چرا هتل اسپیناس پالاس باشکوه ترین هتل تهران است؟

چرا هتل اسپیناس پالاس باشکوه ترین هتل تهران است؟

فهرست عناوین

انتخاب همیشه سخت است، به‌خصوص زمانی که این انتخاب برای رزرو یکی از بهترین هتل‌های تهران برای گذراندن یک تعطیلات رویایی باشد. تنوع نامحدود هتل ‌های تهران که در سراسر این کلان‌شهر دوست‌داشتنی پراکنده‌شده‌اند، مسافران بی‌شماری را برای گذراندن تعطیلات به‌سوی خود می‌کشاند. هتل‌های تهران همچون ستاره‌هایی درخشان در آسمان ایران‌زمین می‌درخشند . هتل اسپیناس پالاس تهران از باشکوه‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود که برای رزرو و اقامت در اتاق‌های لوکس آن نباید لحظه‌ای تعلل کرد. مهم نیست دلیل شما برای انتخاب این هتل چیست؛ چراکه هتل اسپیناس پالاس هر آنچه که تصور کنید و بدان نیاز داشته باشید، در زیر سقف طلایی خود گرد آورده است.
موقعیت مکانی هتل، قیمت اتاق، امکانات و خدمات هتل در کنار هدف سفر که می‌تواند به نزدیکی به اماکن موردنظر تأثیر داشته باشد، همگی در هتل اسپیناس پالاس رعایت شده‌اند. شاید به همین خاطر است که پس از رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران، تنها کافی است که به فکر بستن چمدان‌های خود باشید و با خیالی آسوده رویای شاهانه خود را رقم بزنید. امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس به‌اندازه‌ای منحصربه‌فرد است که این هتل را در صدر برترین هتل‌ های ایران چه برای سفرهای کاری و چه برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است؛ به همین دلیل افراد بسیاری به دنبال آشنایی بیشتر، بهترین زمان رزرو و قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران برای گذراندن یک دوران مفرح و آرام هستند. اگر دوست دارید که بیشتر با این هتل و امکانات آن آشنا شوید همراه ما باشید.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس از هتل‌های پنج ستاره و برتر ایران به شمار می‌آید که به‌واسطه خدمات لوکس و منحصربه‌فرد خود، یکی از محبوب‌ترین و ایده‌آل‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود. این هتل از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده است و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا به میزبانی از میهمانان بین‌المللی می‌پردازد. هتل اسپیناس پالاس از گروه هتل‌های اسپیناس است که دو شعبه آن در تهران و یک شعبه آن در آستارا قرار دارد و همگی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران به‌حساب می‌آیند. هتل اسپیناس پالاس با قرارگیری بر روی تپه‌های شمال تهران در محدوده سعادت‌آباد، نه‌تنها دسترسی مناسبی به شریان‌های اصلی پایتخت دارد، بلکه چشم‌اندازی بی‌نظیر با آب و هوایی دل‌نشین را به واحدهای اقامتی این هتل بخشیده است. این هتل باشکوه و مدرن با 20 طبقه و 400 واحد اقامتی به همراه خاص‌ترین خدمات و امکانات و کارکنانی مجرب و جوان پذیرای مسافران داخلی و خارجی بی‌شماری است.

شکوهمند همچون کاخ اسپیناس

عظمت و زیبایی بی‌حدوحصر به‌کاررفته در هتل اسپیناس پالاس تهران چنان چشم‌گیر و روح‌نواز است که نام کاخ به‌روشنی بیانگر این موضوع است. نمای خیره‌کننده هتل اسپیناس پالاس از فاصله دور نیز چشم‌ها را به تحسین وامی‌دارد؛ اما پس از ورود به محوطه هتل و دیدن مسیر ویژه منتهی به درب ورودی هتل، تازه می‌توانید عظمت و تجمل حقیقی را احساس کنید. نگهبانان هتل در بدو ورود به استقبال شما می‌آیند و شما را آماده ورود به قصر افسونگر اسپیناس می‌کنند تا سرآغازی برای رویای دل‌نشین شاهانه باشد. ورود به لابی مجلل هتل با معماری و تزئینات خاص و گران‌بها دل‌های بسیاری را در همان بدو ورود می‌رباید. اما این تمام قصه نیست و شگفتی‌های هتل تازه آغاز خواهد شد. با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران و قدم گذاشتن در اتاق‌های مسحورکننده آن، خاطرات جذابی از این هتل در ذهن‌ها ماندگار می‌شود.

اقامتی خاطره‌انگیز در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

اوج شکوه و وقار هتل اسپیناس پالاس را می‌توان در اتاق‌ها و سوئیت‌های خاص این هتل دید که آن را در ردیف هتل‌های پنج ستاره جهانی قرار می‌دهند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از سران داخلی و مقامات عالی‌رتبه خارجی همچون سفرا، وزرا و حاکمان کشورهای مختلف، هتل اسپیناس پالاس را برای اقامت خود برمی‌گزینند. اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، رفاه، شکوه و آرامش را به همراه دارد که با چشم‌انداز بی‌نظیر خود، خاطره‌ای هیجان‌انگیز را برای میهمانان خلق می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لوکس اسپیناس پالاس به‌صورت اتاق‌های دبل استاندارد، توئین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار خانوادگی رویال، اتاق بیزینس، سوئیت جونیور، پرزیدنت، پرزیدنت پالاس، رویال و سوئیت اسکای در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد که در زمان رزرو هتل اسپیناس پالاس می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند. در ادامه به معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل تماشایی می‌پردازیم.

اتاق دبل و توئین استاندارد

این اتاق‌های مدرن همچون نام خود دارای یک تخت دونفره هستند که در فضایی با مساحت 35 مترمربع اقامتی دل‌چسب و مفرح را برای میهمانان هتل اسپیناس پالاس به ارمغان می‌آورند. این اتاق‌های لوکس که بسیار دل‌باز و نورگیر هستند، عموماً در طبقات 4 الی 15 این برج مجلل پراکنده ‌شده‌اند. در این اتاق‌ها که مدرنیته با طرح‌های سنتی ادغام‌ شده است و در عین مدرن بودن، بسیار راحت هستند، خدمات و امکانات متنوعی برای رفاه حال میهمانان در نظر گرفته‌شده است. امکانات و خدماتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون 45 اینچی با شبکه‌های بین‌المللی، اینترنت بی‌سیم پرسرعت و نامحدود، صندوق امانات داخل اتاق، سرویس چای و قهوه رایگان، روم سرویس 24 ساعته، سرویس بهداشتی دارای دوش و وان، میزکار، مینی بار و یخچال و نیز صبحانه رایگان به‌صورت سلف‌سرویس برای اقامت‌کنندگان در این اتاق‌ها در نظر گرفته ‌شده است.

اتاق رویال خانوادگی

اتاق‌های خانوادگی رویال هتل اسپیناس پالاس کاملاً برای یک اقامت لوکس همراه با خانواده آماده ‌شده‌اند. این اتاق‌ها با متراژ بزرگ خود (حدود 45 مترمربع) و دیوارهای ضد صدا، کاملاً مناسب اقامت خانواده‌هایی است که فرزندان خردسال به همراه دارند. به ‌این ‌ترتیب دیگر دغدغه‌ای بابت سروصدای بچه‌ها یا حتی سفرهای گروهی وجود نخواهد داشت. این اتاق‌ها در طبقات 16 تا 20 هتل پراکنده ‌شده‌اند و چشم‌انداز فراموش‌نشدنی از تهران و کوه‌های البرز را به ارمغان می‌آورند. ناگفته نماند در زمان رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توانید اتاق‌های بالکن‌دار را انتخاب کنید و از تراس زیبای آن استفاده ببرید.

اتاق بیزینس

همان‌گونه که از نام این اتاق‌ها برمی‌آید، اتاق‌های بیزینس با قرارگیری بر فراز هتل اسپیناس پالاس تهران به همراه معماری بی‌نظیر با پنجره‌های قدی که نمایی وصف‌ناپذیر از تهران را به تصویر می‌کشند، فضایی عالی برای سفرهای کاری می‌باشند.

سوئیت اسکای

سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس هر کدام به نحوی انسان را مدهوش می‌کنند. سوئیت اسکای که چشم‌اندازی خاص از فراز مرتفع‌ترین تپه‌های سعادت‌آباد را به همراه دارد، از خاص‌ترین سوئیت‌های ایران است. این سوئیت مجلل فراتر از حد انتظارات شما تجربه‌ای باورنکردنی را برایتان به ارمغان می‌آورد تا اقامتی لوکس را تجربه کرده باشید. از ویژگی‌های برتر این سوئیت‌ها می‌توان به اتاق کار ویژه، سالن مبله با دکوراسیون خیره‌کننده و لوکس، ارائه خدمات پیش‌خدمت شخصی، جکوزی، میز نهارخوری 12 نفره و وجود تجهیزات ورزشی کامل همچون تردمیل، تخت ماساژ و غیره در مساحتی بالغ‌بر 250 مترمربع اشاره کرد که از پیشنهادهای وسوسه‌انگیز برای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران است. سوئیت‌های پرزیدنت و پرزیدنت پالاس هتل اسپیناس پالاس شامل آپارتمان‌های لوکس با خدمات کامل در متراژی بزرگ هستند که چیزی از یک خانه کامل و لوکس کم ندارد. البته بنا به دلایلی از گفتن برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اتاق‌ها پرهیز شده است.

کافه‌ها و رستوران‌های هتل

چشیدن طعم خوراکی‌های خوشمزه و متفاوت در هر سفری، خود از ویژگی‌های جذاب اقامت در هتل است. اقامت در هتلی پنج ستاره که سرآشپزان بین‌المللی وعده‌های غذایی لذیذ آن را آماده می‌کنند، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است که تا مدت‌ها از خاطر نخواهد رفت. نه ‌تنها با اقامت و رزرو هتل اسپیناس پالاس می‌توان این خوراکی‌های خوشمزه را چشید، بلکه امکان رزرو مجموعه رستوران‌های بی‌نظیر این هتل نیز وجود دارد.

کافه سان ست

پس از ورود به لابی خیره‌کننده و دلربا هتل اسپیناس پالاس، کافه سان ست که یک کافی‌شاپ حرفه‌ای است در دل این سالن می‌درخشد. منوی متنوع کافه سان ست با خوراکی‌های خوشمزه در کنار لته‌های بی‌نظیر آن‌که طعمی فراموش‌نشدنی دارد، از قسمت‌های جذاب و دیدنی این هتل به شمار می‌روند. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کنار میان وعده‌های سبک، شیرینی‌های متنوع و مافین‌های خوشمزه، از پیشنهادات دل‌چسب و گوارای کافه سان ست است. ناگفته نماند که این کافه یک بالکن دل‌باز دارد که فضایی بی‌نظیر با چشم‌انداز بکر را به همراه می‌آورد. بخشی از کافه سان ست نیز برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است.
اگر به هتل اسپیناس پالاس تهران علاقه دارید، ادامه این مطلب را در مجله ایران هتل آنلاین مطالعه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : رپورتاژ هتل
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت