کدام لوازم خانگی برای جهیزیه ضروری هستند؟

کدام لوازم خانگی برای جهیزیه ضروری هستند؟

فهرست عناوین

خرید جهیزیه یکی از اولین و مهم‌ترین قدم‌ها برای شروع زندگی مشترک است. تهیه اقلام لازم برای شروع یک زندگی مستقل، ریزه کاری‌ها و البته هزینه‌های زیادی دارد. خرید جهیزیه با قیمت‌های نوسانی و سرسام آور باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال یک لیست جمع و جور از لوازم مورد نیاز جهیزیه باشند. در حقیقت بسیاری از جزئیات از جهیزیه حذف شده و تنها لوازمی خریداری می‌شوند که به اصطلاح ضروری هستند و بدون آن‌ها نمی‌توان خانه‌ای کامل و راحت داشت. اگر شما نیز به دنبال لیستی از این ضروریات زندگی هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت که باید برای خرید چه لوازمی هزینه کنید و چه مواردی از لوازم خانه ضروری نیستند.

مهم‌ترین لوازم برقی جهیزیه؛ لوازمی که بدون آن‌ها نمی‌توان زندگی کرد!

لوازم برقی معمولا مهم‌ترین و البته گران‌ترین لوازم موجود در جهیزیه عروس هستند. اقلامی که نمی‌توان از خرید آن‌ها صرف نظر کرد. اگرچه تقریبا همه لوازم برقی آشپزخانه کارآمد هستند و کارهای شما را سبک و راحت می‌کنند، اما در اصل وجود بسیاری از آنان ضروری نیست.
برای مثال لوازمی مانند آبمیوه گیری، سرخ کن یا همزن برقی از اقلامی هستند که وجود آن‌ها جهیزیه شما را کامل و کارتان را ساده می‌کند. اما اگر می‌خواهید هزینه خرید جهیزیه معقول و متناسب باشد، باید تنها به خرید اقلام ضروری اکتفا کنید. مهم‌ترین لوازم برقی که باید در جهیزیه وجود داشته باشد شامل موارد زیر هستند:
• یخچال و فریزر
• ماشین لباسشویی
• اجاق گاز (در صورتی که خانه گاز رومیزی نداشته باشد)
• مخلوط کن
• اتو
• جارو برقی
• تلویزیون

کدام لوازم برقی جهیزیه ارزش خرید دارند؟

همانطور که گفتیم وجود بسیاری از لوازم برقی ضروری نیست. اما پیشنهاد ما به شما این است که از این لیست بلند بالای لوازم برقی، علاوه بر اقلام ضروری، کالاهایی مانند پلوپز، غذاساز و چای ساز را تهیه کنید.
این اقلام ممکن است در نگاه اول ضروری به نظر نرسند. اما وجود آن‌ها می‌تواند کیفیت زندگی شما را بالاتر ببرد. همچنین این لوازم برقی ارزش خرید دارند. چرا که موارد استفاده از آنان بسیار زیاد است و یک همراه خوب برای آشپزخانه شما به حساب می‌آیند.
بنابراین اگر بودجه کافی دارید، این اقلام را نیز در لیست لوازم خانگی ضروری برای جهیزیه خود قرار دهید. برای خرید این اقلام نیز می‌توانید به راحتی بهترین نمونه‌های آنان را در سطح وب جستجو کنید. این روزها از خرید اینترنتی فرش تا خرید اینترنتی کوچک‌ترین لوازم خانگی را می‌توانید به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان تجربه کنید.

خرید فرش جهیزیه؛ مرحله مهم و حساس خرید برای دکوراسیون خانه

یکی از لوازم خانگی مورد نیاز که وجود آن برای همه خانه‌ها ضروری است، انواع فرش است. تفاوتی ندارد که کف خانه شما سرامیک باشد یا پارکت. به هرحال برای پر کردن فضای خالی خانه و ایجاد یک دکوراسیون خاص خرید فرش اولین و تنها انتخاب صحیح است.
این روزها تنوع مدل، سبک و رنگ فرش‌ها خرید را برای همه سلیقه‌ها ساده کرده است. برای مثال اگر به فرش سنتی علاقه ندارید یا این سبک از فرش با سایر لوازم جهیزیه شما هماهنگی زیادی ندارد، می‌توانید هنگام خرید فرش ماشینی، از مدل‌های مدرن و وینتیج انتخاب کنید.

خرید فرش جهیزیه با عروس است یا داماد؟

به طور کلی با توجه به رسم و رسومات، خرید جهیزیه با خانواده عروس است. اما تهیه لیست لوازم ضروری جهیزیه در هر فرهنگ، سنت و خانواده با دیگری متفاوت است. فرش نیز از جمله لوازم خانگی است که خرید آن با توجه به توافق طرفین اتفاق می‌افتد.
برای مثال در بسیاری از خانواده‌ها، خرید فرش به عهده هر دو طرف است. به این صورت که خانواده داماد یک فرش بزرگ را برای جهیزیه تهیه می‌کنند و خرید فرش مناسب سایر فضاها بر عهده خانواده عروس است. فرش مناسب اتاق، فرش آشپزخانه، پادری‌ها و فرش مناسب ورودی از دیگر لوازمی هستند که وجود آن‌ها در جهیزیه لازم است.

معرفی لوازم آشپزخانه که باید در جهیزیه باشند

جهیزیه بدون ظروف مورد نیاز و لوازم ساده و کاربردی کامل نیست. اما برای اینکه هزینه زیادی نکنید، بهتر است تنها ظروف محدود و موردنیاز را در لیست لوازم آشپزخانه قرار دهید.
سرویس غذا خوری 6 نفره، سرویس پارچ و لیوان، سرویس فنجان و نعلبکی، سرویس قاشق و چنگال، سرویس قابلمه، سرویس دم کنی، سرویس چاقو، سرویس ابزار آشپزخانه مانند رنده، در باز کن و چای صاف کن، ست جا ادویه، ظرف حبوبات و برنج، سطل زباله، سرویس کفگیر و ملاقه و جای سیب زمینی و پیاز از جمله ضروری‌ترین لوازم آشپزخانه در جهیزیه هستند.

لوازم خانگی ارزان برای جهیزیه؛ خرید اقلام ضروری و ساده

با خرید لوازم آشپزخانه و لوازم برقی، بخش زیادی از لیست لوازم ضروری جهیزیه را تهیه کرده‌اید. اما برای چیدمان خانه نیز باید لوازمی را خریداری کنید. سرویس مبل راحتی، پرده، سرویس خواب، میز اتو، ست سرویس دستشویی و میز تلویزیون از جمله موارد ضروری هستند که با انتخاب مدل‌های ساده‌تر آنان می‌توانید در هزینه خرید جهیزیه صرفه جویی کنید.

وسایل تزئینی برای خانه عروس، انتخاب اصولی و ارزشمند برای جهیزیه

خانه نو عروس و داماد هرچقدر هم که ساده باشد، به لوازمی تزئینی نیاز دارد. در حقیقت با صرف هزینه معقول می‌توانید شیک‌ترین لوازم تزئینی را برای جهیزیه تهیه کنید. برای مثال اگر تم دکوراسیون خانه شما سنتی است، می‌توانید با خرید تابلو فرش طرح آیه، زیبایی خانه را چند برابر کنید. استفاده از گلدان طبیعی و تابلو دکوراتیو هم می‌تواند فضایی تازه و زیبا را برای شما ایجاد کند.

خرید فرش جهیزیه با بهترین کیفیت و ارسال فوری و رایگان

یکی از مسائلی که هنگام خرید جهیزیه باید به آن توجه کنید، مراجعه به فروشندگان معتبر و منصف است. فراموش نکنید که شما در حال خرید وسیله برای خانه نو هستید و این لوازم حداقل چندین سال مهمان خانه شما هستند. ما برای خرید فرش ماشینی با طرح‌ها و مدل‌های متنوع، خرید از فرش دیوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
فرش دیوان یک فروشگاه اینترنتی فرش معتبر است که با ارائه بهترین فرش ماشینی، می‌تواند کامل کننده جهیزیه شما باشد. برای دیدن محصولات فرش دیوان به سایت سر بزنید. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت