آیا لیفت و لمینت مژه از رشته های پردرآمد آرایشگری است؟

آیا لیفت و لمینت مژه از رشته های پردرآمد آرایشگری است؟

فهرست عناوین

رسیدگی به زیبایی و سلامت مژه ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چشم ها و چهره ما دارد. امروزه خانم ها از روش های مختلفی برای دستیابی به مژه های پرپشت و خوش حالت استفاده می کنند، مانند فرمژه، ریمل، کاشت مژه و لیفت و لمینت مژه. هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند. اما جدیدترین و کم خطرترین روشی که برای داشتن مژه های رویایی می توانید استفاده کنید، لیفت و لمینت مژه است.
لمینت مژه در بسیاری از موسسات آموزش آرایشگری تدریس می شود. اگر شما نیز به این هنر علاقه مند هستید، می توانید با ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری خوب و معتبر تمام تکنیک ها و مهارت های لازم در این زمینه را آموزش ببینید و کسب و کار خود را آغاز کنید. اما سوالی که ممکن است برای برخی از هنرجویان ایجاد شود این است که آیا این رشته می تواند ما را به درآمدهای بالا برساند؟‌ آیا می توان روی لمینت مژه به عنوان یک رشته پردرآمد حساب کرد؟ با ما باشید تا پاسخ تمام پرسش های خود را در این زمینه پیدا کنید. ما به طور مفصل بررسی می کنیم که آیا این رشته می تواند یک رشته آرایشگری پردرآمد باشد یا خیر.

لیفت و لمینت مژه چیست؟

لیفت و لمینت مژه یکی از روش های زیبایی است که هم مژه های شما را بلند و خوش فرم می کند و هم حالت طبیعی آن ها را حفظ می کند. در واقع در این روش هیچگونه مژه مصنوعی استفاده نمی شود. در فرآیند لمینت مژه، مهمترین و اولین کار اشباع کردن کراتین موهای مژه است. کراتین که یک پروتئین مقاوم و یکی از اجزای مو و پوست بدن شما است. در طی مراحل کار ابتدا چربی ها و آلودگی های مژه ها را پاک و کاملا تمیز می کنند.
سپس متخصص سرم تغذیه مو را روی مژه ها اعمال می کند. این سرم شامل مجموعه ای از عناصر مفید است. گاهی اوقات هم می توان ویژگی های رنگی آن را تعیین کرد که بنا بر نظر و سلیقه خودتان می توانید انتخاب کنید.
در صورتی که رنگ اصلی به قدر کافی اشباع باشد، می توانید از همان رنگ طبیعی آن استفاده کنید. در مرحله نهایی، کراتین قرار می گیرد، که موجب تقویت حجم و استقامت مو هم می شود.

آیا رشته لیفت و لمینت مژه می تواند شما را به درآمدهای بالا برساند؟

شما باید برای یادگیری این هنر جذاب در یک دوره آموزش لمینت مژه شرکت کنید و تمام جزئیات و ریزه کاری های آن را یاد بگیرید. هنرجویان می توانند بعد از اتمام دوره کار خود را شروع کرده و مشتری های زیادی را جذب کنند. در ادامه مطلب بررسی می کنیم که آیا این رشته می تواند جزو رشته های پردرآمد آرایشگری محسوب شود یا خیر.

۱. علاقه مردم به داشتن مژه های زیبا

علیرغم اینکه همه ما دوست داریم مژه های خوش حالت، بلند، و پرپشتی داشته باشیم، اما همیشه این اتفاق نمی افتد و بسیاری از خانم ها از داشتن مژه های کوتاه و بد حالت رنج می برند. به همین دلیل، برای برطرف کردن این مشکل خود روش های مختلفی را امتحان می کنند. لیفت و لمینت مژه نیز اخیرا به لیست روش های زیبایی مژه افزوده شده و در مدت کوتاهی طرفدارهای بسیاری را به خود جذب کرده است. بنابراین، اگر در کار خود مهارت کافی را داشته باشید و از مواد مرغوب استفاده کنید، می توانید مشتری های زیادی داشته باشید.

۲. طبیعی بودن نتیجه کار

یکی دیگر از دلایلی که می تواند این رشته را به یک روش محبوب و پرطرفدار در میان مردم تبدیل کند، طبیعی بودن نتیجه کار است. در این روش از هیچ اکستنشن و مژه مصنوعی استفاده نمی شود. بلکه مژه های خود مشتری حالت داده شده و رنگ می شوند. این نکته مثبت می تواند مشتری های زیادی را به سمت شما کشانده و شما را به درآمدهای بالا برساند.

۳. عوارض بسیار کم

عوارض لمینت مژه بسیار کم و شامل خارش و سوزش چشم، بی نظمی مژه ها و واکنش آلرژیک به مواد استفاده شده است. این علائم به طور عمده در زنانی دیده می شود که توصیه های عمومی مربوطه را نادیده گرفته اند و یا این که کار را به دست کسی سپرده اند که از تخصص کافی برخوردار نبوده است.

رز سرخ، انتخابی مطمئن برای آموزش لمینت مژه

با وجود اینکه رشته لمینت مژه به خودی خود می تواند مشتری های زیادی را به سمت شما بکشاند، اما اگر از مهارت کافی برخوردار نباشید و رضایت مشتری های خود را جلب نکنید، نمی توانید جایگاه خوبی در این حرفه بدست آورده و موفق شوید. برای جلوگیری از این مشکل، باید اولین قدم خود را محکم و حساب شده بردارید. یعنی در انتخاب آموزشگاه آرایشگری دقت لازم را به خرج داده و در موسسه ای ثبت نام کنید که بتواند تمام موارد را به طور کامل به شما آموزش دهد.
پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری رز سرخ است. رز سرخ یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران است که علاوه بر آموزش لیفت و لمینت مژه، بسیاری از دوره ای مهم و پرطرفدار مانند آموزش لیزر، کاشت و طراحی ناخن، اکستنشن مو، لیزر موهای زائد و ... را با بهترین کیفیت برگزار می کند.
 رز سرخ یکی از آکادمی های نوپا در زمینه آرایشگری است که به سرعت توانسته جایگاه خود را در میان علاقه مندان به این هنر پیدا کند و تا کنون هنرجویان بسیاری را با موفقیت آموزش داده و به بازار کار حرفه ای معرفی کرده است. علاوه بر این، ویژگی های زیر باعث شده رز سرخ به یک آموزشگاه معتبر و قابل اعتماد تبدیل شود:
  • در این آموزشگاه شما نزد اساتید کارآزموده و حرفه ای تعلیم می بینید.
  • پس از هر دوره آموزشی مدرک معتبر فنی و حرفه ای به هنرجویان اعصا می شود که به کمک آن می توانند وارد بازار کار شده یا در کشورهای دیگر به کار مشغول شوند.
  • استفاده از ابزارها و تجهیزات باکیفیت و به روز نیز از ویژگی های مثبت رز سرخ می باشد که تاثیر بسیاری بر میزان یادگیری و آمادگی شما برای ورود به بازار کار دارد.
  • تمام آموزش ها به صورت تئوری و عملی ارائه می شوند. بنابراین هنرجویان به راحتی می توانند برای آزمون سازمان فنی و حرفه ای آماده شوند.
  • ایجاد شرایط تمرین و تکرار یک فرصت استثنایی را در اختیار هنرجویان قرار می دهد تا بتوانند در محیط آموزشی تمرین کرده و رفع اشکال کنند.
شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : رپورتاژ
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت