راهنمای خرید ست سجاده عروس و داماد

راهنمای خرید ست سجاده عروس و داماد

فهرست عناوین

تا به حال به جهیزیه عروس‌ها دقت کرده‌اید؟ با یک نگاه کلی و سریع وسایل بسیاری را می‌بینیم که به‌صورت ست و جفت تهیه شده‌اند. از مدل مختلف لباس تا ست حوله عروس و داماد، حوله دست و صورت، دمپایی روفرشی و بسیاری از وسایل فانتزی یا کاربردی دیگر که همه آن‌ها را به‌صورت یکسان و در قالب‌های زنانه و مردانه تهیه شده‌اند. افراد بسیاری برای خرید سجاده جانماز عروس نیز از این قانون پیروی می‌کنند و جانماز عروس و داماد را به‌صورت ست و یکدست می‌خرند. برای اینکه انتخاب بهتری از بین صدها مدل جانماز برای جهیزیه داشته باشید، مطلب زیر را که راهنمای خرید ست سجاده عروس و داماد است را مطالعه کنید. در این مقاله نکات دقیق و کاربردی را برای خرید جانماز جهیزیه عنوان کرده‌ایم.

پرطرفدارترین مدل‌های ست سجاده عروس و داماد را بشناسید

اگر برای خرید جانماز و سجاده راهی بازار شوید مطمئنا با مدل‌های بی‌شماری روبه‌رو می‌شوید که انتخاب مدل مناسب را به کاری سخت و پیچیده تبدیل می‌کند. در بازار مدل‌های مختلف ست سجاده عروس و داماد وجود دارد که برخی از آن‌ها ایرانی نیستند و از کشورهای دیگر وارد شده‌اند. اغلب محصولات خارجی هم زیبایی و ظرافت کافی برای جهیزیه عروس را ندارند. به همین دلیل عروس‌ خانم‌ها آن‌ها را برای جهیزیه خود انتخاب نمی‌کنند. سجاده‌های ساده و تترون هم که از نظر ابعاد کوچک هستند نیز مورد پسند بسیاری از افراد قرار نمی‌گیرند و ترجیح می‌دهند از مدل‌های چشمگیرتری برای جهیزیه استفاده کنند.

سجاده ترمه عروس و داماد، با خرید اینترنتی سجاده ترمه وقت را هدر ندهید

پارچه ترمه یکی از پارچه‌های اصیل،‌ قدیمی و سنتی ایران است که در فرهنگ ما استفاده از آن در دکوراسیون سنتی و ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. پارچه‌های ترمه با نخ‌های ظریف و ارزشمندی هم‌چون ابریشم بافته شده و به‌عنوان یکی از صنایع دستی ایران به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. بهترین انواع پارچه‌های ترمه را می‌توانید در شهرهای یزد و اصفهان خریداری کنید که با محصولات بسیاری از جمله رومیزی، روبالشی،‌ روتختی، جانماز و سجاده، دیوارکوب، کیف و کفش تولید می‌شود.
جانماز ترمه عروس یکی از محصولات پرفروش است که برای جهیزیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. جانماز و سجاده‌ای که از ترمه اصل تهیه می‌شود زیبایی و شکوه قابل توجهی دارد. سجاده‌های ترمه معمولا نقش و نگاری با گل‌های بوته جقه‌ای دارند و طرح‌های سنتی آن مورد پسند همه است. سجاده‌های ترمه به دلیل ظرافت پارچه و پیشگیری از آسیب احتمالی، نیاز به آسترکشی با پارچه‌های سبکی مانند ساتن یا متقال دارند. بنابراین در زمان خرید ست سجاده عروس و داماد ترمه دقت کنید که حتما آسترکشی مناسبی داشته باشد.
شما می‌توانید همین حالا منسوجات مورد نیاز برای جهیزیه را مانند: چادر نماز عروس، ست جانماز، ست حوله تن پوش مردانه و زنانه ویژه عروس و دامادها، اکسسوری تزیینی و سایر ملزومات جهیزیه را از فروشگاه اینترنتی صفاهوم خریداری کنید.

جانماز مخمل عروس و داماد، لحظات معنوی با سجاده‌ای لطیف و درخشان

مخمل پارچه‌ای کلاسیک است که اکثر طرفداران دکوراسیون و طرح‌های اصیل و کلاسیک از آن در قسمت‌های مختلف خانه استفاده می‌کنند. جانماز مخمل عروس و داماد تقریبا بیشترین طرفدار را به دلیل داشتن ظرافت، لطافت، درخشندگی و ماندگاری پارچه دارد. جانمازهای مخمل به راحتی قابل شست‌وشو هستند و براثر شستن آسیب نمی‌بینند.
یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از پارچه مخمل برای تولید محصولا مختلفی از جمله حوله تن پوش زنانه، مردانه، بچگانه، روتختی، رویه لحاف، رومیزی و حتی سجاده و جانماز عروس و داماد داشتن ثبات رنگی بی‌نظیر است. پارچه‌های مخمل را می‌توان تا سالیان سال مورد استفاده قرار داد بدون اینکه دچار رنگ‌پریدگی شوند یا به پارچه‌های دیگر رنگ بدهند.

سرویس جانماز عروس و داماد شامل چه تکه‌هایی می‌شود؟

معمولا بقچه جانماز عروس و داماد که به‌صورت ست تولید می‌شوند از دو تکه جانماز کوچک، دو تکه جانماز متوسط و دو سجاده بزرگ تشکیل شده‌اند. انتخاب مدل مهر نماز و تسبیح نیز به صورت جداگانه انجام می‌شود و مهر نماز باید برحسب ابعاد تکه‌های جانماز خریداری شود. برخی از ست‌های جانماز عروس و داماد تکه‌های بیشتری مانند زیرانداز نیز دارند.

بهترین رنگ را برای جانماز داماد و عروس انتخاب کنید

لوازم جهیزیه عروس را از بین رنگ‌های شاد و زیبا انتخاب می‌کنند و این نکته در خرید ست جانماز عروس و داماد نیز رعایت می‌شود. اگر جانماز عروس را از بین طرح‌ها و مدل‌های ساده انتخاب می‌کنید آن را با استفاده از شکوفه‌های گل مصنوعی، روبان، مروارید یا پولک تزیین کنید. همچنین می‌توانید انواع جانماز گلدوزی، سرمه‌دوزی و سوزن‌دوزی شده را برای جهیزیه عروس‌ها بخرید.

خاص‌ترین و زیباترین مدل‌های ست جانماز عروس و داماد را از فروشگاه صفاهوم بخرید

در این مقاله با شما درباره نکات مهم خرید ست جانماز عروس و داماد صحبت کردیم. به یاد داشته باشید انتخاب مدل و نوع جانماز کاملا سلیقه‌ای است و باید مورد علاقه عروس و دامادها باشد. اما اگر قصد خرید جانماز ترمه عروس را دارید باید حتما خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا ترمه اصل و با گارانتی تحویل بگیرید. شما می‌توانید همین حالا با وارد شدن به وب سایت فروشگاه اینترنتی صفاهوم به آدرس safahome.com شیک‌ترین مدل‌های جانماز عروس و داماد را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مشاهده و خریداری کنید.
همچنین امکان سفارش و خرید چادر نماز عروس و تسبیح نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی کالای خواب و حمام صفاهوم کلیه محصولات و سفارشات مشتریان را به سراسر ایران بدون نیاز به هزینه پست، ارسال می‌کند. کارشناسان مجموعه صفاهوم آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن نظرات ارزشمند شما عزیزان هستند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : رپورتاژ

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت