لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس؛ معرفی بهترین مدل‌ها

لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس؛ معرفی بهترین مدل‌ها

فهرست عناوین

خرید جهیزیه برای بخش‌های مختلف خانه مانند سالن‌پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌خواب‌ها همیشه در اولویت قرار دارد. اما سرویس بهداشتی نیز نیاز به اقلام مورد نیاز خود دارد که باید در لیست جهیزیه عروس به آن‌ها توجه شود. هرچند فضای سرویس بهداشتی معمولا محدود و کوچک است اما باید در هنگام وسایل نظافتی برای آن چند نکته مختلف را در نظر گرفت تا انتخاب بهتری داشت. تنوع محصولات سرویس بهداشتی عروس بسیار بالا رفته است و تولیدکنندگان در طرح و جنس‌های مختلف این محصول را به بازار عرضه می‌کنند. در این مقاله برای شما یک لیست سرویس بهداشتی عروس از بهترین و زیباترین اجناس این بازار را آماده کردیم.

سرویس بهداشتی عروس چیست؟

وسایل سرویس بهداشتی یک مجموعه کامل و کاربردی برای نظافت توالت‌های ایرانی و فرنگی است که در کنار کارایی به زیبایی هرچه بیشتر این محیط نیز کمک می‌کند. این سرویس‌ها معمولا در ست‌های 4 تا 7 تکه به تولید می‌رسند و اقلام موجود در آن‌ها برای بخش‌ها مختلف سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. به طور کلی یک سرویس بهداشتی کامل شامل اقلام زیر است:
• سطل آشغال
• فرچه
• جا صابونی
• حا مایع دستشویی
• جا مسواکی
• جا دستمالی
• لیوان
• آویزه حوله
به دلیل اهمیت و حساسیت رعایت بهداشت توالت‌ها و محیط آن‌ها باید نسبت به انتخاب و خرید این مجموعه دقت بالایی به خرج داد. سرویس بهداشتی عروس یکی از لوازم خانگی جزئی محسوب می‌شود. به‌طور کلی این نوع لوازم را بهتر است از عمده فروشی معتبر خرید کرد، چراکه در چنین مراکزی همه انواع یک محصول با بهترین قیمت در دسترس خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال سرویس بهداشتی عروس یا حتی وسیله‌های جزئی‌تری مانند خرید سطل و جا دستمالی هستید به یک عمده‌فروشی معتبر و آنلاین مراجعه کنید.

انواع ست سرویس بهداشتی؛ تنوع کاملی از جنس و طرح

این وسیله‌های بهداشتی با اینکه در معرض دید همیشگی اعضای خانه یا مهمانان نیستند ولی از تنوع و طرح‌های بسیار خوبی برخوردار هستند. یکی دیگر از نکات قابل توجه این سرویس‌ها تنوع جنس آن‌ها است. شرکت‌های داخل کشور از مواد اولیه مختلفی برای ساخت این محصولات استفاده می‌کنند که شامل موارد زیر است:
• پلاستیک
• فلز
• اکریلیک
• شیشه
• سرامیک
• استیل
از میان این جنس‌های مختلف، بهترین و پرفروش‌ترین سرویس‌های بهداشتی معمولا از جنس اکریلیک، استیل و پلاستیک هستند. این نوع از لوازم خانگی در کنار جنس‌های مختلف، از رنگ‌بندی گسترده‌ای نیز برخوردار است که در مدل‌های اکریلیک و پلاستیک بیشتر شاهد آن هستیم. تنوع محصولی در لوازم خانگی جزئی بسیار خوب بوده و کافی است با مراجعه به یک عمده فروشی به همه انواع کالا منزل از وسایل سرویس بهداشتی تا حتی باکس لباس دسترسی داشته باشید.

ست سرویس بهداشتی هارمونی 5 پارچه

این محصول یک کالای مقرون‌به‌صرفه با تعداد اقلام مناسب است. جنس این سرویس بهداشتی عروس از پلاستیک ساخته شده و شامل: ظرف مایع دستشویی، سطل آشغال، جا مسواکی، جا صابونی و فرچه می‌شود. البته برای افرادی که به دنبال یک ست کامالا هستند، شاید این مجموعه کافی نباشد. به دلیل ساخته شدن از جنس پلاستیک رنگ‌بندی این سرویس بسیار متنوع و کامل است.

سرویس بهداشتی همارا مدل Simple؛ طراحی ساده و زیبا

یکی از زیباترین سرویس‌های بهداشتی عروس که فروش خوبی نیز دارد، سرویس مدل Simple شرکت همارا است. این سرویس 6 تکه مهم‌ترین اقلام سرویس بهداشتی را دارد و سطل زباله (سطل داخلی دسته دار)، ظرف مایع دستشویی، سطل آشغال، جا مسواکی، جا صابونی و فرچه یک مجموعه کامل را تشکیل داده‌اند. بهترین ویژگی این سرویس طراحی زیبا و چشم‌نواز آن است و یک کالای پلاستیکی مرغوب محسوب می‌شود.

ست سرویس دستشویی لیمون مدل 6 تکه ماربل

شرکت لیمون از بهترین شرکت‌های تولید لوازم خانه و آشپزخانه است که میان خریداران نیز طرفداران بسیاری دارد. این سرویس بهداشتی از 6 تکه شامل: ظرف مایع دستشویی، سطل آشغال، جا مسواکی، جا خمیردندان، جا صابونی و فرچه تشکیل شده است. اما برگ برنده این کالا طرح و نقش روی آن است که به نسبت دیگر محصولات اکریلیک کاملا متفاوت است. البته در این ست نیز خبری از جا دستمالی و جا حوله‌ای نیست.
ست سرويس بهداشتى 6 تكه ليمون مدل 00235؛ زیبا با قیمت مناسب
این ست یک محصول واقعا زیبای دیگر از لیمون است که 6 تکه بسیار کاربردی را شامل می‌شود. در این مدل شاهد جا دستمالی هم هستیم که کنار ظرف مایع دستشویی، سطل آشغال، جا مسواکی، جا صابونی و فرچه قرار گرفته است. جنس این محصول از اکریلیک باکیفیت بوده و در رنگ‌بندی‌های بسیار متنوع وجود دارد. البته رنگ سفید برای سرویس بهداشتی عروس همیشه زیبایی خاصی داشته و نشان از پاکی خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال خرید یک سرویس بهداشتی عروس همراه با سطل آشغال و جا دستمال‌ کاغذی هستید، این مدل از شرکت لیمون را مدنظر داشته باشید.

سرویس بهداشتی عروس لیمون 6 تکه مدل رمانتیک

باید به طراحان شرکت لیمون آفرین گفت که با درنظر گرفتن سلیقه مخاطب، محصولات زیبا و خوبی را به بازار عرضه می‌کنند. لیمون این‌بار برای طراحی محصول جدید خود به سراغ یک طرح رمانتیک رفته و سرویس بهداشتی عروس واقعا جذابی را تولید کرده است. این سرویس بهداشتی از جنس اکریلیک بوده و رنگ‌بندی متنوعی نیز دارد. ظرف مایع دستشویی، سطل آشغال، جا مسواکی، جا صابونی، جا دستمالی و فرچه همه اقلام موجود در این سرویس هستند.

ست سرویش بهداشتی هوم کت 6 پارچه؛ صورتی و دیگر رنگ‌ها

شرکت هوم‌کت نیز از برندهای خوشنام بازار لوازم خانه و آشپزخانه است. ست سرویس بهداشتی 6 پارچه هوم کت شامل: سطل پدال دار، مایع دستشویی، جا خمیردندان، لیوان یا جا خمیردندان، جا صابونی و فرچه می‎شود. جنس این محصول از پلاستیک باکیفیت بوده و تنوع رنگی آن از صورتی تا دیگر طیف‌های رنگ را در بر می‌گیرد. البته این سرویس فاقد جا دستمال و آویز حوله است.
ست 7 تکه بانیو مدل وستا؛ یک لیست وسایل سرویس بهداشتی عروس لوکس
سرویس بهداشتی 7 پارچه بانیو یکی از محصولات لوکس این نوع از کالا محسوب می‌شود. در این سرویس با اینکه سطل زباله و فرچه وجود ندارد، ولی بجای آن‌ها استند لوازم آرایشی قرار گفته است. جنس این سرویس از یک پلاستیک خاص آلمانی تولید شده و علاوه بر کیفیت از زیبای نیز بهره می‌برد. این سرویس شامل اقلام: جا حوله، استند لوازم آرایشی، ظرف مایع دشتشویی، جا صابون، جا مسواک و جا دستمالی است.
به‌طور کلی وجود استند آرایشی در سرویس بهداشتی عروس چندان رایج نیست و مدل وستا شرکت بانیو یکی از موارد استثنا است. به‌همین دلیل قیمت این مدل از سرویس بهداشتی نسبت به دیگر سرویس‌ها بالاتر بوده و گران‌تر است.

سرویس بهداشتی هارمونی 5 پارچه مدل: avatusi

یک محصول مقرون‌به‌صرفه و زیبای دیگر که در کنار طراحی خوب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. این سرویس 5 پارچه پلاستیکی شامل: جا مسواک(و خمیردندان)، ظرف مایع دستشویی، سطل آشغال، فرچه و جا صابونی می‌شود. سطل زباله ای مدل از سرویس بهداشتی به‌صورت پدالی است و در رنگ‌بندی‌های آن از طرح‌ها جزئی نیز استفاده شده است.

در هنگام خرید سرویس بهداشتی عروس به این نکات توجه کنید

وقتی تصمیم به خرید یک کالا می‌گیریم، باید قبل از آن به چند نکته توجه کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. در اینجا چند نکته ساده و کاربردی در هنگام خرید سرویس بهداشتی عروس را به شما یادآوری می‌کنیم:
• طراحی و رنگ‌بندی وسایل خانه خود را در نظر بگیرید. هارمونی مناسب بین وسایل خانه یکی از اصول زیبایی محیط منزل است.
• بر اساس میزان بودجه خود یک سرویس را انتخاب کنید.
• به جنس محصول نسبت به ظاهری آن اهمیت بیشتری دهید.
• قابلیت شست‌وشوی راحت یک نکته مهم برای سرویس بهداشتی است.
• اندازه ست بهداشتی نیز مهم است، مخصوصا اگر فضای سرویس بهداشتی شما کم است.
• به برند و شرکت سازنده محصول نیز دقت کنید.

خرید بهترین و متنوع‌ترین سرویس بهداشتی عروس در عمده‌فروشی صالح آباد

در این مقاله به معرفی سرویس بهداشتی عروس، انواع و بهترین مدل‌های آن پرداختیم. سرویس بهداشتی یکی دیگر از اقلام جزئی خانه است که در هنگام جهیزیه به دنبال خرید آن خواهید بود. با خرید از عمده فروشی آنلاین صالح آباد هم در زمان و هم در انرژی خود صرفه‌جویی کنید. خرید لوازم ریز و درشت خانه از یک فروشگاه و به‌طور متمرکز بسیار راحت‌تر خواهد بود. برای خرید سرویس بهداشتی عروس و دیگر اقلام خانه به فروشگاه آنلاین عمده فروشی صالح آباد مراجعه کنید.
با خرید از فروشگاه آنلاین صالح آباد به جزئی‌ترین لوازم خانگی به‌خصوص وسیله‌های جزئی و پرتعداد آشپزخانه مانند پاسماوری دسترسی خواهید داشت. به منظور ارتباط با کارشناسان عمده فروشی آنلاین صالح آباد می‌توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید. تیم پشتیباتی عمده فروشی صالح آباد 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت