نکات مهم در خرید جواهرات سواروسکی

نکات مهم در خرید جواهرات سواروسکی

فهرست عناوین

برندهای مختلف تولید کننده انواع جواهرات و زیورآلات، سعی کرده اند مدل های زیبا و متنوع را تولید و طراحی کنند تا بتوانند نظر طرفداران خود را جلب کنند. قطعاً هنگام خرید جواهرات با برند سواروسکی روبرو شده اید. سواروسکی یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده انواع کریستال های زیبا و شیک است که طرفداران زیادی را در سراسر جهان مات و مبهوت خود کرده است. در ادامه متن با تاریخچه این برند و ویژگی های منحصر به فرد کریستال ها و جواهرات سواروسکی آشنا خواهید شد، پس اگر قصد خرید جواهرات سواروسکی را دارید، با ما همراه شوید.

تاریخچه برند سواروسکی

یکی از برندهای مشهور و پرطرفدار تجهیزات تزیینی و ساعت ها، سواروسکی (Swarovski) است. در سال 1895 میلادی دانیال سواروسکی (Daniel Swarovski) این برند مشهور را تاسیس کرد. دانیال سواروسکی با توجه به اینکه در کودکی در کارگاه شیشه گری پدرش مشغول کار بود، توانست با الهام از دستگاه های الکتریکی برای تراش و سنگ زنی، دستگاه شیشه تراشی را اختراع کند. آقای سواروسکی به دنبال علاقه ای که داشت، شرکت خودش را تاسیس کرد و با ابداع پروسه ای جدید، به تولید کریستالهای سوراوسکی مشغول شد.
در واقع اگر کریستالها را در دو دسته طبیعی و غیرطبیعی (ساخته دست بشر) دسته بندی کنیم، کریستالهای سواروسکی زیباترین و درخشانترین کریستالهای ساخته بشر هستند.به جز کریستالهای سوراسکی، کریستالهای CZ یا زیرکونیای مکعبی نیز در طبقه کریستالهای مصنوعی قرار دارد که سختی بیشتری نسبت به کریستالهای سوراسکی دارند ولی معروفیت برند سواروسکی را ندارد. می توان گفت هنر و خلاقیت آقای سواروسکی همراه با استفاده از تکنولوژی، منجر به تولید خاص ترین کریستال ساخت بشر شده است. استفاده از تراش های خاص و منحصر به فرد در محصولات تزیینی موجب شد که سوارسکی به یک برند متمایز  شود. البته سوارسکی با برندهای دیگری همچون دیور همکاری می کند. کریستال های سوارسکی را گاهی می توان در محصولات برند دیور نیز مشاهده کرد. سواروسکی علاوه بر تولید کریستال های خاص و لوازم تزئینی، محصولات متفاوتی همچون عدسی شیشه های عینک، تلسکوپ های پیشرفته، دوربین های شکاری و ... را نیز تولید کرده است.

تنوع محصولات سواروسکی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دنبال انگشتر خاص و یا دستبند منحصر به فرد و بی نظیر با کریستال های زیبا و شیک هستید و می خواهید در جمع بدرخشید، بدون شک جواهرات سواروسکی با کریستال های منحصر به فردش، گزینه ای مناسب برای شما هستند چرا که محصولات این کمپانی طراحی خاص، شیک و متفاوتی دارند. شرکت سواروسکی طرح های مختلفی را برای زنان و مردان در تولید زیورآلات در نظر گرفته تا هر شخص بتواند در هنگام خرید جواهرات سواروسکی با توجه به سلیقه خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب کند.
برند سوارسکی کریستال های مختلف و رنگارنگ زیادی را برای انواع محصولات متنوع و ارزنده تولید کرده است. گردنبد، عینک، ساعت، گوشواره، دستبند، ست زیورآلات، انگشتر، آویز و ... از جمله جواهرات تولید شده توسط کمپانی سواروسکی است که با کریستال های منحصر به فرد این کمپانی مزین شده اند. این محصولات در طرح ها و مدل های متنوع و بسیار زیبا و شیک در اختیار علاقه مندان قرار گرفته اند. استفاده از سنگ های قیمتی و بسیار ارزشمند موجب شده محصولات سوارسکی به یکی از محبوب ترین جواهرات تبدیل شوند.

مشخصات و ویژگی های کریستال های سواروسکی

سوارسکی از کریستالها با تراش های بسیار ظریف در تولید محصولاتش استفاده کرده است. این کمپانی با استفاده از تکنولوژی های روز، محصولات شیک و مرغوب را تولید می کند تا طرفدارن خود را راضی کند. تقریبا در تمامی جواهرات این کمپانی از جمله گوشواره، گردنبند، دستبند، عینک، ساعت و ... از الماس های پرطرفدار و نگین های خاص و ویژه این کمپانی استفاده شده است. این سنگ ها و نگین ها جلوه ای بسیار زیبا و شیک دارند و موجب شده اند که بسیاری از افراد مشتاق خرید محصولات سوارسکی شوند. از جمله ویژگی هایی که موجب محبوبیت این برند شده می توان به زیبایی، کیفیت عالی، قیمت مناسب و سهولت در نگهداری اشاره کرد.
زیبایی الماس ‏گونه: بی شک زیبایی ظاهری و طراحی شیک، اولین فاکتور است که در خرید جواهرات بسیار مهم و قابل توجه است. سوارسکی در تولید محصولاتش از سنگ های تراش خورده ای استفاده کرده که به زیبایی الماس هستند. رویای سواروسکی این بود که بتواند یک الماس حقیقی را ارائه دهد که در دسترس تمام افراد قرار گیرد. شیک و زیبا و منحصر به فرد و بی نظیر از جمله مشخصات کریستال های تولید شده توسط این کمپانی است.
قیمت مناسب: هر چند جواهرات سواروسکی از تکنولوژی های روز دنیا و با کیفیت عالی تولید شده اند، اما قیمت مناسبی نسبت به سایر برندهای تولید کننده جواهرات دارند و تمامی افراد می توانند جواهرات این کمپانی را خریداری کنند.
کیفیت بالا: سواروسکی جواهرات خود را با کیفیت بالا و دوام خوب تولید کرده و در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. اما با توجه به اینکه محصولات این برند جزء زیورآلات است باید از آن ها به خوبی مراقبت کنید تا به آن ها آسیب وارد نشود.
نگهداری آسان: از جمله نکات مثبت جواهرات سواروسکی می توان به مراقبت و نگهداری آسان اشاره کرد. به دلیل کیفیت بالای جواهرات سواروسکی، تمیز کردن آن ها به راحتی انجام پذیر است و نیازی به مراحل پیچیده ندارد. در ادامه بیشتر به راه های نگهداری و تمیز کردن جواهرات سواروسکی می پردازیم.

روش‌های نگهداری از کریستال های سواروسکی

با توجه به اینکه جواهرات سواروسکی بسیار نفیس و ظریف هستند، لازم است از آن ها به خوبی مراقبت کنید تا در اثر برخورد با یکدیگر دچار خراش نشوند. حتما دقت کنید جواهرات سواروسکی نباید در معرض آب و همچنین لوازم آرایشی قرار گیرند. رطوبت، مواد شیمیایی و همچنین عطر و ادکلن درخشندگی و جلای جواهرات سواروسکی را به مرور زمان کاهش می دهند. همچنین از قرار گرفتن جواهرات در نور مستقیم خورشید به مدت طولانی خودداری کنید. همچنین جواهرات خود را از آسیب فیزیکی حفظ کنید.
برای تمیز کردن و جرم زدایی از جواهرات سواروسکی می توانید از مواد شوینده ملایم از جمله مایع ظرفشویی و خمیر دندان در منزل استفاده کنید. می توانید مقداری مایع ظرفشویی و یا خمیر دندان را بر روی جواهرات بریزید و با مسواک نرم و نم دار آن را تمیز کنید. شما برای جرم زدایی از اکسسوری های سواروسکی همچنین می توانید از پارچه های پولیش و یا کیت های مخصوص پاکسازی نیز استفاده کنید. با توجه به رعایت این نکات، شما می توانید مدت زمانی طولانی از جواهرات سواروسکی با همان درخشندگی و زیبایی اولیه استفاده کنید.

تشخیص اصل بودن کریستال ها و جواهرات سواروسکی

اولین نکته در خرید جواهرات سوارسکی، اصل بودن آن است. یکی از راه های ساده تشخیص اصل بودن جواهرات سواروسکی می توان به برند حکاکی شده بر روی مدل های مختلف اشاره کرد. همچنین می توانید کد 10 رقمی بر روی برچسب را در سایت سازنده وارد کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید. از دیگر راه های تشخیص اصل بودن جواهرات سواروسکی، تشخیص اصل بودن کریستال های این کمپانی است.
چندین راه وجود دارد که شما کریستال های اصل را از بدل تشخیص دهید. اولین نکته اینکه در کریستال های اصل این کمپانی هیچ حبابی نباید وجود داشته باشد. کریستال های اصل سواروسکی که در جواهرات به کار رفته اند، بسیار درخشان تر و شفاف تر از کریستال های بدل هستند. وجود خط و خش بر روی کریستال ها، نشان از بدل بودن کریستال است. یکی دیگر از راه های تشخیص اصل از بدل می توان به ویژگی ظاهری اشاره کرد. در کریستال های سواروسکی اصل، تمام وجوه به هم متصل و رو به بالا هستند. پس قبل از خرید جواهرات سواروسکی حتما به این نکات دقت کنید تا محصولات اصل و با کیفیت این کمپانی را در اختیار داشته باشید.

معتبرترین طلافروشی های ایران

جواهرات سواروسکی مناسب با سلیقه و نظر شما!

برند سواروسکی جواهرات و کریستال های تزئینی را با قیمت و البته کیفیت های مختلف تولید کرده است. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت این برند است، زیرا هر شخص با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارد می تواند جواهرات زیبایی این برند را خریداری کنید. از دیگر خوبی های این برند منحصر به فرد، تولید جواهرات متنوع، متناسب با هر سلیقه ای است. افراد با سلیقه های متفاوت می توانند محصولات با کیفیت و عالی این برند را خریداری کنند.
کریستال های سواروسکی از نظر زیبایی و درخشش و البته دوام و کیفیت بسیار عالی و بی نظیر هستند. سبک خاص و منحصر به فرد و طرح های شیک و زیبا، موجب مشهور بودن این برند شده است. سوارسوسکی کریستال های رنگی زیبایی را در تولید و طراحی جواهرات به کار برده است. کریستال های رنگی از طریق پوشش های شیمیایی تولید می شوند، از این رو دوام بالایی دارند و با مراقبت از آن ها می توان مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کرد.

خرید جواهرات سواروسکی

بی شک سواروسکی یکی از برندهای موفق و مشهور جهانی است که جواهرات لوکس و زیبایی را تولید و طراحی کرده تا هر شخص بتواند با توجه به نظر و سلیقه خود، مناسب ترین مدل را خریداری کند. حال که با ویژگی های منحصر به فرد محصولات این کمپانی آشنا شدید، زمان آن است که جواهرات این برند را خریداری کنید. جواهرات سواروسکی با توجه به محبوبیت بالا و طرح های زیبا و شیک، انتخابی مناسب به عنوان هديه ای ارزشمند برای مناسبت های مختلف می باشد که می توانید به دوستان و عزیزانتان تقدیم کنید. حتما سعی کنید جواهرات سواروسکی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت