریز می توان به افراد زیر اشاره کرد:
• دکتر رباب بشارت
• مشاور نیلوفر برومندزاده
• مشاور لیلا پاکروح
• دکتر عیسی حکمتی
• مشاور نسرین ضیایی
• دکتر رامین قاسم زاده

معرفی مراکز مشاوره در شیراز

مرکز مشاوره طلوع
مرکز مشاوره طلوع را می توان یکی از حرفه ای ترین ها نه تنها در شیراز بلکه ایران دانست. این مرکز دارای متخصصین با تجربه در حوزه های مختلف است تا شما متناسب با مشکل خود با یک فرد حرفه ای مشورت کنید. این مرکز مشاوره در فرهنگ شهر نبش کسایی واقع شده است.

مرکز مشاوره شروع زندگی

یکی از مراکز مشاوره در شیراز که به طور اختصاصی در زمینه مشاوره پیش از ازدواج فعالیت دارد، مرکز مشاوره شروع زندگی است. این مرکز دارای چندین مشاور و دکترای روانشانسی از دانشگاه های معتبر است که در کار خود سال ها تجربه کاری حرفه ای دارند.

مرکز مشاوره قصر دشت

مدیریت این مجموعه با جناب آقای دکتر امیر کشاورزی است. در این مجموعه علاوه بر مشاوره پیش از ازدواج شما می توانید از جدیدترین خدمات روان درمانی و هیپنوتیزم نیز بهره مند شده و مشکلات خود را به صورت ریشه ای حل کنید.

دکتر زهرا احصایی

یکی از بهترین مراکز مشاوره ازدواج در شیراز ، مطب دکتر زهرا احصایی است که در روانشناسی دارای بورد تخصصی است. این مطب محیطی گرم و دوستانه دارد و شما می توانید با خیالی آسوده و مناسب ترین قیمت از خدمات آن بهره مند شوید.
از دیگر مشاوران در شیراز می توان به افراد زیر اشاره کرد:
• کلینیک روانشناسی میلاد
• مرکز مشاوره سهامی
• مشاور مرضیه محب علی
• دکتر رضا راستی
• دکتر لیدا اسماعیلی
• کلینیک آوای فرشته

معرفی مراکز مشاوره پیش از ازدواج در اصفهان

کلینیک موج
یکی از تخصصی ترین کلینیک های مشاوره در اصفهان، کلینیک موج است. در این مرکز برای هر تخصص یک مشاور حرفه ای وجود دارد تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود به آن ها رجوع کنید. دکتر علیرضا صادق زاده در این کلینیک دارای دکترای تخصصی خانواده و ازدواج هستند تا شما بتوانید بهترین مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کنید.

مرکز مشاوره مهرآئین

از دیگر مراکز مشاوره تخصصی در اصفهان، مرکز مهر آئین در خیابان هزار جریب است. در این مرکز شما می توانید در کمال آرامش مسائل خود را مطرح کرده و پاسخ و راهکار مناسب برای آن ها را بیابید. برای مشاوره پیش از ازدواج در این مرکز دکتر محمود شریفی دکترای تخصصی مشاوره خانواده دارند.

دکتر آمنه دشتستان نژاد

از دیگر افرادی که در اصفهان به صورت تخصصی در زمینه زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج فعالیت می کنند،باید به دکتر دشتستان نژاد اشاره کرد. ایشان دارای مدرک مشاوره زوج و خانواده و مشاوره جنسی بزرگسالان هستند.

مرکز مشاوره توحید

اگر در شهر زیبای اصفهان نیز به دنبال یک مرکز مشاوره حرفه ای هستید، مرکز مشاوره توحید می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این مرکز جوی بسیار گرم و آرامش بخش داشته و تمامی مشاوران آن مدارک بالا و تجربه مفید در حوزه کاری خود دارند. این مرکز در توحید میانی، مجتمع پزشکی زیتون واقع شده است.
ازدیگر مراکز مشاوره پیش از ازدواج در اصفهان می توان به افراد زیر اشاره کرد:
• دکتر عباس باباصفری
• دکتر روناک عشقی
• دکتر شیما مشایخی
• مشاوره افسانه حسن پور
• مشاور پگاه پور محمدی

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت