کدام دسته گل عروس مناسب است؟

کدام دسته گل عروس مناسب است؟

فهرست عناوین

هنگام برنامه ریزی طرح گل برای روز عروسی خود ، انتخاب های زیادی برای انجام خواهید داشت! علاوه بر گلهای مراسم و جشن شما در این روز بزرگ ، یکی از مهمترین تصمیماتی که می گیرید مربوط به دسته گل عروس خواهد بود. عروس ها ، ساقدوش ها و گاهی دختران گل ها را حمل می کنند.

کدام دسته گل عروس را برای مراسم انتخاب کنید؟

دو سوال که اغلب عروس ها هنگام برنامه ریزی عروسی می پرسند: کدام دسته گل عروس را انتخاب کنند؟ انواع مختلف دسته گل چیست؟ برای برخی افراد همه دسته گل ها احتمالاً یکسان به نظر می رسند. آنها به سادگی مجموعه ای از گل ها هستند که با روبان بسته شده اند ، درست است؟ خیر در واقع همه دسته گل ها برابر نیستند! در واقع انواع مختلفی وجود دارد که دسته گل عروسی بسته به شکل دسته گل عروس و نوع گل استفاده شده می تواند تحت تاثیر آن قرار بگیرد. این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام دسته گل عروس مکمل لباس عروسی شما و سبک مراسم عروسی شما باشد.
به عنوان مثال ، یک دسته گل بزرگتر می تواند برای مراسم های رسمی مناسب تر باشد ، در حالی که یک چیدمان گل کوچکتر یا فرمالیته برای یک جشن در یک مراسم عقد معمولا کافی است. گل فروش و طراح گل عروسی از شما تشکر خواهد کرد اگر دقیقاً به او بگویید که چه نوع دسته گل را می خواهید - آیا پالت رنگی برای گلها در نظر دارید یا نه!
نکته : در نظر داشته باشید نوع گل هایی که انتخاب میکنید ، به آنها حساسیت نداشته باشید ، در غیر اینصورت عروسی برای شما همانند روز عزا میشود و عکس ها و فیلم هایی بد برای شما رقم میزند، بارها دیده شده است با انتخاب گل هایی اشتباه که عروس خانم یا افراد دیگر در روز عروسی داشته اند ، عطسه های مکرر باعث آمدن اشک از چشمان عروس شده است ، این مورد به انتخاب نوع گل برای روز عروسی شما بستگی دارد.
حتی اگر طرح رنگی در نظر ندارید ، ممکن است یک گل خاص داشته باشید که می خواهید در دسته گل عروس به نمایش گذاشته شود - و این می تواند بر نوع انتخابی شما تأثیر بگذارد. گل رز و گل صد تومانی برای دسته گل های گرد بسیار خوب عمل می کنند ، در حالی که عروس هایی که تمایل دارند روی سبزه تمرکز کنند ، ممکن است یک سبک آبشاری را برای جشن پر زرق و برق تر انتخاب کنند ، یا یک دسته گل دستباف که به زیبایی با مراسم باغ آلفرسکو هماهنگ می شود.
شاید شما همیشه تصور می کردید که در مراسم خود با یک چیدمان گرد کامل از ارکیده در راهرو قدم می زنید. برای این عروس ها ، توصیه می کنیم گل فروش خود را مطلع کنید تا آنها بتوانند گلهایی را که بسته به انتخاب رنگ ، فصل ، مکان و غیره خوب است را توصیه کنند. اگر طرح رنگی در نظر دارید ، این حتی بهتر است زیرا طراح گل شما می تواند بر اساس رنگ های موجود ، انتخاب گلها را محدود کند.

انواع مختلف دسته گل عروس چیست؟

دسته گل های مختلفی از دسته گل عروس وجود دارد - از دسته های تک ساقه فقط با یک نوع گل ، تا چیدمان پر از گل. با محبوبیت سبک های مختلف عروسی در طول سالها ، روندهای جدیدی در دسته گل عروس به وجود می آید. با این حال ، چند مورد رایج وجود دارد که ما به طور مداوم آنها را می بینیم. از دسته گل عروس گرد کلاسیک گرفته تا گل ارایی های شیک آبشاری ، انتخابی که انجام می دهید به احتمال زیاد مکمل رسمی بودن جشن شما و همچنین تم عروسی و محل عروسی شما خواهد بود. در زیر ، ما نمونه هایی از محبوب ترین سبک های دسته گل عروسی و اشکال دسته گل را بیان کرده ایم. کدام نوع دسته گل عروسی با شما و سبک عروسی شما صحبت می کند؟

1. دسته گل آبشار

دسته گلهای آبشار چشمگیر برای مراسم عروسی شبیه "آبشار" گل است که جلوی چیدمان را می پوشاند. این دسته از گل های عروسی انتخابی دوست داشتنی در میان ایرانیان هستند! گروهی از برگ های تازه و انواع مختلف ارکیده های ساقه بلند یا لیلیوم ها و یا گل های رز ، در روز عروسی شما از یک دسته گل بیرون می آیند! این نوع دسته گل عروس دارای استایل قوی است ، بنابراین مطمئن شوید که لباس عروس و سایر لوازم جانبی خود را نسبتاً ساده نگه داشته اید.
نمونه ای از دسته گل عروس آبشاری ، محصولی از گل فروشی گندم وی ای پی برای مشاهده محصولات بیشتر ما بر روی دسته گل عروس کلیک کنید ، کلیه ارسال ها رایگان میباشد.

2. دسته گل گرد

یک دسته گل کلاسیک و محبوب برای عروس ها ، دسته گل هایی شیک که به اندازه کافی کوچک هستند تا در دستان شما نگه داشته شوند ، برخلاف سبزه و سایر شاخ و برگ هایی که معمولاً در دسته گل عروس برای مراسم عروسی استفاده می شود ، این دسته گل ها اکثراً دارای گل هستند -. این نوع دسته گل ها اغلب دارای شکل گرد هستند و با روبان پیچیده می شوند تا استایلی بی انتها ایجاد شود. لاله ها ، گل رز ، گل صد تومانی و ... در این دسته گل ها به کار میرود.
دسته گل ها مدل های متنوعی دارند برخی نیز فرمالیته هستند و برای مراسم های عقد مناسب هستند برای مشاهده نمونه های فرمالیته و انواع مختلف دیگر بر روی gandomvip کلیک نمایید.
گل فروشی gandomvip علاوه بر ارائه دسته گل های عروس در انوال گل آرایی های متنوع و اروپایی ، محصولات دیگری نیز ارائه میدهد ، در ادامه به بررسی مزایا خرید گل از گل فروشی آنلاین می پردازیم و برخی از محصولات را معرفی میکنیم:
امروزه می توانید با خدمات ارسال آنلاین گل به راحتی برای عزیزان خود گل ارسال کنید. اما چرا آنلاین ؟

راحت تر است

اول از همه ، ارسال آنلاین گل بسیار راحت تر است زیرا نیازی نیست شخصاً از فروشگاه گل فروشی محلی دیدن کنید. اگر وسیله نقلیه ای برای رفتن به گل فروشی ندارید ، این می تواند برای شما مزیت بزرگی باشد. خیابان ها نیز می تواند ترافیک داشته باشد، مخصوصاً در فصل تعطیلات مانند روز مادر ، روز پدر ، روز ولنتاین. بسیاری از مردم به گل فروشی های آنلاین روی می آورند تا برای عزیزان خود گل بخرند تا تعطیلات را جشن بگیرند .

می توانید از برخی از تخفیفات استفاده کنید

خرید آنلاین گل ها ارزان تر است زیرا ممکن است از تخفیف هایی که فروشگاه گل فروشی محلی ارائه نمی دهد برخوردار شوید. آنها همیشه کدهای کوپن را برای کمک به شما در هنگام پرداخت ارائه می دهند. می توانید در گوگل کدهای کوپنی را که می توانید قبل از انجام معامله در فروشگاه گل فروشی آنلاین ما استفاده میشود را جستجو کنید. این کوپن می تواند تخفیفی در خرید گل های خاص داشته باشید.

گلهای متنوعی را مشاهده میکنید

هنگام خرید آنلاین اغلب می توانید طیف وسیعی از انتخاب ها را در گل پیدا کنید. این گلها بر اساس مناسبت طبقه بندی می شوند تا بتوانید به راحتی گل مناسب خود را بیابید. در گل فروشی های محلی ، معمولا تنوع کم است و به هیچ عنوان شما نمیتوانید از لحاظ تنوع ، گلفروشی های محلی را با آنلاین مقایسه کنید ، در گلفروشی آنلاین شما در کسری از دقیقه چندین سایت را از لحاظ قیمت ، محصولات متنوع و ... میتوانید چک کنید ، این در حالی است که در گل فروشی های محلی باید زمان زیادی را برای مقایسه در ترافیک خیابان ها سپری کنید.

گل فروشی آنلاین در هر زمان باز هستند

فروشگاه های گل فروشی آنلاین همیشه به مدت 24 ساعت باز هستند. شما می توانید سفارش خود را برای گلها در نیمه شب ثبت کنید و روز بعد پردازش می شود. اگر مجبور هستید سر کار بروید و وقت کافی برای بازدید از گل فروشی محلی در ساعات کار را ندارید ، این برای شما مناسب است. در طول کووید -19 ، بسیاری از مغازه ها باید بسته شوند بنابراین خرید گل از فروشگاه گل فروشی آنلاین بهترین گزینه در این مدت است.

ارائه تحویل همان روز

گل فروشی های آنلاین ارسال همان روز را به شما عزیزان ارائه می دهند. اگر در آخرین لحظه گل ارسال می کنید ، این گزینه ایده آل است. به عنوان مثال ، تصور کنید روز پدر 3 روز دیگر است و او در منطقه ای دور زندگی می کند. در این مورد ، می توانید گلها را به صورت آنلاین سفارش دهید و در همان روز ارسال کنید تا به موقع به مناسبت روز پدر برسد.

ارسال گل تازه

گلی که از یک گل فروش آنلاین به گیرنده شما تحویل داده می شود تازه است. آنها پس از دریافت سفارش شما از گل فروشی آنلاین ، تازه از زمین جدا شده اند. گیرنده شما خوشحال خواهد شد که یک گل تازه با بوی خوش و برگهای سبز دریافت کند. گل فروشی های آنلاین معمولا مکانی برای ذخایر گل های خود ندارند و همچنین هزینه ای بابت اجاره فضای نگهداری گل ها نمی دهند ، بنابراین این دو مزیت بزرگ نسبت به گل فروشی محلی برای شما دارد : 1- قیمت کاملا پایین تر نیسبت به گل فروشی های محلی دارند (به دلیل ندادن هزینه اجاره مکان) ، 2- گل به حد نیاز روز از باغ ها چیده و ارسال میکنند در نتیجه گل هایی تازه به دست شما می رسد.
برخی از محصولات گل فروشی گندم وی آی پی عبارتند از : بیش از 2000 باکس گل برای کلیه مناسبت های شما ، انواع دسته گل ، رز جاودان ، گیاهان آپارتمانی ، انواع تاج گل تبریک و ترحیم ، انواع سبد گل و...
برای مشاهده نمونه باکس گل های دیگر همراه با قیمت ها بر روی باکس گل کلیک کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : گل گلفروشی

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت