معرفی بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در کرمانشاه

معرفی بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در کرمانشاه

فهرست عناوین

اگر ساکن شهر زیبای کرمانشاه هستید و برای مراسم عقد خود دنبال محضر و یا سالن عقد می گردید، خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در کرمانشاه آشنا کنیم تا برای زیباترین روز زندگی خود بتوانید تصمیمی مناسب و عالی بگیرید.

تالار قصر شیرین هتل پارسیان

اگر می خواهید مراسم عقد خود را در یکی از بهترین سالن های عقد کرمانشاه برگزار کنید، تالار قصر شیرین هتل پارسیان می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این سالن دارای ظرفیت بالایی است و در این دوران همه گیری کرونا می توانید با رعایت فاصله اجتماعی تعداد قابل توجهی مهمان داشته باشید.
طراحی و دیزاین این تالار بسیار زیبا است به طوری که شما در همان بدو ورود شیفته آن خواهید شد. پذیرایی از مهمانان می تواند با منوی انتخابی شما از انواع شیرینی ها، دسرها، فینگر فود، غذای ایرانی و غیره انجام شده تا همه چیز در مراسم عقد شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

تالار و باغ باغچه مینو

بدون شک باغچه مینو یکی ازلاکچری ترین و البته با سابقه ترین سالن های عقد و عروسی کرمانشاه است که زوج های بسیاری مراسم خود را در آن برگزار کرده اند. باغچه مینو دارای یک عمارت بسیار لوکس و اعیانی و فضای باز بسیار زیبا است. در نتیجه شما می توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید که سفره عقد خود را در داخل عمارت و یا در فضای باز بیاندازید.
کادر و پرسنل این مجموعه بسیار حرفه ای بوده و در کار خود سال ها تجربه دارند. تیم تخصصی عکاسی این مجموعه شما را از جست و جو برای پیدا کردن آتلیه خوب و حرفه ای بی نیاز می کند. شما می توانید در فضای بسیار زیبای باغچه مینو به عنوان بهترین سالن عقد کرمانشاه، عکس ها و فیلم هایی رویایی و زیبا بگیرید.

دفتر ازدواج عباس جمشیدی

اگر می خواهید یک عقد ساده در یک دفتر ازدواج و محضر برگزار کرده اما زیبایی محیط و دیزاین آن برای شما مهم است، می توانید دفتر ازدواج عباس جمشیدی را انتخاب کنید. این دفتر عقد یکی از بهترین دفاتر ازدواج در کرمانشاه به شمار می رود که در خیابان سنگر واقع شده است.
در طراحی سفره عقد این محضر از جدیدترین تزئینات و اکسسوری ها استفاده شده و دیزاین محیط محضر به شکلی طراحی شده تا عکس های شما زیبا و لاکچری شود. ظرفیت مهمانان در این دفتر عقد مناسب است و شما می توانید اقوام درجه یک و دوستان خود را با خیال آسوده دعوت کنید.

دفتر ازدواج شماره 89

نام دیگر در لیست بهترین دفاتر ازدواج کرمانشاه، دفتر ازدواج شماره 89 است که در کوچه اول بلوار طاقبستان واقع شده است. این دفتر ازدواج دارای سفره عقد سنتی و یک سفره مدرن و لاکچری است تا شما متناسب با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. طراحی داخلی محضر بسیار گرم و زیبا است تا شما بهترین روز زندگی خود را بدون دغدغه و نگرانی برگزار کنید.
عکاس حرفه ای در محل از دیگر خدمات این دفتر به عنوان یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج کرمانشاه است که می توانید به کمک او تصاویری زیبا از بهترین روز زندگی خود ثبت کنید.

دفتر ازدواج شماره 10

دفتر عقد شماره 10 کرمانشاه واقع در گلستان روبه روی درمانگاه حاج دایی، دفتر ازدواج شماره 10 است. بدون اغراق همه چیز در این دفتر ازدواج به بهترین شکل انجام می شود. برخورد پرسنل کاملا حرفه ای است، خطبه عقد به زبانی شیوا و مطابق با اصول اسلامی خوانده می شود، دیزاین و طراحی سفره عقد و محیط بسیار شیک و لاکچری است.
عکاسی در محل توسط کادری حرفه ای انجام می شود و همه چیز برای برگزاری یک مراسم عالی و ایده آل آماده است. این محضر را به عنوان یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج کرمانشاه حتما در نظر داشته و حتما قبل از انتخاب محضر سری به آن بزنید.

دفتر شماره 129 ازدواج

دفتر شماره 129 ازدواج واقع در چهارراه ارشاد، نیز از دیگر دفاتر عقد و عروسی در کرمانشاه است که تا کنون مراسم عقد زوج های بسیاری در آن برگزار شده است. سر دفتر این مجموعه عاقدهای خوش نام و خوش اخلاق کرمانشاه است که خطبه شما را به شکلی زیبا و با رعایت اصول اسلامی می خواند.
محیط این دفتر عقد به اندازه کافی بزرگ است تا شما نگرانی بابت دعوت مهمان های خود نداشته باشید. دیزاین و طراحی سفره عقد و محیط محضر بسیار زیبا است و شما بدون شک از آن راضی خواهید بود. می توانید قبل از انتخاب محضر برای برگزاری مراسم سری به این محضر زده و آن را از نزدیک ببینید.

سالن عقد کیا

سالن عقد کیا یکی از بهترین سالن های عقد کرمانشاه، شما را در برگزاری یک مراسم شیک و لاکچری همراهی می کند. این سالن عقد دارای دیزاین و محیطی بسیار شیک و زیبا است. در بدو ورود عروس و داماد می توانید از آتش بازی استفاده کرده و ورود خود را شیک و رویایی کنید.
دیزاین سفره عقد توسط بهترین طراحان در این استان انجام شده و بدون شک شما با دیدن آن آن را بسیار دوست خواهید داشت. عکاسی در محل همراه با نور پردازی بسیار زیبا باعث می شود که بهترین روز زندگی شما به زیباترین شکل ممکن ثبت شود. اگر می خواهید از مهمانان خود پذیرایی کنید، پرسنل این سالن عقد بهترین ها را در هر منوی انتخابی برای شما آماده خواهند کرد.
علاوه بر عمارت و تالار یک فضای باغ بسیار زیبا با طراحی مدرن نیز وجود دارد که شما می توانید سفره عقد خود را در فضای باز بیاندازید.

باغ تالار سعادت

نام دیگری که در لیست بهترین سالن های عقد کرمانشاه قرار می گیرد، باغ تالار سعادت است. همان طور که از نام آن پیدا است این مجموعه هم دارای باغ و هم یک عمارت اعیانی و بسیار زیبا است تا شما بتوانید حتی عکس های کلیپ فرمالیته خود را در آن بگیرید. طراحی فضای سبز و باغ سعادت بسیار زیبا است و شما می توانید سفره عقد خود را در فضای باز بیاندازید.
نورپردازی محیط و اطراف سفره عقد بسیار زیبا است و شما می توانید از تیم عکاسی حرفه ای این تالار نیز برای ثبت خاطرات این روز شیرین استفاده کنید. پذیرایی از مهمانان به شکلی حرفه ای و با بهترین خوراکی ها انجام شده و خیال شما بابت کیفیت پذیرایی آسوده خواهد شد.

دفتر عقد مسعود محمدی

دفتر ازدواج دیگر در لیست بهترین دفتر عقد و ازدواج کرمانشاه، دفتر عقد مسعود محمدی است. این دفتر عقد در فرهنگیان فاز 2 واقع است و می تواند رضایت کامل شما از یک مراسم ایده آل و لوکس را برطرف کند. سفره عقد این مجموعه به شکلی بسیار زیبا و مدرن طراحی و چیده شده است که برای هر کس با هر سلیقه ای مناسب می باشد.
پرسنل و کادر این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای از ابتدا تا انتهای مراسم در کنار شما هستند تا همه چیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

باغ تالار مجلل

باغ تالار مجلل نام دیگری در لیست بهترین سالن های عقد کرمانشاه است که می توانید مراسم عقد و عروسی خود را به شکلی خاطره انگیز و زیبا در آن برگزار کنید. اگر به مراسم های عقد اروپایی در فضای باز علاقه مند هستید، باغ تالار مجلل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
بهترین و زیباترین اکسسوری ها، چیدمان سفره عقد به شیوه ای اروپایی و بسیار زیبا، نورپردازی و آتش بازی، پذیرایی حرفه ای، کادری با تجربه و خوش رفتار، تیم عکاسی تخصصی از دیگر ویژگی های این باغ تالار کرمانشاه است.

دفتر ازدواج شماره 133

از دیگر نام هایی که در لیست بهترین دفتر عقد و ازدواج کرمانشاه قرار می گیرد، دفتر شماره 133 است. این دفتر بلوار هلال احمر واقع شده و مدیریت آن بر عهده خالد نبی نیا است. برای برگزاری یک مراسم جمع و جور اما همه چیز تمام و عالی می توانید این دفتر عقد و ازدواج را انتخاب کنید.
دسترسی به این دفتر عقد بسیار راحت است و شما می توانید از هر نقطه از کرمانشاه در زمان کوتاهی به این دفتر ازدواج بروید. در صورتی که بخواهید، تیم عکاسی مستقر در دفتر ازدواج از شما عکس هایی زیبا و خاص می گیرد. نورپردازی زیبا و مناسب دفتر عقد فضایی رویایی و لوکس ایجاد کرده تا مراسم شما به خوبی و زیبایی هرچه تمام تر انجام شود.

تالار پذیرایی خاطره

تالار پذیرایی خاطره از دیگر انتخاب ها در لیست بهترین سالن عقد کرمانشاه است که می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کافی است سری به این تالار زده تا با فضای زیبا و دوست داشتنی آن ارتباط برقرار کنید. در این سالن عقد و عروسی نور پردازی و آتش بازی به زیباترین شکل ممکن برگزار می شود. شما می توانید از منوی مختلف غذاهای ایرانی، اروپایی، فینگر فودها، دسرها و انواع شیرینی برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید. تمامی مواد در این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین ها انتخاب می شود تا پذیرایی به بهترین شکل انجام شود. چیدمان سفره عقد و دیزاین محیط تالار نیز بسیار زیبا و مدرن است تا شما عکس هایی خاص و زیبا بگیرید.

دفتر عقد و ازدواج شماره 86

 نام آخر در لیست بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد کرمانشاه دفتر عقد شماره 86 با مدیریت آقای خالد نبی نیا است. این دفتر عقد نیز در بلوار طاق بستان واقع شده و دیزانی بسیار شیک دارد. تمامی تشریفات برای برگزاری یک مراسم تمام عیار در این دفتر به خوبی برگزار شده تا خاطره بهترین روز زندگی شما برای همیشه ماندگار شود.

تالار پذیرایی پرکوک

یکی از قدیمی ترین ها و البته بهترین ها در لیست سالن های عقد و عروسی کرمانشاه، تالار پذیرایی پرکوک است. بدون شک معماری و دیزاین این تالار را می توان جز بهترین ها و خاص ترین ها دانست که بسیاری از زوج های کرمانشاهی برای یک مراسم منحصر به فرد و لوکس آن را انتخاب کرده اند.
سفره عقد در این تالار به سبکی اروپایی و زیبا طراحی و چیده شده است تا عکس های شما در کنار آن زیبایی خاص خود را داشته باشد. این سالن عقد نیز تیم تخصصی عکاسی خود را دارد تا شما نگرانی بابت پیدا کردن عکاسان حرفه ای نداشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت