بهترین آتلیه های عروس تبریز (بررسی 20 آتلیه عروسی در سال 1400)

بهترین آتلیه های عروس تبریز (بررسی 20 آتلیه عروسی در سال 1400)

فهرست عناوین

یکی از قشنگترین کارهای دنیا تماشا کردن عکس های لحظات تکرار نشدنی است. برای لذت بردن از مشاهده لحظات شیرین زندگی خود، ثبت بهترین روز زندگی را به یک آتلیه حرفه ای و خوش ذوق بسپارید. در این مقاله سعی کرده ایم لیستی از بهترین آتلیه های عروس تبریز را معرفی کنیم تا عروس و دامادهای خوش سلیقه و خوش ذوق بتوانند لحظات تکرارنشدنی خود را در بهترین قاب ثبت کنند.

 استودیو آرین

جدیدترین و متنوع ترین عکس ها و فیلم ها را با کادر مجرب استودیو آرین تبریز تجربه کنید. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین و بروزترین تجهیزات روز دنیا، زیبا ترین و جدیدترین عکس ها و فیلم ها را به شما ارائه خواهد داد. این مجموعه شامل دو سالن مجزا برای عروس خانم ها، فضای تخصصی کودک اسپرت و فضای مناسب پارک ماشین عروس است. فضا های آتلیه با دکور و آبجکت های به روز طراحی شده اند. امکان ساخت کلیپ و عکاسی خارج از شهر، امکان تصویر برداری برای کودکان، عکاسی بارداری، امکان ساخت کلیپ و پخش آن در مراسم، تصویربرداری توسط هلی شات و ... از جمله امکانات آتلیه آرین تبریز است.

 استودیو ژان

تیم تخصصی استودیو ژان مطابق با آخرین متد روز و تجهیزات حرفه ای، لحظات شیرین زندگی شما را بیادماندنی خواهد کرد. تیم تحصیل کرده سینما و هنر و همچنین مدیریت با تجربه در آتلیه ژان گرد هم آمده اند تا بتوانند بهترین عکس ها و فیلم ها را ارائه دهند. آتلیه ژان عمارت اختصاصی و باغ های متنوع در تبریز دارد که برای عکاسی و فیلم برداری عروسی و سایر مراسمات گزینه ای مناسب و ایده آل هستند. با دیدن نمونه کارهای این آتلیه، در نگاه اول به حرفه ای بودن این مجموعه پی خواهید برد.

آتلیه مومنی

آتلیه مومنی با سال ها تجربه در زمینه فیلم و عکس مراسم عروسی، زیباترین و خاص ترین عکس و فیلم را ارائه خواهد داد. این مجموعه سعی کرده از نیروی کار با تجربه و خلاق و البته تجهیزات پیشرفته عکاسی و تصویر برداری بهره بگیرد تا تصویری زیبا و با شکوه در شان شما را ارائه دهد. از خوبی های آتلیه مومنی می توان به بهترین و خاص ترین لوکیشن ها و عمارت ها برای عکاسی و فیلم برداری اشاره کرد. آتلیه مومنی با ارائه پکیج های خاص، در شادترین و بهترین لحظات زندگی، کنار شما خواهد بود.

 آتلیه آلما

آتلیه آلما تبریز با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های صنعت فیلم و عکس و همچنین تجهیزات سینمایی ویژه، سعی کرده بهترین و با کیفیت ترین عکس ها و فیلم ها را تقدیم مشتریانش کند. این مجموعه با همکاری تیم مجرب در زمینه های عکاسی، تصویربرداری و گرافیک، سعی دارد آثاری با کیفیت و شایسته شما را فراهم آورد. این آتلیه در زمینه عکس و فیلم عروسی، عکس و فیلم اسپرت و مدلینگ، عکس و فیلم کودک، عکس و فیلم تبلیغاتی (تیزر) و عکس و فیلم همایش و کنفرانس فعالیت دارد.

آتلیه آنتیک

یکی دیگر از بهترین آتلیه های تبریز، آتلیه آنتیک است. آنتیک یکی از معروف ترین و محبوب ترین آتلیه های عکاسی عروس است که خدمات منحصر به فرد و با کیفیتی را ارائه خواهد کرد. فیلمبرداری داستانی، فیلمبرداری اسپرت، امکان ساخت کلیپ و عکاسی خارج از شهر، امکان تصویر برداری برای کودکان، عکاسی تخصصی و هنری بارداری و امکان ساخت کلیپ و پخش آن در مراسم از جمله خدمات و امکانات آتلیه آنتیک تبریز است.

 استودیو آفتاب

استودیو آفتاب یکی از آتلیه های تبریز است که کار خود را با عکاسی عروسی آغاز کرده است. این آتلیه در سال های اخیر با به کارگیری کادر مجرب و البته استفاده از تجهیزات مدرن، فراتر از عکاسی مجالس کار کرده و اکنون در تمامی زمینه های عکاسی و تصویربرداری از جمله هنری، صنعتی، تبلیغاتی و ... فعالیت دارد. از جمله خدمات این استودیو می توان به خدمات مجالس، خدمات فیلم و عکس صنعتی و تبلیغاتی، خدمات تصویربرداری جلسات و سمینارها و ... اشاره کرد. این آتلیه دارای عمارت اختصاصی برای عروس و دامادها می باشد تا بتواند لحظات به یادمانی پیوند زوج ها را ماندگار کند.

 استودیو باغ ونوس

از دیگر آتلیه های عروس تبریز می توان به استودیو باغ ونوس اشاره کرد. این استدیو سال ها سابقه کار در کشور ایران، ارمنستان و گرجستان، مجموعه ای فوق حرفه ای است. استودیو باغ ونوس طبق اصول حرفه ای جهانی کارعکاسی و فیلم برداری را انجام داده و در خلاقیت و نوآوری پیشتاز این صنعت است. آتلیه دارای باغ اختصاصی است تا بتواند لحظات به یادماندنی شما را ماندگار کند. در کل می توان گفت آتلیه باغ ونوس بالاترین کیفیت را با مناسبترین قیمت ارائه خواهد داد.

 استودیو عکاسی پژواک

عروس و دامادهای جوانی که در شرف ازدواج هستند، دنبال آتلیه ای هستند که به صورت حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری کند و همچنین قیمت مناسبی هم داشته باشد؛ استودیو عکاسی عروسی پژواک، یکی از آتلیه های تبریز است که با سطح کیفیت عالی و البته قیمت مناسب، بهترین و حرفه ای ترین خدمات مربوط به عکاسی و فیلم برداری را در بهترین روز زندگی عروس و دامادها در اختیار آن ها قرار می دهد. آتلیه عروس پژواک با کادری مجرب و همچنین هزینه مناسب و شرایط پرداخت آسان، به زوج های جوان کمک خواهد کرد.

 استودیو آبرنگ

از دیگر آتلیه های عروس تبریز که در لیست بهترین ها قرار می گیرد می توان به استودیو آبرنگ اشاره کرد. استودیو آبرنگ یکی از مجرب ترین و پیشرفته ترین آتلیه ها در تبریز است که با مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلم برداران فعالیت می کند. این آتلیه با سبک های مختلفی از جمله ژورنالی، ایتالیایی، پله ای و ... اماده ارائه خدمات به مشتریان است. از خوبی های این آتلیه می توان به فیلم برداری و عکاسی در باغ و عمارت های مدرن و اختصاصی اشاره کرد. یکی از نکات قابل توجه استودیو آبرنگ این است که تمام افراد در تیم تدوین از پرسنل خانم هستند.

 استودیو حیات تبریز

یکی دیگر از آتلیه های موجود در شهر تبریز که در لیست بهترین ها قرار دارد، می توان به استودیو حیات اشاره کرد. آتلیه عکاسی حیات با بهره گیری از جدیدترین امکانات و تجهیزات موجود و البته تیمی با تجربه و مجرب و متعهد، آماده ارائه خدمات به عروس و دامادها و زوج های جوان است. این آتلیه محیطی امن و صمیمی دارد و سعی کرده بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه دهد. این استودیو باغ و عمارت اختصاصی دارد تا بتواند از عروس و دامادها در لوکیشن های بسیار زیبا و خاص عکاسی کند.

 استودیو ماه عسل تبریز

یکی از استودیوهای تخصصی عروس و کودک در شهر تبریز، آتلیه ماه عسل است. این دو بخش در دو طبقه مجزا قرار گرفته اند و تمام کادر آتلیه خانم هستند. موسس این آتلیه با گذراندن دوره های عکاسی صنعتی، نورپردازی، عکاسی پرتره و مدلینگ آماده ارائه بهترین کیفیت به مشتریان محترم است. از امکانات آتلیه می توان به آتلیه عروس، اسپرت، سنتی، کودک و فضای بزرگ با تجهیزات روز دنیا اشاره کرد. هدف استودیو ماه عسل ثبت ناب ترین، شیرین ترین و خاطره انگیزترین لحضات زندگی زوج های جوان است.

 استودیو داژو

استودیو داژو با بهره گیری از تیمی متخصص و ماهر، آماده ارائه انواع خدمات عکاسی است. از خدمات ارائه دهنده این استودیو می توان به عکاسی و فیلم برداری در لوکیشن های زیبا شمال ، کویر و .. و همچنین باغ اختصاصی اشاره کرد. این استودیو لحضات شیرین شما را در محیطی آرام و مفرح ثبت خواهد کرد. از دیگر خدمات استودیو داژو می توان به استفاده از بروزترین و مجهزترین تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی، فضای VIP آتلیه، ارائه انواع کلیپ هایی با ایده های جدید، فعالیت در زمینه عکاسی کودک، عروس و اسپرت، استفاده از سیستم های اتوماسیون در فرآیند کارها برای کسب بهترین نتیجه و اجرای بی نقص پروژه ها و ... اشاره کرد.

 مردمک استودیو

اگر از آن دسته از زوج های جوانی هستید که به دنبال بهترین آتلیه در شهر تبریز هستید، استودیو مردمک گزینه ای مناسب است. این آتلیه با داشتن بهترین تجهیزات و البته استفاده از بهترین لوکیشن ها به همراه فضای باغ در عمارت آماده ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری به عروس و دامادهای جوان و خوش ذوق است. البته حوزه فعالیت این آتلیه تنها به عکاسی عروسی ختم نمی شود. آتلیه مردمک در حوزه عکاسی پرتره، عکاسی و فیلم برداری فرمالیته، عکاسی صنعتی، عکاسی نوزاد و بارداری نیز فعالیت دارد.

استودیو برگ سبز تبریز

بهترین برگ سبز زندگی را با آتلیه برگ سبز تجربه کنید. یکی دیگر از بهترین آتلیه های عروس در شهر تبریز، استودیو برگ سبز است. این استودیو آماده ارائه خدمات عکاسی عروسی برای زوج های جوان است. علاوه بر عکاسی عروسی این آتلیه در حوزه های عکاسی اسپرت و عکاسی خانوادگی نیز فعالیت دارد. از دیگر خدمات آتلیه می توان به آتلیه بارداری، امکان تصویر برداری برای کودکان، امکان ساخت کلیپ و عکاسی خارج از شهر یا کشور، عمارت مخصوص عکس یا فیلمبرداری و ... اشاره کرد.

 استودیو دنیز

استودیو دنیز تبریز فعالیت خود را در زمینه عکاسی و تصویر برداری صنعتی و مجالس آغاز کرده و در این راستا سعی کرده کلیه تجهیزات و امکانات حرفه ای شامل هلی شات و تجهیزات تصویر برداری اسلوموشن را گردآوری کند تا بتواند بهترین، با کیفیت ترین و خاص ترین عکس ها را ارائه دهد. این آتلیه دارای فضاهای مختلف با دیزاین های متفاوت است تا افراد بتوانند مطابق با سلیقه خود، لوکیشن مناسب را انتخاب کنند. همچنین امکان عکاسی در فضای باز هم در این آتلیه فراهم شده است. استودیو دنیز با تجهیزات و کادر مجرب آماده خلق بهترین و رویایی ترین اثر از برگ سبزات زندگی شما است.

 استودیو شایان

به جرات می توان گفت که استودیو شایان یکی از بهترین آتلیه های شهر تبریز است که سابقه ای درخشان در حوزه عکاسی و فیلم برداری در زمینه های مختلف دارد. از خوبی های این آتلیه می توان به عمارت های باشکوه و لوکیشن های خاص و زیبا در فضای باز اشاره کرد. از ویژگی های خاص آتلیه شایان تبریز می توان به ساخت عکس های سه بعدی و برجسته اشاره کرد. آتلیه شایان تبریز با ارائه جدیدترین آلبوم های عروس و همچنین وجود بهترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری آماده خدمت رسانی به عروس و دامادهای جوان و خوش سلیقه است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت