بهترین سالن عقدها و تالارهای عروسی در کرمان

بهترین سالن عقدها و تالارهای عروسی در کرمان

فهرست عناوین

اگر شما در شهر زیبای کرمان زندگی می کنید و برای بهترین روز زندگی خود به دنبال یک دفتر ازدواج و یا سالن عقد خوب هستید، با ما همراه شوید. ما در این مقاله بهترین سالن عقدها و دفاتر ازدواج در کرمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین سالن عقدها و دفاتر ازدواج در کرمان

برای انتخاب سالن عقد و دفتر ازدواج در کرمان و هر شهر دیگر، شما باید فاکتورهای مختلفی مانند موسیقی زنده، ظرفیت مهمانان، پذیرایی، دیزاین سفره عقد و غیره را در نظر بگیرید. بهتر است چند سالن عقد و دفتر ازدواج را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید متناسب با سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه لیستی از بهترین سالن های عقد و دفاتر ازدواج در کرمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

دفتر ازدواج و طلاق شماره 13

یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در کرمان، دفتر شماره 13 آن است که در خیابان انقلاب کوچه 10 واقع شده است. این دفتر از نظر میزان دسترسی در بهترین نقطه شهر واقع شده و شما می توانید از امکاناتی مانند سفره عقد شیک و زیبا و پرسنلی خوش برخورد و حرفه ای بهره مند شوید.

دفتر ازدواج و طلاق شماره 183

اگر دیزاین دفتر ازدواج و سفره عقد برای شما مهم است، این دفتر ازدواج در کرمان می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. چیدمان این دفتر به سبکی کاملا مدرن و زیبا طراحی شده و شما می توانید با استفاده از یک دوربین حرفه ای عکس هایی خاص و زیبا بگیرید. این دفتر در خیابان ابوذر، کوچه 14 واقع شده است.

دفتر ازدواج شماره 7

نام دیگر در لیست بهترین سالن عقدها و دفاتر ازدواج کرمان، دفتر شماره 7 است. در این دفتر می توانید مراسم عقد آریایی را نیز در کنار عقد رسمی خود برگزار کنید. ظرفیت این دفتر 70 نفر است و شما می توانید با خیال آسوده نزدیکان و عزیزان خود را به بهترین جشن زندگی خود دعوت کنید. این دفتر در پارک مطرحی کوچه 14 واقع شده است.

دفتر ازدواج شماره 26

این نام نیز در لیست بهترین دفاتر عقد و سالن های ازدواج کرمان قرار می گیرد. دیزاین این سالن یکی از زیباترین ها در کرمان به شمار می رود و شما علاوه بر این دیزاین می توانید از نورپردازی برای عکاسی و پخش موسیقی زنده نیز لذت ببرید. این دفتر ازدواج در بلوار جمهوری اسلامی، جمهوری 19 و کوی فرهنگیان واقع شده است.

دفتر ازدواج و طلاق شماره 2

این دفتر ازدواج یکی از قدیمی ترین دفاتر کرمان است که سردفتر آن جناب آقای نصیری مقدم تا کنون زوج های بسیاری را به عقد یکدیگر درآورده است. این دفتر دارای پرنسلی حرفه ای و بسیار خوش برخورد است تا همه چیز در این روز مهم زندگی شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود. محیط انتظار این دفتر به اندازه کافی بزرگ و زیبا است تا مهمانان شما در این سالن بتوانند با آرامش و راحتی سپری کنند. این دفتر در بلوار جهاد و کوچه 56 واقع شده است.

دفتر ازدواج و طلاق شماره 67

این دفتر ازدواج نیز یکی دیگر از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در کرمان به شمار می رود که در آن گل آرایی، بادکنک آرایی و شمع آرایی به زیباترین شکل ممکن انجام شده است. دسترسی به این دفتر برای هر نقطه از شهر کرمان بسیار راحت بوده و شما می توانید اغلب اقوام و دوستان نزدیک خود را برای این مراسم به یاد ماندنی دعوت کنید. این دفتر در بلوار قدس، قدس 3 واقع شده است.

دفتر ازدواج شماره 4

نام دیگری که به عنوان بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد کرمان به شما معرفی خواهیم کرد، دفتر شماره 4 ازدواج است. این دفتر در خیابان شهاب و کوچه 41 واقع شده و هر انتظاری که شما از یک دفتر حرفه ای و عالی خواهید داشت را برآورده کرده است.

دفتر ازدواج شماره 26

این دفتر یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین دفاتر عقد و ازدواج در کرمان است که برای برگزاری مراسم در آن باید از چند هفته قبل وقت رزرو کنید. این دفتر دارای دکوراسیون و دیزاین اتاق و سالن عقد بسیار زیبایی است تا عکس های شما در این روز به بهترین شکل ممکن گرفته شود. امکان پذیرایی از مهمانان نیز به شکلی مناسب موجود است تا مهمانان شما نیز کام خود را در این روز به یاد ماندنی شیرین کنند. این دفتر عقد و ازدواج در با سردفتری جناب آقای حمید رضا فتح نجات در بلوار جمهوری، کوی فرهنگیان واقع شده است.

دفتر ازدواج و طلاق شماره 10

دفتر ازدواج شماره 10 نیز بدون شک نام دیگر در لیست بهترین دفاتر عقد و سالن های ازدواج کرمان است که زوج های بسیاری مراسم عقد خود را در آن برگزار کرده اند. اگر برخورد و حرفه ای بودن پرسنل دفتر برای شما مهم است، این سالن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. سردفتر این مجموعه جناب آقای حسین شریعت کرمانی بوده و دفتر در ضلع غربی پارک مطهری کوچه 16 واقع شده است.

تالار قصر کریمان

اگر برای مراسم عقد خود به دنبال یک مراسم لاکچری با تعداد مهمانان زیاد هستید، تالار قصر کریمان یکی از بهترین ها در کرمان است. این تالار در جاده تهران مقابل ایران خودرو واقع شده و 100 تا 550 نفر ظرفیت دارد. امکان آتش بازی در ورودی تالار باعث می شود شما بتوانید لحظه ورودی خاص و متفاوت داشته باشید. پذیرایی در این سالن در بالاترین سطح کیفیت انجام شده و دیزاین و دکوراسیون آن شما را مجذوب خود خواهد کرد.

باغ تالار امیر ارسلان

اگر دوست دارید مراسم عقد خود را به شکلی لاکچری و در فضای باز برگزار کنید، باغ تالار امیر ارسلان یکی از گزینه ها در لیست بهترین سالن عقد ها و دفاتر ازدواج کرمان به شمار می رود. این باغ تالار به شما این انتخاب را می دهد که سفره عقد خود را داخل سالن و یا در فضای باز برگزار کنید. هر دو بخش دارای دیزاینی بسیار زیبا بوده و رضایت خاطر شما را به طور کامل به دست خواهد آورد. این تالار در کیلومتر 5 جاده ماهان واقع شده است.

تالار سفیر کرمان

یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که به دنبال یک مراسم عقد با کیفیت و قیمت مناسب هستند، تالار سفیر کرمان است. این تالار برای هزینه ها گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید خدمات را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. این تالار از نظر دیزاین داخلی، گل آرایی و نورپردازی نیز جز بهترین ها در کرمان به شمار می رود.

تالار پیوند کرمان

نام دیگر در لیست بهترین سالن عقدها و دفاتر ازدواج در کرمان، تالار پیوند آن است. این تالار تا حدود 700 نفر ظرفیت داشته و اگر شما می خواهید مراسم عقد و عروسی را یک جا بگیرید، این تالار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این تالار در بلوار امیر کبیر واقع شده است و دسترسی به آن برخلاف دیگر تالارهای کرمان بسیار مناسب است. کافی است نگاهی به دیزاین داخلی و چیدمان این تالار بیندازید، تا خیال شما بابت زیبایی آن نیز آسوده شود.

خانه عقد شمس

این خانه عقد در بلوار امیرکبیر یکی از سالنهای عقد و عروسی است که به شما این امکان را می دهد هزینه ها را به صورت اقساطی پرداخت کنید. از این رو اگر دست و بال شما کمی خالی است و برای پرداخت هزینه ها محدودیت دارید، این سالن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. منوی پذیرایی مناسب، زیباترین سفره عقد با سلیقه و نظر شما، پخش موسیقی زنده، نورپردازی و غیره از دیگر ویژگی های عالی این سالن عقد بوده که نام آن را در لیست بهترین سالن های عقد و دفاتر ازدواج کرمان قرار داده است.

باغ تالار پذیرایی آرتا

اگر دوست دارید مراسم عقد خود را در فضایی متفاوت با دیزاینی خاص برگزار کنید، باغ تالار آرتا کرمان نام دیگر در لیست بهترین سالن های عقد و تالارهای کرمان است. این باغ تالار در بلوار باستاني پاريزي واقع شده است و به دنبال ارائه بهترین ها به شما عزیزان است. تمامی خدمات در این تالار در بالاترین سطح کیفیت برگزار شده و امکان پرداخت اقساطی نیز برای شما فراهم شده است.

الماس کرمان

این تالار پذیرایی را واقعا می توان مانند یک الماس درخشان و زیبا در کرمان دانست. در این تالار پذیرایی می توانید سفره عقد را با ایده و نظرات خود چیده یا دیزاین آن را به دیزاینرهای حرفه ای بسپارید. منو پذیرایی متنوع و با کیفیت، طراحی داخلی زیبا، امکان آتش بازی و غیره این نام را در لیست بهترین سالن های عقد و دفاتر ازدواج قرار داده است. این تالار در بلوار امام حسین واقع شده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت