معرفی بهترین سالن عقدهای اصفهان

معرفی بهترین سالن عقدهای اصفهان

فهرست عناوین

در این مقاله در بزمینه قصد داریم تعدادی از بهترین سالن عقدهای اصفهان را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد برگزاری مراسم عقد خود چه در یک محضر کوچک اما شیک و یا یک سالن عقد لاکچری را دارید، بهترین ها را به شما معرفی کنیم. پس با ما تا پایان مقاله همراه شوید.

سالن عقد و مهمانخانه آنیل اصفهان

اگر به دنبال برگزاری یک مراسم خودمانی، گرم و البته پر خاطره هستید، سالن عقد و مهمانخانه آنیل اصفهان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این سالن عقد مدرن با ظرفیت 80 نفر، سالن بزرگ و سقف بلند، دکوراسیون حرفه ای و نورپردازی زیبا به همراه ارائه سرویس پذیرایی vip و چیدمان تالاری مناسب برای یک مراسم کوچک تشریفاتی و سفره عقد زیبا پذیرای شما عزیزان است.

مهمانخانه آنیل با حیاط اختصاصی بزرگ، چمن مناسب برای عکاسی و برگزاری مراسم در فصل بهار و تابستان، در یکی از بهترین لوکیشن های اصفهان واقع شده است. در این سالن عقد امکان جداسازی خانم ها و آقایان با پارتیشن و ورودی جداگانه مهیا است و همه شرایط برای یک مراسم به یادماندنی مهیاست.


سالن عقد پاپیون اصفهان

سالن عقد پاپیون اصفهان با ظرفیت 70 نفر در اصفهان پذیرای مهمانان عزیز است. این سالن شیک، مدیریتی قوی دارد و سلایق مختلف از کلاسیک گرفته تا روستیک و لوکس را پوشش می دهد. تنوع سفره عقد و دیزاین میز پذیرایی نقطه قوت این سالن عقد است. 

سالن عقد نیلوفرانه

سالن عقد نیلوفرانه یکی از بهترین سالن‌های عقد اصفهان است که از دکوری‌ شیک و مجلل در طراحی سفره‌های عقد خود بهره برده است. گل‌آرایی و نورپردازی این سالن عقد خاص و منحصربه‌فرد است. ظرفیت سالن 150 نفر و دارای سالن مجزا برای آقایان می‌باشد. امکان پذیرایی کامل در سالن و امکان سرو شام همراه با پرسنل مجرب فراهم است.


اتاق عقد و تشریفات رومانس

یکی از اتاق عقد های شیک در اصفهان، اتاق عقد رومانس واقع در شهرک امیریه اصفهان می باشد.سفره عقد شیک و اروپایی و فضای رویایی اتاق عقد رومانس می تواند تضمین شیرینی لحظات خاطره انگیز زندگی شما باشد. این اتاق عقد علاوه بر فضای بسیار زیبای داخلی و دکوراسیون شیک برای بخش مهمانان، یک حیاط بسیار زیبا و دکور شده نیز جهت انجام مراسم عقد دارد. بخشی از فضای این سالن به عنوان لوکیشن اختصاصی برای عکاسی دکور شده است. حتی در صورتی که شما مهمانان کمی دارید و فقط جهت خواندن خطبه عقد می خواهید به این سالن بیایید، می توانید از لوکیشن عکاسی جهت ثبت خاطرات خود استفاده کنید. یک ماشین کلاسیک زیبا نیز برای عروس و داماد قرار داده شده که برای ثبت عکس هایی با سبک اروپایی مناسب می باشد.
علاوه بر پذیرایی امکان سرو شام هم در این مکان برای مهمانان فراهم است.

 سالن عقد vip اصفهان

سالن عقد vip یکی از بهترین و شیک ترین سالن عقدهای اصفهان است که می توانید آن را برای یک مراسم جمع و جور و خودمانی انتخاب کنید. سفره عقد این سالن به سبکی زیبا و باشکوه چیده شده است و در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. چیدمان و دکوراسیون اتاق عقد بسیار زیبا طراحی شده است تا عکس های شما هنگام عقد و مراسم به بهترین شکل ممکن گرفته شود. ظرفیت این سالن عقد اصفهان 50 نفر است و شما می توانید یک مراسم جمع و جور در کنار اقوام نزدیک و دوستان صمیمی خود داشته باشید.
برای پذیرایی از مهمانان خود می توانید از میوه و شیرینی، دسر و نوشیدنی های سرد و گرم استفاده کرده و کام آن ها را شیرین تر کنید.

سالن عقد ماهور اصفهان

سالن عقد ماهور اصفهان با فضایی دلنشین و دوست‌داشتنی، مجری برگزاری مراسم تولد، نامزدی و عقد و ازدواج شما در اصفهان با تزئینات زیبا و خاص و دیزاین متفاوت است که خاطرات زیبایی را برای شما عروس و دامادهای عزیز به یادگار خواهد گذاشت. این سالن عقد دارای دکوراسیون شیک و مدرن مناسب زوج‌های جوان است. 

 این سالن عقد امکان پذیرایی کامل در دو سالن و سرو شام همراه با پرسنل مجرب را برای عزیزان فراهم نموده است.

سالن عقد فرش قرمز

اگر به دنبال یک سالن عقد در اصفهان هستید که همه چیز در آن به شکلی حرفه ای و ایده آل انجام شود، سالن عقد فرش قرمز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. ظرفیت این سالن 60 نفر است. این امکان برای شما وجود دارد که از میان 20 مدل گل آرایی، شمع آرایی و تزیینات متنوع سفره عقد به سبک های ایرانی و اروپایی، چیدمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید. امکان اجرای موسیقی زنده، گروه دف زنی و گلریزان نیز در شب رویایی زندگی شما در این مکان فراهم شده است. همچنین اجرای مراسمی آتش سرد به هنگام بله عروس و نیز عکاسی و فیلم برداری مراسم از دیگر امکانات سالن عقد فرش قرمز در اصفهان می باشد.بهترین سطح از پذیرایی، پرسنلی خوش برخورد و دوره دیده، چیدمانی شیک و لاکچری از ویژگی های این سالن عقد زیبا است که بدون شک شما را راغب به برگزاری مراسم خود در آن خواهد کرد.

اتاق عقد ویونا

از دیگر سالن عقدهای اصفهان می توان به اتاق عقد ویونا اشاره کنیم که محیطی بسیار شیک و لاکچری دارد. این سالن عقد می تواند بهترین انتخاب برای زوج های شیک و امروزی باشد. طراحی و چیدمان سفره عقد و اتاق عقد همراه با گل آرایی، شمع آرایی و اکسسوری های دیگر به شکلی بسیار لاکچری و شیک انجام شده است.پذیرایی از مهمانان با میوه ها و شیرینی هایی با بهترین کیفیت از مهمانان شما انجام می شود.

سالن عقد رویایی

یکی دیگر از بهترین سالن عقدهای اصفهان که می تواند سخت پسندترین زوج ها را نیز مجذوب خود کند، سالن عقد رویایی اصفهان است که در لنجان واقع شده است. مهم ترین ویژگی و مزیت این سالن عقد دکور و چیدمان زیبا و خاص آن است. راهروی ورود عروس و داماد به زیبایی گل آرایی و تزیین شده است. سفره عقد شیک و بی نظیر و فضای چشم نواز آن توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کند. پذیرایی از مهمانان شما به خوبی انجام خواهد شد. امکان سفارش گل عروس و گیفت، موسیقی زنده و دف زنی نیز برای شما فراهم است. بنابراین اگر این مساله برای شما در اولویت قرار دارد، حتما سری به این سالن عقد رویایی بزنید. پذیرایی از مهمانان، امکان پخش موسیقی، استفاده از کادری مجرب و دوره دیده از دیگر ویژگی های این سالن عقد اصفهان است که می تواند بهترین روز زندگی شما را شیرین تر و خاطره انگیزتر کند.

سالن عقد و دفتر ازدواج شماره 207 اصفهان

پیشنهاد دیگر ما در لیست بهترین سالن عقدهای اصفهان، سالن عقد و دفتر ازدواج شماره 207 اصفهان است که در ابتدای خیابان رباط سوم قرار دارد. این سالن عقد طراحی زیبا به همراه نور پردازی حرفه ای، گل آرایی، شمع آرایی و بادکنک آرایی داشته تا فضا به زیباترین شکل ممکن دیزاین شود. ظرفیت این سالن 30 نفر است تا شما بتوانید به راحتی مراسم عقد خود را همراه با دوستان و اقوام خود برگزار کنید. اگر مکان و دسترسی به سالن عقد اصفهان برای شما مهم است، این سالن عقد می تواند انتخاب مناسبی برای شما به شمار رود.

سالن عقد پیوند

سالن عقد پیوند واقع در خیابان پروین اعتصامی نیز یکی از بهترین و شیک ترین سالن عقدهای اصفهان است که زوج های بسیاری مراسم عقد خود را در آن برگزار کرده اند. چیدمان سفره این سالن عقد سبکی ساده اما مدرن و امروزی دارد، بنابراین اگر شما نیز سبکی اروپایی و ساده را می پسندید، این سالن عقد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. می توانید از یک عکاس حرفه ای بخواهید ثبت خاطرات شیرین شما را برعهده گرفته و در این فضای شیک و زیبا عکس هایی ماندگار داشته باشید.

سالن عقد مهرآفرین

از دیگر بهترین ها در لیست سالن های عقد اصفهان، می توان به سالن عقد مهر آفرین اصفهان اشاره کرد. چیدمان و دکور این سالن عقد ساده و مینیمال اما گرم و زیبا است. نورپردازی داخل سالن به شکلی ملایم و زیبا انجام شده است.
فضای باز این خانه عقد نیز بسیار دلنشین است و از لحاظ ساخت کلیپ مناسب است. همچنین همراهی تیم حرفه ای فیلم و عکس و گروه موزیک سنتی و غیر سنتی لحظاتی خاطره انگیز برای شما به ارمغان بیاورد. گل آرایی، میوه آرایی و شمع آرایی از دیگر مزایای این خانه عقد است.
خانه عقد مهرآفرین در شمال شهر اصفهان با ظرفیت حداکثر 50 میهمان همراه با دکور های ویژه عکاسی و فضای باز اختصاصی جهت عکاسی و پذیرایی از مهمانان عزیز در خانه اصفهان، میدان ماه فرخی ، خیابان امید شرقی در خدمت شما عزیزان است.

سالن عقد دیبا

نام دیگری که در لیست بهترین سالن عقدهای اصفهان قرار می گیرد، سالن عقد دیبا است. این سالن عقد در سه راه سیمین اصفهان واقع شده و موقعیت خوبی از لحاظ دسترسی دارد. بدون شک می توان گفت یکی از زیباترین سفره های عقد را سالن عقد دیبا دارد که شما آن را دوست خواهید داشت. ظرفیت این سالن حدود 60 نفر است و شما می توانید بهترین روز زندگی خود را در کنار عزیزان خود بگذرانید. پرسنل این مجموعه همگی افرادی مجرب و دوره دیده هستند و پذیرایی از مهمانان شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

سالن عقد و دفتر ازدواج شماره 178

یکی دیگر از بهترین ها در لیست سالن عقدهای اصفهان، سالن عقد و دفتر ازدواج شماره 178 اصفهان است. این سالن عقد در بلوار بزرگمهر واقع شده و به شما پیشنهاد می کنم که قبل از انتخاب سالن عقد حتما سری به آن بزنید. این سالن عقد دارای دو سالن جداگانه برای سالن عقد و سالن انتظار است. در نتیجه زمانی که مهمان هایتان در سالن انتظار مشغول پذیرایی هستند، می توانید شما به همراه عکاس عکس هایی دونفره و زیبا بگیرید. از دیگر ویژگی های این سالن عقد اصفهان می توان به نورپردازی حرفه ای، گل آرایی زیبا و شمع آرایی رویایی آن اشاره کرد.

سالن عقد و دفتر ازدواج شماره 9

پیشنهاد دیگر ما در لیست بهترین دفاترعقد اصفهان، دفتر عقد و ازدواج شماره 9 است که در خیابان سجاد واقع شده است. یکی از ویژگی های این سالن عقد، سفره عقد کلاسیک آن به همراه نورپردازی است که باعث می شود سفره به زیباترین شکل ممکن دیده شود. پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل ممکن انجام می شود و شما می توانید با خیال آسوده همه چیز را در این روز شیرین در زندگی خود به پرسنل دفتر بسپارید.

اتاق عقد اختصاصی ژوان

اگر می خواهید همه چیز در مراسم عقد شما لاکچری و عالی برگزار شود، اتاق عقد ژوان می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. دیزاین و چیدمان این سالن و اتاق عقذ بسیار زیبا، اروپایی و لاکچری است تا همه چیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود. پذیرایی از مهمانان با بهترین خوراکی، شیرینی، نوشیدنی و دسرها انجام شده و فضا بسیار گرم و آرامش بخش است.

خانه عقد سمندریان

خانه عقد سمندریان بهترین انتخاب برای زوج های جوانی است که می خواهند همه چیز را لاکچری و لوکس داشته باشند. خانه عقد سمندریان به جرات یکی از بهترین سالن عقدهای اصفهان است که شما هم می توانید مراسم خود را در فضای باز و هم در سالن و فضای بسته برگزار کنید. چیدمان و دیزاین این خانه عقد توسط طراحان حرفه ای انجام شده و شما با دیدن فضای سالن و زیبایی سفره عقد شگفت زده خواهید شد. امکان پخش موسیقی و پذیرایی فوق حرفه ای از دیگر ویژگی های این سالن عقد در اصفهان است. زیبایی سالن و خانه عقد سمندریان به اندازه ای است که شما حتی می توانید عکاسی مراسم فرمالیته خود را نیز در آن انجام دهید و کلیپی عالی و فوق العاده داشته باشید.

اتاق عقد مهرآئین اصفهان

یکی دیگر از انتخاب های لاکچری برای برگزاری مراسم عقد در اصفهان اتاق عقد مهرآئین است که شما می توانید هم سفره عقد در فضای باز یا فضای بسته انتخاب کنید. دیزاین و دکور این اتاق عقد اصفهان به شکلی لاکچری و اروپایی طراحی شده است تا شما بتوانید بهترین روز زندگی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. گل آرایی، شمع آرایی، نور پردازی، بادکنک آرایی و چیدمان سفره عقد به زیباترین شکل ممکن انجام می شود که شما با دیدن آن شگفت زده خواهید شد. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب سالن عقد اصفهان، حتما سری به اتاق عقد مهر آئین نیز بزنید.

اتاق عقد هپی هوم اصفهان

از دیگر انتخاب های لاکچری برای سالن عقد اصفهان، اتاق عقد هپی هوم اصفهان است که به شما در برگزاری یک مراسم ایده آل و رویایی کمک می کند. دیزاین سفره عقد و اتاق عقد در این مجموعه بر اساس جدیدترین ترندها و سبک های اروپایی انجام شده و پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل ممکن انجام می شود. اگر به دنبال بهترین انتخاب برای سالن عقد اصفهان هستید، اتاق عقد هپی هوم را فراموش نکنید.

سالن عقد ملکه

یکی دیگر از سالن های عقد خاص و زیبا، سالن عقد ملکه واقع در مبارکه اصفهان می باشد. مدیریت سالن جناب آقای بهنام اسدی هستند. این سالن با منویی متنوع آماده پذیرایی به صرف ناهار و شام از مهمانان شما می باشد. یکی از ویژگی های مهم این سالن دکور کردن فضا و سفره عقد مطابق سلیقه مشتری است. امکان سفارش لباس عروس، داشتن اتاق عقد اختصاصی و همچنین داشتن پارکینگ از دیگر ویژگی های قابل توجه در سالن عقد ملکه اصفهان است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت