خرید اقساطی با بهترین قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن

خرید اقساطی با بهترین قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن

فهرست عناوین

 بهترین لیست قیمت روز انواع یخچال فریزر ایکس ویژن، خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، فروش اقساطی و نقدی با بهترین قیمت

انواع یخچال فریزر ایکس ویژن

شرکت ایکس ویژن یخچال فریزرهای خود را مطابق با استانداردهای جهانی و تکنولوژی‌‌های روز طراحی و تولید می‌کند از این رو مواد غذایی را در بهترین شرایط دمایی با حفظ رنگ، طعم، بافت و ویتامین‌ها نگهداری می‌‌کنند.
یخچال فریزرهای ایکس ویژن‌‌ دارای امکانات و فناوری‌های مختلفی هستند که می‎توان مینی بار، یخساز اتوماتیک، سیستم انجماد سریع، سیستم نوفراست (بدون برفک) و ... را نام برد. البته این ویژگی‌‌ها در مدل‌های مختلف متفاوت است. یخچال فریزرهای ایکس ویژن رتبه‌ی مصرف انرژی Aرا دارند در نتیجه میتوان آنها را محصولاتی کم مصرف دانست.
انواع یخچال فریزر ایکس ویژن از لحاظ مشخصات فنی که شامل رنگ بندی بدنه، میزان ظرفیت، امکانات و ویژگیهای دستگاه و ابعاد یخچال ایکس ویژن می‌‌شود با یکدیگر متفاوت هستند و همین تفاوت‌ها تاثیر مستقیم بر قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن‌‌ دارد. در حالت کلی قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن‌‌ نسبت به سایر برندها در سطح مناسب‌تری قرار دارد و با توجه به کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌دهد می‌‌تواند جایگرین ایده‌آلی برای محصولات مشابه برندهایی خارجی چون سامسونگ، الجی، بوش و ... در منازل ایرانیان باشد.
ایکس ویژن‌‌ با توجه به نیاز و سلایق افراد جامعه یخچال‌های خود را در انواع مختلفی تولید می‌کند که می‌توان ساید بای ساید ایکس ویژن‌‌، یخچال ایکس ویژن چهار درب و یخچال فریزر بالا پایین ایکس ویژن‌‌ را نام برد. شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌‌توانید یکی از مدلها را خریداری کنید اما قبل از خرید حتما در مورد مشخصات و ویژگی‌‌های دستگاه تحقیق کنید.

یخچال فریزر ایکس ویژن ساخت کجاست؟

تا به اینجا شاید برای شما سوال باشد که یخچال فریزر ایکس ویژن ساخت کجاست؟ یخچال مادیران ساخت کجاست؟ این محصولات ایرانی هستند یا خارجی؟ شرکت ایکس ویژن برای کدام کشور است؟ قطعات استفاده شده در یخچال فریزر ایکس ویژن ساخت کجاست؟
درباره برند ایکس ویژن ( X.Vision )باید بگوییم که یکی از برندهای گروه مادیران است. ایکس ویژن توسط مادیران ثبت شده و برند انحصاری آن است. محصولات ایکس ویژن از سال 1385 وارد باز شدند و آنها را می‌‌توان محصولاتی داخلی دانست.
 قطعات استفاده شده در یخچال فریزرهای ایکس ویژن‌‌ ساخت کشور ایران نیست بلکه ساخت کشور چین بوده و در ایران توسط شرکت مادیران مونتاژ می‌شوند. مادیران علاوه بر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون نیز با برند ایکس ویژن‌‌ به بازار فروش عرضه می‌کند.

کیفیت یخچال فریزر ایکس ویژن

یخچال ایکس ویژن خوبه؟ در جواب باید بگوییم که شرکت ایکس ویژن در ساخت تمامی یخچال فریزرهای خود استانداردهای لازم را رعایت کرده است. جالب است بدانید که کیفیت محصولات مادیران تا حدی بالا بود که توانست جایگاه سوم را در بازار به دست بیاورد.
قطعات استفاده شده در این محصولات از جمله موتور یخچال ایکس ویژن دارای گرید(Grade A) کشور چین هستند. قطعاتی که دارای گریدA کشور چین باشند از لحاظ کیفیت با کشورهای بزرگ جهان برابر بوده و در برخی از موارد کیفیت بالاتری نیز دارند.
قطعات یخچال فریزر ایکس ویژن مادیران قبل از مونتاژ شدن از فیلتر کنترل کیفی تیم متخصص در ایران عبور کرده و تست‎های مختلفی روی آنها انجام می‌شود. شرکت مادیران از کیفیت یخچال فریزر ایکس ویژن کاملا مطمئن است و به همین دلیل برای اعتماد سازی مشتریان 24 ماه گارانتی و 10 سال تضمین خدمات پس از فروش برای آنها در نظر گرفته است همین موضوع نیز مهر تاییدی بر کیفیت یخچال فریزر ایکس ویژن‌‌ دارد.
اگر بخواهیم نظرات مردم در مورد ساید ایکس ویژن و سایر یخچال‎های این برند را بدانیم باید بگوییم که نظرات مثبت بوده و این محصولات را به دیگران نیز پیشنهاد کرده‎اند. تا به امروز در مورد معایب ساید ایکس ویژن نیز چیزی گفته نشده است.

نمایندگی فروش یخچال ایکس ویژن

خوشبختانه در بسیار از شهرهای ایران نمایندگی فروش یخچال ایکس ویژن وجود دارد و شما عزیزان می‎توانید با مراجعه به این نمایندگی‎ها محصولاتی اصل را خریداری کنید. البته ممکن است تنوع محصولات در این فروشگاه‌ها بالا نباشد و به ناچار شما مجبور باشید به چندین فروشگاه سر بزنید یا اطلاعاتی که فروشنده در مورد مشخصات فنی دستگاه به شما می‌دهد کامل نباشد و پس از خرید پشیمان شوید.
اگر دوست دارید این مشکلات را نداشته باشید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید. در فروشگاه سل شما می‌توانید انواع مدل‌های یخچال فریزر ایکس ویژن را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. سل در راستای انتخاب هوشمندانه شما عزیزان اطلاعاتی جامع در مورد مشخصات فنی تمامی مدل‌ها درج کرده است.

قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن در فروشگاه سل

قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن مانند سایر برندها چون قیمت یخچال فریزر تی سی ال، سامسونگ، اسنوا و ... در فروشگاه‌های سطح شهر و اینترنتی یکسان نیست یعنی با تفاوت قیمت همراه است. برای مثال برای بسیاری از افراد پیش آمده که قصد خرید یخچال فریزر ایکس ویژن مدل tt580 amd را داشتند و پس از خرید همان مدل را با قیمتی پایین‌تر در فروشگاهی دیگر دیده‌اند. اگر شما به دنبال بهترین قیمت یخچال فریزر در بازار هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.
مقایسه‌ی لیست قیمت یخچال ساید ایکس ویژن در سل با سایر فروشگاه‌ها نشان می‌دهد که مناسب‌ترین قیمت را در فروشگاه اینترنتی سل می‌توانید بیابید. در سل قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن و قیمت یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن در تمامی مدل‌ها چون یخچال فریزر ایکس ویژن 703، یخچال فریزر چهار درب ایکس ویژن xvr-491، یخچال فریزر ایکس ویژن مدل xtr 486sd و ... همراه با تصاویر ظاهری برای بررسی و مقایسه بهتر شما عزیزان درج شده است.

شرایط فروش اقساطی ایکس ویژن در فروشگاه سل

یکی از خدمات خوبی که فروشگاه اینترنتی سل به مشتریان خود ارائه می‌دهد امکان خرید اقساطی لوازم خانگی است. در سل شما می‌توانید خرید اقساطی انواع لوازم خانگی چون یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ... را از برندهای مختلف چون ایکس ویژن انجام دهید.
قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن در برخی از مدل چون ساید بای ساید و ... برای برخی از اقشار کم درآمد جامعه یا زوج‌هایی که تازه زندگی جدیدی را شروع کرده‌اند بالا باشد به همین جهت سل در راستای کمک به این افراد و برخورداری آنها از این محصولات در زمینه‌ی فروش اقساطی یخچال ایکس ویژن نیز فعالیت دارد.
نحوه و شرایط خرید اقساطی محصولات در فروشگاه سل متنوع است و شما عزیزان برای مطلع شدن از شرایط فروش اقساطی ایکس ویژن که شامل محصولات مختلف این برند می‌شود می‎توانید با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت