چطور مدل کاشت ابرو را انتخاب کنیم؟

چطور مدل کاشت ابرو را انتخاب کنیم؟

فهرست عناوین

داشتن ابروهای خوش حالت، خوش فرم و زیبا می‌تواند جذابیت چهره را بیش از قبل کند. امروزه بیشتر خانم‌ها با مشکل ریزش ابرو مواجه هستند، این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اما آیا راه درمان موقت یا دائمی برای آن وجود دارد؟
خوشبختانه علم پزشکی در این زمینه رشد چشمگیری داشته و راه‌های درمان بسیاری را برای این عارضه بوجود آورده است. یکی از این راه‌های درمان دائمی، کاشت ابرو است. با توجه مطالب عنوان شده در مقاله مربوط به کاشت ابرو در کلینیک صدف: کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از سر برداشت شده و به ناحیه ابرو منتقل می‌شوند. این عمل زیرمجموعه کاشت مو است و از همان تکنیک‌ها برای انتقال فولیکول مو استفاده می‌کند. انتقال فولیکول‌های مو به ابرو باعث می‌شود که تارهای کاشته شده تا پایان عمر رشد کنند و کاملا طبیعی به نظر برسند.
بسیاری از افراد که قصد دارند کاشت ابرو انجام دهند، این سوال در ذهنشان مطرح می‌شود که هزینه کاشت ابرو چقدر است؟
طبق مقاله‌ی قیمت کاشت ابرو در کلینیک صدف : هزینه کاشت ابرو بین هشت تا ده میلیون تومان محاسبه شده ‌است. کاشت ابرو با هزینه کمتر صرفا به دلیل غیرمجاز بودن کلینیک کاشت ابرو و عدم رعایت موارد بهداشتی و استانداردها است که منجر به بروز عفونت و ریزش موهای ابرو و دیگر عوارض جانبی کاشت ابرو می‌شود.
کاشت ابرو به دو روش انجام می‌شود، میزان هزینه در این دو روش کاملا متفاوت است. کاشت ابرو به روش FIT یا FUE نسبت به FUT جدیدتر و دارای عوارض کمتری است. در این روش از ابزارهای خاص و کاراتر برای برداشت فولیکول استفاده می‌شود و بعد از آماده‌سازی به ناحیه ابرو پیوند داده می‌شوند. استفاده از ابزارهای دقیق و حساس، که به آن پانچ می‌گویند، باعث ایجاد زخم نمی‌شود. هزینه کاشت ابرو به روش FIT مانند سایر روش‌ها از پنج تا هفت میلیون تومان متغیر است.
FUT از قدیمی‌ترین و بهترین روش‌های کاشت ابرو است. در این روش فولیکول‌های مو از پشت سر به صورت نواری از پوست برداشته شده و بعد از آماده سازی در زیر میکروسکوپ، در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند. برداشت نواری باعث ایجاد زخم‌های ناخوشایندی در پوست سر می‌شود. هزینه کاشت ابرو به روش FUT مانند دیگر روش‌های کاشت است. چرا که روش کاشت هیچ تاثیری در هزینه نهایی کاشت ابرو ندارد.
در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه کاشت ابرو و انتخاب فرم آن بیشتر آشنا شوید.

نکات مهم در انتخاب مدل ابروی مناسب

برای اینکه بدانید چه مدل ابروهایی متناسب با فرم صورت شماست، باید به چند نکته توجه داشته باشید:
شکل صورت
بهتر است ابتدا جلوی آینه بایستید سپس با توجه به شکل صورت خود مدل ابروهایتان را مشخص کنید. صورت حالت‌های مختلفی دارد ازجمله:
گرد
افرادی که صورت‌ گرد دارند باید ابروهایی را انتخاب کنند که صورت آن‌ها را کشیده‌تر نشان دهند. به همین دلیل این افراد در فرم ابروهای خود کمی قوس ایجاد می‌کنند، این قوس ابرو با توجه سلیقه فرد می‌تواند کم و زیاد شود.
توجه داشته باشید که افرادی که صورت گردی دارند به هیچ عنوان نباید ابروهای گرد و هلالی داشته باشند.
بیضی
بهترین شکل و فرم صورت، شکل بیضی است. افرادی که صورت بیضی شکلی دارند در آرایش و میکاپ بسیار راحت هستند. بهترین مدل ابرو برای آن‌ها ابروهایی است که قوس کمی داشته باشند.
مربع
قسمت گونه‌ها و چانه‌ها در این افراد معمولا زاویه‌دار هستند. به همین دلیل بهتر است به دنبال ابروهایی باشید که کمی روبه‌بالا باشند. این فرم حالت زیباتری به صورت شما می‌دهد.
لوزی
این افراد معمولا شقیقه‌های پهن‌تری دارند، به این ترتیب صورت آن‌ها از زاویه‌ی بیشتری برخوردار است. در این دسته از افراد گونه‌ها پهن‌تر هستند، از طرفی داشتن ابروهای خمیده می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.
قلبی
قسمت چانه صورت این افراد، بسیار برجسته است، به همین دلیل برای اینکه چهره خود را زیباتر نشان دهند می‌توانند روی حالت ابروها کار کنند. ابروهایی که قوص گرد دارند می‌توانند باعث جذابیت بیشتر در صورت این افراد شوند.
فرم و فاصله چشم ها
بسیاری از خانم‌ها چشمانی نزدیک به هم دارند، فاصله بسیار کمی بین دو چشم وجود دارد. با انتخاب مدل ابرو مناسب می‌توانند این فاصله را جوری نشان دهند که در زیبایی چهره‌شان تاثیر بسیاری داشته باشد. به همین دلیل افرادی که چشمانی نزدیک به هم دارند، باید از مدل ابرو کشیده و روبه‌بالا استفاده کنند. اشتباه‌ترین انتخاب برای این افراد ابروهای نزدیک به هم و بدون حالت است.
فاصله ابروها
اگر به دنبال یک ابرو خوش فرم و زیبا هستید بهتر است در حین فرم دهی به ابروهایتان به زوایای آن هم توجه داشته باشید. تاج ابرو باید در راستای بینی شما قرار داشته باشد، انتهای ابرو هم باید در راستای بینی و انتهای چشمتان قرار بگیرد.
با رعایت این نکات می‌توانید یک ابرو زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به سلیقه خود در طراحی ابرو نیز توجه کنید.
هیچکسی بهتر از خودتان به شکل و فرم ابروی شما آشنا نیست. پس بهتر است در حین کاشت ابرو نظر و سلیقه خودتان را هم وارد کنید، به این ترتیب می‌توانید یک ابرو خوش حالت و خوش فرم داشته باشید.

جمع بندی

کاشت ابرو تنها محدود به خانم‌ها نمی‌شود. کاشت ابرو در آقایان هم می‌تواند مزایای خاص خود را داشته باشد. با توجه به مقاله کاشت ابرو آقایان در کلینیک صدف : کاشت ابرو طبیعی مردانه با پرپشت کردن موهای ابرو، جذابیت چهره فرد و در ادامه اعتماد به نفس او را افزایش می‌دهد. تمام روش‌های آرایشی ابرو مانند تاتو، میکروبلیدینگ و استفاده از لوازم آرایشی روش‌هایی غیردائمی همراه با عوارض و خطرات بسیار و همچنین ظاهری غیرطبیعی هستند.
تنها راه دائمی درمان ریزش ابرو، کاشت ابرو است که بدون جراحی و درد انجام می‌شود. دوره نقاهت کاشت ابرو ۵ تا ۷ روز طول می‌کشد. با استفاده از این روش جای زخم‌ها، شکستگی‌ها و علائم سوختگی در ناحیه ابرو پنهان شده و فرد می‌تواند ابروهای خود را مطابق با مدل مدنظرش از نظر طول، شکل و تراکم بهبود بخشد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت