خرید و انتخاب لباس مجلسی برای مهمانان عروسی (به همراه 80 مدل جذاب 2021)

خرید و انتخاب لباس مجلسی برای مهمانان عروسی (به همراه 80 مدل جذاب 2021)

فهرست عناوین

چالش انتخاب لباس مجلسی برای مهمانان عروسی خصوصا افراد درجه یک، چندان کم تر از خود عروس نیست. آیا شما نیز به زودی قرار است در یک جشن عروسی شرکت کنید و تصمیم گیری برای انتخاب لباس برایتان دشوار است؟ با ما همراه باشید تا با بررسی چند نمونه از انواع لباس های مجلسی مناسب مهمانان، مسیر انتخاب لباس برایتان هموارتر گردد.

لباس مجلسی کار شده

انتخاب این مدل لباس معمولا از سوی افراد درجه یک خانواده عروس و داماد انجام می شود. چرا که لباس های کار شده که معمولا در زینت بخشی به آن ها از سنگ های گران قیمت، گیپورهای خاص و دانتل استفاده می شود، بسیار گران تر از مدل های دیگر هستند. اگر میخواهید با لباس خاص و مجللی در مجلس بدرخشید، از یک لباس با تزیینات خاص و چشمگیر بهره ببرید.
در این مدل لباس ها بسته به نوع لباس می توان سنگدوزی های زیبایی را اطراف یقه لباس، روی کاپ سینه، روی آستین ها یا مچ لباس، در انتهای دامن لباس و یا حتی در کل لباس به کار برد. برای این مدل ها هم می توان از پارچه هایی که از قبل سنگدوزی و کار شده اند استفاده کرد و هم می توان بعد از اتمام کار دوخت لباس بخش های خاصی را با تزیینات زیبا پوشش داد.

لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی های دخترانه نیز انواع متفاوتی دارند. می توانید از پیراهن های بلند و مجلسی استفاده کنید و یا اگر این مدل ها مورد پسندتان نیست استفاده از کت و دامن، کت و شلوار، اورال های شیک و ... می تواند یک استایل شیک دخترانه برای شما ترتیب دهد.

کت و دامن کوتاه دخترانه

کت و دامن لباسی برای تمام سنین و مناسب انواع مهمانی ها از جمله مجلس عروسی است. تنها باید رنگ و مدل مناسب سن خود را انتخاب کنید. انتخاب یک کت در کنار یک دامن کوتاه دخترانه با رنگ های شاد استایل زیبایی برای شما فراهم خواهد کرد. قطعا در کنار انتخاب لباس نباید از انتخاب کیف و کفش مناسب نیز غافل شوید. چرا که کیف و کفش بخش مهمی از زیبایی و جلوه استایل شما را تشکیل می دهند.

کت و سارافون برای دختران جوان

کت و سارافون نیز مانند کت و دامن مدل هایی متنوع و مناسب برای سنین مختلف دارد. در این میان نمونه های اسپرتی مانند تصویر زیر می تواند به عنوان یک لباس مجلسی دخترانه مناسب باشد. استفاده از رنگ های شاد و روشن لباس جذاب تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر موهای بلندی دارید از بستن آن ها صرف نظر کنید. موهای باز استایل دخترانه تری خواهد داشت.

کت و شلوار و شومیز برای بانوان جوان

اگر پوشش محجبه یا رسمی تری برای مراسم عروسی پیش رو مد نظر دارید، کت و شلوار می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای اینکه دخترانه بودن لباس حفظ شود استفاده از یک شومیز با یقه فانتزی زیر کت، پوشش شما را جذاب تر می کند. شلوار ها در بیش تر موارد راسته و یا جذب هستند. در مورد کت نیز می توانید از یک کت کوتاه، متوسط و یا حتی بلند استفاده کنید. از نمونه های زیر برای ایده گرفتن در مورد انتخاب کت و شلوار کمک بگیرید.

اورال ها

اورال یا همان لباس سرهمی مدلی کاملا دخترانه و شیک است که ترند لباس مجلسی این روزها نیز به شمار می رود. اگر قد بلند و اندام متناسبی دارید انتخاب یک اورال شیک برای شما بسیار مناسب خواهد بود. اورال ها شما را کشیده تر نشان می دهند. اگر کوتاه قد هستید استفاده از یک کفش پاشنه بلند برای اصلاح استایلتان به کمک شما خواهد آمد. اورال ها بسیار متنوع هستند و با دیدن چند نمونه از آن ها می توانید خودتان ایده های خلاقانه تری خلق کنید و لباس منحصر به فردی برای خود تدارک ببینید.
مدلی که در تصویر زیر می بینید نیز یک نمونه از انواع اورال هاست. بالاتنه با یقه چپ و راستی و آستین پفکی کار شده و بخش پایین تنه یک شلوار دمپای ساده می باشد. استفاده از یک کمربند شیک جلوه این مدل ها را بیش تر نمایان می کند. شلوار اورال می تواند جذب، راسته، راسته گشاد و یا دمپا باشد. اما این بخش بالاتنه لباس است که آن را خاص و متمایز می کند. شما حتی می توانید یک حریر دنباله دار را از قسمت سرشانه و یا کمر لباس به آن اضافه کرده و مدل خاص تری خلق کنید.

لباس مجلسی کوتاه

اگر پاهای خوش فرم و کشیده ای دارید، یک لباس مجلسی کوتاه می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. می توانید از یک پیراهن شیک کوتاه که دامن کلوش دارد استفاده کنید. این استایل بیش تر مناسب دخترخانم های جوان است. مدل های مختلفی برای لباس مجلسی کوتاه می توان یافت. در بیشتر موارد موجود در بازار، بالاتنه دکلته است و معمولا تفاوت این مدل ها در نوع دامن متصل به بالاتنه است. یک مدل شیک و خاص دیگر که می تواند مورد توجه شما قرار گیرد دامن خاص تری دارد که جلوی دامن کوتاه و پشت آن دنباله دار و بلندتر است.
لباس مجلسی کوتاه شما می تواند یک پیراهن جذب باشد که با سنگدوزی، مروارید دوزی و یا استفاده از گیپور جلوه زیبایی به آن بخشیده اید. اگر طرفدار مدل های ساده اما شیک هستید مشابه این مدل می تواند مورد پسند شما واقع شود. در این تصاویر نمونه های بسیار زیبا از این مدل را مشاهده می کنید.

لباس مجلسی دوتکه

دو تکه بودن لباس در بیش تر موارد به معنای جدا بودن بالاتنه لباس از پایین تنه آن است که می تواند شامل انواع کت و دامن، بلوز دامن کوتاه و یا بلند و کت و شلوار باشد. اما مدل های دو تکه دیگری نیز وجود دارند. در زیر چند نمونه از این مدل ها را با هم بررسی می کنیم.

1 . پیراهن و کت کوتاه

به نمونه زیر توجه کنید. یک پیراهن جذب با یقه دکلته که یک کت کوتاه روی آن قرار می گیرد و به پوشاندن یقه و شانه ها کمک می کند. کت را می توان با مروارید دوزی و سنگ دوزی و یا استفاده از گیپور متمایز کرد.

2. سارافون به همراه پوشش بلند (شنل) 

در یک مدل دو تیکه دیگر یک لباس حریر جلو باز و آستین دار که حداقل به بلندی پیراهن اصلی است روی آن قرار می گیرد. البته این پوشش رویی می تواند به جای آستین دار بودن، کلوش و مشابه شنل بلند باشد. به این ترتیب لباس خاص تر و پوشیده تر می شود. با کمی خلاقیت و مشاهده نمونه های مختلف می توانید استایل خاص تری برای خود طراحی کنید.

3. دوتیکه با بالاتنه کوتاه

یک مدل جذاب دوتکه دیگر که نمونه ای از آن را در تصویر زیر می بینید، به این شکل است که در آن بالاتنه کوتاه به همراه یک دامن یا شلوار ارائه می شود. این مدل زیبا را در صورتی انتخاب کنید که فرصت کافی برای رسیدن به وزن مناسب را داشته باشید.
اگر شکم و پهلو دارید از انتخاب این مدل صرف نظر کنید. همواره توجه داشته باشید که مهم تر از به روز بودن مدل لباس، خوش استایل بودن شما در آن لباس است. پس تلاش کنید تا لباس مناسب استایل و رنگ پوست خود را پیدا کنید.

لباس شب (مجلسی) 

مدل های دیگری از لباس های مناسب مهمانان مجلس عروسی که آن ها را مجلسی می نامیم، لباس هایی هستند که اختصاصا مناسب تالار و مجلس عروسی هستند و در مهمانی های کوچک چندان کاربردی ندارند. مانند پیراهن های بلند با دامن های پرچین و حجم دار و یا لباس های دنباله دار که در زیر نمونه هایی از آن ها را می توانید ببینید.
این مدل های جذاب در عین حال که از گیپور و یا سنگدوزی و تزیینات سنگین در آن استفاده شده است، اما بسیار ظریف و چشم گیر می باشند. مدل خاص آستین ها و دامن لباس، آنها را از اکسسوری جانبی بی نیاز می کند.
در برخی مدلها، دامن زیرین کوتاه و دلکته است و روی آن یک پیراهن حریر کار شده با گل های برجسته پوشانده می شود. این نمونه زیبا هم می تواند انتخاب خاص و مناسبی برای یک مجلس عروسی باشد. شما می توانید از هر پارچه مشابه و حتی با رنگ های دیگری برای دوخت این مدل بهره بگیرید.

بالاتنه گیپور

پارچه گیپور زیبایی و شکیل بودن خاص خود را دارد و در بیش تر موارد در بخشی از لباس کار می شود. اگرچه نمونه های بسیاری هم موجود است که در آن ها در سراسر لباس از گیپور استفاده شده است.
در نمونه زیر یک پیراهن ماکسی دکلته را می بینید که در بخش بالاتنه و روی پیراهن، به زیبایی با پارچه گیپور کار شده است. استفاده از گیپور در عین زیبایی هزینه کمتری هم نسبت به سنگدوزی و مروارید دوزی دارد.
مدل بعدی یک پیراهن یقه قایقی است که روی بالاتنه با پارچه گیپور و مروارید دوزی تزیین شده است. پایین تنه نیز به صورت یک دامن کلوش و کمی دنباله دار است که نمای مجلسی و زیبایی به آن بخشیده است.
سایر مدلهای ترند لباس مجلسی در سالهای اخیر را در ادامه ببینید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

Sevill | 1401 شهريور 07


قیمت پیراهن مدل فشن سیاه چنده

صونا فرمانی | 1401 آذر 04


چطور میشه این لباس و سفارش داد.قیمت چنده