آشنایی با دو مدل از جدیدترین یخچال‌های ساید بای ساید

آشنایی با دو مدل از جدیدترین یخچال‌های ساید بای ساید

فهرست عناوین

یخچال یکی از لوازم ضروری در هر آشپزخانه است. از آنجا که ما ایرانیان در خرید لوازم خوراکی روزخرید نیستیم و تمایل به نگهداری طولانی مدت مواد غذایی داریم، وجود یخچالی که بتواند مواد غذایی را به مدت طولانی سالم و خنک نگه دارد بسیار ضروری است. از این رو شناخت ویژگی‌های یک یخچال مناسب با کارآیی بالا، مهمترین گام برای خرید است. در این رابطه، گذشته از آنکه یخچال‌های متنوعی در بازار لوازم خانگی موجود است، هر سال نیز تعداد زیادی از یخچال‌های جدید با ویژگی‌های متفاوت وارد بازار می‌شود و انبوهی از یخچال‌های متنوع را پیش روی ما قرار می‌دهد. بنابراین اگر قصد خرید یخچال دارید و می‌خواهید با دو مدل از جدیدترین یخچال‌های عرضه شده به بازار آشنا شوید با این نوشته همراه شوید تا شما را با دو مدل جدید از یخچال‌های سامسونگ و اسنوا آشنا کنیم.

یخچال ساید بای ساید 25 فوت سامسونگ مدل RS25SW

یخچال RS25SW محصولی از شرکت سامسونگ با گنجایش 25 فوت، گنجایش یخچال334 ليتر، گنجایش فریزر 177 لیتر، ارتفاع کل ۱۷۸٫۹ سانتی‌متر، عرض ۹۱٫۲ سانتی متر و عمق ۶۱٫۲ سانتی متر است. این یخچال دارای 5 طبقه است که جنس آن از نوع شیشه مقاوم است و همین طور دارای 2 کشو است. قسمت فریزر آن هم دارای دو کشو و محفظه آن دارای 5 طبقه است. یخچال RS25SW دارای یک کشوی بزرگ مخصوص سبزیجات است. محفظه‌ مخصوص تخم‌مرغ، قفسه‌های شفاف از جنس شیشه‌ نشکن نیز از دیگر قابلیت‌های یخچال است.
 نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک نوفراست، است. این قابلیت به معنای این است که شما برفکی در یخچال مشاهده نمی‌کنید؛ البته نه اینکه یخچال کلاً بدون برفک است، بلکه به معنای این است که با سنسورهای تعبیه شده در یخچال و با روشن شدن المنت برفک آب می‌شود. سنسور اخطار بازماندن درب و آبسردکن بیرونی و فیلتر تصفیه آب از مهمترین ویژگی‌های این یخچال است. سطح مصرف انرژی این محصول در سطح A است که سطح بهینه مصرف انرژی محسوب می‌شود. سیستم هوشمند تنظیم دما و رطوبت و سیستم سرمایشی دوگانه که برای سالم و تازه نگهداشتن مواد غذایی است؛ از دیگر قابلیت‌های خوب این محصول است.
 در راستای قابلیت‌های خوب این یخچال همچنین می‌توان به کمپرسور اینورتر دیجیتال با ۹ حسگر مختلف سیستم خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling Plus)جریان هوای چندگانه، چراغ‌های کم‌مصرفLED و نمایشگر LED آبی اشاره کرد. لازم به توضیح است که کمپرسور اینورتر، موتوری است که متناسب با دمای محیط، تغییر می‌کند. به عنوان نمونه زمانی که هوا گرم است قدرت کمپرسور به حداکثر و در زمانی که هوا سرد است قدرت آن به صورت حداقل کار می‌کند. در باب ویژگی‌های ظاهری یخچال می‌توان به دستگیره‌‌ آن اشاره کرد که به شکلی کاملاً مدرن طراحی شده و از نوع توکار است. این طراحی می‌تواند برای خانم‌هایی که همیشه نگران کثیف شدن دستگیره یخچال هستند، مزیت خوبی باشد. درب یخچال هم آن از لولاهای پنهان شمه‌ای است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS

ساید بای ساید اسنوا S8-3350SS دارای ظرفیت 35 فوت می باشد. گنجایش کل یخچال 700 لیتر است که از نظر فضای لازم برای نگهداری مواد غذایی، بسیار جادار و بزرگ است. ارتفاع یخچال SN8-3350SS ، 181.6 سانتی متر، عرض آن 91.6 سانتی‌متر و عمق آن 92 سانتی‌متر است. یخچال اسنوا دارای 5 طبقه و 2 کشو است و فریزر آن هم دارای 4 طبقه و 3 کشو است. برخی از قسمت‌های این یخچال به عنوان جا لبنیاتی و جای مخصوص برای میوه و سبزیجات طراحی شده است. این یخچال هم دارای یخساز و آبسردکن اتوماتیک است.
 نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک هم به مانند یخچال سامسونگ نوفراست است. یخچال اسنوا نیز سطح مصرف انرژی پایینی دارد و رتبه آن A است. فیلتر تصفیه آب، یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)، یخساز اتوماتیک (آب شهری)، محفظه کشویی، محفظه‌ای با قابلیت باز شدن به صورت زاویه‌دار، کمپرسور دیجتال اینورتر هم برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این یخچال است. یخچال اسنوا همچنین دارای یک محفظه تازه نگه دارنده حرفه‌ای گوشت با دمای ثابت (4 درجه سانتی گراد) است که انواع گوشت‌ها را تا مدت زمانی تازه و سالم نکه می‌دارد.
فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول از نوع Smart Cooling است که ضمن از بین بردن انواع بوهای نامطبوع، با باکتری‌زدایی باعث حفظ سلامتی و طراوت مواد غذایی می‌شود. صفحه نمایشLED لمسی، قفل صفحه نمایش، گردش هوای سه بعدی، سیستم حفظ سرمایش VIP، هشدار باز بودن درب از دیگر ویژگی‌های خوب این یخچال است.
همانطور که مشاهده کردید یخچال‌ها با کارآیی‌های متفاوت و با هدف پاسخگویی به نیازها و سلیقه‌های متنوع افراد طراحی شده‌اند. به عنوان نمونه بعضی از یخچال‌های ساید گنجایش بالایی دارند و از این رو برای خانواده‌های پرجمعیت و پرمصرف مناسب هستند، در مقابل ممکن است برخی از یخچال‌ها گنجایش کمی داشته باشند؛ اما قابلیت‌های فنی بیشتری داشته باشند. مثلاً قدرت کمپرسور آنها بسیار بالا باشد. از این رو آنچه که می‌تواند در انتخاب نهایی شما بین دو محصول که قیمت نزدیک به هم دارند، تعیین کننده باشد، سلیقه و نیاز شما است. بنابراین برای اینکه خرید رضایت‌بخشی داشته باشید، ابتدا اهداف خود از خرید یخچال و نوع آن را مشخص کنید، سپس اقدام به خرید یکی از این دو محصول نمایید. بعد از انتخاب نهایی، می‌توانید به راحتی و با خرید قسطی یخچال صاحب یکی از این دو یخچال زیبا شوید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت